eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Elbląg › Przebudowa chodnika i drogi dojazdowej oraz wykonanie miejsc parkingowych wzdłuż budynków położonych przy ul. Mącznej 3-5, 6-7 realizowana z Budżetu Obywatelskiego na rok 2015

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2015-09-28

Elbląg: Przebudowa chodnika i drogi dojazdowej oraz wykonanie miejsc parkingowych wzdłuż budynków położonych przy ul. Mącznej 3-5, 6-7 realizowana z Budżetu Obywatelskiego na rok 2015
Numer ogłoszenia: 253610 - 2015; data zamieszczenia: 28.09.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 156854 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina - Miasto Elbląg, ul. Łączności 1, 82-300 Elbląg, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 55 235 35 36, 55 239 31 25, faks 55 239 33 34.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa chodnika i drogi dojazdowej oraz wykonanie miejsc parkingowych wzdłuż budynków położonych przy ul. Mącznej 3-5, 6-7 realizowana z Budżetu Obywatelskiego na rok 2015.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiot zamówienia: Przebudowa chodnika i drogi dojazdowej oraz wykonanie miejsc parkingowych wzdłuż budynków położonych przy ul. Mącznej 3-5, 6-7 realizowana z Budżetu Obywatelskiego na rok 2015 Przedmiot główny: CPV: 45.23.32.20-7 Nazewnictwo wg CPV: Roboty w zakresie nawierzchni dróg Zamówienie obejmuje wykonanie robót budowlanych, związanych z realizacją inwestycji pod nazwą: Przebudowa chodnika i drogi dojazdowej oraz wykonanie miejsc parkingowych wzdłuż budynków położonych przy ul. Mącznej 3-5, 6-7 realizowana z Budżetu Obywatelskiego na rok 2015. 2. Zakres zamówienia: Na zakres robót, będących przedmiotem zamówienia, składa się między innymi: a) rozebranie istniejących nawierzchni chodnika, jezdni b) wykonanie podbudów, ustawienie krawężników, obrzeży betonowych, c) ułożenie nawierzchni z kostki betonowej, brukowej d) ułożenie nawierzchni z płytek betonowych Szczegółowy zakres zamówienia i technologię wykonania określa przedmiar robót, specyfikacje techniczne oraz projekt wykonawczy pn Naprawa chodnika i drogi dojazdowej oraz wykonanie miejsc parkingowych wzdłuż budynków położonych przy ul. Mącznej 3-5, 6-7 wykonany przez firmę Obsługa Inwestycji Budowlanych mgr inż. Jacek Hejman ul. Przybyszewskiego 15, 82-300 Elbląg. Niniejszym postępowaniem przetargowym Zamawiający powierza Wykonawcy realizację I etapu inwestycji objętej projektem wykonawczym. A. DOKUMENTACJA PROJEKTOWA 1. PRZEDMIAR ROBÓT a) PRZEDMIAR NAZWA INWESTYCJI: Naprawa chodnika i drogi dojazdowej oraz wykonanie miejsc parkingowych wzdłuż budynków położonych przy ul. Mącznej 3-5, 6-7 - etap I ADRES OBIEKTU: województwo: warmińsko - mazurskie Miasto Elbląg obręb 0015 działki nr: 272/29, 272/30, 272/31, 272/32, 272/33, 272/34, 272/35, 272/36, 272/37, 272/39, 272/44, 272/45, 272/46, 272/47, 272/48 BRANŻA: Drogi Zamawiający informuje, że przedmiar robót stanowi ZAŁĄCZNIK NR 5 do SIWZ. 2. PROJEKT: 1) PROJEKT WYKONAWCZY NAZWA INWESTYCJI: Naprawa chodnika i drogi dojazdowej oraz wykonanie miejsc parkingowych wzdłuż budynków położonych przy ul. Mącznej 3-5, 6-7 - etap I ADRES OBIEKTU: województwo: warmińsko - mazurskie Miasto Elbląg obręb 0015 działki nr: 272/29, 272/30, 272/31, 272/32, 272/33, 272/34, 272/35, 272/36, 272/37, 272/39, 272/44, 272/45, 272/46, 272/47, 272/48 BRANŻA: Drogi B. SPECYFIKACJE TECHNICZNE WYKONANIA I ODBIORU ROBÓT BUDOWLANYCH 1) SPECYFIKACJE TECHNICZNE NAZWA INWESTYCJI: Naprawa chodnika i drogi dojazdowej oraz wykonanie miejsc parkingowych wzdłuż budynków położonych przy ul. Mącznej 3-5, 6-7 - etap I ADRES OBIEKTU: województwo: warmińsko - mazurskie Miasto Elbląg obręb 0015 działki nr: 272/29, 272/30, 272/31, 272/32, 272/33, 272/34, 272/35, 272/36, 272/37, 272/39, 272/44, 272/45, 272/46, 272/47, 272/48 BRANŻA: Drogi Zamawiający informuje, że dokumentacja projektowa, o której mowa w pkt A. ppkt 2. oraz specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych, o których mowa w pkt B., stanowią ZAŁĄCZNIK NR 6 do SIWZ. 3. Zamawiający informuje, że: A. Dokonał w dniu 07.05.2015 r. zgłoszenia zamiaru wykonania robót budowlanych polegających na odnowie nawierzchni terenu przy ul. Mącznej w Elblągu na działkach 272/29, 272/30, 272/31, 272/32, 272/33, 272/34, 272/35, 272/36, 272/37, 272/39, 272/44, 272/45, 272/46, 272/47, 272/48, 272/42, obręb nr 15 B. Powołał inspektora nadzoru OIB mgr inż. Jacek Hejman do zarządzania i nadzoru nad robotami obejmującymi wykonanie przedmiotu zamówienia. Zamawiający mocą podpisanej umowy z firmą OIB mgr inż. Jacek Hejman powierzył mgr inż. Jackowi Hejman pełnienie funkcji inspektora nadzoru nad robotami i przekazał odpowiedzialność oraz pełnomocnictwa do bezpośredniego monitorowania i nadzorowania realizacji robót w zakresie określonymi niniejszym zamówieniem. C. Wszelkie projekty czasowych organizacji ruchu na czas realizacji inwestycji po uprzednim zaakceptowaniu przez inspektora nadzoru i zaopiniowaniu przez Policję muszą zostać zatwierdzone przez organ zarządzający ruchem drogowym. 4. Wykonawca zobowiązany będzie zapewnić obsługę geodezyjną inwestycji objętej niniejszym zamówieniem, w tym m.in.: A. Wykonanie szkicu topograficznego z wytyczeniem obiektu i naniesieniem granicy pasa drogowego, B. Sporządzenie inwentaryzacji powykonawczej, 5. Wykonawca zobowiązany będzie w czasie trwania budowy zapewnić na terenie budowy w granicach przekazanych przez Zamawiającego należyty ład, porządek, przestrzeganie przepisów BHP, ochronę znajdujących się na terenie obiektów i sieci oraz urządzeń uzbrojenia terenu i utrzymywać je w należytym stanie technicznym, a po zakończeniu budowy uporządkować teren. 6. Wykonawca zobowiązany będzie do: A. wykonania całego zakresu zleconych robót siłami własnymi lub siłami własnymi i podwykonawców, B. ochrony urządzeń podziemnych zlokalizowanych na obszarze realizacji inwestycji i odpowiada za ich uszkodzenie, C. zawarcia umowy z podwykonawcami, zgodnie z postanowieniami § 11 Wzoru umowy stanowiącego ZAŁĄCZNIK NR 3 do SIWZ, w przypadku powierzenia części zakresu robót podwykonawcom. 7. Materiały drogowe pozyskane z rozbiórki w trakcie prowadzenia robót, nadające się do ponownego wbudowania, Wykonawca musi odwieźć i protokolarnie przekazać do magazynu Zamawiającego, mieszczącego się w Nowinie k/Elbląga lub inne wskazane miejsce w granicach administracyjnych miasta Elbląg. Przekazane materiały jw. muszą zostać zinwentaryzowane, posortowane i złożone na paletach, zakupionych przez Wykonawcę, we wskazanym miejscu. Pozostałe materiały pozyskane z rozbiórek oraz odpady stanowią własność Wykonawcy. 8. Wykonawca zobowiązany będzie do ubezpieczenia budowy realizowanej w ramach niniejszego zamówienia w obrębie przejętego terenu budowy, od mogących wystąpić szkód, nagłych zdarzeń losowych i od odpowiedzialności cywilnej oraz ponosić będzie odpowiedzialność w stosunku do osób trzecich za wypadki i awarie spowodowane nienależytym wykonaniem obowiązków umowy, z sumą ubezpieczenia nie niższą niż cena ofertowa brutto. Wykonawca musi być też ubezpieczony z tytułu prowadzonej działalności gospodarczej. Dowody ubezpieczenia - kopię polis Wykonawca musi dostarczyć w ciągu 14 dni od dnia podpisania umowy. 9. Wykonawca zobowiązany będzie wykonać roboty budowlane objęte zamówieniem z materiałów, które będą spełniać wszelkie wymogi Ustawy Prawo Budowlane (Art.10) tj. będą zgodne z kryteriami technicznymi określonymi w Polskich Normach, w zharmonizowanych lub europejskich aprobatach, posiadać będą odpowiednie certyfikaty i znaki CE lub B. Dla potwierdzenia spełnienia jw. dla wszystkich materiałów przed ich wbudowaniem Wykonawca musi uzyskać akceptację inspektora nadzoru. 10. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za oznakowanie i zabezpieczenie robót. Wykonawca wykona oznakowanie drogi w miejscu wykonywanych robót i na objazdach, musi być ono zgodne z projektem organizacji ruchu wykonanym własnym staraniem Wykonawcy i na koszt Wykonawcy. Projekty czasowej organizacji ruchu na czas realizacji przebudowy wykonane przez Wykonawcę muszą zawierać niezbędne ustalenia, uzgodnienia z inspektorem nadzoru i wskazanymi przez niego instytucjami, organami, w tym zarządcami nieruchomości reprezentującymi wspólnoty mieszkaniowe. Wszelkie informacje dotyczące utrudnień w ruchu lub zakazu parkowania w obszarze realizacji robót muszą być dostarczone w sposób czytelny mieszkańcom korzystającym dotychczas z tego terenu. 11. Wykonawca robót zobowiązany będzie w czasie prowadzonych robót zapewnić przejezdność dojazdów i dojść do posesji. 12. Wykonawca przedstawi inspektorowi nadzoru i Zamawiającemu, do zaakceptowania harmonogram rzeczowo-finansowy realizacji przedmiotu umowy - w terminie 14 dni od podpisania umowy zawartej w wyniku rozstrzygnięcia postępowania przetargowego oraz aktualizację harmonogramu na każde żądanie Zamawiającego. Zgodnie z postanowieniami § 5 ust. 19 wzoru umowy stanowiącego ZAŁĄCZNIK NR 3 do SIWZ Wykonawca ww. harmonogramie przewidzi czas na realizację robót przez firmę branżową EPWiK sp. z o.o. polegających na wymianie wodociągu. Harmonogram robót Wykonawcy musi być uzgodniony przez inspektora nadzoru i EPWiK sp. z o.o. Zamawiający informuje, że EPWiK sp. z o.o. planuje rozpocząć swoje roboty polegające na wymianie istniejącego wodociągu (zaznaczonego na planszy uzbrojenia etap I rys. nr 1 Projektu Wykonawczego) do 10.07.2015r. Roboty EPWiK sp. z o.o. będzie prowadzić od bramy od ul. 1 Maja w kierunku wjazdu od ul. Giermków i zakończy je do 30.07.2015 r. Następnie przystąpi do podłączenia przyłączy do budynków i zakończy te prace do 7.08.2015 r. Wykonawca zobowiązany jest do udostępnienia terenu budowy na realizację przez EPWiK sp. z o.o. tych prac nieodpłatnie i skoordynowania swoich działań z tymi pracami w uzgodnieniu i za akceptacją inspektora nadzoru. W przypadku opóźnień ze strony EPWiK sp. z o.o. Zamawiający rozpatrzy wniosek Wykonawcy w tej sprawie i może uznać je za zawinione ze swojej strony. Zamawiający uwzględnił w wyznaczonym terminie na realizację przedmiotu umowy niezbędny czas na realizację zadania przez EPWiK sp. z o.o. 13. Roboty należy prowadzić w taki sposób, aby: - zminimalizować utrudnienia w ruchu, - zminimalizować utrudnienia wynikłe ze zmian organizacji ruchu w obrębie stanowiącym zakres inwestycji oraz w rejonach jego wpływu na pozostałą część układu komunikacyjnego, - zapewnić dojazdy lub dojścia do przylegających nieruchomości 14. Podczas realizacji robót stanowiących przedmiot niniejszego zamówienia, Wykonawca zobowiązany będzie do wykonywania zaleceń i uwag ujętych w warunkach technicznych i uzgodnień wydanych przez firmy branżowe, zawartych w projekcie wykonawczym, a także zaleceń i poleceń inspektora nadzoru. 15. Wykonawca zobowiązany będzie wystawiać faktury według polecenia inspektora nadzoru na podstawie Przejściowych Świadectw Płatności. 16. Wykonawca zobowiązany będzie do wykonywania poleceń inspektora nadzoru związanych z nadzorem nad realizacją robót w zakresie określonym dokumentacją projektową, obowiązującymi przepisami i procedurami, warunkami umownymi, wynikających z harmonogramu dot. procedury zatwierdzania protokołów robót koniecznych/dodatkowych lub zamiennych, oraz przestrzegania terminów wyznaczonych przez inspektora. 17. Podczas realizacji robót stanowiących przedmiot niniejszego zamówienia, Wykonawca zobowiązany będzie do wykonywania zaleceń i uwag ujętych w warunkach technicznych i uzgodnień wydanych przez firmy branżowe, zawartych w projekcie wykonawczym a także zaleceń i poleceń inspektora nadzoru. 18. Wykonawca zobowiązany będzie wystawiać oddzielne faktury według polecenia inspektora nadzoru na podstawie Przejściowych Świadectw Płatności. 19. Wykonawca zapewni obsługę geodezyjną powykonawczą o której mowa w § 1 Wzoru umowy stanowiącego ZAŁĄCZNIK NR 3 do SIWZ. 20. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca udzielił Zamawiającemu na wykonane roboty budowlane, stanowiące przedmiot zamówienia, gwarancji jakości na okres minimum 36 miesięcy, licząc od daty odbioru końcowego robót, na zasadach określonych w Kodeksie cywilnym. Po upływie okresu gwarancji i rękojmi Wykonawca zobowiązany będzie do zgłoszenia robót do odbioru ostatecznego. 21. Wykonawca zobowiązany będzie do współpracy z firmami branżowymi, które mają swoje urządzenia w obszarze inwestycji i będą siłami własnymi realizować ich remonty lub wymieniać je w trakcie realizacji inwestycji. Wykonawca zobowiązany będzie do udostępnienia tym firmom terenu budowy w terminach uzgodnionych w harmonogramie robót zaakceptowanym przez inspektora nadzoru OIB J.Hejman. Wykonawca zobowiązany będzie realizować w tym zakresie postanowienia pkt.12 jw. Wykonawca zobowiązany będzie do współpracy z właścicielami sąsiadujących posesji. 22. W przypadku wygrania przetargu i realizacji robót przy udziale podwykonawców, Wykonawca zobowiązany będzie do zawarcia umów z podwykonawcami, zgodnie z postanowieniami art. 143a - 143d ustawy Prawo zamówień publicznych. 23. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia na roboty budowlane. 24. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcy. Zamawiający żąda podania przez Wykonawcę w ofercie nazw (firm) podwykonawców, na których zasoby Wykonawca powołuje się na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.20-7.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25.09.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 3.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Dróg i Mostów Sp. z o.o., ul. Zagonowa 12, 82-300 Elbląg, kraj/woj. warmińsko-mazurskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 327315,08 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 424644,99

  • Oferta z najniższą ceną: 424644,99 / Oferta z najwyższą ceną: 555740,27

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.