eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › obsługiwanie pozaoperacyjne (utrzymanie) I, II i III poziomu elektrycznych zespołów trakcyjnych.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.



Ogłoszenie z dnia 2006-05-08

POZYCJA 23640

OKRESOWE OGŁOSZENIE INFORMACYJNE O PLANOWANYCH ZAMÓWIENIACH SEKTOROWYCH będące zaproszeniem do ubiegania się o zamówienie - usługi Warszawa: Czy niniejsze zamówienie jest objęte zakresem Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA): Tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Szybka Kolej Miejska sp. z o.o., do kontaktów: Leszek Łazowski, ul. Mińska 25 lok. 618, 03-808 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 4730270, fax 0222 4730279, e-mail: l.lazowski@skm.warszawa.pl, www.skm.warszawa.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1). 4) Adres, na którym należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1).

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: obsługiwanie pozaoperacyjne (utrzymanie) I, II i III poziomu elektrycznych zespołów trakcyjnych. 2) Nomenklatura 2.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 50.22.20.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji taboru kolejowego Kod CPV wg słownika 2008: 50.22.20.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji taboru kolejowego 2.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/CPC): 2.3) Kategoria usług: 01 3) Rodzaj i wartość dostaw/usług: szacunkowa wartość bez VAT: 4700 000,00. 5) Inne informacje: 4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postepowaniu:

SEKCJA IV: INFORMACJE O CHARAKTERZE ADMINISTRACYJNYM

IV.1) Numer referencyjny nadany sprawie przez zamawiającego: WASKM/ZP/1/06.

SEKCJA VI: INNE INFORMACJE

VI.1) Czy publikacja ogłoszenia jest nieobowiązkowa: Nie. 2) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 3) Data wysłania ogłoszenia: 27.04.2006.

SEKCJA AII: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

AII. 1) Opis 1.1) Rodzaj zamówienia na roboty budowlane: wykonanie. 1.2) Rodzaj zamówienia na dostawy: 1.3) Czy jest to umowa ramowa: Nie. 1.4) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: obsługiwanie pozaoperacyjne (utrzymanie) I, II i III poziomu elektrycznych zespołów trakcyjnych. 1.5) Opis: Przedmiotem zamówienia jest obsługiwanie pozaoperacyjne ( utrzymanie ) I,II i III poziomu (zgodnie z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z 12.10.2005 r. w sprawie ogólnych warunków technicznych- eksploatacji pojazdów kolejowych Dz.U.Nr 212, poz.1771) sześciu zespołów trakcyjnych trzywagonowych 3kV typu 14WE wyprodukowanych przez firmę Newag S.A. z Nowego Sącza w 2005 r. Pięć zespołów obsługuje linię Warszawa Falenica-Warszawa Zachodnia lub Warszawa Rembertów-Pruszków. Jeden pozostaje w rezerwie - może przechodzić w tym czasie wymagane obsługi. Praca pojazdów odbywa się w godzinach 4.00-0.30 Zakres zamówienia obejmuje m. in.: - obsługiwanie pozaoperacyjne (utrzymanie) wykonywane wg dokumentacji technicznej systemu utrzymania (dtsu) i dokumentacji techniczno-ruchowej (dtr). - zapewnienie ściągania z linii uszkodzonych pojazdów za pomocą lokomotywy w ciągu pół godziny od zgłoszenia. Sprzęg pośredni stanowi wyposażenie każdego pojazdu. - zagwarantowanie przygotowania elektrycznych zespołów trakcyjnych do ruchu na pół godziny przed planowanym rozpoczęciem służby przez maszynistów (godz. 3.30). - naprawy awaryjne będą dokonywane w ramach niniejszego zlecenia, z zastrzeżeniem, że Szybka Kolej Miejska dostarcza lub ponosi koszty potrzebnych materiałów i części. - utrzymanie taboru w czystości oraz zapewnienie dojazdu pojazdów zamawiającego do tras przewozu - posiadanie wyposażonych w środki łączności pomieszczeń dla personelu nadzorczego SKM i pomieszczenia do magazynowania części należących do SKM. 1.6) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Zaplecze techniczne wykonawcy. Kod NUTS: PL127. 1.7) Podział zamówienia na części: Nie. 2) Wartość lub zakres zamówienia 2.1) Całkowita wartość lub zakres: Zamówienie dotyczy obsługiwania pozaoperacyjnego ( utrzymania ) I,II i III poziomu, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 12.10.2005 r. w sprawie ogólnych warunków technicznych eksploatacji pojazdów kolejowych (Dz.U. Nr 212, poz.1771),sześciu trójwagonowych elektrycznych zespołów trakcyjnych typu 14WE w układzie r-s-r, wyprodukowanych w 2005 roku w firmie Newag S.A. w Nowym Sączu. Są one wyposażone w zmodernizowane: aparaturę elektryczną, hamulcową i wózki pochodzące z ezt serii PKP EN57. Pudło jest całkowicie zmienione: człony są połączone miechami i zlikwidowano wszelkie ścianki działowe, drzwi przesuwne i toalety. Okna są całkowicie zmienione co do wymiaru i budowy (pakietowe wklejane w pudło). Szyba czołowa klejona (wielowarstwowa ), gięta wklejona do nadwozia. Drzwi pasażerskie odskokowo-przesuwne - 12 sztuk. Wejście do kabiny maszynisty odbywa się przez przedział pasażerski. Pojazd jest wyposażony w system poręczy i słupków do trzymania się przez pasażerów, siedzenia (w tym składane) wandaloodporne, wieszaki do rowerów oraz kasowniki biletów. Komputer pokładowy obsługuje system informacji audiowizualnej i system pobierania opłat. W przedsionku I są zainstalowane windy dla niepełnosprawnych podlegające dozorowi technicznemu. Pojazdy są przystosowane do obsługiwania peronów wysokich, przy czym wejścia są wyposażone w jeden stopień. W przedsionkach najbliższych czół zespołów (I i VI) są zamontowane dodatkowe stopnie do użytku służbowego -wchodzenia obsługi z poziomu terenu i ewentualnej ewakuacji ludzi poza peronem. Pojazd jest wyposażony w przetwornice statyczną, sprężarkę śrubową oraz pantografy jednoramienne firmy Stemmann. Długość całkowita zespołu - 68 m. Pojazdy są w okresie gwarancyjnym, który kończy się w okresie działania umowy, dla poszczególnych pojazdów w następujących terminach: 14WE-01-23.1.2009, 14WE-02-17.2.2009, 14WE-03 - 12.3.2009, 14WE-04 -27.3.2009, 14WE-05-11.4.2009, 14WE-06 - 28.4.2009. Po tych terminach wykonawca powinien przejąć całkowite obsługiwanie zespołów. Zakres zamówienia obejmuje również utrzymanie taboru w czystości oraz zapewnienie dojazdu pojazdów zamawiającego do tras przewozu. Obsługiwnie pozaoperacyjne (utrzymanie) powinno być wykonane wg. dokumentacji technicznej systemu utrzymania i dokumentacji techniczno-ruchowej. 2.2) Opcje. Opis i termin, w którym mogą być wykonane:

SEKCJA AIII: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

AIII. 1) Warunki udziału w postępowaniu 1.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: Wymagane wadium: 30 000 PLN W postępowaniu mogą uczestniczyć wykonawcy, którzy posiadają uprawnienia do wykonywania działalności stanowiącej przedmiot zamówienia oraz nie podlegają wykluczeniu na podstawie art 24 z dnia 29 stycznia 2004 r- Prawo zamówień publicznych. Spełnienie ww. warunków należy udokumentować załączając do wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu następujące dokumenty ( oryginał lub kserokopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez wykonawcę): 1. Oświadczenie o spełnieniu wymogów określonych w art. 22 ustawy Prawo zamówień publicznych; 2. Dokument potwierdzający dopuszczenie wykonawcy do obrotu prawnego - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 3. Aktualna (wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert) informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy; 4. Aktualna (wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert) informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy; 5. Aktualne (wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert) zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; 6. Aktualne (wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert) zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat lub składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 7. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 2, 3, 5,6 składa dokument lub dokumenty, wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, c) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 8. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 4 i 7, zastępuje sieje dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 9. W przypadku wykonawców występujących wspólnie, każdy z wykonawców do wniosku zobowiązany jest załączyć dokumenty wymienione w sekcji III.2.1 ogłoszenia. Ponadto należy załączyć pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. 1.1.1) Stan prawny wymagane dokumenty: 1.1.2) Zdolność ekonomiczna i finansowa wymagane dokumenty: 1.1.3) Zdolność techniczna wymagane dokumenty: Warunki dotyczące niezbędnej wiedzy i doświadczenia, potencjału technicznego oraz dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Do udziału w postępowaniu zostaną dopuszczeni wykonawcy, którzy: 1. W okresie ostatnich trzech lat wykonali( lub wykonują) usługi polegające na obsługiwaniu pozaoperacyjnum- utrzymaniu( w rozumieniu rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z 12.10.2005 r. w sprawie ogólnych warunków technicznych eksploatacji pojazdów kolejowych Dz.U.Nr 212, poz.1771)kolejowych elektrycznych pojazdów trakcyjnych. Usługa ta może dotyczyć zarówno zleceniodawcy zewnętrznego jak i być wykonywana na potrzeby własne. 2. Dysponują nie mniej niż 10 osobami posiadającymi świadectwa kwalifikacyjne do eksploatacji urządzeń elektrycznych na napięcie 3 kV, oraz 5 osobami posiadającymi świadectwa uprawniające do dozoru eksploatacji urządzeń na napięcie 3 kV. 3. Posiadają zajezdnie, której lokalizacja gwarantuje wykonanie usługi w wymaganych normach czasowych. Wyposażenie zajezdni powinno zapewnić: - stacjonowanie .wykonywanie obsługiwania pozaoperacyjnego poziomu 1, 2 i 3, reprofilowanie kół, nadzór nad sprzętem przeciwpożarowym oraz inne czynności wynikające z eksploatacji, w tym drobne instalacje dodatkowego wyposażenia, manewrowanie w obrębie zajezdni oraz zasilanie drobnymi częściami standardowymi i środkami smarnymi. - pracownikom SKM i w służbie SKM bezpieczne drogi poruszania się po terenie zajezdni: równe, dostatecznej szerokości, nie zajęte przez przedmioty oraz oczyszczane w czasie opadów atmosferycznych. Do pojazdu powinien być zapewniony dostęp w miejscach jego obsługiwania w każdych warunkach atmosferycznych, a stanowiska powinny być oświetlone zgodnie z normami. Powyższe dotyczy także kanałów przeglądowych. - możliwość magazynowania i rozliczania części zamiennych stanowiących własność Szybkich Kolei Miejskich sp. z o. o. 3.1. Posiadana baza powinna zagwarantować udostępnienie na czas trwania umowy n.w. pomieszczeń: - pomieszczenie o powierzchni 20 m kw. dla maszynistów i kierowników pociągów. - pomieszczenie o powierzchni 20 m kw. dla inspektorów ds. taboru i dyspozytorów ruchu z dwoma intemetowymi łączami stałymi oraz możliwością ustawienia 2 komputerów. - pomieszczenie do magazynowania części zamiennych należących do zamawiającego - pomieszczenia dla gwaranta ezt 14WE (firma Newag SA z Nowego Sącza) i jego współpracowników na podstawie osobnych umów z nimi na warunkach ogdnie uznanych za typowe. - stanowiska pracy powinny być wyposażone w odpowiedni sprzęt zapewniający szybkie i bezpieczne wykonywanie obsług przez wszystkich uczestników. W celu potwierdzenia powyższych warunków wykonawca do wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu powinien załączyć następujące dokumenty. a. Wykaz wykonanych w okresie ostatnich 3 lat ( ostatnich 36 miesięcy licząc od dnia składania wniosków wstecz) usług polegającuch na obsługiwaniu pozaoperacyjnym (utrzymaniu) kolejowych elektrycznych zespołów trakcyjnych (na potrzeby własne lub zleceniodawców zewnętrznych) z podaniem - dat wykonania/wykonywania - odbiorców usług - wartości (o ile jest to możliwe); b. Wykaz osób, które będą realizować zamówienie wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji- zgodnie z pkt 2. c. Informacja na temat posiadanego zaplecza technicznego z podaniem jego lokalizacji ( odległość od kilometra "0") oraz pozostałych danych opisanych w pkt 3. i 3.1. 1.2) Inne informacje:

SEKCJA AIV: PROCEDURA

AIV. 1) Rodzaj procedury: negocjacje z uprzednim ogłoszeniem. 2) Inne informacje o charakterze administracyjnym 2.1) Warunki otrzymania dokumentów zamówienia oraz dokumentów dodatkowych: Warunki i sposób płatności: 2.2) Planowane daty: Rozpoczęcia procedury: 05.06.2006. Rozpoczęcia robót budowlanych/dostaw/wykonania usług: Data zakończenia: lub Czas trwania zamówienia: 2.3) Język lub języki, w których należy sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: polski.

SEKCJA AVI: INNE INFORMACJE

AVI. 1) O ile dotyczy, wskazać, czy zamówienie ma charakter powtarzający się okresowo oraz podać przewidywany czas publikacji kolejnych ogłoszeń: Przewidywany czas publikacji kolejnych ogłoszeń: czerwiec 2008r. 4) Informacje dodatkowe: Płatność w ciągu 30 dni od daty otrzymania faktury VAT. 1. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu wraz z dokumentami potwierdzającymi spełnienie warunków opisanych w sekcji III.2 należy składać w zamkniętych kopertach (opakowaniach) w siedzibie Spółki, Warszawa, ul. Mińska 25 pok.618. Na kopercie należy zamieścić informację:" wniosek o dopuszczenie do udziału w negocjacjach na obsługiwanie pozaoperacyjne elektrycznych zespołów trakcyjnych. Nie otwierać przed godz. 12:00, dnia 05.06.2006 r". 2. Dokumenty potwierdzające spełnienie warunków powinny być składane w formie oryginału lub kserokopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. 3. Dokumenty w języku obcym muszą być złożone wraz z tłumaczeniem na język polski przez tłumacza przysięgłego. 4. Ocena spełniania warunków będzie dokonywana metodą spełnia/nie spełnia na podstawie analizy dokumentów i oświadczeń załączonych do wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. Oznacza to, że brak wykazania we wniosku spełnienia któregokolwiek z wymaganych warunków lub brak któregokolwiek z dokumentów spowoduje wykluczenie wykonawcy z postępowania. Jeżeli liczba wykonawców, którzy nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz spełniają warunki udziału w postępowaniu, będzie większa niż 7( maksymalna liczba wykonawców zproszonych do negocjacji), zamawiający zaprosi do negocjacji 7 wykonawców, którzy w toku oceny złożonych wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu otrzymają najwyższą ilość punktów. Dokonując oceny złożonych wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, zamawiający zastosuje następujące kryterium: - lokalizacja zajezdni w granicach administracyjnych m. st. Warszawy-10 pkt; - lokalizacja zajezdni w odległości do 50 km od kilometra "0" ( centrum Warszawy przy Pałacu Kultury i Nauki)- 5 pkt - lokalizacja zajezdni w odległości od 51 do 100 km od kilometra "0" ( centrum Warszawy przy Pałacu Kultury i Nauki)- 2 pkt - lokalizacja zajezdni w odległości powyżej 100 km - 0 pkt. 5. Zmawiający nie dopuszcza możliwości złożnia oferty wariantowej. 6. Dodatkowe informacje są dostępne na witrynie internetowej www.skm.warszawa.pl. (o taborze pod hasłem 14WE ).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.