eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Olsztyn › Sukcesywne dostawy materiałów eksploatacyjnych do drukarek i telefaksów, tonerów do kserokopiarek oraz płyt CD-R i DVD+/-R dla Komendy Wojewódzkiej Policji w Olsztynie

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-08-08

Olsztyn: Sukcesywne dostawy materiałów eksploatacyjnych do drukarek i telefaksów, tonerów do kserokopiarek oraz płyt CD-R i DVD+/-R dla Komendy Wojewódzkiej Policji w Olsztynie
Numer ogłoszenia: 265326 - 2014; data zamieszczenia: 08.08.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 183616 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Komenda Wojewódzka Policji, ul. Partyzantów 6/8, 10-521 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 5225200, 5225760, faks 089 5225205.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sukcesywne dostawy materiałów eksploatacyjnych do drukarek i telefaksów, tonerów do kserokopiarek oraz płyt CD-R i DVD+/-R dla Komendy Wojewódzkiej Policji w Olsztynie.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia są sukcesywne, w miarę potrzeb Zamawiającego, dostawy oryginalnych lub kompatybilnych materiałów eksploatacyjnych do drukarek i telefaksów (tusze, głowice drukujące, tonery, taśmy, folie, bębny) - zadanie nr 1; płyt CD-R i DVD+/-R - zadanie nr 2 oraz tonerów do kserokopiarek - zadanie nr 3 dla Komendy Wojewódzkiej Policji w Olsztynie. 2. Przedmiot zamówienia został wskazany przez Zamawiającego poprzez podanie standardu (marki handlowej), symbolu producenta OEM materiałów eksploatacyjnych oraz dokładne oznaczenie urządzeń do których będą stosowane. Dokładny wykaz materiałów eksploatacyjnych, stanowiących przedmiot zamówienia oraz ich ilości podane są w Załącznikach do umowy- Formularz cenowy. 3. Dostarczony towar musi być pełnowartościowy, nieuszkodzony, kompatybilny z docelowym urządzeniem. 4. Materiały eksploatacyjne, będące przedmiotem zamówienia, muszą posiadać wydajność i jakość porównywalną do materiałów oryginalnych produkowanych przez producentów urządzeń o symbolach wskazanych przez Zamawiającego (pojemność tuszu- tonera, wydajność w przypadku monochromatycznych kaset z tonerem mierzona zgodnie z normami ISO/IEC 19752, ISO/IEC 19798/24712 oraz ISO-IEC 24711-/24712. 5. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zlecenia niezależnemu podmiotowi wykonania badań wydajności dostarczanych materiałów, przeprowadzonych zgodnie z normami ISO/IEC 19752, ISO/IEC 19798/24712 oraz ISO/IEC 24711/24712. W przypadku, gdy wydajność okaże się przeciętnie niższa od zadeklarowanej o więcej niż 10%, zawarta umowa zostanie rozwiązana ze skutkiem natychmiastowym, a Wykonawca zobowiązany będzie do zapłaty kary w wysokości 10% wartości brutto umowy oraz pokrycia kosztów wykonanych badań. 6. Jeżeli w trakcie trwania umowy Zamawiający stwierdzi, iż wydajność, jakość lub niezawodność dostarczonych materiałów eksploatacyjnych niekorzystnie odbiega od parametrów produktu oryginalnego (pochodzącego od producenta urządzenia, do którego materiał jest przeznaczony) tj. np. materiały powodują zabrudzenia wydruków, wydruki są nieczytelne w części lub całości arkusza, powodują zanieczyszczenia urządzeń, występuje niewłaściwe odwzorowanie kolorów, urządzenie nie rozpoznaje materiału, Wykonawca na żądanie Zamawiającego winien materiał oferowany w asortymencie, którego żądanie dotyczy, wymienić na materiał spełniający wymagania Zamawiającego. 7. W przypadku uszkodzenia lub zabrudzenia urządzenia przez dostarczony materiał eksploatacyjny, Wykonawca zobowiązany będzie do naprawienia szkody w ciągu 5 dni roboczych. W razie utraty gwarancji udzielonej przez producenta sprzętu, w związku z wadą dostarczonych materiałów, Wykonawca przejmie na siebie zobowiązania z tyt. gwarancji danego urządzenia. 8. Jeżeli wartość uzasadnionych reklamacji przekroczy 3% wartości umowy brutto, Wykonawca obciążony zostanie karą w wysokości równej trzykrotności wartości zgłoszonych reklamacji. 9. Wykonawca zapewni Zamawiającemu bezpłatną możliwość odbioru zużytych materiałów eksploatacyjnych dostarczonych w ramach zawartej umowy, w trakcie jej obowiązywania oraz do 12 miesięcy po jej wygaśnięciu; rozwiązaniu. 10.Materiały eksploatacyjne muszą być w oryginalnych opakowaniach producenta, nadające się do użytku (data ważności) przez okres co najmniej 12 miesięcy od daty dostawy do Zamawiającego. 11. Każde opakowanie musi zawierać informację: producenta oraz symbol towaru, model drukarki do którego jest przeznaczony. 12.W przypadku niedostępności materiałów, powodującej opóźnienie w dostawie, Wykonawca może dostarczyć produkty oryginalne o nie gorszej niż zaoferowane wydajności. 13.Wykonawca zobowiązany jest do odbioru reklamowanych materiałów w ciągu 3 dni roboczych od zgłoszenia. Koszty przesyłki reklamowanych towarów w obie strony pokrywa Wykonawca. 14. Wykonawca zobowiązany jest podać w Formularzu cenowym producenta oraz oznaczenie handlowe oferowanych materiałów eksploatacyjnych. 15. Płyty DVD-R/DVD+R oraz CD-R muszą być w opakowaniach typu SLIM, CAKE/SOFTPACK ( liczba szt. w opakowaniu od 10 do 25 szt.) plus koperta. 16.Prędkość zapisu płyt: a) DVD-R/DVD+R - 16x, b) CD-R - 52x. 17.8 Pojemność płyt: a) DVD-R/DVD+R - 4,7GB, b) CD-R - 700MB. 18. Wykonawca udzieli na dostarczone materiały eksploatacyjne 12 miesięcznej gwarancji licząc od daty dostawy. 19.Ceny jednostkowe brutto zaoferowane przez Wykonawcę, którego oferta wybrana zostanie jako najkorzystniejsza w postępowaniu, pozostaną niezmienne przez cały okres realizacji umowy, natomiast ilości zamawianych materiałów eksploatacyjnych mogą być mniejsze lub większe niż podane w Załącznikach do umowy z zastrzeżeniem, że łączna wartość zrealizowanych dostaw nie przekroczy wartości brutto umowy. 20.Zamawiający dopuszcza, w przypadku zaprzestania produkcji lub dostaw danego typu materiału eksploatacyjnego zaoferowanego przez Wykonawcę, dostawę materiałów eksploatacyjnych równoważnych o parametrach użytkowych równych bądź wyższych niż ten zaoferowany przez Wykonawcę w ofercie przetargowej..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.21.13 - Wkłady drukujące 30.12.51.10 - Toner do drukarek laserowych/faksów 30.12.43.00 - Bębny do maszyn biurowych 32.58.40.00 - Nośniki z zapisem danych .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Zadanie nr 1 - Tusze i tonery.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25.07.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • World Trade Technology Polska Sp. z o.o., ul. Sikorki 23, 31-589 Kraków, kraj/woj. małopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 180477,48 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 138068,00

  • Oferta z najniższą ceną: 138068,00 / Oferta z najwyższą ceną: 510048,61

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: Zadanie nr 2 - płyty DVD-R/DVD+R i CD-R.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.07.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 3.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • P.P.U.H Content Sp. z.o.o, Al. W. Korfantego 66, 10-161 Katowice, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 8718,70 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 7168,00

  • Oferta z najniższą ceną: 7168,00 / Oferta z najwyższą ceną: 11988,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 3   

Nazwa: Zadanie nr 3 - Tonery do kserokopiarek.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.07.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Firma Handlowa KOMAX 9, ul. Przemysłowa 2, 10-418 Olsztyn, kraj/woj. warmińsko-mazurskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 84674,80 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 38410,45

  • Oferta z najniższą ceną: 38410,45 / Oferta z najwyższą ceną: 49467,35

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.