eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Dostawa materiałów jednorazowego użytku i drobnego sprzętu medycznego.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-12-18

Warszawa: Dostawa materiałów jednorazowego użytku i drobnego sprzętu medycznego.
Numer ogłoszenia: 248575 - 2009; data zamieszczenia: 18.12.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Ginekologiczno-Położniczy im. Świętej Rodziny SPZOZ , ul. Madalińskiego 25, 02-544 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 4502284.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa materiałów jednorazowego użytku i drobnego sprzętu medycznego..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sprzedaż i dostarczenie do zamawiającego materiałów jednorazowego użytku i drobnego sprzętu medycznego Zamówienie jest podzielone na 6 części: Część 1 zamówienia: Jałowe zestawy do operacji i porodu, fartuchy, zbiornik do cesarskiego cięcia. Część 2 zamówienia: Jałowe zestawy do znieczuleń, serwety, kompresy, fartuchy. Pościel niejałowa. Część 3 zamówienia: Odzież niejałowa. Część 4 zamówienia: Podkłady jednorazowe niejałowe. Część 5 zamówienia: Układy oddechowe. Część 6 zamówienia: Drobny sprzęt medyczny niejałowy. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Wymagany termin wykonania zamówienia dla części 1, 2, 3, 4 i 5 zamawiający określa na 12 miesięcy od daty podpisania umowy. Wymagany termin wykonania zamówienia dla części 6 zamawiający określa na 18 miesięcy od daty podpisania umowy. Zamawiający wymaga w tym terminie sukcesywnych dostaw zaoferowanych towarów stosownie do bieżących zamówień..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.16.20 - Zestawy medyczne 33.19.90.00 - Odzież medyczna 33.17.11.00 - Przyrządy do anestezji .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 6.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wpłacenia wadium.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania działalności będącej przedmiotem niniejszego zamówienia. 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana w oparciu o kompletność i prawidłowość złożonych wraz z ofertą oświadczeń i dokumentów, jakich żąda zamawiający i zostanie dokonana na podstawie treści tych dokumentów według formuły spełnia, nie spełnia. Brak oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnienie tych warunków albo złożenie dokumentów zawierających błędy spowoduje wykluczenie wykonawcy z postępowania, z zastrzeżeniem art. 26. ust. 3. ustawy Prawo zamówień publicznych..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Przystępując do postępowania o udzielenie zamówienia publicznego wykonawca zobowiązany jest do złożenia następujących dokumentów: Dotyczących wykonawcy składającego ofertę: 1. Aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast wymienionych dokumentów składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości potwierdzone za zgodność z prawem miejsca wystawienia przez konsulat polski. 2. Pełnomocnictwa do podpisania oferty, jeżeli jest ona podpisana przez osobę lub osoby nie wymienione w dokumencie określającym status prawny wykonawcy. 3. Pełnomocnictwa do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego w przypadku, gdy wykonawcy wspólnie ubiegają się o takie zamówienie. 4. Oświadczenia sporządzonego według wzoru podanego w Załączniku nr 3. Dotyczących oferowanych towarów: 5. Formularza oferty sporządzonego według wzoru podanego w Załączniku nr 1. 6. Formularzy asortymentowo - cenowych sporządzonych według wzorów podanych w Załącznikach nr 2-1 ÷ 2-6. 7. Dla towarów będących wyrobami medycznymi dokumentów potwierdzających wpisanie oferowanych towarów do Rejestru wyrobów medycznych i podmiotów odpowiedzialnych za ich wprowadzenie do obrotu i do używania. 8. Dla towarów będących wyrobami medycznymi klasy I i IIa zamawiający dopuszcza złożenie, zamiast dokumentów wymienionych w p. 7., certyfikatu znaku zgodności CE wystawionego przez jednostkę notyfikującą lub deklaracji zgodności WE wymaganych ustawą o wyrobach medycznych z dnia 20.04.2004 r. w zależności od ich klasyfikacji zgodnie z art. 22 niniejszej ustawy oraz oświadczenia wykonawcy, sporządzonego przez wykonawcę w sposób przez niego przyjęty, zawierającego: - imię i nazwisko lub nazwę i adres wykonawcy; - nazwy oferowanych towarów i dla wyrobów medycznych ich klasę (I lub IIa) oraz wskazanie części zamówienia i pozycji, w ramach której są oferowane; - tekst oświadczenia, że Towary te nie podlegają obowiązkowi zgłoszenia do rejestru, gdyż są wyrobami medycznymi klasy I i IIa, a ich pierwsze wprowadzenie do obrotu lub do używania już nastąpiło w innym niż Polska kraju członkowskim UE lub EFTA. 9. Dla towarów nie będących wyrobami medycznymi deklaracji zgodności z wymaganiami WE dla oferowanych towarów i oświadczenia wykonawcy, sporządzonego przez wykonawcę w sposób przez niego przyjęty, zawierającego: - imię i nazwisko lub nazwę i adres wykonawcy; - nazwy oferowanych towarów oraz wskazanie części zamówienia i pozycji, w ramach której są oferowane; - tekst oświadczenia, że Towary te nie są wyrobami medycznymi. 10. Informację sporządzoną przez wykonawcę z sposób przez niego przyjęty o tych elementach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom. Oprócz wymienionych wykonawca może dołączyć do oferty inne dokumenty, których dołączenie uzna za konieczne. Wszystkie dokumenty sporządzane przez wykonawcę muszą być podpisane przez upoważnionych przedstawicieli wykonawcy, wymienionych w dokumencie określającym status prawny wykonawcy lub w pełnomocnictwie, i opieczętowane imiennymi pieczątkami tych osób. Wszystkie pozostałe dokumenty należy przedstawić w oryginałach lub kopiach poświadczonych za zgodność z oryginałem na każdej stronie dokumentu, przez osobę lub osoby podpisujące ofertę (wymaganie to nie dotyczy prospektów reklamowych lub innych tego typu materiałów firmowych producenta lub dystrybutora). Do wszystkich dokumentów sporządzonych w językach obcych należy dołączyć tłumaczenie na język polski, (wymaganie to nie dotyczy prospektów reklamowych lub innych tego typu materiałów firmowych producenta lub dystrybutora). Brak któregokolwiek z wymaganych dokumentów lub złożenie dokumentów w niewłaściwej formie (np. kopie nie poświadczone za zgodność z oryginałem, brak pieczęci lub podpisu osoby upoważnionej, brak tłumaczenia dokumentu obcojęzycznego, itp.) spowoduje odrzucenie oferty..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpitalmadalinskiego.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Szpital Ginekologiczno - Położniczy im. Św. Rodziny Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej ul. Madalińskiego 25, 02 - 544 Warszawa,.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.12.2009 godzina 10:00, miejsce: Siedziba zamawiającego. pok. 44..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Jałowe zestawy do operacji i porodu, fartuchy, zbiornik do cesarskiego cięcia..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zestaw do porodu i szycia krocza. Zestawy uniwersalne. Zestaw do cięć cesarskich. Zestaw do operacji ginekologicznych.Fartuchy operacyjne. Zbiornik do przechwytywania płynów podczas cesarskiego cięcia. Ilości od 1000 do 4500 szt..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.16.20-2, 33.14.16.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 50
    • 2. jakość - 50

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Jałowe zestawy do znieczuleń, serwety, kompresy, fartuchy. Pościel niejałowa..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zestaw do znieczuleń przewodowych, jałowy. Kompresy gazowe jałowe.Serwety włokninowe jałowe. Prześcieradła włókninowe. Od 1000 d0 2500 szt. Fartuchy operacyjne - 8000 szt..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.19-7.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 50
    • 2. Jakość - 50

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Odzież niejałowa..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Koszule jednorazowe. Ubrania chirurgiczne. Fartuchy chirurgiczne jednorazowe. Niejałowe. Od 2500 do 3500 szt..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.90.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 30.
  • 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 50
    • 2. Jakość - 50

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Podkłady jednorazowe niejałowe..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Podkłady typu Seni duże i małe po 15000 szt. Prześcieradła papierowe.Prześcieradła papierowo-foliowe. 300 - 2000 szt..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.80.00-4.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 50
    • 2. Jakość - 50

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Układy oddechowe.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Układy oddechowe o regulowanej długości 160 szt..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.17.11.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 50
    • 2. Jakość - 50

CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Drobny sprzęt medyczny niejałowy.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Kieliszki do leków. 9000 szt. Rękawice winylowe 72000 szt. Worek na okłady, opaski uciskowe. 90 - 100 szt..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 18.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.