eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Tarnobrzeg › Wykonanie monitoringu wizyjnego w szkołach i placówkach

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-11-21

Tarnobrzeg: Wykonanie monitoringu wizyjnego w szkołach i placówkach
Numer ogłoszenia: 228044 - 2007; data zamieszczenia: 21.11.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Prezydent Miasta Tarnobrzega, ul. Kościuszki 32, 39-400 Tarnobrzeg, woj. podkarpackie, tel. 015 8226570, fax 015 8222504.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.tarnobrzeg.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie monitoringu wizyjnego w szkołach i placówkach.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie monitoringu wizyjnego w szkołach i placówkach obejmujące swym zakresem: - dostawę i montaż systemu monitoringu wizyjnego - uruchomienie i przekazanie do eksploatacji - przeszkolenie pracowników w zakresie obsługi - opracowanie dokumentacji powykonawczej - serwis gwarancyjny w następujących szkołach: - Szkoła Podstawowa nr 3, ul. Kochanowskiego 1, 39-400 Tarnobrzeg - Szkoła Podstawowa nr 4, ul. Wyspiańskiego 10, 39-400 Tarnobrzeg - Szkoła Podstawowa nr 10, ul. M. Dąbrowskiej 10, 39-400 Tarnobrzeg - Gimnazjum nr 2, ul. Kopernika 18, 39-400 Tarnobrzeg - Liceum Ogólnokształcące, ul. Jachowicza 13, 39-400 Tarnobrzeg - Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych nr 2, ul. Sandomierska 27, 39-400 Tarnobrzeg - Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych nr 3, ul. Św. Barbary 1B, 39-400 Tarnobrzeg - Szkoła Podstawowa Nr 9, ul. Wiejska 4, 39-400 Tarnobrzeg - Zespół Szkół im. ks. St. Staszica, ul. Kopernika 1, 39-400 Tarnobrzeg - szczegółowe dane dotyczące instalacji monitoringu stanowią załącznik nr 6 do SIWZ. Oferowany przez wykonawcę sprzęt do systemu monitoringu wizyjnego winien spełniać następujące wymagania techniczne: 1) rejestrator 16 kanałowy (16 wejść) -możliwość wpięcia rejestratora w sieć LAN -możliwość podglądu przez sieć Internet -rejestracja obrazu z prędkością 25 klatek/sekundę na każdą kamerę (min. 400 klatek) -rozdzielczość rejestrowanych obrazów nie mniejsza niż 400 linii telewizyjnych -możliwość zapisu na dysku o min. pojemności 250 gigabajtów (możliwość wpięcia 2 dysków) -największa rozdzielczość obsługiwanych obrazów 720/576 -możliwość obsługi detekcji ruchu -metoda kompresji MPEG 4 (zapis) -obsługa rejestratora w języku polskim 2) kamera zewnętrzna: -cyfrowa -rozmiar przetwornika od 1,3 do 1,4 -rozdzielczość 500/582 pikseli -obiektyw od 4,0-9,0 mm -reflektor diodowy IRED -automatyczny balans bieli -automatyczna kontrola wzmocnienia -kompensacja światła wstecznego -obudowa kamery powinna zapewniać jej prawidłowe działanie w warunkach zewnętrznych 3) kamera wewnętrzna: -cyfrowa -rozmiar przetwornika od 1,3 CCD -rozdzielczość 510/492 pikseli -obiektyw do kamery wewnętrznej -długość ogniskowej od 3,5 do 8 -przysłona 1,0 -kat widzenia w poziomie dla przetwornika 1,3 (68-33 stopni) -przysłona automatyczna -uchwyt do montażu kamery 4) monitor: - LCD min. 19 czas reakcji matrycy min. 8 milisekund, rozdzielczość 1280/1024 SXGA, kąt widzenia w poziomie 160 stopni, w pionie 135 stopni -posiadający przynajmniej jedno wejście (BNC), 1x s-video, 1xd-sub 5) zasilanie: urządzenie do podtrzymywania napięcia rejestratora na czas ok.. 10 min. 6) tryb pracy: ciągły z możliwością rejestrowania obrazu z każdej kamery za pomocą detektora ruchu

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 32.23.50.00 - Systemy nadzoru o obwodzie zamkniętym Kod CPV wg słownika 2008: 32.23.50.00 - Systemy nadzoru o obwodzie zamkniętym .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 14.12.2007.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: a) spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy b) dysponują kadrą pracowniczą zdolną do wykonania zamówienia, tj. pracownik nadzorujący zamówienie winien posiadać licencję zabezpieczenia technicznego co najmniej drugiego stopnia zgodnie z ustawą z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia ( tekst jedn. Dz.U. z 2005 r. nr 145, poz. 1221 ze zm.) c) wykonali w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie minimum 3 zadania polegające na instalacji systemu monitoringu d) dysponują sprzętem (własnym, pożyczonym, dzierżawionym lub w inny sposób użyczonym) niezbędnym do wykonania prac objętych przedmiotem zamówienia e) udzielą gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia na okres nie krótszy niż 36 miesięcy f) posiadają polisę ubezpieczeniową lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, iż wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. Zamawiający oceni czy dany Wykonawca spełnia warunki wymagane w specyfikacji istotnych warunków zamówienia (wg zasady spełnia/ nie spełnia) na podstawie dokumentów przedstawionych przez Wykonawcę w ofercie (wykaz wymaganych dokumentów - pkt III pdpkt 3 specyfikacji istotnych warunków zamówienia).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawcy muszą dołączyć do oferty oświadczenia, że : a. posiadają uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień b. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia, c. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego e. zapoznali ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia i nie wnoszą do niej zastrzeżeń Warunki udziału w postępowaniu należy potwierdzić przez przedstawienie następujących dokumentów : a. aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej (wystawionego w okresie 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert). W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, właściwe dokumenty muszą być złożone przez każdy podmiot, b. w przypadku wniesienia oferty przez dwóch lub kilku wykonawców wspólnie do oferty musi zostać załączone pełnomocnictwo określające sposób reprezentowania ich w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy c. wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z danymi na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. Do oferty należy dołączyć kserokopie dokumentów stwierdzających, że osoby, które będą nadzorować zamówienie posiadają licencję pracownika zabezpieczenia technicznego II stopnia d. wykaz wykonanych prac w okresie ostatnich 3 lat a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem pracom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości, przedmiotu daty i odbiorcy oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że prace te zostały wykonane należycie (wg zał. nr 5 do SIWZ) e. polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności f. parafowany projekt umowy - zał. nr 2 do SIWZ

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.tarnobrzeg.eobip.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Tarnobrzeg ul. Mickiewicza 7 39 - 400 Tarnobrzeg pok. 21.

IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy

IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.11.2007 godzina 10:00, miejsce: Kancelaria Ogólna Urzędu Miasta ul. Mickiewicza 7 39-400 Tarnobrzeg.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.