eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Słomczyce › Usługi związane z zimowym utrzymaniem dróg powiatowych w okresie od 01.11.2015 r. do 30.04.2016 r.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-09-23

Słomczyce: Usługi związane z zimowym utrzymaniem dróg powiatowych w okresie od 01.11.2015 r. do 30.04.2016 r.
Numer ogłoszenia: 248862 - 2015; data zamieszczenia: 23.09.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Zarząd Dróg w Słupcy z/s w Słomczycach , Słomczyce 22, 62-420 Słomczyce, woj. wielkopolskie, tel. 0-63 277 11 49, faks 0-63 277 11 49.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pzd.slupca.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: www.pzd.slupca.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi związane z zimowym utrzymaniem dróg powiatowych w okresie od 01.11.2015 r. do 30.04.2016 r..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Zakres robót w zależności od specyfiki sprzętu obejmuje usuwanie śliskości zimowej, odśnieżanie dróg, odwóz śniegu oraz wykonanie i załadunek mieszaniny zgodnie z planem zimowego utrzymania dróg. Materiały do zwalczania śliskości zimowej zabezpiecza PZD. 2.Zapotrzebowanie na nośniki sprzętu i sprzęt: Rodzaj nośnika - sprzętu Ilość A Samochód ciężarowy powyżej 7 t. ładowności do pracy z pługiem, rodzaj napędu 4x4 1 szt. B Samochód ciężarowy z własną piaskarką pojemności min.7 m3 i pługiem, rodzaj napędu: 6x4 lub 6x6 lub 8x6 lub 8x8 3 szt. C Samochód ciężarowy min. 11 t. ładowności, rodzaj napędu: 6x4 lub 6x6 do pracy z piaskarką i pługiem oraz do pracy z pługiem 5 szt. D Samochód ciężarowy o ładowności min.16 t, rodzaj napędu: 8x6 lub 8x8, do pracy z piaskarką i pługiem 1 szt. E Ciągnik rolniczy min. 80 KM z własnym pługiem PO, rodzaj napędu: 4x4 5 szt. F Ciągnik rolniczy min. 80 KM z własnym pługiem PO i piaskarką o pojemności min. 5 m3, rodzaj napędu: 4x4 2 szt. G Ciągnik rolniczy min. 80 KM z przednią łyżką o pojemności 0,9 m3, rodzaj napędu: 4x4, do odśnieżania dróg 2 szt. H Ładowarka min. 80 KM o pojemności łyżki przedniej min. 1,00 m3, do odśnieżania dróg 3 szt. I Koparko - ładowarka min. 80 KM 4x4, do odśnieżania dróg 4 szt. J Koparko - ładowarka min. 80 KM 4x4 z łyżką tylną typu skarpówka o szer. min. 1,4 m - do wykonywania mieszaniny i załadunku piaskarek 2 szt..

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00 - Usługi odśnieżania 90.63.00.00 - Usługi usuwania oblodzeń 45.52.00.00 - Wynajem koparek wraz z obsługą operatorską .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 10.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.04.2016.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnienie warunku przez złożenie oświadczenia wg załącznika nr 5 do SIWZ.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnienie warunku przez złożenie oświadczenia wg załącznika nr 5 do SIWZ.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnienie warunku przez złożenie oświadczenia wg załącznika nr 5 do SIWZ.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnienie warunku przez złożenie oświadczenia wg załącznika nr 5 do SIWZ.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnienie warunku przez złożenie oświadczenia wg załącznika nr 5 do SIWZ.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Ponadto Wykonawca winien przedłożyć: 1 wypełniony i podpisany formularz ofertowy (o treści zgodnej z załącznikiem nr 1) - załącznik nr 2, 2 formularz cenowy - załącznik nr 3, 3 wykaz sprzętu - załącznik nr 4, 4 oświadczenie, potwierdzające że Wykonawca, nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, albo oświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; oświadczenie, że w stosunku do Wykonawcy nie jest prowadzone postępowanie egzekucyjne w sprawie innych wierzytelności - z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 7; 5 oświadczenie - załącznik nr 8 informujące o posiadaniu konta w banku, gwarancji prowadzenia prac w wyjątkowo niekorzystnych warunkach atmosferycznych, dyspozycyjności oferenta - krótkim czasie osiągnięcia gotowości do pracy od chwili powiadomienia, wyposażeniu samochodów w telefony komórkowe (koszt zakupu telefonu, utrzymania i instalacji ponosi oferent) oraz wyrażenie zgody na zamontowanie na zatrudnianym sprzęcie nadajników GPS (koszty zakupu i montażu pokryje Zamawiający, Wykonawca pokryje koszty podstawienia pojazdu na czas montażu GPS). 6 parafowany wzór umowy - załącznik nr 10;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający dopuszcza zmianę istotnych postanowień umowy w następujących sytuacjach oraz na następujących warunkach: 1. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, które mogą mieć miejsce w stosunku do terminu umownego lub powodującej zmianę zakresu umowy w następujących sytuacjach: - wystąpienie siły wyższej (śnieżyca, śliskość ), której strony nie mogły przewidzieć a wymagającej wykonanie tego rodzaju usług bezpośrednio przed lub po terminie umownym lub powodującej zmianę zakresu umowy; - wystąpienia niezależnych od Zamawiającego i Wykonawcy istotnych okoliczności, których nie można było przewidzieć przy zachowaniu należytej staranności, które mają wpływ na terminy realizacji zamówienia lub inne postanowienia umowy (np. śmierć, choroba lub inne); 2. zmiany umowy mogą nastąpić także w wyniku zaistnienia omyłki pisarskiej lub rachunkowej, 3. wszelkie zmiany i uzupełnienia treści umowy wymagają formy pisemnej w postaci aneksu, 4. w sytuacji zmiany wysokości stawki podatku od towarów i usług (VAT) cena netto podana przez Wykonawcę w ofercie pozostaje niezmienna, natomiast w cenie brutto Wykonawca zobowiązany jest zawrzeć kwotę przedmiotowego podatku wyliczoną wg właściwych przepisów obowiązujących w momencie powstania obowiązku podatkowego. Zamawiający dokonuje wyboru oferty najkorzystniejszej biorąc pod uwagę cenę brutto, obliczając cenę oferty wykonawca powinien przyjąć stawkę podatku VAT obowiązującą w czasie składania oferty.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pzd.slupca.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Zarząd Dróg w Słupcy z s. w Słomczycach, Słomczyce 22, 62-420 Strzałkowo - sekretariat.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.10.2015 godzina 10:00, miejsce: Powiatowy Zarząd Dróg w Słupcy z s. w Słomczycach, Słomczyce 22, 62-420 Strzałkowo - sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.