To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2013-01-17
Siemianowice Śląskie: Świadczenie usług restauracyjnych polegających na sporządzaniu i wydawaniu posiłków
Numer ogłoszenia: 24366 - 2013; data zamieszczenia: 17.01.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 491110 - 2012r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej, ul. Szkolna 17, 41-100 Siemianowice Śląskie, woj. śląskie, tel. 032 765 62 00, faks 032 765 62 19.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług restauracyjnych polegających na sporządzaniu i wydawaniu posiłków.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1) Część I zamówienia - zamówienie obejmuje usługi restauracyjne polegające na sporządzaniu i wydawaniu gorących posiłków dla ok. 419 podopiecznych MOPS zamieszkujących w szczególności w Centrum Miasta, na Osiedlu Tuwim i w okolicach MOPS przez 7 dni w tygodniu w godzinach od 10 do 13, a w soboty, niedziele i dni świąteczne od 10 do 12. Gorące posiłki powinny być podawane na bieżąco według potrzeb przedstawionych przez Zamawiającego w punkcie - stołówce zlokalizowanej w wyznaczonym obszarze. Szacunkowo podawanych będzie około 152.935 posiłków w okresie trwania umowy. Koszt wsadu w posiłkach nie może być mniejszy niż 70% wartości całego posiłku. 2) Część II zamówienia - zamówienie obejmuje usługi restauracyjne polegające na sporządzaniu i wydawaniu gorących posiłków dla ok. 95 podopiecznych MOPS zamieszkujących w szczególności w dzielnicy Michałkowice i Bytków przez 7 dni w tygodniu w godzinach od 10 do 13, a w soboty, niedziele i dni świąteczne od 10 do 12. Gorące posiłki powinny być podawane na bieżąco według potrzeb przedstawionych przez Zamawiającego w punkcie - stołówce zlokalizowanej w wyznaczonym obszarze. Szacunkowo podawanych będzie około 34.675 posiłków w okresie trwania umowy. Koszt wsadu w posiłkach nie może być mniejszy niż 70% wartości całego posiłku. Obowiązki Wykonawcy: 1) Wykonawca zobowiązuje się przygotowywać tygodniowy, zróżnicowany jadłospis, który wywiesza w każdy poniedziałek w stołówce dla każdej części zamówienia. 2) Wykonawca dla każdej części zamówienia zobowiązany jest weryfikować na podstawie dokumentu tożsamości wydawanie posiłków osobom do tego upoważnionym tj. osobom które zostały przez Zamawiającego zgłoszone Wykonawcy, iż mogą korzystać z gorących posiłków. W przypadku obciążenia Zamawiającego za gorące posiłki wydane osobie nieupoważnionej ( innej niż zgłoszona przez Zamawiającego ) nie będzie uiszczone wynagrodzenie za wydane posiłki. 3) Wykonawca zobowiązany jest posiadać wdrożone procedury HACCP i na każde żądanie Zamawiającego zobowiązany jest udostępnić lub wydać wszelkie dokumenty związane z wykonywaniem niniejszej umowy, w tym także wdrożone procedury HACCP. 4) Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia dokumentacji potwierdzającej ponoszone wydatki w danym miesiącu na zakup wsadu ( na przygotowanie posiłków wyżywienia) oraz ilość sporządzonych w tym miesiącu posiłków w celu skontrolowania ceny posiłku. Należy nadmienić, że liczba sporządzonych i wydanych gorących posiłków może ulec zmianie ze względu na specyfikę zamówienia, którą cechuje zmienność potrzeb podopiecznych. Zamawiający zastrzega, iż nie będzie ponosił żadnej odpowiedzialności, jeżeli tylko część w/w gorących posiłków będzie zrealizowana. Zamawiający pokryje koszty tylko za faktycznie wydane gorące posiłki..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.32.10.00 - Usługi przygotowywania posiłków 55.32.00.00 - Usługi podawania posiłków .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Świadczenie usług restauracyjnych polegających na sporządzaniu i wydawaniu posiłków
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28.12.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ŚLĄSKIE STOWARZYSZENIE CHARYTATYWNE "PRZYSTAŃ"
jakie przetargi wygrała firma
ŚLĄSKIE STOWARZYSZENIE CHARYTATYWNE "PRZYSTAŃ"
- Śląskie Stowarzyszenie Charytatywne Przystań, ul. Lipowa 6, 41-100 Siemianowice Śląskie, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 597976,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 611740,00
Oferta z najniższą ceną: 611740,00 / Oferta z najwyższą ceną: 611740,00
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: Świadczenie usług restauracyjnych polegających na sporządzaniu i wydawaniu posiłków
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15.01.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
BAR UNIWERSALNY " U KARLIKA " KAROL BRYŚ
jakie przetargi wygrała firma
BAR UNIWERSALNY " U KARLIKA " KAROL BRYŚ
- Bar Uniwersalny U Karlika Karol Bryś, ul. Bytkowska 1, 41-106 Siemianowice Śląskie, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 138700,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 149796,00
Oferta z najniższą ceną: 144941,50 / Oferta z najwyższą ceną: 149796,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z SIEMIANOWIC ŚLĄSKICH
- Jednorazowa dostawa aparatury i urządzeń laboratoryjno-diagnostycznych.
- Dostawa energii elektrycznej do mieszkaniowego zasobu gminy Siemianowice Śląskie
- Modernizacja budynku Zespołu Szkół Cogito ul. Matejki 5 w Siemianowicach Ślaskich w 2024 r.
- Sukcesywna dostawa odzieży i obłożeń medycznych jednorazowych.
- Wykonanie robót kominiarskich niemożliwych do zaplanowania w zasobie Gminy Siemianowice Śląskie
- Świadczenie kompleksowej usługi sprzątania w budynku Sądu, sprzątanie pomieszczeń Ośrodka Kuratorskiego, utrzymanie w czystości terenu zewnętrznego, wykonywanie drobnych, bieżących napraw
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przygotowanie i dostawa gotowych posiłków dla dzieci uczęszczających do oddziałów szkolnych w Szkole Podstawowej im. Tadeusza Kościuszki w Sieprawiu w roku szkolnym 2024/2025
- Świadczenie usługi kompleksowej tj. usług cateringowych wraz z wynajmem sal szkoleniowych oraz świadczenie usług cateringowych (woj.dolnośląskie) 6 zadań
- Sukcesywne świadczenie usług cateringowych na potrzeby prawidłowej realizacji projektu pn.: Deinstytucjonalizacja i wsparcie wojewódzkiej pieczy zastępczej
- Świadczenie usług żywienia na potrzeby: Szkoły Podstawowej nr 1 z Oddziałem Przedszkolnym, Szkoły Podstawowej nr 3 oraz Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Lidzbarku Warmińskim.
- Świadczenie usługi cateringu dla uczestników szkoleń centralnych.
- Świadczenie usług w zakresie przygotowywania i dostawy całodziennych posiłków dla pacjentów Szpitala Powiatu Bytowskiego Sp. z o.o. ZP17/2024
więcej: Usługi podawania posiłków »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.