eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zgorzelec › Letnie i zimowe utrzymanie dróg gminnych w mieście Zgorzelec

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2009-12-22

Zgorzelec: Letnie i zimowe utrzymanie dróg gminnych w mieście Zgorzelec
Numer ogłoszenia: 251609 - 2009; data zamieszczenia: 22.12.2009
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 232641 - 2009r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miejska Zgorzelec, ul. Domańskiego 7, 59-900 Zgorzelec, woj. dolnośląskie, tel. 0-75 77 56 988, faks 075 77 56 988.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Letnie i zimowe utrzymanie dróg gminnych w mieście Zgorzelec.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi w zakresie utrzymania letniego i zimowego: ulic, chodników, przystanków autobusowych i koszy ulicznych w granicach administracyjnych miasta Zgorzelec. 2. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: 1) oczyszczanie jezdni i chodników dróg gminnych w okresie zimowym w granicach administracyjnych miasta Zgorzelec. Powierzchnia jezdni objęta zimowym oczyszczaniem wynosi 400.163,20m2,powierzchnia chodników, parkingów, ciągów pieszych i przystanków autobusowych objęta zimowym oczyszczaniem wynosi 60.817,41 m2. Razem 460.980,61 m2 powierzchni pasów ruchu drogowego do zimowego utrzymania. Wykonawca podejmuje akcję zimowego utrzymania po wystąpieniu niekorzystnych warunków dla ruchu drogowego, tak aby zabezpieczyć przejezdność dróg. 2) Letnie utrzymanie pasów drogowych dróg gminnych na powierzchni 202.405,41m2 polegające na: a) oczyszczaniu jezdni na długości 70.794,00 m i szerokości 1mx2 co daje 141.588,00 m2 objętej letnim oczyszczaniem (przyjmując oczyszczanie jezdni mechaniczne jako szerokość szczotek zamiatarki nie przekraczających w sumie 2m po obu stronach ulicy), b) zamiataniu ręcznym chodników, parkingów i ciągów pieszych na powierzchni 59.953,20m2, c) zamiataniu ręcznym przystanków autobusowych na powierzchni 864,21m2. Razem 202.405,41 m2 powierzchni pasów ruchu drogowego do letniego utrzymania. 3) Usuwanie skutków zdarzeń losowych, które nastąpiły na drogach gminnych: a) usuwanie zwierząt potrąconych przez pojazdy, b) przywrócenie do stanu pierwotnego nawierzchni jezdni w ciągu 2 godzin poprzez usunięcie mechaniczne lub ręczne zanieczyszczenia spowodowanego np. stłuczką, wysypaniem załadunku, wyciekiem substancji ciekłej na polecenie Zamawiającego, Straży Miejskiej, Policji lub Straży Pożarnej, c) Zabezpieczenie materiałów do usuwania zanieczyszczeń. 4) Bieżące opróżnianie i konserwacja 457 koszy ulicznych. Z 457 koszy ulicznych zlokalizowanych w ciągach pasów drogowych na terenie miasta Zgorzelec - 287 jest własnością Zamawiającego i w większości są to kosze nowe, w dobrym stanie technicznym, natomiast zgodnie z pkt. 9.2 ppkt b SIWZ 170 koszy ulicznych musi zabezpieczyć Wykonawca. Wykonawca dostarczy i zamontuje 170 koszy w lokalizacjach wskazanych przez Zamawiającego, na okres trwania umowy. Kosze uliczne stanowiące własność Zamawiającego zostaną przekazane Wykonawcy protokołem wg stanu na dzień podpisania umowy. 5) Pełnienie dyżurów również w soboty, niedziele i święta. 3. Czas letniego utrzymania dróg, ulic i chodników obejmuje 7 miesięcy w roku kalendarzowych tj.: kwiecień, maj, czerwiec, lipiec, sierpień wrzesień i październik. 4. Czas zimowego utrzymania dróg, ulic i chodników obejmuje 5 miesięcy w roku kalendarzowym tj.: listopad, grudzień, styczeń, luty i marzec. 5. W okresie zimowym, kiedy nie będą występowały opady śniegu do obowiązku Wykonawcy należy utrzymanie czystości dróg, ulic i chodników w letnim standardzie oczyszczania. Wykonawca winien być w tym czasie w stałej gotowości do zimowego utrzymania dróg, ulic i chodników. 6. W przypadku wystąpienia w okresie letnim warunków atmosferycznych nadających się do zimowego utrzymania dróg, ulic i chodników, Wykonawca będzie zobowiązany do utrzymania czystości w zimowym standardzie oczyszczania. 7. Wykonawca, z którym Zamawiający podpisze umowę na realizację przedmiotowego zamówienia, zobowiązany będzie do przedstawienia w terminie 7 dni od dnia podpisania umowy, celem zatwierdzenia przez Zamawiającego PLANU AKCJI ZIMA 2010,a w terminie do końca lutego 2010 harmonogram oczyszczania letniego pasów ruchu drogowego. 8. Załącznik Nr 1 stanowiący integralną część specyfikacji istotnych warunków zamówienia zawiera niezbędne informacje, które Wykonawca musi wziąć pod uwagę celem prawidłowego przygotowania oferty, a także prawidłowego wykonywania umowy. W skład załącznika wchodzą: 1) zestawienie powierzchni jezdni i chodników objętych planem posypywania i odpłużania AKCJA ZIMA 2010, 2) wykaz jezdni do letniego oczyszczania miasta Zgorzelec, 3) wykaz powierzchni chodników (w tym parkingów) do posypywania i odpłużania w okresie zimowym i utrzymania letniego na terenie miasta Zgorzelec, 4) zasady i technologia wykonywania prac, 5) wykaz punktów wywozu śniegu i miejsc składowania, 6) miejsca lokalizacji skrzyń z piachem do AKCJI ZIMA 2010, 7) wykaz koszy ulicznych, 8) wykaz przystanków autobusowych, 9) plan zimowego utrzymania dróg gminnych na terenie miasta Zgorzelec, 10) harmonogram odpłużania, posypywania i polewania jezdni na terenie miasta Zgorzelec..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.61.00.00 - Usługi sprzątania i zamiatania ulic 90.61.10.00 - Usługi sprzątania ulic 90.61.20.00 - Usługi zamiatania ulic 90.62.00.00 - Usługi odśnieżania 90.63.00.00 - Usługi usuwania oblodzeń 90.91.40.00 - Usługi sprzątania parkingów .

II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 738318.00 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22.12.2009.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o, Łużycka 3, 59-900 Zgorzelec, kraj/woj. dolnośląskie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ
(bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 738318.00
  • Oferta z najniższą ceną: 738318.00 oferta z najwyższą ceną: 738318.00
  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.