eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Siemianowice Śląskie › Gospodarowanie i odbiór odpadów komunalnych z terenu nieruchomości stanowiących mieszkaniowy zasób gminy - zamówienie uzupełniające (1)

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-07-04

Siemianowice Śląskie: Gospodarowanie i odbiór odpadów komunalnych z terenu nieruchomości stanowiących mieszkaniowy zasób gminy - zamówienie uzupełniające (1)
Numer ogłoszenia: 234068 - 2012; data zamieszczenia: 04.07.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 172922 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miasta, ul. Jana Pawła II 10, 41-100 Siemianowice Śląskie, woj. śląskie, tel. 032 7605200, faks 032 7605280.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Gospodarowanie i odbiór odpadów komunalnych z terenu nieruchomości stanowiących mieszkaniowy zasób gminy - zamówienie uzupełniające (1).

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia publicznego jest usługa odbioru i zagospodarowania niesegregowanych odpadów komunalnych (o kodzie odpadów 20 03 01) z następujących budynków: - Urząd Miasta, ul. Jana Pawła II 10, - Urząd Miasta, ul. Michałkowicka 105, - Urząd Miasta, ul.1-go Maja 1a, - Urząd Stanu Cywilnego, Al. Sportowców 1, - Miejskie Centrum Zarządzania Kryzysowego, ul. Dąbrowskiego 13. Wykaz budynków Urzędu Miasta wraz z ilością odpadów do wywozu i zagospodarowania został zawarty w Dodatku nr 1 do INDPP. Odbiór odpadów niesegregowanych winien odbywać się w miarę potrzeb, jednak nie rzadziej niż jeden raz w tygodniu. 2. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje w szczególności: a/ regularny odbiór i zagospodarowanie poprzez przekazanie do odzysku niesegregowanych odpadów komunalnych, zgodnie z harmonogramem przedstawionym przez Wykonawcę w terminie do 3 dni roboczych od dnia podpisania umowy, przy czym harmonogram musi zakładać odbiór i zagospodarowanie odpadów w miarę potrzeb, jednak nie rzadziej niż raz na tydzień. b/ odbiór odpadów pozostawionych poza pojemnikami oraz uprzątnięcie i zabranie odpadów wysypanych w trakcie opróżniania pojemników, c/ naprawę oraz wymianę pojemników zużytych w czasie eksploatacji bądź uszkodzonych w trakcie ich opróżniania, d/ utrzymywanie pojemników na odpady komunalne w czystości poprzez mycie i dezynfekcję, zapobieganie rozprzestrzenianiu się odorów odpadogennych w sposób zgodny z normami sanitarnymi, jak również w odpowiednim stanie technicznym poprzez konserwację i naprawę w przypadku wystąpienia usterki, e) wykonywanie zgodnie z obowiązującym Regulaminem utrzymania czystości i porządku na terenie Miasta Siemianowice Śląskie mycia i dezynfekcji pojemników, po uprzednim powiadomieniu Zamawiającego o terminie wykonania czynności. W przypadku niewykonania mycia i dezynfekcji przez Wykonawcę, Zamawiający oprócz zastosowania kary umownej, wykona ją we własnym zakresie, a kosztami obciąży Wykonawcę, f/ wytaczanie oraz wtaczanie pojemników z/do miejsc ich usytuowania na terenie nieruchomości, g/ dostarczanie do dnia 10-go każdego miesiąca raportu za poprzedni miesiąc: o rodzaju (kodzie odpadu), ilości zebranych z budynków Urzędu Miasta Siemianowice Śląskie i przekazanych do odzysku odpadów komunalnych niesegregowanych, w jednostkach Mg wraz z podaniem miejsca ich zagospodarowania. 3. Do obowiązku Wykonawcy w ramach wynagrodzenia umownego należy wyposażenie nieruchomości w pojemniki na odpady niesegregowane w ilości, która zapewni należyte wykonanie usługi. 4. Pojemniki do odbioru odpadów muszą posiadać oznaczenie zawierające: nazwę firmy, adres i nr telefonu Wykonawcy.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.51.10.00 - Usługi wywozu odpadów 90.51.32.00 - Usługi wywozu stałych odpadów miejskich .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28.06.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • ALBA Południe Polska Sp. z o.o., ul. Starocmentarna 2, 41-300 Dąbrowa Górnicza, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 26800,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 24789,62

  • Oferta z najniższą ceną: 24789,62 / Oferta z najwyższą ceną: 24789,62

  • Waluta: PLN.

ZAŁĄCZNIK I

Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę

  • 1. Podstawa prawna

    Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.

  • 2. Uzasadnienia wyboru trybu

    Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

    1. Uzasadnienie faktyczne: Niniejsze zamówienie spełnia ustawowe przesłanki zastosowania trybu zamówienia z wolnej ręki. Zamówienie jest zamówieniem uzupełniającym do umowy podstawowej nr GK-UK.272.1.2012, zawartej w dniu 31.01.2012 r. w postępowaniu o nr GK.UK-341/3/11 przeprowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego. Wartość szacunkowa niniejszego zamówienia jest mniejsza niż 50 % wartości zamówienia podstawowego. Zamówienie uzupełniające zostało udzielone wykonawcy umowy podstawowej i polega na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówienia oraz jest zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego. Zamówienie uzupełniające polega na gospodarowaniu i odbiorze odpadów z budynków Urzędu Miasta. Przeprowadzenie w/w zamówienia było niezbędne z uwagi na fakt, iż 30.06.2012 r. skończyła się dotychczasowa umowa na usługi gospodarowania i odbioru stałych odpadów komunalnych z budynków Urzędu Miasta. W ogłoszeniu dla zamówienia podstawowego przewidziana została możliwość udzielania zamówienia uzupełniającego. 2. Uzasadnienie prawne: Art. 66 ust. 1 w związku z art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t.j.: Dz. U. z 2010 r., Nr 113, poz. 759 z późn. zmianami).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.