eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków › Remont i przebudowa sali 200, remont sekretariatów z pokojem dyrektora, remont w pomieszczeniu pryszniców oraz uzupełnienie brakującego stopnia schodowego

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-07-05

Kraków: Remont i przebudowa sali 200, remont sekretariatów z pokojem dyrektora, remont w pomieszczeniu pryszniców oraz uzupełnienie brakującego stopnia schodowego
Numer ogłoszenia: 262402 - 2013; data zamieszczenia: 05.07.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 95365 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Szkół Budowlanych Nr 1, ul. J. Szablowskiego 1, 30-127 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 6371353, faks 012 6371909.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont i przebudowa sali 200, remont sekretariatów z pokojem dyrektora, remont w pomieszczeniu pryszniców oraz uzupełnienie brakującego stopnia schodowego.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Remont i przebudowa Sali 200 obejmuje: - wykonanie instalacji elektrycznej ( lampy, gniazdka, szafa bezpiecznikowa jak w sali 213, instalacja do rzutników ) oraz modyfikacja instalacji komputerowej na 44 stanowiska - wykonanie nowych otworów drzwiowych - montaż ościeżnic i skrzydeł drzwiowych ( nowych i z odzysku ) - ułożenie wykładziny podłogowej z listwami przyściennymi - malowanie ścian, sufitów, parapetów i rur. - montaż sufitów podwieszanych - montaż rolet okiennych - montaż ścianki przesuwnej akustycznej - uzupełnienie tynków - roboty demontażowe i wyburzeniowe w zakresie niezbędnym do wykonania zadania Remont sekretariatów z pokojem dyrektora: - wymiana i uzupełnienie instalacji elektrycznej wraz z osprzętem - ułożenie podłogi panelowej oraz wykładziny PCV z wywinięciem na ścianę - wymiana ościeżnic i skrzydeł drzwiowych - malowanie ścian sufitów parapetów i rur - dostawa i montaż rolet okiennych - montaż listew odbojowych - usunięcie i ponowne wniesienie do pomieszczeń mebli i szaf - roboty demontażowe i wyburzeniowe w zakresie niezbędnym do wykonania zadania Remont natrysków w przyziemiu oraz uzupełnienie brakującego stopnia schodowego - ułożenie posadzki z płytek ceramicznych wraz z cokolikiem oraz podbudową - wykonanie izolacji przeciwwilgociowej wysokiej jakości pod posadzką - uzupełnienie stopnia schodowego żelbetowego - roboty demontażowe i wyburzeniowe w zakresie niezbędnym do wykonania zadania Wymaga się prowadzenia robót w sposób mało uciążliwy dla użytkownika. Wykonawca zobowiązany jest na bieżąco utrzymywać należyty porządek na terenie budowy. Przed przystąpieniem do przetargu Wykonawcy zobowiązani są do zinwentaryzowania przedmiarów na terenie budowy. Wykonawcy zobowiązani są do zastosowania właściwej stawki podatku VAT właściwej do rodzaju robót. Zamawiający zaleca Wykonawcom przeprowadzenie wizji lokalnej celem szczegółowego zapoznania się ze specyfiką i charakterem robót. Roboty wykonywane będą z materiałów własnych Wykonawcy..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28.06.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Firma Wielobranżowa Konsolid, ul. Krzyżtoporska 5, 30-437 Kraków, kraj/woj. małopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 109390,45 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 100509,07

  • Oferta z najniższą ceną: 100509,07 / Oferta z najwyższą ceną: 123013,23

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.