eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Maszewo › Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości z terenu Gminy Maszewo

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-07-03

Maszewo: Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości z terenu Gminy Maszewo
Numer ogłoszenia: 258952 - 2013; data zamieszczenia: 03.07.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 226586 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Maszewo, Plac Wolności 2, 72-130 Maszewo, woj. zachodniopomorskie, tel. 91 418 78 43, faks 91 418 75 06.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości z terenu Gminy Maszewo.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: W zakres przedmiotu zamówienia wchodzi: 5.1. Dostarczenie właścicielom nieruchomości, których wykaz (wraz z podaniem ilości i pojemności pojemników do zbiórki selektywnej, które mają być dostarczone właścicielom poszczególnych nieruchomości) przekaże wybranemu wykonawcy Zamawiający przed rozpoczęciem wykonania usługi odbioru odpadów komunalnych: 5.1.1 pojemników do zbierania odpadów komunalnych zmieszanych (dotyczy właścicieli nieruchomości nieposiadających pojemników do zbierania odpadów zmieszanych), wykonane z blachy ocynkowanej lub z tworzywa sztucznego, o pojemności 55l, 110 lub 120l, 240l lub 1100l, o konstrukcji umożliwiającej ich opróżnianie grzebieniowym, widłowym lub hakowym mechanizmem załadowczym pojazdów przeznaczonych do odbioru odpadów; wykonawca umożliwi właścicielom nieruchomości zakup, wynajem, dzierżawę lub inną formę dysponowania pojemnikami do zbierania odpadów komunalnych zmieszanych, na ich wniosek i koszt, na podstawie odrębnej umowy właściciela nieruchomości z wykonawcą (poza przedmiotem niniejszego 5.1.2. pojemników do zbiórki selektywnej odpadów komunalnych, dla każdego właściciela nieruchomości 3 pojemniki na poszczególne frakcje odpadów: 1- papier, tworzywa sztuczne, metal, opakowania wielomateriałowe, 2 - szkło, 3 - odpady biodegradowalne, z blachy ocynkowanej lub z tworzywa sztucznego, o konstrukcji umożliwiającej ich opróżnianie grzebieniowym, widłowym lub hakowym mechanizmem załadowczym pojazdów przeznaczonych do odbioru odpadów, o pojemności 110 lub 120l (dla zabudowy jednorodzinnej), 240l (dla zabudowy jednorodzinnej, jeżeli będą z tych pojemników korzystać dwie sąsiednie nieruchomości lub wielorodzinnej w uzasadnionych przypadkach) i 1100l (dla zabudowy wielorodzinnej); szacowana ilość pojemników: o pojemności 110 lub 120l - 3.000 szt, z możliwością zwiększenia do 4.500 szt, o pojemności 240l - 60 szt., o pojemności 1100l - 36 szt. Pojemniki pozostają własnością wykonawcy. Właściciel nieruchomości będzie je używał, a Zamawiający ponosi koszty ich wynajmu i eksploatacji. Wykonawca, po wykonaniu umowy, zapewni właścicielowi nieruchomości, na jego wniosek, nabycie używanych przez niego pojemników, za cenę uwzględniającą ich zużycie. zamówienia) bez ponoszenia przez Zamawiającego z tego tytułu żadnych kosztów;5.1.3. worków do zbiórki selektywnej, 120 dm3 z folii PEHD, przezroczyste na papier, tworzywa sztuczne, metale, opakowania wielomateriałowe, zielone na szkło, brązowe na odpady ulegające biodegradacji oraz odpady zielone, przez cały okres trwania umowy, jeżeli właściciel zgłosi wykonawcy zapotrzebowanie na te worki (wykonawca przekazuje worki na wniosek właściciela nieruchomości niezależnie od posiadanych przez niego pojemników do selektywnej zbiórki odpadów). Koszt worków wykonawca uwzględni w cenie jednostkowej zryczałtowanej, określonej w ofercie wykonawcy, za 1 Mg zebranych i przekazanych do zagospodarowania odpadów selektywnie zbieranych. Zgodnie z postanowieniami zawartymi w Regulaminie worki powinne być o odpowiednich kolorach : 1)worek przezroczysty lub pojemnik: a)papier i tektura, b)tworzywa sztuczne i metale, c)opakowania wielomateriałowe, 2)worek zielony - na szkło, 3)worek /pojemnik brązowy - na odpady ulegające biodegradacji oraz odpady zielone. 5.2. Odbieranie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości, opróżnianie wszystkich pojemników na odpady, również już posiadanych przez mieszkańców metalowych pojemników na odpady o poj, 110 lub 120l, z podziałem na następujące frakcje: 5.2.1. zmieszane odpady komunalne - w ilości nieograniczonej; 5.2.2. odpady komunalne selektywnie zbierane: papier i tektura, tworzywa sztuczne, metale, opakowania wielomateriałowe, szkło, odpady ulegające biodegradacji oraz odpady zielone, odpady wielkogabarytowe, zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny - w ilości nieograniczonej. 5.3Transport i przekazywanie odebranych od właścicieli nieruchomości zmieszanych odpadów komunalnych, odpadów zielonych oraz pozostałości z sortowania odpadów komunalnych przeznaczonych do składowania do regionalnych instalacji do przetwarzania odpadów komunalnych wynikających z wojewódzkiego planu gospodarki odpadami komunalnymi do Zakładu Gospodarowania Odpadami Komunalnymi w Słajsinie, dalej zwanym w RIPOK. Zgodnie z art. 9e ust. 1 ustawy z dnia 13 września 1996r o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U. z 2012 r poz. 391) w związku z art. 7 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. z 2013 r. poz. 21), Wykonawca odebrane z terenu Gminy Stepnica odpady komunalne zmieszane, biodegradowalne i zielone oraz zbierane selektywnie przekazywać będzie do należącego do Celowego Związku Gmin R-XXI Regionalnego Zakładu Gospodarowania Odpadami Komunalnymi w Słajsinie, gm. Nowogard, którego Gmina Stepnica jest udziałowcem. Obiekt ten jest Regionalną Instalacją Przetwarzania Odpadów Komunalnych ( dalej RIPOK ) dla regionu gospodarki odpadami R-XXI. Opłatę za zagospodarowanie odpadów przekazanych do RZGOK w Słajsinie ponosił będzie Zamawiający. Adres Instalacji: Słajsino 30, 72-200 Nowogard Podmiot Odpowiedzialny za eksploatację instalacji: Celowy Związek Gmin R-XXI, Słajsino 30, 72-200 Nowogard www.czg.nowogard.pl 5.4 Transport i przekazywanie odebranych selektywnie zebranych odpadów komunalnych - do instalacji odzysku i unieszkodliwiania odpadów do RIPOK w Słajsinie. 5.5. Prowadzenie, dwa razy w roku, zbiórki z terenów nieruchomości zamieszkałych mebli i odpadów wielkogabarytowych oraz zużytego sprzętu elektrycznego i elektronicznego; terminy i harmonogram zbiórek zostaną uzgodnione przez wykonawcę z Zamawiającym. Realizacja usługi będzie polegała na poinformowaniu mieszkańców o organizowaniu tzw. wystawki (z podaniem dnia i godzin odbioru w/w odpadów) w formie ogłoszeń, strona internetowa wykonawcy oraz Zamawiającego, informacja w administracjach osiedlowych wszystkich zasobów mieszkaniowych na terenie Gminy; akcja powinna być tak zaplanowana, żeby w trakcie jednorazowej kampanii (wiosennej lub jesiennej) objęty był cały obszar terenu Gminy. 5.6. Wykonawca odbierze odpłatnie gruz np. z budów mieszkańców na ich zlecenie i koszt. 6. Wymagania Zamawiającego w zakresie częstotliwości odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości: 6.1. z obszarów zabudowy zagrodowej, jednorodzinnej należy odbierać odpady zmieszane co dwa tygodnie, a odpady zbierane selektywnie w workach i pojemnikach - co 4 tygodnie; 6.2. z obszarów zabudowy wielorodzinnej należy odbierać odpady zmieszane co tydzień a odpady zbierane selektywnie w workach i pojemnikach - co 4 tygodnie; 6.3. z nieruchomości zamieszkałych czasowo - odpady będą zbierane w okresie od 01 kwietnia do 30 września: zmieszane - co dwa tygodnie a zbierane selektywnie w workach i pojemnikach - co 4 tygodnie; 6.4. częstotliwość odbioru odpadów komunalnych biodegradowalnych i zielonych selektywnie zebranych w workach i pojemnikach: 6.4.1. dla terenu miejskiego - co dwa tygodnie, 6.4.2. z obszarów zabudowy wielorodzinnej - co tydzień, 6.4.3. dla pozostałych rodzajów zabudowy na terenie wiejskim - co 4 tygodnie. 6.5. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany częstotliwości odbierania odpadów komunalnych przez wykonawcę, uzasadnioną zmianą Regulaminu; zmiana częstotliwości odbierania odpadów nie zmienia umowy w sprawie zamówienia publicznego; 6.6. właściciele nieruchomości umożliwią dostęp wykonawcy do pojemników w dniu odbierania odpadów komunalnych z tych nieruchomości (wg harmonogramu odbioru), przy wejściu na nieruchomość od strony ulicy, z możliwością wejścia na teren nieruchomości lub poprzez wystawienie pojemnika przed nieruchomością, w miejscu umożliwiającym swobodny dojazd do nich, z tym że: 6.6.1. wystawione pojemniki nie mogą być zlokalizowane poza terenem nieruchomości dłużej niż 12 godzin przed i po terminie odbioru odpadów, określonym w harmonogramie odbioru oraz nie mogą powodować ograniczeń komunikacyjnych; 6.6.2. odbieranie odpadów odbywać się musi zgodnie z podanym do publicznej wiadomości harmonogramem odbioru odpadów komunalnych; w przypadku wystąpienia święta ustawowego termin wywozu może ulec przesunięciu dzień przed lub dzień po terminie wskazanym w harmonogramie; 7. Wymagania Zamawiającego w zakresie pojemników/worków na odpady komunalne zbierane selektywnie i odbierane bezpośrednio z nieruchomości - do wykonawcy należy: 7.1. wymaga się, aby odpady komunalne były gromadzone w: 7.1.1. pojemnikach : - do gromadzenia odpadów komunalnych zmieszanych, z blachy ocynkowanej lub z tworzywa sztucznego, o pojemności 55l, 110 lub 120l, 240l lub 1100l, o konstrukcji umożliwiającej ich opróżnianie grzebieniowym, widłowym lub hakowym mechanizmem załadowczym pojazdów przeznaczonych do odbioru odpadów; - do gromadzenia odpadów komunalnych zbieranych selektywnie, z blachy ocynkowanej lub z tworzywa sztucznego, o pojemności 110 lub 120l, 240l lub 1100l, o konstrukcji umożliwiającej ich opróżnianie grzebieniowym, widłowym lub hakowym mechanizmem załadowczym pojazdów przeznaczonych do odbioru odpadów; 7.1.2. workach zielonych z folii PEHD o minimalnej pojemności 120 dm3 - na czyste opakowania szklane kolorowe i bezbarwne, takie jak: szklane butelki po napojach, słoiki i inne naczynia szklane na terenie nieruchomości, na której powstał ten rodzaj odpadu; 7.1.3. workach przezroczystych z folii PEHD o minimalnej pojemności 120 dm3- na papier i tekturę (w tym papier, tekturę, opakowania z papieru, tektury i kartonu, gazety, czasopisma, katalogi, zeszyty, papierowe torby, worki, opakowania papierowe pozostałe, papier szkolny i biurowy itd.), czyste tworzywo sztuczne (opakowania z tworzyw sztucznych po napojach, opakowania po kosmetykach tj. po szamponach, odżywkach, itp., opakowania po środkach czystości tj. po płynach do prania, płukania, itp., opakowania po żywności tj. po mleku, jogurtach, serkach, itp., folia opakowaniowa tj. woreczki, worki, reklamówki, itp., niezależnie czy zostały wykonane z PE, PP, PE, PEHD, PS i pozostałych tzw. sztucznych), metal (opakowania z metali żelaznych i nieżelaznych: puszka aluminiowa i stalowa po napojach, opakowania metalowe po konserwach, produktach itp. złom metali żelaznych i nieżelaznych: armatura, przedmioty metalowe itp.), opakowania wielomateriałowe (np. kartony po mleku, sokach), bezpośrednio na terenie nieruchomości, na której powstał ten rodzaj odpadu; 7.1.4. workach brązowych z folii PEHD o minimalnej pojemności 120 dm3 - na odpady ulegające biodegradacji. 7.2Pojemniki muszą być oznakowane : - nazwą lub logo wykonawcy, - informacją w prostej formie graficznej w formie nalepki z opisem o sposobie korzystania z nich. Kolory pojemników na odpady segregowane lub nalepki na nich o sposobie korzystania z pojemników muszą być zgodne z rozporządzeniem Ministra Gospodarki i Pracy z 25 października 2005 r. w sprawie szczegółowego sposobu postępowania z odpadami opakowaniowymi (Dz. U. Nr 219 poz. 1858 ). 7.3Wykonawca powiadamia Zamawiającego o niedopełnieniu przez właściciela nieruchomości obowiązku w zakresie selektywnego zbierania odpadów komunalnych; wykonawca ma obowiązek przyjąć odpady jako zmieszane i niezwłocznie powiadomić o tym Zamawiającego. 7.4 Odpady komunalne zmieszane będą gromadzone w pojemnikach: 7.4.1. na terenie nieruchomości zamieszkałych przez 1 - 4 osoby - pojemnik lub pojemniki o łącznej pojemności co najmniej 110 lub 120l, 7.4.2. na terenie nieruchomości zamieszkałych przez kolejne 4 osoby powyżej 4 łączna wymagana pojemność pojemników jest odpowiednio powiększana. 7.5Pojemniki przeznaczone do zbierania odpadów komunalnych powinny posiadać deklarację zgodności CE wystawioną przez producenta lub spełniać wymagania Polskich Norm. 8.Wymagania w zakresie transportu odpadów komunalnych: 8.1. zakazuje się mieszania selektywnie zebranych odpadów komunalnych ze zmieszanymi odpadami komunalnymi odbieranymi od właścicieli nieruchomości; 8.2. zakazuje się mieszania ze sobą poszczególnych frakcji selektywnie zebranych odpadów komunalnych; 8.3. zakazuje się odbioru odpadów w niedziele oraz dni ustawowo wolne od pracy; 8.4. wykonawca odbiera odpady poza ustalonym harmonogramem (na zgłoszenie Zamawiającego), jeżeli zostaną zebrane i zgromadzone na nieruchomości w terminach innych niż przewiduje termin ich odbioru, a nieodebranie odpadów zagraża bezpieczeństwu życia i zdrowia mieszkańców; 8.5. wykonawca ma obowiązek zabezpieczenia przewożonych odpadów przed wysypaniem na drogę. 9. Wymagania w zakresie utrzymania odpowiedniego stanu sanitarnego pojazdów i urządzeń - wykonawca zapewnia: 9.1Zabezpieczanie pojazdów i urządzeń przed niekontrolowanym wydostawaniem się na zewnątrz odpadów, podczas ich magazynowania, przeładunku oraz transportu. 9.2Poddawanie myciu i dezynfekcji pojazdów i urządzeń z częstotliwością gwarantującą zapewnienie im właściwego stanu sanitarnego, nie rzadziej niż raz na miesiąc, a w okresie letnim nie rzadziej niż raz na 2 tygodnie. 9.3Posiadanie aktualnych dokumentów potwierdzających wykonanie czynności mycia i dezynfekcji. 9.4Opróżnianie pojazdów z odpadów na koniec każdego dnia roboczego oraz parkowanie ich wyłącznie na terenie bazy magazynowo - transportowej wykonawcy. 10. Wymagania w zakresie prowadzenia dokumentacji związanej z działalnością objętą przedmiotem zamówienia, tj. 10.1. Sporządzanie dla Zamawiającego kwartalnych sprawozdań (w terminie do końca miesiąca następującego po kwartale, którego sprawozdanie dotyczy), zgodnie z rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 15 maja 2012 r. w sprawie wzorów sprawozdań o odebranych odpadach komunalnych, odebranych nieczystościach ciekłych oraz realizacji zadań z zakresu gospodarki odpadami komunalnymi ( Dz. U. z 2012 r. poz. 630 ), zawierających: 10.1.1. informacje o masie poszczególnych rodzajów odebranych odpadów komunalnych oraz sposobie ich zagospodarowania; 10.1.2. informacje o masie odpadów komunalnych ulegających biodegradacji przekazanych do składowania na składowisku odpadów oraz nieprzekazanych do składowania na składowisku odpadów i sposobie ich zagospodarowania; 10.1.3. liczbę właścicieli nieruchomości, od których zostały odebrane odpady komunalne; 10.1.4. wskazanie właścicieli nieruchomości, którzy zbierają odpady komunalne w sposób niezgodny z regulaminem (w tym nie zbierają selektywnie odpadów); 10.1.5. wraz z pierwszym sprawozdaniem (za okres VII, VIII, IX.2013 r.) należy przedłożyć Zamawiającemu wykaz wszystkich posesji, z których zostały odebrane odpady komunalne, ze wskazaniem rodzaju odpadów oraz ilości i pojemności pojemników; 10.1.6. wraz z kolejnymi sprawozdaniami należy przedłożyć wykaz posesji, które nie były zamieszczone we wcześniejszym wykazie, a odebrano z nich w okresie objętym sprawozdaniem odpady komunalne, ze wskazaniem ilości i pojemności pojemników z jakich odpady odebrano oraz wykaz posesji, od których zaprzestano odbierać odpady komunalne; 10.1.7. na żądanie Zamawiającego wykonawca przedstawi kopie dowodów dostarczania odpadów do RIPOK lub do instalacji odzysku, tj. karty ewidencji odpadów lub karty przekazania odpadów. 10.2. Zakres dodatkowej sprawozdawczości: 10.2.1. raporty miesięczne zawierające informacje o ilościach i rodzajach odpadów (oraz ilościach i rodzajach pojemników i kontenerów opróżnionych w związku z odbiorem tych odpadów) od właścicieli poszczególnych nieruchomości w ramach harmonogramu, 10.2.2. raporty miesięczne zawierające informacje o ilościach i rodzajach odpadów (a także ilościach odebranych worków oraz rodzajach i ilościach pojemników i kontenerów opróżnionych w związku z odbiorem tych odpadów wraz ze wskazaniem nieruchomości, której odbiór dotyczył) odebranych od właścicieli nieruchomości poza harmonogramem, 10.2.3. informacje z systemów GPS dotyczące wszystkich przejazdów pojazdów transportujących odpady w zakresie: tras przejazdów każdego z pojazdów, miejsc zatrzymania pojazdów, a także momentów załadunku lub wyładunku odpadów (otwierania klapy w przypadku pojazdów typu śmieciarka i pojazdów typu HDS, oraz załadunku lub wyładunku kontenera w przypadku pojazdów typu hakowiec lub bramowiec), 10.2.4. raporty miesięczne zawierające informacje o ilości wydanych worków z podziałem na frakcje oraz rodzaj i ilość wydanych (sprzedanych, wydzierżawionych, wynajętych) pojemników do selektywnej zbiórki odpadów. 11.Wymagania w zakresie harmonogramu odbioru i zagospodarowania odpadów komunalnych: 11.1. wykonawca sporządzi harmonogram odbioru odpadów komunalnych w terminie 7 dni od otrzymania od Zamawiającego wykazu nieruchomości, z których odbierane będą odpady komunalne; harmonogram zatwierdza Zamawiający; 11.2. harmonogram musi zawierać: wykaz wszystkich nieruchomości, godziny, w jakich może się odbywać wywóz odpadów z punktów zbiórki odpadów komunalnych z budynków wielorodzinnych oraz jednorodzinnych, rodzaj i ilość pojemników do gromadzenia odpadów zmieszanych oraz do gromadzenia odpadów selektywnie zbieranych, z informacją o pojemnikach już z posiadanych przez właściciela nieruchomości i o pojemnikach dostarczonych przez wykonawcę, w ramach przedmiotu umowy; 11.3. wszelkie zmiany harmonogramu wymagają formy pisemnej, za wyjątkiem zmian jednorazowych wynikających z nadzwyczajnych sytuacji, np. powódź, gwałtowne opady śniegu, deszczu, nieprzejezdna droga, dni ustawowo wolne; we wszystkich przypadkach zmiana harmonogramu nastąpi po, co najmniej ustnym, uzgodnieniu między stronami; zmiana harmonogramu nie stanowi zmiany umowy; 11.4. wykonawca informuje mieszkańców (m.in. za pośrednictwem internetu) o terminach odbioru odpadów komunalnych oraz o zmianach terminów odbioru odpadów komunalnych wynikających np. z przypadających dni ustawowo wolnych od pracy; 11.5. wykonawca ujmie w harmonogramie zgłoszone przez Zamawiającego nowe punkty wywozowe - w ciągu 7 dni od zgłoszenia; 11.6. Zamawiający w porozumieniu z Wykonawcą określi w umowie dotyczącej realizacji przedmiotu zamówienia, termin dostarczenia szczegółowego wykazu adresów nieruchomości objętych odbiorem odpadów komunalnych oraz niezbędnych informacji do prowadzenia ewidencji oraz kontroli odbieranych odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości wynikających z zebranych deklaracji o wysokości opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi; 11.7. Wykonawca w porozumieniu z Zamawiającym określi terminy oraz godziny funkcjonowania przedsiębiorstwa wykonawcy w zakresie odbierania odpadów komunalnych. 12. Inne obowiązki wykonawcy: 12.1. wykonanie przedmiotu zamówienia w sposób fachowy, niepowodujący niepotrzebnych przeszkód oraz ograniczający niedogodności dla mieszkańców Gminy Maszewo do niezbędnego minimum; 12.2. zapewnienie, dla właściwej realizacji przedmiotu zamówienia, przez cały czas trwania umowy, dostatecznej ilości środków technicznych gwarantujących terminowe i jakościowe wykonanie przedmiotu zamówienia; 12.3. porządkowanie terenu zanieczyszczonego odpadami i innymi zanieczyszczeniami wysypanymi z pojemników, kontenerów, worków i pojazdów w trakcie realizacji usługi odbioru i transportu odpadów komunalnych; 12.4. garażowanie pojazdów używanych do realizacji przedmiotu zamówienia wyłącznie na terenie posiadanej bazy magazynowo-transportowej; 12.5. wyposażenie własnych pracowników zajmujących się odbiorem i transportem odpadów w odzież ochronną z widocznym logo wykonawcy; 12.6. dokonywanie odbioru i transportu odpadów, również w przypadkach, kiedy dojazd do punktów zbiórki odpadów komunalnych będzie utrudniony z powodu prowadzonych remontów dróg, dojazdów, złych warunków atmosferycznych; w takich przypadkach wykonawcy nie przysługują roszczenia z tytułu wzrostu kosztów realizacji przedmiotu zamówienia; 12.7. ponoszenie pełnej odpowiedzialności za należyte wykonanie powierzonych czynności zgodnie z obowiązującymi przepisami i normami; 12.8. okazanie na żądanie Zamawiającego wszelkich dokumentów potwierdzających wykonywanie przedmiotu zamówienia zgodnie z określonymi przez Zamawiającego wymaganiami i przepisami prawa; 12.9. ponoszenie pełnej odpowiedzialności wobec Zamawiającego i osób trzecich za szkody na mieniu i zdrowiu osób trzecich, powstałe podczas i w związku z realizacją przedmiotu zamówienia; 12.10. uzgodnienie z Zamawiającym planowanych tras poruszania się pojazdów w trakcie wykonywania przedmiotu zamówienia - w ciągu 7 dni od otrzymania od Zamawiającego wykazu nieruchomości, z których odbierane będą odpady komunalne..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.50.00.00 - Usługi związane z odpadami 90.51.10.00 - Usługi wywozu odpadów 90.51.20.00 - Usługi transportu odpadów .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26.06.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Zakład Usług Komunalnych Sp. z o.o, ul. 15 Lutego 14L, 72-200 Nowogard, kraj/woj. zachodniopomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 774436,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 1447445,71

  • Oferta z najniższą ceną: 1447445,71 / Oferta z najwyższą ceną: 1696825,99

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.