Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-05-25
Siemianowice Śląskie: Gospodarowanie i odbiór odpadów komunalnych z terenu nieruchomości stanowiących mieszkaniowy zasób gminy - zamówienie uzupełniające (1)
Numer ogłoszenia: 172922 - 2012; data zamieszczenia: 25.05.2012
OGŁOSZENIE O ZAMIARZE ZAWARCIA UMOWY - Usługi
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miasta, ul. Jana Pawła II 10, 41-100 Siemianowice Śląskie, woj. śląskie, tel. 032 7605200, faks 032 7605280 , strona internetowa www.um.siemianowice.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Gospodarowanie i odbiór odpadów komunalnych z terenu nieruchomości stanowiących mieszkaniowy zasób gminy - zamówienie uzupełniające (1).
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia publicznego jest usługa odbioru i zagospodarowania niesegregowanych odpadów komunalnych (o kodzie odpadów 20 03 01) z następujących budynków: - Urząd Miasta, ul. Jana Pawła II 10, - Urząd Miasta, ul. Michałkowicka 105, - Urząd Miasta, ul.1-go Maja 1a, - Urząd Stanu Cywilnego, Al. Sportowców 1, - Miejskie Centrum Zarządzania Kryzysowego, ul. Dąbrowskiego 13. Wykaz budynków Urzędu Miasta wraz z ilością odpadów do wywozu i zagospodarowania został zawarty w Dodatku nr 1 do INDPP. Odbiór odpadów niesegregowanych winien odbywać się w miarę potrzeb, jednak nie rzadziej niż jeden raz w tygodniu. 2. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje w szczególności: a/ regularny odbiór i zagospodarowanie poprzez przekazanie do odzysku niesegregowanych odpadów komunalnych, zgodnie z harmonogramem przedstawionym przez Wykonawcę w terminie do 3 dni roboczych od dnia podpisania umowy, przy czym harmonogram musi zakładać odbiór i zagospodarowanie odpadów w miarę potrzeb, jednak nie rzadziej niż raz na tydzień. b/ odbiór odpadów pozostawionych poza pojemnikami oraz uprzątnięcie i zabranie odpadów wysypanych w trakcie opróżniania pojemników, c/ naprawę oraz wymianę pojemników zużytych w czasie eksploatacji bądź uszkodzonych w trakcie ich opróżniania, d/ utrzymywanie pojemników na odpady komunalne w czystości poprzez mycie i dezynfekcję, zapobieganie rozprzestrzenianiu się odorów odpadogennych w sposób zgodny z normami sanitarnymi, jak również w odpowiednim stanie technicznym poprzez konserwację i naprawę w przypadku wystąpienia usterki, e) wykonywanie zgodnie z obowiązującym Regulaminem utrzymania czystości i porządku na terenie Miasta Siemianowice Śląskie mycia i dezynfekcji pojemników, po uprzednim powiadomieniu Zamawiającego o terminie wykonania czynności. W przypadku niewykonania mycia i dezynfekcji przez Wykonawcę, Zamawiający oprócz zastosowania kary umownej, wykona ją we własnym zakresie, a kosztami obciąży Wykonawcę, f/ wytaczanie oraz wtaczanie pojemników z/do miejsc ich usytuowania na terenie nieruchomości, g/ dostarczanie do dnia 10-go każdego miesiąca raportu za poprzedni miesiąc: o rodzaju (kodzie odpadu), ilości zebranych z budynków Urzędu Miasta Siemianowice Śląskie i przekazanych do odzysku odpadów komunalnych niesegregowanych, w jednostkach Mg wraz z podaniem miejsca ich zagospodarowania. 3. Do obowiązku Wykonawcy w ramach wynagrodzenia umownego należy wyposażenie nieruchomości w pojemniki na odpady niesegregowane w ilości, która zapewni należyte wykonanie usługi. 4. Pojemniki do odbioru odpadów muszą posiadać oznaczenie zawierające: nazwę firmy, adres i nr telefonu Wykonawcy.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.51.10.00 - Usługi wywozu odpadów 90.51.32.00 - Usługi wywozu stałych odpadów miejskich .
II.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy.
SEKCJA III: PROCEDURA
Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie z wolnej ręki
1. Podstawa prawna
Postępowanie wszczęte zostało na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienie wyboru trybu
1. Uzasadnienie faktyczne: Niniejsze zamówienie spełnia ustawowe przesłanki zastosowania trybu zamówienia z wolnej ręki. Zamówienie będzie zamówieniem uzupełniającym do umowy podstawowej nr GK-UK.272.1.2012, zawartej w dniu 31.01.2012 r. w postępowaniu o nr GK.UK-341/3/11 przeprowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego. Wartość szacunkowa niniejszego zamówienia jest mniejsza niż 50 % wartości zamówienia podstawowego. Zamówienie uzupełniające będzie udzielone wykonawcy umowy podstawowej i polegać będzie na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówienia oraz jest zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego. Zamówienie uzupełniające będzie polegało na gospodarowaniu i odbiorze odpadów z budynków Urzędu Miasta. Przeprowadzenie w/w zamówienia jest niezbędne z uwagi na fakt, iż 30.06.2012 r. kończy się dotychczasowa umowa na usługi gospodarowania i odbioru stałych odpadów komunalnych z budynków Urzędu Miasta. W ogłoszeniu dla zamówienia podstawowego przewidziana została możliwość udzielania zamówienia uzupełniającego. 2. Uzasadnienie prawne: Art. 66 ust. 1 w związku z art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t.j.: Dz. U. z 2010 r., Nr 113, poz. 759 z późn. zmianami).
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
NAZWA I ADRES WYKONAWCY KTÓREMU ZAMAWIAJĄCY ZAMIERZA UDZIELIĆ ZAMÓWIENIA
ALBA Południe Polska Sp. z o.o., ul. Starocmentarna 2, 41-300 Dąbrowa Górnicza, kraj/woj. śląskie.
INNE PRZETARGI Z SIEMIANOWIC ŚLĄSKICH
- Sukcesywna dostawa odczynników i akcesoriów laboratoryjnych dla pakietów 1-17 i 20-21 oraz jednorazowa dostawa dla pakietów 18-19.
- Całodobowa, stała, bezpośrednia, fizyczna ochrona osób i mienia, monitoring sygnałów alarmowych, interwencja samochodowej grupy interwencyjnej
- Świadczenie usług transportu sanitarnego dla potrzeb Szpitala Miejskiego w Siemianowicach Śląskich Sp. z o.o.
- Modernizacja oraz zagospodarowanie terenów znajdujących się przy placówkach oświatowych w Siemianowicach Śląskich
- Dostawy środków dezynfekcyjnych dla potrzeb Szpitala Miejskiego w Siemianowicach Śląskich Sp. z o. o.
- Modernizacja dachu przy ul. Jana Pała II 3
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa zbiornika w Byszowie (gm. Klimontów)
- >>ZAGOSPODAROWANIE SELEKTYWNIE ZBIERANYCH ODPADÓW KOMUNALNYCH WIELKOGABARYTOWYCH O KODZIE 20 03 07
- Odbiór odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości, na których nie zamieszkują mieszkańcy
- Wykonanie usługi w zakresie odbioru, transportu i zagospodarowania odpadów oraz wynajem kontenerów do składowania odpadów dla Gminnego Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych w Poddębicach
- Poprawa efektywności energetycznej budynków użyteczności publicznej na terenach wiejskich Gminy Prudnik
- "Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych pochodzących z nieruchomości zamieszkałych na terenie gminy Wodzierady w okresie od 01.07.2024r. do 30.06.2025r."
więcej: Usługi wywozu odpadów »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.