eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wieliczka › Przedmiotem zamówienia jestŚwiadczenie usług z zakresu aktywizacji społeczno-zawodowej - realizacji Projektu Systemowego Czas na Aktywność. Aktywność społeczna i zawodowa klientów Ośrodka Pomocy Społecznej z podziałem naCzęść I, II, III - Pełnienie funkcji Asystenta Rodziny. Część IV - Wsparcie psychologiczne i doradztwo zawodowe dotyczące wyboru szkoły ponadgimnazjalnej dla uczniów gimnazjum. Część V- Doradztwo zawodowe dla Beneficjenta Ostatecznego. Część VI - Wsparcie psychologiczne dla Beneficjenta Ostatecznego.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-05-25

Wieliczka: Przedmiotem zamówienia jest: Świadczenie usług z zakresu aktywizacji społeczno-zawodowej - realizacji Projektu Systemowego Czas na Aktywność. Aktywność społeczna i zawodowa klientów Ośrodka Pomocy Społecznej z podziałem na: Część I, II, III - Pełnienie funkcji Asystenta Rodziny. Część IV - Wsparcie psychologiczne i doradztwo zawodowe dotyczące wyboru szkoły ponadgimnazjalnej dla uczniów gimnazjum. Część V- Doradztwo zawodowe dla Beneficjenta Ostatecznego. Część VI - Wsparcie psychologiczne dla Beneficjenta Ostatecznego.
Numer ogłoszenia: 173282 - 2012; data zamieszczenia: 25.05.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejsko-Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej , ul. Sienkiewicza 26, 32-020 Wieliczka, woj. małopolskie, tel. 12 278 19 55, faks 12 278 19 55.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przedmiotem zamówienia jest: Świadczenie usług z zakresu aktywizacji społeczno-zawodowej - realizacji Projektu Systemowego Czas na Aktywność. Aktywność społeczna i zawodowa klientów Ośrodka Pomocy Społecznej z podziałem na: Część I, II, III - Pełnienie funkcji Asystenta Rodziny. Część IV - Wsparcie psychologiczne i doradztwo zawodowe dotyczące wyboru szkoły ponadgimnazjalnej dla uczniów gimnazjum. Część V- Doradztwo zawodowe dla Beneficjenta Ostatecznego. Część VI - Wsparcie psychologiczne dla Beneficjenta Ostatecznego..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Część I lub II zamówienia: Pełnienie funkcji Asystenta Rodzinny dla 10 rodzin 1) Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie pomocy Asystenta Rodziny w okresie od dnia podpisania umowy do 30 listopada 2012r. dla 10 rodzin. Usługa Asystenta Rodziny prowadzona będzie w celu zdobycia przez rodziny kompetencji w zakresie pełnienia ról społecznych zgodnie z ogólnie przyjętymi normami społecznymi. W tym celu Asystent Rodziny spełniać będzie następujące zadania: a) opracowanie i realizacja planu pracy z rodziną we współpracy z członkami rodziny i w konsultacji z pracownikiem socjalnym, b) opracowanie, we współpracy z członkami rodziny i koordynatorem rodzinnej pieczy zastępczej, planu pracy z rodziną, który jest skoordynowany z planem pomocy dziecku umieszczonemu w pieczy zastępczej; c) udzielanie pomocy rodzinom w poprawie ich sytuacji życiowej, w tym w zdobywaniu umiejętności prawidłowego prowadzenia gospodarstwa domowego; d) udzielanie pomocy rodzinom w rozwiązywaniu problemów socjalnych; e) udzielanie pomocy rodzinom w rozwiązywaniu problemów psychologicznych; f) udzielanie pomocy rodzinom w rozwiązywaniu problemów wychowawczych z dziećmi; g) wspieranie aktywności społecznej rodzin; h) motywowanie członków rodzin do podnoszenia kwalifikacji zawodowych; i) udzielanie pomocy w poszukiwaniu, podejmowaniu i utrzymywaniu pracy zarobkowej; j) motywowanie do udziału w zajęciach grupowych dla rodziców, mających na celu kształtowanie prawidłowych wzorców rodzicielskich i umiejętności psychospołecznych; k) udzielanie wsparcia dzieciom, w szczególności poprzez udział w zajęciach psychoedukacyjnych; l) podejmowanie działań interwencyjnych i zaradczych w sytuacji zagrożenia bezpieczeństwa dzieci i rodzin; m) prowadzenie indywidualnych konsultacji wychowawczych dla rodziców i dzieci; n) prowadzenie dokumentacji dotyczącej pracy z rodziną; o) dokonywanie okresowej oceny sytuacji rodziny, p) sporządzanie, na wniosek sądu, opinii o rodzinie i jej członkach; q) współpraca z jednostkami administracji rządowej i samorządowej, właściwymi organizacjami pozarządowymi oraz innymi podmiotami i osobami specjalizującymi się w działaniach na rzecz dziecka i rodziny; r) współpraca z zespołem interdyscyplinarnym lub grupą roboczą, o których mowa w art. 9a ustawy z dnia 29 lipca 2005 r. o przeciwdziałaniu przemocy w rodzinie (Dz. U. Nr 180, poz. 1493, z 2009 r. Nr 206, poz. 1589 oraz z 2010 r. Nr 28, poz. 146 i Nr 125, poz. 842), lub innymi podmiotami, których pomoc przy wykonywaniu zadań uzna za niezbędną. 2) Plan pracy z rodziną, o którym mowa w ust. 1 pkt 1 lit. a, obejmuje zakres realizowanych działań mających na celu przezwyciężenie trudnych sytuacji życiowych, a także zawiera terminy ich realizacji i przewidywane efekty. 3) Asystent rodziny nie może przy wykonywaniu usług wyręczać rodziny w jej codziennych obowiązkach oraz załatwiać spraw za rodzinę, za wyjątkiem podejmowania działań stanowiących instruktaż. Asystent rodzinny świadczy usługi w miejscu zamieszkania rodziny 2 razy w tygodniu po 2 godziny pomiędzy godz. 8:00 a 20:00, dojazd we własnym zakresie. 4) Przy realizacji usługi Asystent Rodziny obowiązany jest współpracować z pracownikiem socjalnym rodziny, konsultując z nim głownie kierunki pracy z rodziną (w tym celu spotykają się oni co najmniej raz w miesiącu). 5) Przewidywana liczba godzin: maksymalnie 960 godzin, miesięcznie - maksymalnie 160 godzin. 6) W każdej rodzinie praca 2x w tygodniu po 2 godziny. 7) Za okres rozliczeniowy przyjmuje się m-c kalendarzowy. Wypłata wynagrodzenia nastąpi po przedłożeniu przez Wykonawcę rachunku potwierdzonego merytorycznie przez kierownika projektu system, real, przez MGOPS w Wieliczce przelewem na wskazany przez Wykonawcę rachunek bankowy w ciągu 14 dni od dnia złożenia przez Wykonawcę prawidłowego rachunku. 2. Część III zamówienia: Pełnienie funkcji Asystenta Rodziny dla 6 rodzin. 1) Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie pomocy Asystenta Rodziny w okresie od dnia podpisania umowy do 30 listopada 2012r. dla 6 rodzin. Usługa Asystenta Rodziny prowadzona będzie w celu zdobycia przez rodziny kompetencji w zakresie pełnienia ról społecznych zgodnie z ogólnie przyjętymi normami społecznymi. W tym celu Asystent Rodziny spełniać będzie następujące zadania: a) opracowanie i realizacja planu pracy z rodziną we współpracy z członkami rodziny i w konsultacji z pracownikiem socjalnym, b) opracowanie, we współpracy z członkami rodziny i koordynatorem rodzinnej pieczy zastępczej, planu pracy z rodziną, który jest skoordynowany z planem pomocy dziecku umieszczonemu w pieczy zastępczej; c) udzielanie pomocy rodzinom w poprawie ich sytuacji życiowej, w tym w zdobywaniu umiejętności prawidłowego prowadzenia gospodarstwa domowego; d) udzielanie pomocy rodzinom w rozwiązywaniu problemów socjalnych; e) udzielanie pomocy rodzinom w rozwiązywaniu problemów psychologicznych; f) udzielanie pomocy rodzinom w rozwiązywaniu problemów wychowawczych z dziećmi; g) wspieranie aktywności społecznej rodzin; h) motywowanie członków rodzin do podnoszenia kwalifikacji zawodowych; i) udzielanie pomocy w poszukiwaniu, podejmowaniu i utrzymywaniu pracy zarobkowej; j) motywowanie do udziału w zajęciach grupowych dla rodziców, mających na celu kształtowanie prawidłowych wzorców rodzicielskich i umiejętności psychospołecznych; k) udzielanie wsparcia dzieciom, w szczególności poprzez udział w zajęciach psychoedukacyjnych; l) podejmowanie działań interwencyjnych i zaradczych w sytuacji zagrożenia bezpieczeństwa dzieci i rodzin; m) prowadzenie indywidualnych konsultacji wychowawczych dla rodziców i dzieci; n) prowadzenie dokumentacji dotyczącej pracy z rodziną; o) dokonywanie okresowej oceny sytuacji rodziny, p) sporządzanie, na wniosek sądu, opinii o rodzinie i jej członkach; q) współpraca z jednostkami administracji rządowej i samorządowej, właściwymi organizacjami pozarządowymi oraz innymi podmiotami i osobami specjalizującymi się w działaniach na rzecz dziecka i rodziny; r) współpraca z zespołem interdyscyplinarnym lub grupą roboczą, o których mowa w art. 9a ustawy z dnia 29 lipca 2005 r. o przeciwdziałaniu przemocy w rodzinie (Dz. U. Nr 180, poz. 1493, z 2009 r. Nr 206, poz. 1589 oraz z 2010 r. Nr 28, poz. 146 i Nr 125, poz. 842), lub innymi podmiotami, których pomoc przy wykonywaniu zadań uzna za niezbędną. 2) Plan pracy z rodziną, o którym mowa w ust. 1 pkt 1 lit. a, obejmuje zakres realizowanych działań mających na celu przezwyciężenie trudnych sytuacji życiowych, a także zawiera terminy ich realizacji i przewidywane efekty. 3) Asystent rodziny nie może przy wykonywaniu usług wyręczać rodziny w jej codziennych obowiązkach oraz załatwiać spraw za rodzinę, za wyjątkiem podejmowania działań stanowiących instruktaż. Asystent rodzinny świadczy usługi w miejscu zamieszkania rodziny 2 razy w tygodniu po 2 godziny pomiędzy godz. 8:00 a 20:00, dojazd we własnym zakresie. 4) Przy realizacji usługi Asystent Rodziny obowiązany jest współpracować z pracownikiem socjalnym rodziny, konsultując z nim głownie kierunki pracy z rodziną (w tym celu spotykają się oni co najmniej raz w miesiącu). 5) Przewidywana liczba godzin: maksymalnie 576 godzin, miesięcznie - maksymalnie 96 godzin. 6) W każdej rodzinie praca 2x w tygodniu po 2 godziny. 7) Za okres rozliczeniowy przyjmuje się m-c kalendarzowy. Wypłata wynagrodzenia nastąpi po przedłożeniu przez Wykonawcę rachunku potwierdzonego merytorycznie przez kierownika projektu system, real, przez MGOPS w Wieliczce przelewem na wskazany przez Wykonawcę rachunek bankowy w ciągu 14 dni od dnia złożenia przez Wykonawcę prawidłowego rachunku. 3. Wymagania ogólne dla części I, II i III: Asystent rodziny winien posiadać: 1) wykształcenie wyższe na jednym z kierunków: pedagogika, psychologia, socjologia, nauki o rodzinie lub praca socjalna lub 2) wykształcenie wyższe na dowolnym kierunku, uzupełnione szkoleniem z zakresu pracy z dziećmi lub rodziną lub studiami podyplomowymi i udokumentowany co najmniej roczny staż pracy z dziećmi lub rodziną. W/w szkolenia i studia podyplomowe winny obejmować zakres programowy szkolenia określony Rozporządzeniu Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 9 grudnia 2011 r. (Dz. U. Nr 272 poz.1608) w sprawie szkolenia na asystenta rodziny, lub 3) wykształcenie średnie i udokumentowany co najmniej 3-letni staż pracy z dziećmi lub rodziną oraz ukończone szkolenie, którego zakres programowy określono w Rozporządzeniu Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 9 grudnia 2011 r. (Dz. U. Nr 272 poz.1608) w sprawie szkolenia na asystenta rodziny. 4) Asystentem rodziny może być osoba, która: a) nie jest i nie była pozbawiona władzy rodzicielskiej oraz władza rodzicielska nie jest jej zawieszona ani ograniczona, b) wypełnia obowiązek alimentacyjny - w przypadku gdy taki obowiązek w stosunku do niej wynika z tytułu egzekucyjnego, c) nie była skazana prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe. 4. Część IV zamówienia: Wsparcie psychologiczne i doradztwo zawodowe dot. wyboru szkoły ponadgimnazjalnej dla uczniów gimnazjum w okresie od dnia podpisania umowy do 15.06.2012r. 1) Przedmiotem zamówienia jest: a) zorganizowanie spotkań z doradcą zawodowym dla 26 gimnazjalistów (beneficjentów ostatecznych) w ilości 1 godziny dydaktycznej na każdą osobę, w budynku Gimnazjum w Golkowicach dotyczącego wyboru szkoły ponadgimnazjalnej (ok. 12 km od Wieliczki, dojazd we własnym zakresie). Wykonawca zobowiązany jest wyposażyć wszystkich uczestników szkolenia w materiały dydaktyczne. b) Wsparcie psychologiczne grupowe dla 26 gimnazjalistów w ilości łącznej 2 godziny dydaktyczne w budynku Gimnazjum w Golkowicach (ok. 12 km od Wieliczki, dojazd we własnym zakresie). 2) Przewidywana liczba godzin świadczenia usługi: a) indywidualne doradztwo zawodowe w ilości 26 godzin dydaktycznych (26 x 1 godzina) b) wsparcie psychologiczne grupowe w ilości 2 godzin dydaktycznych. 3) Za okres rozliczeniowy przyjmuje się m-c kalendarzowy. Wypłata wynagrodzenia nastąpi po przedłożeniu przez Wykonawcę rachunku potwierdzonego merytorycznie przez kierownika projektu system, real, przez MGOPS w Wieliczce przelewem na wskazany przez Wykonawcę rachunek bankowy w ciągu 14 dni od dnia złożenia przez Wykonawcę prawidłowego rachunku. 5. Część V zamówienia: Doradztwo zawodowe dla Beneficjentów Ostatecznych w okresie od dnia podpisania umowy do 15.07.2012r. 1) Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie szkolenia z zakresu doradztwa zawodowego - szkolenie ma na celu wyposażyć uczestników w wiedzę w zakresie efektywnego poszukiwania pracy, w zakresie dostarczenia wiedzy na temat elastycznych form zatrudnienia istniejących na rynku pracy oraz podniesienia świadomości uczestników w zakresie funkcjonowania w obszarze rynku pracy oraz przedstawienie swoich mocnych stron i upodobań- o czym mówić , co przemilczeć- wsparcie indywidualne i grupowe. Miejsce wykonywania usługi - zapewnia wykonawca na terenie Miasta Wieliczka. 2) Wykonawca usługi zapewnia catering w czasie zajęć grupowych składający się z: a) przerwy kawowej w tym: kawa - 250 ml lub herbata 250 ml, cukier 10 g ciastka - 100g./ na 1 osobę b) dania obiadowego w tym: kotlet schabowy - 180g, ziemniaki puree lub frytki - 150g; surówka z marchewki 150 g./ na 1 osobę 3) Przewidywana liczba godzin świadczenia usługi: a) indywidualne doradztwo zawodowe w ilości 26 godzin dydaktycznych (26 x 1 godzina) b) grupowe doradztwo zawodowe w ilości 12 godzin dydaktycznych(2 x 6 godzin) 4) Za okres rozliczeniowy przyjmuje się m-c kalendarzowy. Wypłata wynagrodzenia nastąpi po przedłożeniu przez Wykonawcę rachunku potwierdzonego merytorycznie przez kierownika projektu system, real, przez MGOPS w Wieliczce przelewem na wskazany przez Wykonawcę rachunek bankowy w ciągu 14 dni od dnia złożenia przez Wykonawcę prawidłowego rachunku. 6. Część VI zamówienia: Wsparcie psychologiczne dla Beneficjentów Ostatecznych w okresie od dnia podpisania umowy do 15.07.2012r. 1) Przedmiotem zamówienia jest wsparcie psychologiczne indywidualne i grupowe w zakresie podniesienia kompetencji życiowych i umiejętności umożliwiających powrót do życia społecznego, w tym powrót na rynek pracy i aktywizację zawodową. Miejsce wykonywania usługi -zapewnia wykonawca na terenie Miasta Wieliczka. 2) Wykonawca usługi zapewnia catering w czasie zajęć grupowych składający się z: a) przerwy kawowej w tym: kawa - 250 ml lub herbata 250 ml, cukier 10 g ciastka - 100g./ na 1 osobę b) dania obiadowego w tym: kotlet schabowy - 180g, ziemniaki puree lub frytki - 150g; surówka z marchewki 150 g./ na 1 osobę 3) Przewidywana liczba godzin świadczenia usługi: a) indywidualne wsparcie psychologiczne w ilości 26 godzin dydaktycznych / 26x 1 godzina/ b) grupowe wsparcie psychologiczne w ilości 4 godzin dydaktycznych. 4) Za okres rozliczeniowy przyjmuje się m-c kalendarzowy. Wypłata wynagrodzenia nastąpi po przedłożeniu przez Wykonawcę rachunku potwierdzonego merytorycznie przez kierownika projektu system, real, przez MGOPS w Wieliczce przelewem na wskazany przez Wykonawcę rachunek bankowy w ciągu 14 dni od dnia złożenia przez Wykonawcę prawidłowego rachunku. 7. Warunki dodatkowe: 1) Zamawiający, a także podmiot kontrolujący Zamawiającego może skontrolować Wykonawcę w zakresie realizowanej przez niego usługi, 2) Na części: I, II i III każdy z Wykonawców może złożyć tylko jedną ofertę. Ze względu na specyfikę wykonywania usługi, Zamawiający nie dopuszcza udziału podwykonawców..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający może udzielić Wykonawcy zamówień uzupełniających w trybie zamówienia z wolnej ręki w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego, stanowiących nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówienia

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.31.00.00 - Usługi pracy społecznej 85.12.12.70 - Usługi psychiatryczne lub psychologiczne 85.31.23.20 - Usługi doradztwa .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 6.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • . osoby realizujące przedmiot zamówienia powinny spełniać łącznie poniższe warunki: 1) w zakresie I, II i III części zamówienia posiadają: a) wykształcenie: - wyższe na jednym z kierunków: pedagogika, psychologia, socjologia, nauki o rodzinie lub praca socjalna lub - wyższe na dowolnym kierunku, uzupełnione szkoleniem z zakresu pracy z dziećmi lub rodziną lub studiami podyplomowymi i udokumentowany co najmniej roczny staż pracy z dziećmi lub rodziną. W/w szkolenia i studia podyplomowe winny obejmować zakres programowy szkolenia określony Rozporządzeniu Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 9 grudnia 2011 r. (Dz. U. Nr 272 poz.1608) w sprawie szkolenia na asystenta rodziny, lub - średnie i udokumentowany co najmniej 3-letni staż pracy z dziećmi lub rodziną oraz ukończone szkolenie, którego zakres programowy określono w Rozporządzeniu Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 9 grudnia 2011 r. (Dz. U. Nr 272 poz.1608) w sprawie szkolenia na asystenta rodziny. b) doświadczenie zawodowe w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert w wymiarze: - minimum 50 godzin, jako asystent rodzinny lub - minimum 80 godzin w instytucjach pomocy społecznej, świadcząc usługi na rzecz klientów tych instytucji lub - minimum 80 godzin wolontariatu na rzecz osób zagrożonych wykluczeniem społecznym 2) w zakresie IV, V i VI części zamówienia posiadają: a) wykształcenie: wyższe na kierunku psychologia lub doradztwo zawodowe lub ukończone studia podyplomowe w zakresie organizacji i doradztwa zawodowego, b) doświadczenie zawodowe w okresie ostatnich trzech lat przed terminem składania ofert w wymiarze minimum 12 godzin w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1 - Cena - 70
  • 2 - doświadczenie - 30

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

2. Zamawiający dopuszcza zmianę treści niniejszej umowy w zakresie: a) warunków płatności, b) miejsca realizacji usługi, c) zmniejszenia ilości godzin świadczonej usługi, d) zmiany podwykonawców.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mgopswieliczka.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejsko - Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Wieliczce, ul. Sienkiewicza 26.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.06.2012 godzina 09:00, miejsce: Miejsko - Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Wieliczce, ul. Sienkiewicza 26, dziennik podawczy.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: tak, Projekt Systemowy Czas na Aktywność. Aktywność społeczna i zawodowa klientów Ośrodka Pomocy Społecznej.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.