eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Orchówek › ROZBUDOWA I MODERNIZACJA WODOCIĄGÓW I KANALIZACJI W REGIONALNYM CENTRUM REKREACJI I WYPOCZYNKU WOJEWÓDZTWA LUBELSKIEGO OKUNINKA-ORCHÓWEK

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-08-12

Orchówek: ROZBUDOWA I MODERNIZACJA WODOCIĄGÓW I KANALIZACJI W REGIONALNYM CENTRUM REKREACJI I WYPOCZYNKU WOJEWÓDZTWA LUBELSKIEGO OKUNINKA-ORCHÓWEK
Numer ogłoszenia: 244142 - 2011; data zamieszczenia: 12.08.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Spółka Wodno-Ściekowa Jezioro Białe - Glinki zs. w Orchówku , ul. Nadbużańska 81, 22-200 Orchówek, woj. lubelskie, tel. 082 5721341, faks 082 5724080.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.spolkawodna.wlodawa.pl/

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spółka prawa wodnego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ROZBUDOWA I MODERNIZACJA WODOCIĄGÓW I KANALIZACJI W REGIONALNYM CENTRUM REKREACJI I WYPOCZYNKU WOJEWÓDZTWA LUBELSKIEGO OKUNINKA-ORCHÓWEK.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienie realizowany jest w ramach projektu pn.: ROZBUDOWA I MODERNIZACJA WODOCIĄGÓW I KANALIZACJI W REGIONALNYM CENTRUM REKREACJI I WYPOCZYNKU WOJEWÓDZTWA LUBELSKIEGO OKUNINKA-ORCHÓWEK. Przedmiot zamówienia przedmiotowego postępowania obejmuje 2 części w ramach zadania nr 4. ZADANIE NR 4 Roboty elektroenergetyczne, sterowanie, AKPiA, rozbudowa systemu monitoringu kanalizacji i wodociągów oraz zarządzania przedsiębiorstwem w msc. Okuninka-Orchówek - Etap III STAN ISTNIEJĄCY SPECYFIKACJA USŁUG 1. Spółka Wodno - Ściekowa /Jezioro Białe -Glinki/ prowadzi eksploatacje wybudowanych przez siebie i odbiorców wody urządzeń wodociągowych oraz kanalizacyjnych. Jest osobą prawną, posiada statut. Majątek jest własnością jej członków (obecnie na około 1600). System charakteryzuję się sezonowością; maksymalna wydajność / sprzedaż w okresie letnim (VI - VIII) ze względu na działanie w regionie turystycznym . 2. Spółka eksploatuje: a) stację wodociągową z 5-ma studniami, wydajność max do 3.760 m3 /d wydajność min. 150m 3/d , obecna sprzedaż roczna - 130.000m3, b) sieci wodociągowe: magistralne , rozdzielcze, przyłącza do wodomierzy w bud. mieszkalnych i studniach wodomierzowych ( jednego lub kilku odbiorców) łączna długość ok. 35km c) sieci kanalizacyjne grawitacyjno - podciśnieniowo - tłoczone o długości ok. 45km d) 8 przepompowni ścieków, w tym próżniowo - tłoczna - Spółka nie posiada własnej oczyszczalni ścieków . Ścieki są przesyłane głównym tłocznym rurociągiem do oczyszczalni komunalnej we Włodawie w ilościach. 160.000m3 rocznie, w tym ścieki własne 70.000m3 - ścieki innych dostawców 90.000m3. 3. Właściciele urządzeń : a) Spółka Wodna - Ściekowa ( sieci i urządzenia) b) Gmina Włodawa ( część sieci wod - kan ) c) odbiorcy wody i dostawcy ścieków (część sieci wod - kan ) 4. Odbiory wody a) liczniki główne -1700 szt. z możliwością zwiększenia do ok. 2500 szt. b) podliczniki - 600 szt. z możliwością zwiększenia ok. 1200szt. c) rodzaje odbiorców : - mieszkańcy msc. Okuninka, - indywidualni ( członkowie i nieczłonkowie Spółki ) w msc. Okuninka, i Orchówek ( Jezioro Glinki ), - Gminny Zakład Komunalny z głównym pomiarem w miejscowości Orchówek ( dot. mieszkańców msc. Orchówek ), - podmioty ( ośrodki wypoczynkowe, usługi, handel , gastronomia ) w msc. Okuninka i Orchówek (Jezioro Glinki ). 5. Dostawcy Ścieków a) dostawcy opomiarowani - w rozliczeniu jako przesył ; - GZK ścieki bytowe z msc. Orchówek (mieszkańcy ) -20.000m3/rok, - F-ka Papieru w msc. Orchówek - ścieki przemysłowe -67.000m3/rok, - Wyprawa skór - ścieki grabarskie 3000 m3/rok 6. Usługi inne a) w zakresie wodociągów - naprawy sieci obcych, b) w zakresie kanalizacji - naprawy i udrożnienie sieci obcych. 7. Oczyszczanie ścieków w oczyszczalni obcej (MPGK Sp. z o.o. Włodawa). 8. Taryfy, kalkulacje kosztów, umowy dostawy wody , odbiór i oczyszczanie ścieków. - Spółkę nie obowiązuje ustawa o zbiorowym zaopatrzeniu w wodę i zbiorowym odprowadzaniu ścieków w zakresie kalkulowania i zatwierdzania cen. Taryfy cen dzielone są według kategorii dostawców wody i odbiorców ścieków oraz za przesył ścieków - oddzielnie dla członków (bez kosztów amortyzacji środków trwałych i narzutu zysku ), oddzielnie nieczłonków z kosztami j.w , oraz grupa pośrednia z narzutem zysku, ale bez kosztów amortyzacji środków trwałych. - Umowy o dostawę wody, odbiór i oczyszczanie ścieków zawierane są z wszystkimi kontrahentami . - Spółka posiada regulamin dostarczania wody i odprowadzania ścieków przyjęty przez Walne Zgromadzenie Delegatów Spółki. 9. Inwestycje związane z rozbudową urządzeń wodno - kanalizacyjnych a) środki trwałe, w tym; - składki członków na podstawie zawiadomień rozłożona na 4 ÷ 8 rat kwartalnych, - umowy p sieci rozdzielone wod.- kan. rozłożona na 4÷8 rat kwartalnych, - nadwyżki z innych źródeł, b) z dotacjami z różnych źródeł, w tym ze środków funduszy celowych, c) pożyczki kredyty, itp. Część I - ZARZĄDZANIE PRZEDSIĘBIORSTWEM: WSPÓŁPRACA PROGRAMÓW: 1. zbyt wody 2. finansowo - księgowy 3. fakturowanie 4. kasa- bank 5. klienci 6. system informacji technicznej GIS WYMOGI JAKIE MA SPEŁNIAĆ SYSTEM I INFORMACJE JAKIE WYKONAWCA MUSI DOŁĄCZYĆ DO OFERTY : 1. Zbyt wody ( aktualizacja posiadanego oprogramowania ), drukowanie umów. 2. Fakturowanie. 3. Środki trwałe, ewidencja wyposażenia. 4. Gospodarka materiałowa. 5. Rejestry Vat. 6. Płace kadry. 7. Kasa ( aktualizacja posiadanego oprogramowania ) / Bank. 8. Finansowo - księgowy. 9. Program GIS - współpraca z systemem Informacji Technicznej programu np. GEOSECMA do wspomagania zarządzania sieci i urządzeń wodociągowych i kanalizacji 10. Uruchomienie powiązań, wdrożenia, szkolenia pracowników, licencje, przeniesienie istniejącej bazy danych. 11. Roczny koszt użytkowania oprogramowania. ZAKRES RZECZOWY PODLEGAJĄCY WYCENIE W OFERCIE: Wykonanie systemu zarządzania przedsiębiorstwem zawierającego moduły: - ZBYT - licencja - 3st., - ZBYT WODY aktualizacja - 2st., - nowe moduły ZBYT - 1kpl., - Program KASA aktualizacja - 1kpl., - Program FINANSOWO-KSIĘGOWY sieć - 2st., - Program REJESTRY VAT - 1szt., - Program BANK - 1szt., - Program ŚRODKI TRWAŁE - 1szt., - Program EWIDENCJA WYPOSAŻ. - 1szt., - Program GOSPODARKA MATERIAŁ.- 1szt., - Program PŁACE - 1szt., - moduł rozliczania kosztów - 1szt., - Program KADRY - 1szt., - Program FAKTUROWANIE - 1szt., - Uruchomienie powiązań - 1kpl., - Wdrożenia/szkolenia pracowników - 1kpl. Część II - SYSTEMEM INFORMACJI TECHNICZNEJ DO ZARZĄDZANIA SIECIAMI, URZĄDZENIAMI WODOCIĄGOWYMI I KANALIZACYJNYMI. WYMOGI JAKIE MA SPEŁNIAĆ SYSTEM I INFORMACJE JAKIE WYKONAWCA MUSI DOŁĄCZYĆ DO OFERTY : 1. współpraca z systemem informacji przestrzennej do wspomagania zarządzania sieci i urządzeń wodociągów i kanalizacji 2. roczny koszt użytkowania oprogramowania. ZAKRES RZECZOWY PODLEGAJĄCY WYCENIE W OFERCIE: Program GIS - współpraca z systemem Informacji Technicznej programu np. GEOSECMA do wspomagania zarządzania sieci i urządzeń wodociągów i kanalizacji: a) pakiet do publikacji danych /map z inwentaryzacją sieci i urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych, umożliwiający aktualizację , przeglądanie danych w terenie na komputerach przenośnych - 1 szt. b) pakiet /szukanie zasuw/ do wyszukiwania zasuw i odcinanych przyłączy w otoczeniu wskazanego punktu na sieci (awarii ), - 1 szt. c) aplikacja, instalacja i konfiguracja, szkolenie pracowników , licencja. - 1 st..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.00.00.00-8.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 25.10.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Nie wymaga się wnoszenia wadium.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca spełni warunek jeśli posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności w zakresie przedmiotu zamówienia;

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca spełni warunek , jeśli wykonał w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert [tj. od dnia 26 sierpnia 2008 r. do dnia 26 sierpnia 2011r.], a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie minimum dwóch usług odpowiadających swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia o wartości min. 30 000 zł netto każda - usługi w zakresie wdrażania pakietów oprogramowania i systemów informatycznych.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca spełni warunek , jeśli są mu dostępne narzędzia i urządzenia w celu realizacji niniejszego zamówienia

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca spełni warunek, jeśli dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca spełni warunek jeśli posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę ubezpieczenia nie mniejszą niż 100 000 zł

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • próbki, opisy lub fotografie

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia zmian do zawartej umowy w formie pisemnego aneksu na następujących warunkach : a) jeżeli wystąpiła konieczność wykonania zamówień uzupełniających w okolicznościach wymienionych w art. 67 ust. PZP, b) jeżeli zmianie ulegnie urzędowa stawka VAT na usługi objęte umową, c) na skutek siły wyższej zajdzie konieczność zmiany terminu wykonania zamówienia. 2. Warunkiem wprowadzenia zmian do zawartej umowy będzie potwierdzenie powstałych okoliczności w formie opisowej i właściwie umotywowanej (protokół wraz z uzasadnieniem ) przez powołaną przez Zamawiającego komisję techniczną.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.spolkawodna.wlodawa.pl zakładka Przetargi
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Spółka Wodno - Ściekowa /Jezioro Białe- Glink/ z/s w Orchówku , Orchówek ul. Nadbużańska 81 , 22-200 Włodawa.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.08.2011 godzina 12:00, miejsce: Spółka Wodno - Ściekowa /Jezioro Białe- Glinki/ z/s w Orchówku , Orchówek ul. Nadbużańska 81 , 22-200 Włodawa.

IV.4.5) Termin związania ofertą: do 26.09.2011.

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: PROJEKT DOFINANSOWANY Z REGIONALNEGO PROGRAMU OPERACYJNEGO WOJEWÓDZTWA LUBELSKIEGO NA LATA 2007 - 2013, OŚ PRIORYTETOWA VI ŚRODOWISKO I CZYSTA ENERGIA DZIAŁANIE 6.1 OCHRONA I KSZTAŁTOWANIE ŚRODOWISKA KATEGORIA I : GOSPODARKA WODNO-ŚCIEKOWA.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: ZARZĄDZANIE PRZEDSIĘBIORSTWEM.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: WSPÓŁPRACA PROGRAMÓW: 1. zbyt wody 2. finansowo - księgowy 3. fakturowanie 4. kasa- bank 5. klienci 6. system informacji technicznej GIS WYMOGI JAKIE MA SPEŁNIAĆ SYSTEM I INFORMACJE JAKIE WYKONAWCA MUSI DOŁĄCZYĆ DO OFERTY : 1. Zbyt wody ( aktualizacja posiadanego oprogramowania ), drukowanie umów. 2. Fakturowanie. 3. Środki trwałe, ewidencja wyposażenia. 4. Gospodarka materiałowa. 5. Rejestry Vat. 6. Płace kadry. 7. Kasa ( aktualizacja posiadanego oprogramowania ) / Bank. 8. Finansowo - księgowy. 9. Program GIS - współpraca z systemem Informacji Technicznej programu np. GEOSECMA do wspomagania zarządzania sieci i urządzeń wodociągowych i kanalizacji 10. Uruchomienie powiązań, wdrożenia, szkolenia pracowników, licencje, przeniesienie istniejącej bazy danych. 11. Roczny koszt użytkowania oprogramowania. ZAKRES RZECZOWY PODLEGAJĄCY WYCENIE W OFERCIE: Wykonanie systemu zarządzania przedsiębiorstwem zawierającego moduły: - ZBYT - licencja - 3st., - ZBYT WODY aktualizacja - 2st., - nowe moduły ZBYT - 1kpl., - Program KASA aktualizacja - 1kpl., - Program FINANSOWO-KSIĘGOWY sieć - 2st., - Program REJESTRY VAT - 1szt., - Program BANK - 1szt., - Program ŚRODKI TRWAŁE - 1szt., - Program EWIDENCJA WYPOSAŻ. - 1szt., - Program GOSPODARKA MATERIAŁ.- 1szt., - Program PŁACE - 1szt., - moduł rozliczania kosztów - 1szt., - Program KADRY - 1szt., - Program FAKTUROWANIE - 1szt., - Uruchomienie powiązań - 1kpl., - Wdrożenia/szkolenia pracowników - 1kpl..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.00.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 25.10.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: SYSTEMEM INFORMACJI TECHNICZNEJ DO ZARZĄDZANIA SIECIAMI, URZĄDZENIAMI WODOCIĄGOWYMI I KANALIZACYJNYMI..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: WYMOGI JAKIE MA SPEŁNIAĆ SYSTEM I INFORMACJE JAKIE WYKONAWCA MUSI DOŁĄCZYĆ DO OFERTY : 1. współpraca z systemem informacji przestrzennej do wspomagania zarządzania sieci i urządzeń wodociągów i kanalizacji 2. roczny koszt użytkowania oprogramowania. ZAKRES RZECZOWY PODLEGAJĄCY WYCENIE W OFERCIE: Program GIS - współpraca z systemem Informacji Technicznej programu np. GEOSECMA do wspomagania zarządzania sieci i urządzeń wodociągów i kanalizacji: a) pakiet do publikacji danych /map z inwentaryzacją sieci i urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych, umożliwiający aktualizację , przeglądanie danych w terenie na komputerach przenośnych - 1 szt. b) pakiet /szukanie zasuw/ do wyszukiwania zasuw i odcinanych przyłączy w otoczeniu wskazanego punktu na sieci (awarii ), - 1 szt. c) aplikacja, instalacja i konfiguracja, szkolenie pracowników , licencja. - 1 st..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.00.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 25.10.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.