eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ¦widnik › ¦WIADCZENIE US£UGI SPRZ¡TANIA OBIEKTU PSM I STOPNIA W ¦WIDNIKU

Porêczenia kontraktowe dla firm startuj±cych w przetargach publicznych


Ten przetarg zosta³ ju¿ zakoñczony. Zobacz wynik tego przetargu



Og³oszenie z dnia 2013-11-11

¦widnik: ¦WIADCZENIE US£UGI SPRZ¡TANIA OBIEKTU PSM I STOPNIA W ¦WIDNIKU
Numer og³oszenia: 237253 - 2013; data zamieszczenia: 11.11.2013
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU - us³ugi

Zamieszczanie og³oszenia: obowi±zkowe.

Og³oszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY

I. 1) NAZWA I ADRES: Pañstwowa Szko³a Muzyczna I st. w ¦widniku , ul. Króla Pole 5, 21-040 ¦widnik, woj. lubelskie, tel. 081 7516856, faks 0814687047.

  • Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.psm.swidnik.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO: Inny: Szko³a publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKRE¦LENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego: ¦WIADCZENIE US£UGI SPRZ¡TANIA OBIEKTU PSM I STOPNIA W ¦WIDNIKU.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: us³ugi.

II.1.4) Okre¶lenie przedmiotu oraz wielko¶ci lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja us³ugi sprz±tania pomieszczeñ (pomieszczenia administracyjne, sale lekcyjne, korytarze, klatki schodowe, pomieszczenia techniczne, sanitariaty) zlokalizowanych w budynku Pañstwowej Szko³y Muzycznej I stopnia w ¦widniku. W zakres przedmiotu zamówienia wchodzi równie¿ utrzymanie porz±dku i czysto¶ci w obrêbie powierzchni utwardzonych (doj¶cia i dojazdy do budynku od strony wej¶cia g³ównego) znajduj±cych siê na terenie szko³y. Miejsce ¶wiadczenia us³ugi - ¦widnik, ul. Króla Pole 7. 2. Charakterystyka obiektu: a) ¶ciany w pomieszczeniach oraz korytarzach z wy³±czeniem pomieszczeñ sanitariatów - tynki pomalowane farb± emulsyjn±, b) ¶ciany w pomieszczeniach sanitariatów glazura + tynki pomalowane farb± emulsyjn±, powierzchnia - 262,63m2 c) pod³ogi w pomieszczeniach oraz wewnêtrznej przestrzeni komunikacyjnej - wed³ug zestawienia rodzajowego opisanego w punkcie 3. d) powierzchnia okien - 199,69m2 e) utwardzone doj¶cia i dojazdy do budynku - kostka betonowa o powierzchni 500 m2. 3. Dane charakterystyczne - rodzaj i obmiar powierzchni pod³óg: a). Gres schody - stopnie - 41.82m2 c). Deska - pod³oga - 191,85m2 d). Flotex - wyk³adzina. - 142,1m2 e). Gres - pod³oga - terakota - 565,26m2 f). Wyk³adzina - marmoleum - pod³oga - 397,91m2 4. Szczegó³owy opis - zakres ¶wiadczenia us³ugi - zosta³ okre¶lony w za³±czniku nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 5. Termin realizacji zamówienia - od 01.12.2013 roku do 31.12.2014 roku. 6. Ustalenia i decyzje dotycz±ce wykonywania zamówienia (w trakcie realizacji umowy) uzgadniane bêd± przez Zamawiaj±cego z ustanowionym przedstawicielem Wykonawcy. 7. Wykonawca zabezpiecza we w³asnym zakresie ¶rodki czysto¶ci i narzêdzia pracy (wiadra, mopy, ¶cierki, worki na ¶mieci itp.). 8. Warunki finansowe rozliczeñ: a). Zamawiaj±cy dopuszcza mo¿liwo¶æ fakturowania etapowego (wystawiania faktur czê¶ciowych) w systemie miesiêcznym rycza³towym po zakoñczeniu danego miesi±ca za dany miesi±c, b). Ka¿dorazowo podstaw± wystawienia faktury bêdzie obustronnie podpisany protokó³ odbioru us³ugi, c). Ka¿dorazowo wynagrodzenie bêdzie p³atne przelewem w terminie do 21 dni od daty otrzymania orygina³u faktury. d). Podane w ofercie wynagrodzenie jest wynagrodzeniem sta³ym, rycza³towym i nie podlegaj±cym waloryzacji w trakcie obowi±zywania umowy. 9. G³ówny kod CPV: 90.91.00.00-9 - Us³ugi sprz±tania Dodatkowe kody CPV: - 90.91.12.00-8 - Us³ugi sprz±tania budynków, - 90.91.40.00-7 - Us³ugi sprz±tania parkingów - 90.62.00.00-9 - Us³ugi od¶nie¿ania - 90.63.00.00-2 - Us³ugi usuwania oblodzeñ Uwaga: 1. Zaleca siê, aby Wykonawca dokona³ wizji lokalnej terenu objêtego us³ug±, a tak¿e zdoby³, na swoj± w³asn± odpowiedzialno¶æ i ryzyko, wszelkie dodatkowe informacje, które mog± byæ konieczne do przygotowania oferty oraz zawarcia umowy i wykonania zamówienia. Koszt dokonania wizji lokalnej poniesie Wykonawca. 2. Wykonawca winien wszelkie koszty zwi±zane z czynno¶ciami odbiorowymi uwzglêdniæ w cenie oferty..

II.1.6) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 90.91.00.00-9, 90.91.12.00-8, 90.91.40.00-7, 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.

II.1.7) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty czê¶ciowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakoñczenie: 31.12.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiaj±cy nie ¿±da wniesienia wadium w przedmiotowym postêpowaniu.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPE£NIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania okre¶lonej dzia³alno¶ci lub czynno¶ci, je¿eli przepisy prawa nak³adaj± obowi±zek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku

    • Z³o¿enie o¶wiadczenia o braku podstaw do wykluczenia. Ocena spe³niania warunku nast±pi w oparciu o o¶wiadczenie, które Wykonawca z³o¿y w ofercie, ocena nast±pi wed³ug formu³y spe³nia - nie spe³nia

  • III.3.2) Wiedza i do¶wiadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku

    • Z³o¿enie o¶wiadczenia o braku podstaw do wykluczenia oraz z³o¿enie wykazu (wzór w SIWZ) zrealizowanych minimum 2 podobnych zamówieñ, tj. odpowiadaj±cych swoim rodzajem i wielko¶ci± powierzchni sprz±tanej us³ugom stanowi±cym przedmiot zamówienia, jednak sumaryczna wielko¶æ powierzchni sprz±tanej (wewn±trz budynku (budynków w ramach jednego zamówienia)) nie mo¿e byæ mniejsza ni¿ 500 m2 dla ka¿dej us³ugi i zrealizowanych w okresie ostatnich 3 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie; Ocena spe³niania warunku nast±pi w oparciu o o¶wiadczenie i dokumenty, które Wykonawca z³o¿y w ofercie, ocena nast±pi wed³ug formu³y spe³nia - nie spe³nia

  • III.3.3) Potencja³ techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku

    • Z³o¿enie o¶wiadczenia o braku podstaw do wykluczenia. Ocena spe³niania warunku nast±pi w oparciu o o¶wiadczenie, które Wykonawca z³o¿y w ofercie, ocena nast±pi wed³ug formu³y spe³nia - nie spe³nia

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku

    • Z³o¿enie o¶wiadczenia o braku podstaw do wykluczenia. Ocena spe³niania warunku nast±pi w oparciu o o¶wiadczenie, które Wykonawca z³o¿y w ofercie, ocena nast±pi wed³ug formu³y spe³nia - nie spe³nia

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku

    • Z³o¿enie o¶wiadczenia o braku podstaw do wykluczenia oraz przedstawienie aktualnego ubezpieczenia od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia w wysoko¶ci nie mniejszej ni¿ 50.000,00 z³. Ocena spe³niania warunku nast±pi w oparciu o o¶wiadczenie i dokumenty, które Wykonawca z³o¿y w ofercie, ocena nast±pi wed³ug formu³y spe³nia - nie spe³nia

III.4) INFORMACJA O O¦WIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJ¡ DOSTARCZYÆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPE£NIANIA WARUNKÓW UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spe³niania przez wykonawcê warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz o¶wiadczenia o spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu nale¿y przed³o¿yæ:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku ¶wiadczeñ okresowych lub ci±g³ych równie¿ wykonywanych, g³ównych dostaw lub us³ug, w okresie ostatnich trzech lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich warto¶ci, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub us³ugi zosta³y wykonane, oraz za³±czeniem dowodów, czy zosta³y wykonane lub s± wykonywane nale¿ycie;
  • okre¶lenie dostaw lub us³ug, których dotyczy obowi±zek wskazania przez wykonawcê w wykazie lub z³o¿enia po¶wiadczeñ, w tym informacja o dostawach lub us³ugach niewykonanych lub wykonanych nienale¿ycie
    Zrealizowanie minimum 2 us³ug podobnych tj. odpowiadaj±cych swoim rodzajem i wielko¶ci± powierzchni sprz±tanej us³ugom stanowi±cym przedmiot zamówienia, jednak sumaryczna wielko¶æ powierzchni sprz±tanej (wewn±trz budynku (budynków w ramach jednego zamówienia)) nie mo¿e byæ mniejsza ni¿ 500 m2 dla ka¿dej us³ugi i zrealizowanych w okresie ostatnich 3 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie z udokumentowanie nale¿ytego wykonania us³ug w poni¿szy sposób: Dowodami, o których mowa powy¿ej s±: - po¶wiadczenie, - o¶wiadczenie Wykonawcy - je¿eli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskaæ po¶wiadczenia, o którym wy¿ej mowa. Uwagi: - Dopuszcza siê, aby Wykonawca w miejsce po¶wiadczeñ i o¶wiadczeñ, o których mowa powy¿ej przed³o¿y³ dokumenty potwierdzaj±ce, ¿e us³ugi zosta³y wykonane nale¿ycie (np. referencje, protoko³y odbioru koñcowego), zgodnie z Rozporz±dzeniem Prezesa Rady Ministrów z 30.12.2009r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich mo¿e ¿±daæ zamawiaj±cy od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mog± byæ sk³adane (Dz. U. Nr 226, poz. 1817). - W przypadku, gdy Zamawiaj±cy jest podmiotem, na rzecz którego wskazane w wykazie (wzór w siwz) us³ugi zosta³y wcze¶niej wykonane, Wykonawca nie ma obowi±zku przedk³adania dowodów, o których mowa powy¿ej;
  • op³acon± polisê, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzaj±cy, ¿e wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia.

Wykonawca powo³uj±cy siê przy wykazywaniu spe³nienia warunków udzia³u w postêpowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedk³ada nastêpuj±ce dokumenty dotycz±ce podmiotów, zasobami których bêdzie dysponowa³ wykonawca:

  • op³acon± polisê, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzaj±cy, ¿e inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, nale¿y przed³o¿yæ:

  • o¶wiadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z w³a¶ciwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o dzia³alno¶ci gospodarczej, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert;
  • wykonawca powo³uj±cy siê przy wykazywaniu spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu na zasoby innych podmiotów, które bêd± bra³y udzia³ w realizacji czê¶ci zamówienia, przedk³ada tak¿e dokumenty dotycz±ce tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, okre¶lonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Je¿eli wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedk³ada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibê lub miejsce zamieszkania potwierdzaj±cy, ¿e:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie og³oszono upad³o¶ci - wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotycz±ce przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej

  • lista podmiotów nale¿±cych do tej samej grupy kapita³owej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, ¿e nie nale¿y do grupy kapita³owej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

a). formularz oferty (wzór w SIWZ). b) o¶wiadczenie Wykonawcy o sposobie realizacji zamówienia, w tym o powierzeniu do wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcy z podaniem zakresu powierzonych prac (wzór w SIWZ).

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najni¿sza cena.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostêpna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://umswidnik.bip.lubelskie.pl
Specyfikacjê istotnych warunków zamówienia mo¿na uzyskaæ pod adresem: ¦widnik, ul. Króla Pole 7.

IV.4.4) Termin sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu lub ofert: 18.11.2013 godzina 09:00, miejsce: ¦widnik, ul. Króla Pole 7.

IV.4.5) Termin zwi±zania ofert±: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania ¶rodków pochodz±cych z bud¿etu Unii Europejskiej oraz niepodlegaj±cych zwrotowi ¶rodków z pomocy udzielonej przez pañstwa cz³onkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które mia³y byæ przeznaczone na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia: nie

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.