eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Tarnobrzeg › Wykonanie monitoringu wizyjnego w szkołach i placówkach

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2007-12-10

Tarnobrzeg: Wykonanie monitoringu wizyjnego w szkołach i placówkach
Numer ogłoszenia: 245924 - 2007; data zamieszczenia: 10.12.2007
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak, numer ogłoszenia w BZP: 228044 - 2007.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Prezydent Miasta Tarnobrzega, ul. Kościuszki, 39-400 Tarnobrzeg, woj. podkarpackie, tel. 015 8226570, fax 015 8222504.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie monitoringu wizyjnego w szkołach i placówkach.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Wykonanie monitoringu wizyjnego w szkołach i placówkach obejmujące swym zakresem: - dostawę i montaż systemu monitoringu wizyjnego - uruchomienie i przekazanie do eksploatacji - przeszkolenie pracowników w zakresie obsługi - opracowanie dokumentacji powykonawczej - serwis gwarancyjny w następujących szkołach: - Szkoła Podstawowa nr 3, ul. Kochanowskiego 1, 39-400 Tarnobrzeg - Szkoła Podstawowa nr 4, ul. Wyspiańskiego 10, 39-400 Tarnobrzeg - Szkoła Podstawowa nr 10, ul. M. Dąbrowskiej 10, 39-400 Tarnobrzeg - Gimnazjum nr 2, ul. Kopernika 18, 39-400 Tarnobrzeg - Liceum Ogólnokształcące, ul. Jachowicza 13, 39-400 Tarnobrzeg - Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych nr 2, ul. Sandomierska 27, 39-400 Tarnobrzeg - Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych nr 3, ul. Św. Barbary 1B, 39-400 Tarnobrzeg - Szkoła Podstawowa Nr 9, ul. Wiejska 4, 39-400 Tarnobrzeg - Zespół Szkół im. ks. St. Staszica, ul. Kopernika 1, 39-400 Tarnobrzeg - szczegółowe dane dotyczące instalacji monitoringu stanowią załącznik nr 6 do SIWZ. Oferowany przez wykonawcę sprzęt do systemu monitoringu wizyjnego winien spełniać następujące wymagania techniczne: 1) rejestrator 16 kanałowy (16 wejść) -możliwość wpięcia rejestratora w sieć LAN -możliwość podglądu przez sieć Internet -rejestracja obrazu z prędkością 25 klatek/sekundę na każdą kamerę (min. 400 klatek) -rozdzielczość rejestrowanych obrazów nie mniejsza niż 400 linii telewizyjnych -możliwość zapisu na dysku o min. pojemności 250 gigabajtów (możliwość wpięcia 2 dysków) -największa rozdzielczość obsługiwanych obrazów 720/576 -możliwość obsługi detekcji ruchu -metoda kompresji MPEG 4 (zapis) -obsługa rejestratora w języku polskim 2) kamera zewnętrzna: -cyfrowa -rozmiar przetwornika od 1,3 do 1,4 -rozdzielczość 500/582 pikseli -obiektyw od 4,0-9,0 mm -reflektor diodowy IRED -automatyczny balans bieli -automatyczna kontrola wzmocnienia -kompensacja światła wstecznego -obudowa kamery powinna zapewniać jej prawidłowe działanie w warunkach zewnętrznych 3) kamera wewnętrzna: -cyfrowa -rozmiar przetwornika od 1,3 CCD -rozdzielczość 510/492 pikseli -obiektyw do kamery wewnętrznej -długość ogniskowej od 3,5 do 8 -przysłona 1,0 -kat widzenia w poziomie dla przetwornika 1,3 (68-33 stopni) -przysłona automatyczna -uchwyt do montażu kamery 4) monitor: - LCD min. 19 czas reakcji matrycy min. 8 milisekund, rozdzielczość 1280/1024 SXGA, kąt widzenia w poziomie 160 stopni, w pionie 135 stopni -posiadający przynajmniej jedno wejście (BNC), 1x s-video, 1xd-sub 5) zasilanie: urządzenie do podtrzymywania napięcia rejestratora na czas ok.. 10 min. 6) tryb pracy: ciągły z możliwością rejestrowania obrazu z każdej kamery za pomocą detektora ruchu

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 32.23.50.00 - Systemy nadzoru o obwodzie zamkniętym Kod CPV wg słownika 2008: 32.23.50.00 - Systemy nadzoru o obwodzie zamkniętym .

II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 106557,38 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: przetarg nieograniczony

IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10.12.2007.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Ochrony Mienia i Usług Detektywistycznych SECURITY OFFICE sp. z o.o., ul. Ks. J. Jałowego 29, 35-010 Rzeszów, kraj/woj. podkarpackie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 105626,29
  • Oferta z najniższą ceną: 105626,29 / oferta z najwyższą ceną: 105626,29
  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.