eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ruda Śląska › Bieżące zabezpieczenie ruchu - oznakowanie poziome dróg publicznych na terenie miasta Ruda Śląska

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-01-27

Ruda Śląska: Bieżące zabezpieczenie ruchu - oznakowanie poziome dróg publicznych na terenie miasta Ruda Śląska
Numer ogłoszenia: 26180 - 2012; data zamieszczenia: 27.01.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 418720 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Ruda Śląska, Plac Jana Pawła II 6, 41-709 Ruda Śląska, woj. śląskie, tel. 032 2486281 do 9; 2449094, faks 032 248 7348.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Bieżące zabezpieczenie ruchu - oznakowanie poziome dróg publicznych na terenie miasta Ruda Śląska.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest bieżące zabezpieczenie ruchu - oznakowanie poziome dróg publicznych na terenie miasta Ruda Śląska, obejmujące wykonanie oznakowania poziomego: cienkowarstwowego, grubowarstwowego (w technologii termoplastycznej i chemoutwardzalnej), usuwanie tego oznakowania oraz montaż elementów prefabrykowanych (separatorów ruchu, progów zwalniających, punktowych elementów odblaskowych, azyli dla pieszych). Odtworzenie (wykonanie nowej warstwy) istniejącego oznakowania poziomego wykonane będzie farbą tej samej barwy co oznakowanie przeznaczone do odtworzenia. Planowane terminy realizacji robót: - od 01 maja - do 31 maja każdego roku obowiązywania umowy: wykonanie oznakowania poziomego ulic w ciągu drogi wojewódzkiej DW925 oraz w ciągu drogi wojewódzkiej DW902 (DTŚ). (rozpoczęcie robót powinno nastąpić nie później niż 24 godziny od otrzymania zlecenia na określony zakres robót, zaś zakończenie nie później niż 96 godzin od otrzymania zlecenia, o ile w zleceniu nie określono innego terminu); - od 01 czerwca - do 30 czerwca każdego roku obowiązywania umowy: wykonanie oznakowania poziomego pozostałych ulic zgodnie ze wskazaniami Zamawiającego. (rozpoczęcie robót powinno nastąpić nie później niż 24 godziny od otrzymania zlecenia na określony zakres robót, zaś zakończenie nie później niż 96 godzin od otrzymania zlecenia, o ile w zleceniu nie określono innego terminu); - od dnia zawarcia umowy - do 31 grudnia 2012 r. oraz od 01 stycznia - do 31 grudnia 2013 r.: wykonanie dodatkowych elementów oznakowania poziomego, jego korekt i uzupełnień oraz pozostałych robót uzupełniających, według bieżących zleceń Zamawiającego. (termin realizacji określonego zakresu robót zostanie podany w zleceniu). Gwarancje na wykonane oznakowanie: - oznakowanie cienkowarstwowe: - oznakowanie poza skrzyżowaniami i powierzchnie wyłączone z ruchu: 12 miesięcy, - oznakowanie w obszarze skrzyżowań: 9 miesięcy, - przejścia dla pieszych: 6 miesięcy, - oznakowanie grubowarstwowe, (w technologii termoplastycznej i chemoutwardzalnej), niezależnie od miejsca wykonania 36 miesięcy, - elementy z materiałów prefabrykowanych: 36 miesięcy. Gwarancje nie obejmują aktów wandalizmu oraz awarii w pasie drogowym. Wykaz ulic i szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ)..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.21 - Malowanie nawierzchi 45.31.62.13 - Instalowanie oznakowania drogowego .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26.01.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • GRAWIL sp. z o.o., ul. Komunalna 7, 87-800 Włocławek, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 765639,10 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 750386,00

  • Oferta z najniższą ceną: 750386,00 / Oferta z najwyższą ceną: 981441,60

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.