eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Zaprojektowanie oraz wykonanie modernizacji serwerowni

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-06-25

Warszawa: Zaprojektowanie oraz wykonanie modernizacji serwerowni
Numer ogłoszenia: 244606 - 2013; data zamieszczenia: 25.06.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Centralny Ośrodek Informatyki , ul. Suwak 3, 90-330 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 250 28 83, faks 22 250 29 87.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.coi.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Instytucja Gospodarki Budżetowej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zaprojektowanie oraz wykonanie modernizacji serwerowni.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 4.1 Przedmiotem Umowy jest zaprojektowanie oraz wykonanie modernizacji obiektu Sali Komputerów (pomieszczenie nr. 113) w budynku MSW przy ul. Pawińskiego w Warszawie o powierzchni ok. 150 m2 do standardu klasy III normy TIA-942, oraz przeprowadzenie modernizacji pomieszczeń i instalacji technologicznie związanych z pracą Sali Komputerów (zwanej dalej Serwerownią). Prace mają być wykonane wykonana w trybie zaprojektuj i wybuduj. Zamówienie obejmuje: a. sporządzenie projektów budowlanych oraz wykonawczych w branży budowlano-architektonicznej, elektrycznej, teletechnicznej, wentylacji i klimatyzacji oraz instalacji sanitarnej w zakresie obejmującym przedmiot zamówienia, b. uzyskanie w imieniu Zamawiającego wszelkich niezbędnych i wymaganych prawem pozwoleń i zgód w tym pozwolenia na budowę, jeśli będzie wymagane, c. występowanie w imieniu Zamawiającego przed organami administracji architektoniczno-budowlanej oraz innymi organami i instytucjami, w przypadkach przewidzianych przepisami prawa, po wcześniejszym udzieleniu pełnomocnictwa przez Zamawiającego, d. wykonanie stosownych ekspertyz np.: stropu, dachu, e. wykonanie projektów, dokumentacji wykonawczych i powykonawczych wszystkich branż, uwzględniających również specyfikacje techniczne wykonania i odbioru, f. wykonanie robót budowlanych, modernizacyjnych, adaptacyjnych i instalacyjnych zgodnie z uprzednio wykonaną i zatwierdzoną przez Zamawiającego dokumentacją projektową i uzyskanie dla nich wszelkich decyzji administracyjnych, w tym pozwoleń na użytkowanie, g. wykonanie niezbędnych testów, w tym testów szczelności i wyzwolenia dla systemu gaszenia gazem, testów obciążeniowych dla układu elektrycznego i wydajnościowych dla układu klimatyzacji, prób po montażowych, przeprowadzenie rozruchu wykonanych instalacji i zamontowanych urządzeń, h. Dostawa 20 sztuk szaf typu RACK 19 42U, zgodnie ze specyfikacją zawartą w SIWZ. i. przeprowadzenie szkoleń i dostarczenie podręcznej instrukcji z zakresu obsługi i eksploatacji wszystkich systemów objętych umową dla wytypowanych przez Zamawiającego pracowników Zamawiającego w zakresie obsługi i konserwacji wykonanych instalacji i zamontowanych urządzeń, j. sprawowanie w okresie obowiązywania gwarancji stałej konserwacji oraz dokonywanie przeglądów instalacji i urządzeń zgodnie z wymogami producentów oraz harmonogramem przeglądów określonym w umowie. W zakres przedmiotu umowy wchodzą również te usługi lub prace, których konieczność wykonania ujawni się w trakcie realizacji przedmiotu umowy, a które doświadczony Wykonawca powinien był przewidzieć w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia będącego przedmiotem Umowy, na podstawie obowiązujących przepisów techniczno-budowlanych i administracyjnych jak również te, które można było przewidzieć na podstawie postanowień Umowy. Przedmiot Umowy ma zostać wykonany zgodnie z przepisami i uregulowaniami prawnymi obowiązującymi w Rzeczypospolitej Polskiej, w tym zgodnie z wszelkimi przepisami i normami dotyczącymi prowadzenia robót budowlanych oraz zasadami BHP i ppoż. na terenie budowy i w rejonie wykonywanych prac..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.30.00.00 - Roboty instalacyjne w budynkach 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne 45.33.12.20 - Instalowanie urządzeń klimatyzacyjnych 45.31.21.00 - Instalowanie przeciwpożarowych systemów alarmowych 45.31.22.00 - Instalowanie przeciwwłamaniowych systemów alarmowych 35.11.33.00 - Instalacje bezpieczeństwa 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych 71.32.10.00 - Usługi inżynierii projektowej dla mechanicznych i elektrycznych instalacji budowlanych .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 105.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swą ofertę wadium w wysokości: 150 000,00 zł (sto pięćdziesiąt tysięcy 00/100 złotych).

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • w celu potwierdzenia spełniania w/w warunku Wykonawca winien wykazać, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie wykonał co najmniej dwie roboty budowlane polegające na zaprojektowaniu i wykonaniu modernizacji serwerowni lub budowie serwerowni, o wartości min. 1 000 000,00 PLN brutto (jedne milion złotych brutto) każda Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże,iż zakres każdej z w/w robót budowlanych obejmował łącznie co najmniej n/w elementy : a.) przygotowanie dokumentacji projektowej, w tym projektu wykonawczego oraz dokumentacji powykonawczej, b.) roboty ogólnobudowlane, c.) roboty wykończeniowe, d.) instalacje techniczne: HVAC, wod-kan, instalacje elektryczne (M&E services), e.) instalacje teletechniczne, niskoprądowe w tym BMS (Building Management System), CCTV (Closed-Circuit Television), KD (Kontrola Dostępu), SSWiN (System Sygnalizacji Włamania i Napadu).

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • w celu potwierdzenia spełniania ww warunku Wykonawca winien wykazać, iż dysponuje/będzie dysponował osobą osobami zdolną ymi do wykonania niniejszego zamówienia tj.: a) co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia do projektowania w branży konstrukcyjno - budowlanej bez ograniczeń jednocześnie będącą członkiem odpowiedniej Izby Samorządu Zawodowego w kraju gdzie prowadzi działalność zawodową, o ile taka rejestracja jest wymagana odpowiednimi przepisami prawa, oraz posiada aktualne poświadczenie bezpieczeństwa co najmniej uprawniające do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą Tajne oraz odbyła stosowne szkolenie w przedmiotowym zakresie zakończone wydaniem zaświadczenia o ukończeniu szkolenia., b) co najmniej jedną osobą posadającą uprawnienia do projektowania obejmującej instalacje w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń, będącą członkiem odpowiedniej Izby Samorządu Zawodowego w kraju gdzie prowadzi działalność zawodową, o ile taka rejestracja jest wymagana odpowiednimi przepisami prawa, c) co najmniej jedną osobą posadającą uprawnienia do projektowania w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń, będącą członkiem odpowiedniej Izby Samorządu Zawodowego w kraju gdzie prowadzi działalność zawodową, o ile taka rejestracja jest wymagana odpowiednimi przepisami prawa, d) co najmniej jedną osobą posadającą uprawnienia do projektowania w specjalności telekomunikacyjnej bez ograniczeń, będącą członkiem odpowiedniej Izby Samorządu Zawodowego w kraju gdzie prowadzi działalność zawodową, o ile taka rejestracja jest wymagana odpowiednimi przepisami prawa, e) co najmniej jedną osobą posadającą uprawnienia do projektowania i wykonywania instalacji systemów zabezpieczeń minimum w klasie 3 (dawna klasa SA3). f) co najmniej jedną osobą dedykowana na stanowisko Kierownik Budowy spełniającą łącznie poniższe wymagania: 1) posiadającą wyższe wykształcenie techniczne, 2) legitymującą się co najmniej 15 - letnim doświadczeniem w budownictwie, w tym co najmniej 5 lat na stanowisku kierownika budowy 3) posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno budowlanej bez ograniczeń jednocześnie będącą członkiem odpowiedniej Izby Samorządu Zawodowego w kraju gdzie prowadzi działalność zawodową, o ile taka rejestracja jest wymagana odpowiednimi przepisami prawa. g) co najmniej jedną osobą dedykowaną na stanowisko Kierownik robót wykończeniowych spełniającą łącznie poniższe wymagania: 1) posiadająca co najmniej 10-letnie doświadczenie w budownictwie, w tym co najmniej 5 lat na stanowisku kierowniczym lub nadzorczym, przy realizacji robót budowlanych, w zakres których wchodziły roboty wykończeniowe, 2) posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno budowlanej jednocześnie będącą członkiem odpowiedniej Izby Samorządu Zawodowego w kraju gdzie prowadzi działalność zawodową, o ile taka rejestracja jest wymagana odpowiednimi przepisami prawa. h) co najmniej jedną osobą dedykowaną na stanowisko Kierownik robót instalacyjnych w zakresie instalacji sanitarnych spełniającą łącznie poniższe wymagania: 1) posiadająca co najmniej 10-letnie doświadczenie w budownictwie, w tym co najmniej 5 lat na stanowisku kierowniczym lub nadzorczym, przy realizacji robót budowlanych, w zakres których wchodziły roboty sanitarne, 2) posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacje w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń będącą członkiem odpowiedniej Izby Samorządu Zawodowego w kraju gdzie prowadzi działalność zawodową, o ile taka rejestracja jest wymagana odpowiednimi przepisami prawa, i) co najmniej jedną osobą dedykowaną na stanowisko Kierownik robót elektrycznych spełniającą łącznie poniższe wymagania: 1) posiadająca co najmniej 10-letnie doświadczenie w budownictwie, w tym co najmniej 5 lat na stanowisku kierowniczym lub nadzorczym, przy realizacji robót budowlanych, w zakres których wchodziły roboty elektryczne, 2) posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności elektrycznej i elektroenergetycznej bez ograniczeń będącą członkiem odpowiedniej Izby Samorządu Zawodowego w kraju gdzie prowadzi działalność zawodową, o ile taka rejestracja jest wymagana odpowiednimi przepisami prawa. j) co najmniej jedną osobą dedykowaną na stanowisko Kierownik robót teletechnicznych spełniającą łącznie poniższe wymagania: 1) posiadająca co najmniej 5 lat doświadczenia na stanowisku kierowniczym lub nadzorczym, 2) posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności teletechnicznej bez ograniczeń, będącą członkiem odpowiedniej Izby Samorządu Zawodowego w kraju gdzie prowadzi działalność zawodową, o ile taka rejestracja jest wymagana odpowiednimi przepisami prawa. Jeżeli dana osoba posiada więcej niż jedno z wymaganych uprawnień Zamawiający dopuszcza by wskazać taką osobę jako potwierdzającą spełnienie warunków udziału w postępowaniu w więcej niż jednym z warunków opisanych w pkt 9.1.3.1 lit. a.) - j.)

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • w celu potwierdzenia spełniania w/w warunku Wykonawca winien potwierdzić swoją kondycję finansową, gwarantującą realizację zamówienia, poprzez wykazanie się posiadaniem środków finansowych na rachunku bankowym lub zdolność kredytową w kwocie co najmniej 5 000 000,00 zł (pięć milionów złotych)

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • określenie robót budowlanych, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o robotach budowlanych niewykonanych lub wykonanych nienależycie
    Wykonawca winien wykazać, iż wykonał co najmniej dwie roboty budowlane polegające na zaprojektowaniu i wykonaniu modernizacji serwerowni lub budowie serwerowni, o wartości min. 1 000 000,00 PLN brutto (jedne milion złotych brutto) każda Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże,iż zakres każdej z w/w robót budowlanych obejmował łącznie co najmniej n/w elementy : a.) przygotowanie dokumentacji projektowej, w tym projektu wykonawczego oraz dokumentacji powykonawczej, b.) roboty ogólnobudowlane, c.) roboty wykończeniowe, d.) instalacje techniczne: HVAC, wod-kan, instalacje elektryczne (M&E services), e.) instalacje teletechniczne, niskoprądowe w tym BMS (Building Management System), CCTV (Closed-Circuit Television), KD (Kontrola Dostępu), SSWiN (System Sygnalizacji Włamania i Napadu).;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
  • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;

Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:

  • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową innego podmiotu, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

- W przypadku gdy Wykonawca w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu o których mowa w pkt III.3.2. - III.3.5. będzie polegał na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia, sytuacji finansowej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, jest zobowiązany udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający dopuszcza istotne zmiany postanowień Umowy, w stosunku do treści Oferty, w przypadku: 1) zmiany przepisów podatkowych w zakresie zmiany stawki podatku VAT, 2)zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację Umowy, 3) zmiany nazwy oraz formy prawnej Stron - w zakresie dostosowania Umowy do tych zmian, 4) zmiany zakresu, terminów oraz sposobu wykonania Przedmiotu Umowy na skutek obiektywnych okoliczności zewnętrznych pozostających poza kontrolą Stron, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia Umowy. 2. Wszelkie zmiany w Umowie wymagają formy pisemnej w postaci aneksu pod rygorem nieważności.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://coi.ssdip.bip.gov.pl/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Centralny Ośrodek Informatyki ul. Suwak 3, 02 - 676 Warszawa.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.07.2013 godzina 09:45, miejsce: Ofertę należy złożyć w siedzibie Centralnego Ośrodka Informatyki, ul. Suwak 3, 02-676 Warszawa (recepcja).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.