eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków › Organizacja turnusów wypoczynkowych w ramach SPORTOWYCH WAKACJI 2012

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-07-08

Kraków: Organizacja turnusów wypoczynkowych w ramach SPORTOWYCH WAKACJI 2012
Numer ogłoszenia: 240140 - 2012; data zamieszczenia: 08.07.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 187308 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Polski Związek Narciarski, ul. Mieszczańska 18/3, 30-313 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 2609970, 2609972, faks 012 2697112.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: związek sportowy.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Organizacja turnusów wypoczynkowych w ramach SPORTOWYCH WAKACJI 2012.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Zamówienie obejmuje organizację dwóch turnusów wypoczynkowych 14-dniowych (początek turnusu: kolacja w dniu przyjazdu, zakończenie turnusu: obiad w dniu wyjazdu + suchy prowiant na czas podróży powrotnej) łącznie dla 196 dzieci - zawodników uczniowskich klubów sportowych w konkurencjach: narciarstwo klasyczne i narciarstwo alpejskie wraz z trenerami - opiekunami (łącznie 18 os.) oraz kierownikami turnusów (łącznie 2 os.) w ramach Sportowych Wakacji 2012 w okresie od 1 lipca 2012 r. do 30 lipca 2012 r. SZCZEGÓŁOWY HARMONOGRAM TURNUSÓW: Nr turnusu Czas trwania zawodnicy trenerzy kierownik turnusu Ogółem I 1.07 (od kolacji) - 15.07.2012 (do obiadu) 98 9 1 108 II 16.07 (od kolacji) - 30.07.2012 (do obiadu) 98 9 1 108 Razem 196 18 2 216 SZCZEGÓŁOWY ZAKRES ZAMÓWIENIA: Całodzienne wyżywienie (4 posiłki w tym podwieczorek, tzw. suchy prowiant na czas podróży powrotnej) Zakwaterowanie w domach wypoczynkowych (pensjonatach) murowanych z pełnym węzłem sanitarnym, w pokojach max. 8 - osobowych, dla kadry trenerskiej pokoje 2- osobowe, Lokalizacja ośrodka: do 1000 metrów od morza, bezpłatny, nieograniczony dostęp do zorganizowanego kąpieliska z plażą strzeżoną, Korzystanie z obiektów sportowych: - boisko wielofunkcyjne nawierzchnia naturalna (trawa) lub syntetyczna - 2 -4 godz/ dzień - hala sportowa - 2-4 godz/dzień, wg. potrzeb, po uzgodnieniu z kierownictwem turnusu , Korzystanie ze sprzętu sportowego: Rodzaj Ilość Czas Piłki do gier zespołowych, stoły do tenisa stołowego, 10 piłek do p.siatkowej, 5 piłek do p.nożnej, 4 piłki do kosza, 2-4 stoły do tenisa stołowego, wg. potrzeb, po uzgodnieniu z kierownictwem turnusu Korzystanie ze sprzętu audio - video: Rodzaj Ilość Czas TV, video, DVD, sprzęt audio (umożliwiający organizację dyskotek) 1 komplet / TV, video, DVD sprzęt audio (umożliwiający organizację dyskotek)/ Do dyspozycji podczas całego turnusu Zapewnienie całodobowej opieki medycznej,/ pielęgniarka 24 godz/dobę, lekarz na wezwanie / Zabezpieczenie opieki Ratownika WOPR na plaży strzeżonej wg. potrzeb zgłoszonych przez kierownika turnusu Organizacja 1 wycieczki autokarowej do ciekawego miejsca w okolicy wraz z opieką pilota dla każdego turnusu, Organizacja 2 ognisk z pieczeniem kiełbasek Organizacja dyskotek wg. uznania kierowników turnusów INFORMACJA DOTYCZACA SPOSOBU FINANSOWANIA ZAMÓWIENIA: w przypadku uczestników (196) cześć kosztów pobytu pokrywa PZN, pozostałą kwotę pokrywa uczestnik w przypadku trenerów (18) cześć kosztów pobytu pokrywa PZN, pozostałą kwotę pokrywa oferent, w przypadku kierowników (2) całość kosztów pokrywa oferent,..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.24.20.00 - Usługi w zakresie domów wypoczynkowych .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22.06.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 3.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • F.H.U Art. Spożywczo - Przemysłowe Wynajem Kwa-ter - Wyżywienie Grażyna Płochocka, ul. Geodetów 7, 78-111 Ustronie Morskie, kraj/woj. zachodniopomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 190000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 185431,38

  • Oferta z najniższą ceną: 185431,38 / Oferta z najwyższą ceną: 392999,32

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.