eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lublin › Dostawa i montaż urządzeń i wyposażenia układu technologicznego kuchni i pralni w żłobku oraz urządzeń i wyposażenia układu technologicznego kuchni w przedszkolu przy ulicy Wolskiej 5 w Lublinie

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-12-13

Lublin: Dostawa i montaż urządzeń i wyposażenia układu technologicznego kuchni i pralni w żłobku oraz urządzeń i wyposażenia układu technologicznego kuchni w przedszkolu przy ulicy Wolskiej 5 w Lublinie
Numer ogłoszenia: 265005 - 2012; data zamieszczenia: 13.12.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 318930 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Lublin, Pl. Króla Władysława Łokietka 1, 20-109 Lublin, woj. lubelskie, tel. 81 4663000, faks 81 4663001.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa i montaż urządzeń i wyposażenia układu technologicznego kuchni i pralni w żłobku oraz urządzeń i wyposażenia układu technologicznego kuchni w przedszkolu przy ulicy Wolskiej 5 w Lublinie.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Zakres zamówienia obejmuje: 1. Zakup, dostawę oraz montaż urządzeń i wyposażenia układu technologicznego kuchni i pralni żłobka, 2. Zakup, dostawę oraz montaż urządzeń i wyposażenia układu technologicznego kuchni przedszkola, 3. Podłączenie urządzeń do istniejących instalacji wody zimnej, ciepłej, kanalizacji sanitarnej technologicznej i bytowej, wentylacji mechanicznej, instalacji elektrycznej 4. Wszystkie urządzenia i wyposażenie objęte zakresem przedmiotu zamówienia powinny odpowiadać zestawieniu wyposażenia oraz wykazami wyposażenia technologicznego kuchni przedszkola, a w zakresie odnoszącym się do wykonania mebli powinny także odpowiadać wymaganiom ogólnym. 5. Oferowane w ramach przedmiotu zamówienia urządzenia, powinny zmieścić się w przewidzianych dla nich lokalizacjach określonych odpowiednio w projekcie zagospodarowania technologicznego kuchni żłobka/parter i I piętro, projekcie zagospodarowania technologicznego pralni i suszarni żłobka/I piętro, projekcie zagospodarowania technologicznego kuchni przedszkola, projekcie zagospodarowania technologicznego kuchni przedszkola/rzut piwnic. 6. Przed przystąpieniem do realizacji dostawy do obowiązków Wykonawcy należy: 6.1.wykonanie inwentaryzacji budowlanej (w 3 egz. w wersji papierowej oraz w 1 egz. w wersji elektronicznej na płycie CD) pomieszczeń związanych z układem technologicznym kuchni i pralni żłobka, kuchni przedszkola oraz instalacji sanitarnych i elektrycznych w tych pomieszczeniach, 6.2. wykonanie wizualizacji pomieszczeń technologicznych kuchni i pralni żłobka oraz kuchni przedszkola z oferowanymi urządzeniami i wyposażeniem (w 3 egz. w wersji papierowej oraz w 1 egz. w wersji elektronicznej na płycie CD), 6.3. wykonanie wszystkich robót budowlanych i montażowych niezbędnych do zainstalowania i uruchomienia oferowanych przez siebie urządzeń i wyposażenia, 6.4. w przypadku konieczności wykonania prac, o których mowa w pkt. 3.2.6.3. uzyskanie uprzednich uzgodnień z wykonawcą robót budowlanych prowadzonych na obiekcie, 6.5. wykonanie rozruchu układów technologicznych kuchni i pralni w żłobku oraz kuchni w przedszkolu, 6.6. uzyskanie zgody SANEPID na użytkowanie kuchni i pralni w żłobku oraz kuchni w przedszkolu, 6.7. przygotowanie instrukcji obsługi, eksploatacji i konserwacji dostarczonych urządzeń i wyposażenia oraz przeszkolenie w tym zakresie wyznaczonych przez użytkownika pracowników, 6.8. wykonanie inwentaryzacji powykonawczej układów technologicznych kuchni i pralni żłobka oraz kuchni przedszkola (w 3 egz. w wersji papierowej oraz w 1 egz. w wersji elektronicznej na płycie CD), 6.9. Odbiorca dopuszcza różnicę +/- 5% w mocy i wymiarze urządzeń, pod warunkiem, że oferowane urządzenia zmieszczą się w przewidzianych dla nich lokalizacjach wynikających z projektu zagospodarowania technologicznego. 6.10. Podane w opisie przedmiotu zamówienia pojemności i wydajności są wartościami minimalnymi co oznacza, że Dostawca może zaoferować urządzenia o takiej samej lub większej pojemności i wydajności, z uwzględnieniem tolerancji wymiarów określonej przez Zamawiającego. 6.11. Odbiorca nie dopuszcza odstępstw w wymiarach mebli ze stali nierdzewnej. 6.12.Materiał wykonania oferowanych mebli i urządzeń oraz rozwiązania konstrukcyjne poszczególnych wyrobów muszą być nie gorsze niż podane w opisie przedmiotu zamówienia, które należy traktować jako wymagany minimalny standard wykonania tych przedmiotów. 6.13. Oferowany przedmiot zamówienia musi spełniać odpowiednio w odniesieniu do asortymentu wymagania wynikające z przepisów prawa w zakresie jakości norm, systemu oceny zgodności, bezpieczeństwa, dopuszczenia do obrotu. Wszelkie dokumenty na potwierdzenie spełniania tych wymagań tj. certyfikaty, atesty, świadectwa, gwarancje, licencje Wykonawca winien dostarczyć przy realizacji zamówienia.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.15.00.00 - Różne meble i wyposażenie 39.14.10.00 - Meble i wyposażenie kuchni 39.12.12.00 - Stoły 39.14.13.00 - Szafy 39.22.10.00 - Sprzęt kuchenny 42.71.61.20 - Pralki 42.71.70.00 - Urządzenia do prasowania i składania bielizny 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04.12.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • GORT S.A., ul. Solec 81b, 00-382 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 673037,32 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 527066,07

  • Oferta z najniższą ceną: 515287,59 / Oferta z najwyższą ceną: 527066,07

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.