eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Koło › ZAKUP, DOSTAWA I MONTAŻ MEBLI BIUROWYCH ORAZ INNEGO WYPOSAŻENIA BIUROWEGO PRZEZNACZONYCH NA WYPOSAŻENIA NOWEJ SIEDZIBY PORADNI PSYCHOLOGICZNO -PEDAGOGICZNA W KOLE PRZY ULICY KOLEJOWEJ 13

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2009-12-20

Koło: ZAKUP, DOSTAWA I MONTAŻ MEBLI BIUROWYCH ORAZ INNEGO WYPOSAŻENIA BIUROWEGO PRZEZNACZONYCH NA WYPOSAŻENIA NOWEJ SIEDZIBY PORADNI PSYCHOLOGICZNO -PEDAGOGICZNA W KOLE PRZY ULICY KOLEJOWEJ 13
Numer ogłoszenia: 248859 - 2009; data zamieszczenia: 20.12.2009
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 182807 - 2009r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Poradnia Psychologiczno-Pedagogiczna w Kole, ul. Blizna 37A, 62-600 Koło, woj. wielkopolskie, tel. (063) 272 27 89, faks (063) 272 27 89.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ZAKUP, DOSTAWA I MONTAŻ MEBLI BIUROWYCH ORAZ INNEGO WYPOSAŻENIA BIUROWEGO PRZEZNACZONYCH NA WYPOSAŻENIA NOWEJ SIEDZIBY PORADNI PSYCHOLOGICZNO -PEDAGOGICZNA W KOLE PRZY ULICY KOLEJOWEJ 13.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiot zamówienia publicznego obejmuje: 1) sprzedaż, dostawę oraz montażu (rozpakowanie, ustawienie, wypoziomowanie) dostarczonych mebli biurowych oraz innego wyposażenia biurowego na miejscu dostawy, 2) przeszkolenia personelu Zamawiającego na miejscu dostawy w zakresie uruchomienia, eksploatacji i konserwacji dostarczonych mebli biurowych oraz innego wyposażenia biurowego, 3) przekazania szczegółowych instrukcji obsługi i konserwacji dostarczonych mebli biurowych oraz innego wyposażenia biurowego, 4) wyniesienia starych mebli z pomieszczeń na korytarz, 5) świadczenie bezpłatnego serwisu gwarancyjnego. Meble biurowe oraz inne wyposażenie biurowe objęte przedmiotem zamówienia muszą spełniać następujące warunki: 1) być fabrycznie nowe, nienoszące śladów uszkodzeń lub użytkowania, 2) wyprodukowane nie wcześniej niż 6 miesięcy przed dniem dostawy, 3) zostały wykonane z materiałów i surowców zgodnych z PN-EN dopuszczonych do obrotu i stosowania, posiadać atesty i certyfikaty na płytę meblową, palność tkanin tapicerowanych i wytrzymałość, wystawione przez uprawnione instytucje, 4) objęte są co najmniej 36 miesięcznej gwarancją, licząc od daty podpisania protokółu zdawczo-odbiorczego. Szczegółowy opis minimalnych wymagań w zakresie warunków techniczno -eksploatacyjnych określony został w druku FORMULARZ CENOWY. Rozmieszczenie, typ, rozmiary oraz kolorystka mebli biurowych oraz innego wyposażenie biurowego dla poszczególnych pomieszczeń przedstawione zostały w druku WIZUALIZACJA. Zaleca się, aby Wykonawca zdobył wszelkie informacje (np. dokonał wizji lokalnej pomieszczeń), które mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz podpisania umowy. Szczegółowy sposób wykonania zamówienia publicznego opisany został w druku PROJEKT UMOWY..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.13.40.00 - Meble komputerowe 39.14.40.00 - Meble łazienkowe 39.15.30.00 - Meble konferencyjne 39.12.11.00 - Biurka 39.14.33.10 - Stoliki 39.11.20.00 - Krzesła 39.13.21.00 - Szafy na akta 39.14.13.00 - Szafy 30.19.21.70 - Tablice ogłoszeń 30.19.59.00 - Tablice do pisania i tablice magnetyczne 39.13.10.00 - Regały biurowe 39.13.11.00 - Regały archiwalne 39.14.11.00 - Regały 39.14.31.22 - Komody 38.62.20.00 - Lustra 44.41.13.00 - Umywalki 39.14.31.12 - Materace 37.42.60.00 - Sprzęt do ćwiczeń równowagi 37.44.00.00 - Sprzęt do ćwiczeń fizycznych 39.11.31.00 - Fotele 39.12.12.00 - Stoły .

II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 108752.00 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03.12.2009.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Biuro Techniczno-Handlowe Rafał Rytwiński, Oś Kosmonautów 1/17, 61-612 Poznań, kraj/woj. wielkopolskie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ
(bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 108.752,00
  • Oferta z najniższą ceną: 108.752,00 oferta z najwyższą ceną: 148.375,00
  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.