eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Opole › Dostawa i wdrożenie oprogramowania do obsługi opłat za korzystanie ze środowiska.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-10-08

Opole: Dostawa i wdrożenie oprogramowania do obsługi opłat za korzystanie ze środowiska.
Numer ogłoszenia: 255755 - 2008; data zamieszczenia: 08.10.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Marszałkowski Województwa Opolskiego , ul. Piastowska 14, 45-082 Opole, woj. opolskie, tel. 077 5416409, fax. 077 5416411.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.umwo.opole.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa i wdrożenie oprogramowania do obsługi opłat za korzystanie ze środowiska..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa i wdrożenie w siedzibie Zamawiającego oprogramowania do zarządzania informacjami środowiskowymi, opłatami za korzystanie ze środowiska, opłatą produktową oraz obsługującego rachunek redystrybucyjny czyli: a) dostawa 4 licencji stanowiskowych na programy komputerowe służące do zbierania, archiwizowania, przetwarzania informacji o ochronie środowiska w szczególności do zarządzania opłatami za korzystanie ze środowiska tj. do weryfikacji sprawozdań informujących o wielkości korzystania ze środowiska (wprowadzanie gazów i pyłów do powietrza, pobór wody, wprowadzanie ścieków do wód lub ziemi i składowanie odpadów), wydawania decyzji administracyjnych, raportowania informacji o środowisku. b) dostawa 1 licencji stanowiskowej na programy komputerowe służące do rozliczania opłaty produktowej tj. weryfikacji sprawozdań o wielkości opłaty produktowej, wydawania decyzji administracyjnych z tego zakresu oraz raportowania informacji dot. opłaty produktowej. c) dostawa 5 licencji stanowiskowych (inne 5 komputerów) na program służący do podziału środków na poszczególne fundusze ochrony środowiska i gospodarki wodnej, automatycznie księgujący należności zweryfikowane w programie merytorycznym, wspomagające proces windykacji opłat za korzystanie ze środowiska (m.in. wystawianie upomnień, tytułów wykonawczych, postanowień o zarachowaniu wpłaty) oraz sporządzający raport OS-4; d) dostawa programu obsługującego obieg dokumentacji w departamencie; e) dostawa programu generującego formularze (Publicznie dostępnego wykazu danych o dokumentach zawierających informacje o środowisku i jego ochronie). f) dostawca będzie zobowiązany aktualizować oprogramowanie pod względem prawnym i organizacyjnym w okresie 01.01.2009-31.12.2010; g) dostawa programu pozwalającego podsumowywać pracę poszczególnych operatorów zalogowanych w systemie; h) przeprowadzenie trzydniowego szkolenia instruktażowego demonstrującego: - pierwszego dnia działanie aplikacji merytorycznych dot. naliczania opłat, - drugiego dnia działanie aplikacji księgowych służących do obsługi rachunku redystrybucyjnego, -trzeciego dnia działanie aplikacji służących do obsługi obiegu dokumentacji..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72.26.80.00 - Usługi dostawy oprogramowania .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium:

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu o udzielenie zamówienia mogą wziąć udział wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1. Spełniają warunki określonych w art. 22 ust.1 pkt 1-3 ustawy oraz nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy, 2. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień: 3. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym, do potwierdzenia: a) wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych dostaw lub usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom lub usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te dostawy lub usługi zostały wykonane należycie; Wykazanie przynajmniej jednej zrealizowanej dostawy oprogramowania z zakresu podatków lokalnych, które są dochodem jednostek samorządu terytorialnego lub opłat, które są dochodem funduszy celowych co najmniej 50 000 zł brutto. Do wykazu należy dołączyć potwierdzenie należytego wykonania dostawy (np. referencje, protokół odbioru itp.)..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu wykonawcy mają dostarczyć: 1. Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust.1 pkt 1-3 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ww. ustawy, Na podstawie § 1 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z dnia 24 maja 2006 r. Nr 87, poz.605); 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; (w przypadku spółki cywilnej - od każdego wspólnika osobno). W celu potwierdzenia opisanego przez zamawiającego warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: 3. Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych dostaw lub usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom lub usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te dostawy lub usługi zostały wykonane należycie; Wykazanie przynajmniej jednej zrealizowanej dostawy oprogramowania z zakresu podatków lokalnych, które są dochodem jednostek samorządu terytorialnego lub opłat, które są dochodem funduszy celowych co najmniej 50 000 zł brutto. Do wykazu należy dołączyć potwierdzenie należytego wykonania dostawy (np. referencje, protokół odbioru itp.). Na podst. § 3.1.1 ww. rozporządzenia w celu potwierdzenia, że oferowana dostawa odpowiada wymaganiom określonym przez zamawiającego: 4. Wykonawca dostarczy na płycie CD wraz z ofertą wersję demonstracyjną oprogramowania do obsługi opłat za korzystanie ze środowiska spełniającą wszystkie wymagania określone w przedmiocie zamówienia..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.umwo.opole.pl http://bip.umwo.opole.pl http://umwo.opole.pl/bip/.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Marszałkowski Województwa Opolskiego 45-082 Opole ul. Piastowska 14 pok. 103 Ip..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.10.2008 godzina 11:00, miejsce: Urząd Marszałkowski Województwa Opolskiego 45-082 Opole ul. Piastowska 14 pok. 103 Ip..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.