eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Jarocin › Usługa całodobowej fizycznej ochrony nieruchomości zabudowanej budynkiem socjalno-administracyjnym położonej w m. Kotlin, powiat jarociński

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-12-11

Jarocin: Usługa całodobowej fizycznej ochrony nieruchomości zabudowanej budynkiem socjalno-administracyjnym położonej w m. Kotlin, powiat jarociński
Numer ogłoszenia: 262799 - 2012; data zamieszczenia: 11.12.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Jarociński , al. Niepodległości 10-12, 63-200 Jarocin, woj. wielkopolskie, tel. 062 7472920, faks 062 7473337.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat-jarocinski.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa całodobowej fizycznej ochrony nieruchomości zabudowanej budynkiem socjalno-administracyjnym położonej w m. Kotlin, powiat jarociński.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest całodobowa fizyczna ochrona i dozór bezpośredni nieruchomości zabudowanej budynkiem socjalno-administracyjnym o powierzchni użytkowej 4 826,70 m2, usytuowanej na nieruchomości oznaczonej w ewidencji gruntów na arkuszu mapy 4 jako działka nr 113/4 o powierzchni 4.6908 ha położonej w miejscowości Kotlin, stanowiącej własność Powiatu Jarocińskiego. Budynek w chwili obecnej jest nieużytkowany. 2. Zakres prac obejmować będzie w szczególności: 1) ochronę w/w nieruchomości przed rabunkiem, zagrożeniem wybuchem, pożarem, napadem, kradzieżą, dewastacją, 2) podejmowanie działań interwencyjnych w sytuacjach tego wymagających, tj. np. w przypadku wystąpienia zakłóceń porządku na chronionym terenie, 3) systematyczne sprawdzanie zabezpieczonych otworów drzwiowych i okiennych w chronionym budynku, 4) prawidłowe reagowanie na mogące wystąpić nagłe sytuacje awaryjne w zakresie znajdujących się w budynku instalacji, 5) podejmowanie działań zabezpieczających oraz powiadamianie wskazanego pracownika Starostwa Powiatowego w Jarocinie i odpowiednich służb w przypadku stwierdzenia pożaru, włamania, dewastacji, kradzieży, awarii, itp. W przypadku stwierdzenia wystąpienia jednej z w/w sytuacji pracownik ochrony zobowiązany jest do bezzwłocznego powiadomienia odpowiednio straży pożarnej, pogotowia gazowego, energetycznego, wodociągowego bądź policji oraz bez względu na porę osób upoważnionych przez Zamawiającego. W razie potrzeby przyjazdu grupy interwencyjnej Wykonawca zapewni dotarcie takiej grupy do obiektu w jak najkrótszym czasie. 6) utrzymanie w czystości terenu wokół budynku w szczególności poprzez: a) bieżące usuwanie śniegu i lodu oraz posypywanie drogi dojazdowej do budynku piaskiem i solą. Niezbędne narzędzia i środki zapewni Wykonawca. b) koszenie trawy oraz porządkowanie terenu wokół nieruchomości, 7) bieżące prowadzenie książki zdania i objęcia służby, w której odpowiedzialny pracownik ochrony odnotowywać będzie przebieg każdej pełnionej przez niego służby. Przedmiotowa książka pozostaje do wglądu i dyspozycji Zamawiającego. Zamawiający wyraża zgodę na przystosowanie przez Wykonawcę w chronionym budynku pomieszczenia dla pracowników Wykonawcy. Przystosowanie to nastąpi na koszt Wykonawcy. Przystosowanie to nie może naruszać konstrukcji budynku i jego ścian zewnętrznych oraz nastąpi na koszt Wykonawcy. Realizacja ochrony przebiegać będzie w okresie od 01 stycznia 2013 roku, godzina 0:00 do 31 grudnia 2013 roku godzina 24:00, tj. 365 dni ochrony w układzie: - 1 pracownik ochrony w godzinach 0:00 do 24:00 (365 dni x 1 x 24 h = 8 760 h) , co daje łącznie 8 760 godzin..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.00.00 - Usługi ochroniarskie .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: W niniejszym postępowaniu Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada aktualną koncesję na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie ochrony osób i mienia w formie bezpośredniej ochrony fizycznej.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Za spełnienie tego warunku uznaje się złożone oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Za spełnienie tego warunku uznaje się złożone oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Za spełnienie tego warunku uznaje się złożone oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Za spełnienie tego warunku uznaje się złożone oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • koncesję, zezwolenie lub licencję
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Pełnomocnictwo w przypadku jeżeli Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik; pełnomocnictwo powinno być złożone w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zmiana postanowień niniejszej umowy może być dokonana w czasie jej trwania w następujących przypadkach 1) w przypadku przystąpienia przez Zamawiającego do prac budowlanych na nieruchomości, 2) podjęcia przez Zamawiającego czynności rozporządzających w odniesieniu do nieruchomości, obejmujących jej: sprzedaż, oddanie w użytkowanie wieczyste, najem, dzierżawę, użyczenie, wniesienie aportem do spółki W takich przypadkach termin, na jaki została zawarta umowa ulegnie stosownemu skróceniu.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiat-jarocinski.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Jarocinie Al. Niepodległości 10-12, 63-200 Jarocin.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.12.2012 godzina 10:00, miejsce: Starostwo Powiatowe (Biuro Obsługi Klienta), All. Niepodległości 10-12, 63-200 Jarocin.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.