eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Jarocin › Usługa całodobowej fizycznej ochrony nieruchomości zabudowanej budynkiem socjalno-administracyjnym położonej w m. Kotlin, powiat jarociński

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-01-04

Jarocin: Usługa całodobowej fizycznej ochrony nieruchomości zabudowanej budynkiem socjalno-administracyjnym położonej w m. Kotlin, powiat jarociński
Numer ogłoszenia: 2587 - 2013; data zamieszczenia: 04.01.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 262799 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Jarociński, al. Niepodległości 10-12, 63-200 Jarocin, woj. wielkopolskie, tel. 062 7472920, faks 062 7473337.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa całodobowej fizycznej ochrony nieruchomości zabudowanej budynkiem socjalno-administracyjnym położonej w m. Kotlin, powiat jarociński.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest całodobowa fizyczna ochrona i dozór bezpośredni nieruchomości zabudowanej budynkiem socjalno-administracyjnym o powierzchni użytkowej 4 826,70 m2, usytuowanej na nieruchomości oznaczonej w ewidencji gruntów na arkuszu mapy 4 jako działka nr 113/4 o powierzchni 4.6908 ha położonej w miejscowości Kotlin, stanowiącej własność Powiatu Jarocińskiego. Budynek w chwili obecnej jest nieużytkowany. 2. Zakres prac obejmować będzie w szczególności: 1) ochronę w/w nieruchomości przed rabunkiem, zagrożeniem wybuchem, pożarem, napadem, kradzieżą, dewastacją, 2) podejmowanie działań interwencyjnych w sytuacjach tego wymagających, tj. np. w przypadku wystąpienia zakłóceń porządku na chronionym terenie, 3) systematyczne sprawdzanie zabezpieczonych otworów drzwiowych i okiennych w chronionym budynku, 4) prawidłowe reagowanie na mogące wystąpić nagłe sytuacje awaryjne w zakresie znajdujących się w budynku instalacji, 5) podejmowanie działań zabezpieczających oraz powiadamianie wskazanego pracownika Starostwa Powiatowego w Jarocinie i odpowiednich służb w przypadku stwierdzenia pożaru, włamania, dewastacji, kradzieży, awarii, itp. W przypadku stwierdzenia wystąpienia jednej z w/w sytuacji pracownik ochrony zobowiązany jest do bezzwłocznego powiadomienia odpowiednio straży pożarnej, pogotowia gazowego, energetycznego, wodociągowego bądź policji oraz bez względu na porę osób upoważnionych przez Zamawiającego. W razie potrzeby przyjazdu grupy interwencyjnej Wykonawca zapewni dotarcie takiej grupy do obiektu w jak najkrótszym czasie. 6) utrzymanie w czystości terenu wokół budynku w szczególności poprzez: a) bieżące usuwanie śniegu i lodu oraz posypywanie drogi dojazdowej do budynku piaskiem i solą. Niezbędne narzędzia i środki zapewni Wykonawca. b) koszenie trawy oraz porządkowanie terenu wokół nieruchomości, 7) bieżące prowadzenie książki zdania i objęcia służby, w której odpowiedzialny pracownik ochrony odnotowywać będzie przebieg każdej pełnionej przez niego służby. Przedmiotowa książka pozostaje do wglądu i dyspozycji Zamawiającego. Zamawiający wyraża zgodę na przystosowanie przez Wykonawcę w chronionym budynku pomieszczenia dla pracowników Wykonawcy. Przystosowanie to nastąpi na koszt Wykonawcy. Przystosowanie to nie może naruszać konstrukcji budynku i jego ścian zewnętrznych oraz nastąpi na koszt Wykonawcy. Realizacja ochrony przebiegać będzie w okresie od 01 stycznia 2013 roku, godzina 0:00 do 31 grudnia 2013 roku godzina 24:00, tj. 365 dni ochrony w układzie: - 1 pracownik ochrony w godzinach 0:00 do 24:00 (365 dni x 1 x 24 h = 8 760 h) , co daje łącznie 8 760 godzin.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.00.00 - Usługi ochroniarskie .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27.12.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 14.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • VISION GROUP sp. z o.o., ul. Bracka 3/13, 00-501 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 66795,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 53550,76

  • Oferta z najniższą ceną: 47516,87 / Oferta z najwyższą ceną: 80595,50

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.