eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wieliczka › Świadczenie usług z zakresu aktywizacji społeczno-zawodowej - realizacji Projektu Systemowego Czas na Aktywność. Aktywność społeczna i zawodowa klientów Ośrodka Pomocy Społecznej z podziałem naCzęść I, II, III - Pełnienie funkcji Asystenta Rodziny. Część IV - Wsparcie psychologiczne i doradztwo zawodowe dotyczące wyboru szkoły ponadgimnazjalnej dla uczniów gimnazjum. Część V- Doradztwo zawodowe dla Beneficjenta Ostatecznego. Część VI - Wsparcie psychologiczne dla Beneficjenta Ostatecznego.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-01-17

Wieliczka: Świadczenie usług z zakresu aktywizacji społeczno-zawodowej - realizacji Projektu Systemowego Czas na Aktywność. Aktywność społeczna i zawodowa klientów Ośrodka Pomocy Społecznej z podziałem na: Część I, II, III - Pełnienie funkcji Asystenta Rodziny. Część IV - Wsparcie psychologiczne i doradztwo zawodowe dotyczące wyboru szkoły ponadgimnazjalnej dla uczniów gimnazjum. Część V- Doradztwo zawodowe dla Beneficjenta Ostatecznego. Część VI - Wsparcie psychologiczne dla Beneficjenta Ostatecznego.
Numer ogłoszenia: 25710 - 2013; data zamieszczenia: 17.01.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 173282 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejsko-Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej, ul. Sienkiewicza 26, 32-020 Wieliczka, woj. małopolskie, tel. 12 278 19 55, faks 12 278 19 55.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług z zakresu aktywizacji społeczno-zawodowej - realizacji Projektu Systemowego Czas na Aktywność. Aktywność społeczna i zawodowa klientów Ośrodka Pomocy Społecznej z podziałem na: Część I, II, III - Pełnienie funkcji Asystenta Rodziny. Część IV - Wsparcie psychologiczne i doradztwo zawodowe dotyczące wyboru szkoły ponadgimnazjalnej dla uczniów gimnazjum. Część V- Doradztwo zawodowe dla Beneficjenta Ostatecznego. Część VI - Wsparcie psychologiczne dla Beneficjenta Ostatecznego..

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Część I lub II zamówienia: Pełnienie funkcji Asystenta Rodzinny dla 10 rodzin 1) Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie pomocy Asystenta Rodziny w okresie od dnia podpisania umowy do 30 listopada 2012r. dla 10 rodzin. Usługa Asystenta Rodziny prowadzona będzie w celu zdobycia przez rodziny kompetencji w zakresie pełnienia ról społecznych zgodnie z ogólnie przyjętymi normami społecznymi. W tym celu Asystent Rodziny spełniać będzie następujące zadania: a) opracowanie i realizacja planu pracy z rodziną we współpracy z członkami rodziny i w konsultacji z pracownikiem socjalnym, b) opracowanie, we współpracy z członkami rodziny i koordynatorem rodzinnej pieczy zastępczej, planu pracy z rodziną, który jest skoordynowany z planem pomocy dziecku umieszczonemu w pieczy zastępczej; c) udzielanie pomocy rodzinom w poprawie ich sytuacji życiowej, w tym w zdobywaniu umiejętności prawidłowego prowadzenia gospodarstwa domowego; d) udzielanie pomocy rodzinom w rozwiązywaniu problemów socjalnych; e) udzielanie pomocy rodzinom w rozwiązywaniu problemów psychologicznych; f) udzielanie pomocy rodzinom w rozwiązywaniu problemów wychowawczych z dziećmi; g) wspieranie aktywności społecznej rodzin; h) motywowanie członków rodzin do podnoszenia kwalifikacji zawodowych; i) udzielanie pomocy w poszukiwaniu, podejmowaniu i utrzymywaniu pracy zarobkowej; j) motywowanie do udziału w zajęciach grupowych dla rodziców, mających na celu kształtowanie prawidłowych wzorców rodzicielskich i umiejętności psychospołecznych; k) udzielanie wsparcia dzieciom, w szczególności poprzez udział w zajęciach psychoedukacyjnych; l) podejmowanie działań interwencyjnych i zaradczych w sytuacji zagrożenia bezpieczeństwa dzieci i rodzin; m) prowadzenie indywidualnych konsultacji wychowawczych dla rodziców i dzieci; n) prowadzenie dokumentacji dotyczącej pracy z rodziną; o) dokonywanie okresowej oceny sytuacji rodziny, p) sporządzanie, na wniosek sądu, opinii o rodzinie i jej członkach; q) współpraca z jednostkami administracji rządowej i samorządowej, właściwymi organizacjami pozarządowymi oraz innymi podmiotami i osobami specjalizującymi się w działaniach na rzecz dziecka i rodziny; r) współpraca z zespołem interdyscyplinarnym lub grupą roboczą, o których mowa w art. 9a ustawy z dnia 29 lipca 2005 r. o przeciwdziałaniu przemocy w rodzinie (Dz. U. Nr 180, poz. 1493, z 2009 r. Nr 206, poz. 1589 oraz z 2010 r. Nr 28, poz. 146 i Nr 125, poz. 842), lub innymi podmiotami, których pomoc przy wykonywaniu zadań uzna za niezbędną. 2) Plan pracy z rodziną, o którym mowa w ust. 1 pkt 1 lit. a, obejmuje zakres realizowanych działań mających na celu przezwyciężenie trudnych sytuacji życiowych, a także zawiera terminy ich realizacji i przewidywane efekty. 3) Asystent rodziny nie może przy wykonywaniu usług wyręczać rodziny w jej codziennych obowiązkach oraz załatwiać spraw za rodzinę, za wyjątkiem podejmowania działań stanowiących instruktaż. Asystent rodzinny świadczy usługi w miejscu zamieszkania rodziny 2 razy w tygodniu po 2 godziny pomiędzy godz. 8:00 a 20:00, dojazd we własnym zakresie. 4) Przy realizacji usługi Asystent Rodziny obowiązany jest współpracować z pracownikiem socjalnym rodziny, konsultując z nim głownie kierunki pracy z rodziną (w tym celu spotykają się oni co najmniej raz w miesiącu). 5) Przewidywana liczba godzin: maksymalnie 960 godzin, miesięcznie - maksymalnie 160 godzin. 6) W każdej rodzinie praca 2x w tygodniu po 2 godziny. 7) Za okres rozliczeniowy przyjmuje się m-c kalendarzowy. Wypłata wynagrodzenia nastąpi po przedłożeniu przez Wykonawcę rachunku potwierdzonego merytorycznie przez kierownika projektu system, real, przez MGOPS w Wieliczce przelewem na wskazany przez Wykonawcę rachunek bankowy w ciągu 14 dni od dnia złożenia przez Wykonawcę prawidłowego rachunku. 2. Część III zamówienia: Pełnienie funkcji Asystenta Rodziny dla 6 rodzin. 1) Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie pomocy Asystenta Rodziny w okresie od dnia podpisania umowy do 30 listopada 2012r. dla 6 rodzin. Usługa Asystenta Rodziny prowadzona będzie w celu zdobycia przez rodziny kompetencji w zakresie pełnienia ról społecznych zgodnie z ogólnie przyjętymi normami społecznymi. W tym celu Asystent Rodziny spełniać będzie następujące zadania: a) opracowanie i realizacja planu pracy z rodziną we współpracy z członkami rodziny i w konsultacji z pracownikiem socjalnym, b) opracowanie, we współpracy z członkami rodziny i koordynatorem rodzinnej pieczy zastępczej, planu pracy z rodziną, który jest skoordynowany z planem pomocy dziecku umieszczonemu w pieczy zastępczej; c) udzielanie pomocy rodzinom w poprawie ich sytuacji życiowej, w tym w zdobywaniu umiejętności prawidłowego prowadzenia gospodarstwa domowego; d) udzielanie pomocy rodzinom w rozwiązywaniu problemów socjalnych; e) udzielanie pomocy rodzinom w rozwiązywaniu problemów psychologicznych; f) udzielanie pomocy rodzinom w rozwiązywaniu problemów wychowawczych z dziećmi; g) wspieranie aktywności społecznej rodzin; h) motywowanie członków rodzin do podnoszenia kwalifikacji zawodowych; i) udzielanie pomocy w poszukiwaniu, podejmowaniu i utrzymywaniu pracy zarobkowej; j) motywowanie do udziału w zajęciach grupowych dla rodziców, mających na celu kształtowanie prawidłowych wzorców rodzicielskich i umiejętności psychospołecznych; k) udzielanie wsparcia dzieciom, w szczególności poprzez udział w zajęciach psychoedukacyjnych; l) podejmowanie działań interwencyjnych i zaradczych w sytuacji zagrożenia bezpieczeństwa dzieci i rodzin; m) prowadzenie indywidualnych konsultacji wychowawczych dla rodziców i dzieci; n) prowadzenie dokumentacji dotyczącej pracy z rodziną; o) dokonywanie okresowej oceny sytuacji rodziny, p) sporządzanie, na wniosek sądu, opinii o rodzinie i jej członkach; q) współpraca z jednostkami administracji rządowej i samorządowej, właściwymi organizacjami pozarządowymi oraz innymi podmiotami i osobami specjalizującymi się w działaniach na rzecz dziecka i rodziny; r) współpraca z zespołem interdyscyplinarnym lub grupą roboczą, o których mowa w art. 9a ustawy z dnia 29 lipca 2005 r. o przeciwdziałaniu przemocy w rodzinie (Dz. U. Nr 180, poz. 1493, z 2009 r. Nr 206, poz. 1589 oraz z 2010 r. Nr 28, poz. 146 i Nr 125, poz. 842), lub innymi podmiotami, których pomoc przy wykonywaniu zadań uzna za niezbędną. 2) Plan pracy z rodziną, o którym mowa w ust. 1 pkt 1 lit. a, obejmuje zakres realizowanych działań mających na celu przezwyciężenie trudnych sytuacji życiowych, a także zawiera terminy ich realizacji i przewidywane efekty. 3) Asystent rodziny nie może przy wykonywaniu usług wyręczać rodziny w jej codziennych obowiązkach oraz załatwiać spraw za rodzinę, za wyjątkiem podejmowania działań stanowiących instruktaż. Asystent rodzinny świadczy usługi w miejscu zamieszkania rodziny 2 razy w tygodniu po 2 godziny pomiędzy godz. 8:00 a 20:00, dojazd we własnym zakresie. 4) Przy realizacji usługi Asystent Rodziny obowiązany jest współpracować z pracownikiem socjalnym rodziny, konsultując z nim głownie kierunki pracy z rodziną (w tym celu spotykają się oni co najmniej raz w miesiącu). 5) Przewidywana liczba godzin: maksymalnie 576 godzin, miesięcznie - maksymalnie 96 godzin. 6) W każdej rodzinie praca 2x w tygodniu po 2 godziny. 7) Za okres rozliczeniowy przyjmuje się m-c kalendarzowy. Wypłata wynagrodzenia nastąpi po przedłożeniu przez Wykonawcę rachunku potwierdzonego merytorycznie przez kierownika projektu system, real, przez MGOPS w Wieliczce przelewem na wskazany przez Wykonawcę rachunek bankowy w ciągu 14 dni od dnia złożenia przez Wykonawcę prawidłowego rachunku. 3. Wymagania ogólne dla części I, II i III: Asystent rodziny winien posiadać: 1) wykształcenie wyższe na jednym z kierunków: pedagogika, psychologia, socjologia, nauki o rodzinie lub praca socjalna lub 2) wykształcenie wyższe na dowolnym kierunku, uzupełnione szkoleniem z zakresu pracy z dziećmi lub rodziną lub studiami podyplomowymi i udokumentowany co najmniej roczny staż pracy z dziećmi lub rodziną. W/w szkolenia i studia podyplomowe winny obejmować zakres programowy szkolenia określony Rozporządzeniu Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 9 grudnia 2011 r. (Dz. U. Nr 272 poz.1608) w sprawie szkolenia na asystenta rodziny, lub 3) wykształcenie średnie i udokumentowany co najmniej 3-letni staż pracy z dziećmi lub rodziną oraz ukończone szkolenie, którego zakres programowy określono w Rozporządzeniu Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 9 grudnia 2011 r. (Dz. U. Nr 272 poz.1608) w sprawie szkolenia na asystenta rodziny. 4) Asystentem rodziny może być osoba, która: a) nie jest i nie była pozbawiona władzy rodzicielskiej oraz władza rodzicielska nie jest jej zawieszona ani ograniczona, b) wypełnia obowiązek alimentacyjny - w przypadku gdy taki obowiązek w stosunku do niej wynika z tytułu egzekucyjnego, c) nie była skazana prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe. 4. Część IV zamówienia: Wsparcie psychologiczne i doradztwo zawodowe dot. wyboru szkoły ponadgimnazjalnej dla uczniów gimnazjum w okresie od dnia podpisania umowy do 15.06.2012r. 1) Przedmiotem zamówienia jest: a) zorganizowanie spotkań z doradcą zawodowym dla 26 gimnazjalistów (beneficjentów ostatecznych) w ilości 1 godziny dydaktycznej na każdą osobę, w budynku Gimnazjum w Golkowicach dotyczącego wyboru szkoły ponadgimnazjalnej (ok. 12 km od Wieliczki, dojazd we własnym zakresie). Wykonawca zobowiązany jest wyposażyć wszystkich uczestników szkolenia w materiały dydaktyczne. b) Wsparcie psychologiczne grupowe dla 26 gimnazjalistów w ilości łącznej 2 godziny dydaktyczne w budynku Gimnazjum w Golkowicach (ok. 12 km od Wieliczki, dojazd we własnym zakresie). 2) Przewidywana liczba godzin świadczenia usługi: a) indywidualne doradztwo zawodowe w ilości 26 godzin dydaktycznych (26 x 1 godzina) b) wsparcie psychologiczne grupowe w ilości 2 godzin dydaktycznych. 3) Za okres rozliczeniowy przyjmuje się m-c kalendarzowy. Wypłata wynagrodzenia nastąpi po przedłożeniu przez Wykonawcę rachunku potwierdzonego merytorycznie przez kierownika projektu system, real, przez MGOPS w Wieliczce przelewem na wskazany przez Wykonawcę rachunek bankowy w ciągu 14 dni od dnia złożenia przez Wykonawcę prawidłowego rachunku. 5. Część V zamówienia: Doradztwo zawodowe dla Beneficjentów Ostatecznych w okresie od dnia podpisania umowy do 15.07.2012r. 1) Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie szkolenia z zakresu doradztwa zawodowego - szkolenie ma na celu wyposażyć uczestników w wiedzę w zakresie efektywnego poszukiwania pracy, w zakresie dostarczenia wiedzy na temat elastycznych form zatrudnienia istniejących na rynku pracy oraz podniesienia świadomości uczestników w zakresie funkcjonowania w obszarze rynku pracy oraz przedstawienie swoich mocnych stron i upodobań- o czym mówić , co przemilczeć- wsparcie indywidualne i grupowe. Miejsce wykonywania usługi - zapewnia wykonawca na terenie Miasta Wieliczka. 2) Wykonawca usługi zapewnia catering w czasie zajęć grupowych składający się z: a) przerwy kawowej w tym: kawa - 250 ml lub herbata 250 ml, cukier 10 g ciastka - 100g./ na 1 osobę b) dania obiadowego w tym: kotlet schabowy - 180g, ziemniaki puree lub frytki - 150g; surówka z marchewki 150 g./ na 1 osobę 3) Przewidywana liczba godzin świadczenia usługi: a) indywidualne doradztwo zawodowe w ilości 26 godzin dydaktycznych (26 x 1 godzina) b) grupowe doradztwo zawodowe w ilości 12 godzin dydaktycznych(2 x 6 godzin) 4) Za okres rozliczeniowy przyjmuje się m-c kalendarzowy. Wypłata wynagrodzenia nastąpi po przedłożeniu przez Wykonawcę rachunku potwierdzonego merytorycznie przez kierownika projektu system, real, przez MGOPS w Wieliczce przelewem na wskazany przez Wykonawcę rachunek bankowy w ciągu 14 dni od dnia złożenia przez Wykonawcę prawidłowego rachunku. 6. Część VI zamówienia: Wsparcie psychologiczne dla Beneficjentów Ostatecznych w okresie od dnia podpisania umowy do 15.07.2012r. 1) Przedmiotem zamówienia jest wsparcie psychologiczne indywidualne i grupowe w zakresie podniesienia kompetencji życiowych i umiejętności umożliwiających powrót do życia społecznego, w tym powrót na rynek pracy i aktywizację zawodową. Miejsce wykonywania usługi -zapewnia wykonawca na terenie Miasta Wieliczka. 2) Wykonawca usługi zapewnia catering w czasie zajęć grupowych składający się z: a) przerwy kawowej w tym: kawa - 250 ml lub herbata 250 ml, cukier 10 g ciastka - 100g./ na 1 osobę b) dania obiadowego w tym: kotlet schabowy - 180g, ziemniaki puree lub frytki - 150g; surówka z marchewki 150 g./ na 1 osobę 3) Przewidywana liczba godzin świadczenia usługi: a) indywidualne wsparcie psychologiczne w ilości 26 godzin dydaktycznych / 26x 1 godzina/ b) grupowe wsparcie psychologiczne w ilości 4 godzin dydaktycznych. 4) Za okres rozliczeniowy przyjmuje się m-c kalendarzowy. Wypłata wynagrodzenia nastąpi po przedłożeniu przez Wykonawcę rachunku potwierdzonego merytorycznie przez kierownika projektu system, real, przez MGOPS w Wieliczce przelewem na wskazany przez Wykonawcę rachunek bankowy w ciągu 14 dni od dnia złożenia przez Wykonawcę prawidłowego rachunku. 7. Warunki dodatkowe: 1) Zamawiający, a także podmiot kontrolujący Zamawiającego może skontrolować Wykonawcę w zakresie realizowanej przez niego usługi, 2) Na części: I, II i III każdy z Wykonawców może złożyć tylko jedną ofertę. Ze względu na specyfikę wykonywania usługi, Zamawiający nie dopuszcza udziału podwykonawców...

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.31.00.00 - Usługi pracy społecznej 85.12.12.70 - Usługi psychiatryczne lub psychologiczne 85.31.23.20 - Usługi doradztwa .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt Systemowy Czas na Aktywność. Aktywność społeczna i zawodowa klientów Ośrodka Pomocy Społecznej..

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 4   

Nazwa: Wsparcie psychologiczne i doradztwo zawodowe dotyczące wyboru szkoły ponadgimnazjalnej dla uczniów gimnazjum

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11.06.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Centrum Doradztwa i Edukacji w Kielcach, ul. Targowa 16a/75, 25-520 Kielce, kraj/woj. świętokrzyskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1804,87 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 1480,00

  • Oferta z najniższą ceną: 1480,00 / Oferta z najwyższą ceną: 2212,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 5   

Nazwa: Doradztwo zawodowe dla Beneficjenta Ostatecznego

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.06.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Centrum Doradztwa i Kształcenia Ustawicznego, ul. Racławicka 49a, 32-200 Miechów, kraj/woj. małopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 4512,19 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 3684,40

  • Oferta z najniższą ceną: 3684,40 / Oferta z najwyższą ceną: 7410,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 6   

Nazwa: Wsparcie psychologiczne dla Beneficjenta Ostatecznego.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.06.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Centrum Doradztwa i Kształcenia Niepubliczna Placówka Kształcenia Ustawicznego, ul. Racławicka 49a, 32-200 Miechów, kraj/woj. małopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 3780,49 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 2932,00

  • Oferta z najniższą ceną: 2932,00 / Oferta z najwyższą ceną: 8010,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.