eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Opole › Dostawa i wdrożenie oprogramowania do obsługi opłat za korzystanie ze środowiska.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2008-11-17

Opole: Dostawa i wdrożenie oprogramowania do obsługi opłat za korzystanie ze środowiska
Numer ogłoszenia: 317353 - 2008; data zamieszczenia: 17.11.2008
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 255755 - 2008r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Marszałkowski Województwa Opolskiego, ul. Piastowska 14, Opole, woj. opolskie, tel. 077 5416409, faks 077 5416411.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa i wdrożenie oprogramowania do obsługi opłat za korzystanie ze środowiska.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Dostawa i wdrożenie w siedzibie Zamawiającego oprogramowania do zarządzania informacjami środowiskowymi, opłatami za korzystanie ze środowiska, opłatą produktową oraz obsługującego rachunek redystrybucyjny czyli: a) dostawa 4 licencji stanowiskowych na programy komputerowe służące do zbierania, archiwizowania, przetwarzania informacji o ochronie środowiska w szczególności do zarządzania opłatami za korzystanie ze środowiska tj. do weryfikacji sprawozdań informujących o wielkości korzystania ze środowiska (wprowadzanie gazów i pyłów do powietrza, pobór wody, wprowadzanie ścieków do wód lub ziemi i składowanie odpadów), wydawania decyzji administracyjnych, raportowania informacji o środowisku. b) dostawa 1 licencji stanowiskowej na programy komputerowe służące do rozliczania opłaty produktowej tj. weryfikacji sprawozdań o wielkości opłaty produktowej, wydawania decyzji administracyjnych z tego zakresu oraz raportowania informacji dot. opłaty produktowej. c) dostawa 5 licencji stanowiskowych (inne 5 komputerów) na program służący do podziału środków na poszczególne fundusze ochrony środowiska i gospodarki wodnej, automatycznie księgujący należności zweryfikowane w programie merytorycznym, wspomagające proces windykacji opłat za korzystanie ze środowiska (m.in. wystawianie upomnień, tytułów wykonawczych, postanowień o zarachowaniu wpłaty) oraz sporządzający raport OS-4; d) dostawa programu obsługującego obieg dokumentacji w departamencie; e) dostawa programu generującego formularze (Publicznie dostępnego wykazu danych o dokumentach zawierających informacje o środowisku i jego ochronie). f) dostawca będzie zobowiązany aktualizować oprogramowanie pod względem prawnym i organizacyjnym w okresie 01.01.2009-31.12.2010; g) dostawa programu pozwalającego podsumowywać pracę poszczególnych operatorów zalogowanych w systemie; h) przeprowadzenie trzydniowego szkolenia instruktażowego demonstrującego: - pierwszego dnia działanie aplikacji merytorycznych dot. naliczania opłat, - drugiego dnia działanie aplikacji księgowych służących do obsługi rachunku redystrybucyjnego, -trzeciego dnia działanie aplikacji służących do obsługi obiegu dokumentacji.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72.26.80.00 - Usługi dostawy oprogramowania .

II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 393442.60 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14.11.2008.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • ATMOTERM S.A., ul. Łangowskiego 4, 45-031 Opole, kraj/woj. opolskie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ
(bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 381500
  • Oferta z najniższą ceną: 381500 oferta z najwyższą ceną: 381500
  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.