eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Koło › ZAKUP, DOSTAWA I MONTAŻ MEBLI BIUROWYCH ORAZ INNEGO WYPOSAŻENIA BIUROWEGO PRZEZNACZONYCH NA WYPOSAŻENIA NOWEJ SIEDZIBY PORADNI PSYCHOLOGICZNO -PEDAGOGICZNA W KOLE PRZY ULICY KOLEJOWEJ 13

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-10-20

Koło: ZAKUP, DOSTAWA I MONTAŻ MEBLI BIUROWYCH ORAZ INNEGO WYPOSAŻENIA BIUROWEGO PRZEZNACZONYCH NA WYPOSAŻENIA NOWEJ SIEDZIBY PORADNI PSYCHOLOGICZNO -PEDAGOGICZNA W KOLE PRZY ULICY KOLEJOWEJ 13
Numer ogłoszenia: 182807 - 2009; data zamieszczenia: 20.10.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Poradnia Psychologiczno-Pedagogiczna w Kole , ul. Blizna 37A, 62-600 Koło, woj. wielkopolskie, tel. (063) 272 27 89, faks (063) 272 27 89.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www. ppp.kolo.bip.net.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ZAKUP, DOSTAWA I MONTAŻ MEBLI BIUROWYCH ORAZ INNEGO WYPOSAŻENIA BIUROWEGO PRZEZNACZONYCH NA WYPOSAŻENIA NOWEJ SIEDZIBY PORADNI PSYCHOLOGICZNO -PEDAGOGICZNA W KOLE PRZY ULICY KOLEJOWEJ 13.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia publicznego obejmuje: 1) sprzedaż, dostawę oraz montażu (rozpakowanie, ustawienie, wypoziomowanie) dostarczonych mebli biurowych oraz innego wyposażenia biurowego na miejscu dostawy, 2) przeszkolenia personelu Zamawiającego na miejscu dostawy w zakresie uruchomienia, eksploatacji i konserwacji dostarczonych mebli biurowych oraz innego wyposażenia biurowego, 3) przekazania szczegółowych instrukcji obsługi i konserwacji dostarczonych mebli biurowych oraz innego wyposażenia biurowego, 4) wyniesienia starych mebli z pomieszczeń na korytarz, 5) świadczenie bezpłatnego serwisu gwarancyjnego. Meble biurowe oraz inne wyposażenie biurowe objęte przedmiotem zamówienia muszą spełniać następujące warunki: 1) być fabrycznie nowe, nienoszące śladów uszkodzeń lub użytkowania, 2) wyprodukowane nie wcześniej niż 6 miesięcy przed dniem dostawy, 3) zostały wykonane z materiałów i surowców zgodnych z PN-EN dopuszczonych do obrotu i stosowania, posiadać atesty i certyfikaty na płytę meblową, palność tkanin tapicerowanych i wytrzymałość, wystawione przez uprawnione instytucje, 4) objęte są co najmniej 36 miesięcznej gwarancją, licząc od daty podpisania protokółu zdawczo-odbiorczego. Szczegółowy opis minimalnych wymagań w zakresie warunków techniczno -eksploatacyjnych określony został w druku FORMULARZ CENOWY. Rozmieszczenie, typ, rozmiary oraz kolorystka mebli biurowych oraz innego wyposażenie biurowego dla poszczególnych pomieszczeń przedstawione zostały w druku WIZUALIZACJA. Zaleca się, aby Wykonawca zdobył wszelkie informacje (np. dokonał wizji lokalnej pomieszczeń), które mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz podpisania umowy. Szczegółowy sposób wykonania zamówienia publicznego opisany został w druku PROJEKT UMOWY..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.13.40.00 - Meble komputerowe 39.14.40.00 - Meble łazienkowe 39.15.30.00 - Meble konferencyjne 39.12.11.00 - Biurka 39.14.33.10 - Stoliki 39.11.20.00 - Krzesła 39.13.21.00 - Szafy na akta 39.14.13.00 - Szafy 30.19.21.70 - Tablice ogłoszeń 30.19.59.00 - Tablice do pisania i tablice magnetyczne 39.13.10.00 - Regały biurowe 39.13.11.00 - Regały archiwalne 39.14.11.00 - Regały 39.14.31.22 - Komody 38.62.20.00 - Lustra 44.41.13.00 - Umywalki 39.14.31.12 - Materace 37.42.60.00 - Sprzęt do ćwiczeń równowagi 37.44.00.00 - Sprzęt do ćwiczeń fizycznych 34.92.83.20 - Odbojnice 39.11.31.00 - Fotele .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 42.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Dostawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Oferowane meble biurowe oraz inne wyposażenie biurowe muszą spełniać wszystkie minimalne wymagania techniczno-eksploatacyjne określone w druku FORMULARZ CENOWY. Oferowane meble biurowe oraz inne wyposażenie biurowe pod względem rozmieszczenia, typów, rozmiarów oraz kolorystki muszą być zgodne z założeniami przyjętymi w druku WIZUALIZACJA. Dostawca może zaproponować meble biurowe oraz inne wyposażenie biurowe, które pod względem technicznym będzie porównywalne lub lepsze od tego, które zostało opisane w druku FORMULARZ CENOWY. Zamawiający nie dopuszcza możliwości realizacji dostaw i usług objętych przedmiotem zamówienia przez podwykonawców. Na potwierdzenie spełnienia w/w warunków Dostawca zobowiązany jest załączyć do oferty następujące oświadczenia: 1) oświadczenie, że spełnia warunki udziału w postępowaniu określone w art. 44, art. 22 ust. 1 Ustawy oraz, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 Ustawy, zgodnie z Załącznikiem Nr 1, 2) podpisane oświadczenie o gotowości współpracy z Dostawcą przez inne podmioty gospodarcze, zgodnie z Załącznikiem Nr 2, jeżeli jest wymagany..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta musi zawierać następujące oświadczenia i dokumenty: 1) wypełniony druk o nazwie OFERTA, 2) wypełniony druk o nazwie FORMULARZ CENOWY, 3) próbki materiałów obiciowych do oferowanych mebli tapicerskich z oznaczeniem, których mebli te próbki dotyczą, 4) foldery, fotografie z zaznaczonymi oferowanymi meblami, zgodnymi z opisem przedmiotu zamówienia, 5) oświadczenia, o których mowa jest w rozdziale IV ust. 6 SIWZ, 6) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione lub potwierdzone przez właściwy organ nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 7) pełnomocnictwo do podpisania oferty, o ile nie wynika z innych dokumentów załączonych do oferty, jeżeli jest wymagane, 8) pełnomocnictwo do składania oferty łącznej w zakresie określonym w art. 23 ust. 2 Ustawy, jeżeli jest wymagane, 9) wyjaśnienia lub dokumenty, o których mowa jest w Rozdziale II ust. 9 SIWZ..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www. ppp.kolo.bip.net.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Poradnia Psychologiczno-Pedagogiczna w Kole ul. Blizna 37a 62-600 Koło.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.10.2009 godzina 10:00, miejsce: Ofertę należy złożyć w Poradni Psychologiczno-Pedagogiczna w Kole ul. Blizna 37a - sekretariat..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.