eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Świadczenie, w podziale na dwie części, usług w zakresie organizacji i obsługi dwóch dwudniowych spotkań dla uczestników Sieci PartnerstwoŚrodowisko dla Rozwoju w ramach projektu Kontynuacja i wzmocnienie efektów działań sieci organów środowiskowych i instytucji zarządzających funduszami unijnymi PartnerstwoŚrodowisko dla Rozwoju. Postępowanie nr 51/GDOŚ/2013

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-11-05

Warszawa: Świadczenie, w podziale na dwie części, usług w zakresie organizacji i obsługi dwóch dwudniowych spotkań dla uczestników Sieci Partnerstwo: Środowisko dla Rozwoju w ramach projektu Kontynuacja i wzmocnienie efektów działań sieci organów środowiskowych i instytucji zarządzających funduszami unijnymi Partnerstwo: Środowisko dla Rozwoju. Postępowanie nr 51/GDOŚ/2013
Numer ogłoszenia: 232675 - 2013; data zamieszczenia: 05.11.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Generalna Dyrekcja Ochrony Środowiska , ul. Wawelska 52/54, 00-922 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 5792107, faks 22 5792112.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gdos.gov.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie, w podziale na dwie części, usług w zakresie organizacji i obsługi dwóch dwudniowych spotkań dla uczestników Sieci Partnerstwo: Środowisko dla Rozwoju w ramach projektu Kontynuacja i wzmocnienie efektów działań sieci organów środowiskowych i instytucji zarządzających funduszami unijnymi Partnerstwo: Środowisko dla Rozwoju. Postępowanie nr 51/GDOŚ/2013.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: 1) w przypadku Pakietu nr 1 - świadczenie usługi transportowej i usługi hotelarsko-gastronomicznej wraz z udostępnieniem sali konferencyjnej w odległości do 80 km od miejscowości Ceków k. Kalisza (województwo wielkopolskie) w dniach 12-13.12.2013 r. dla 60 osób będących uczestnikami dwudniowego spotkania organizowanego dla Grupy Roboczej ds. Gospodarki Odpadami funkcjonującej w ramach Sieci Partnerstwo: Środowisko dla Rozwoju; 2) w przypadku Pakietu nr 2 - świadczenie usługi transportowej i usługi hotelarsko-gastronomicznej wraz z udostępnieniem sali konferencyjnej w odległości nie większej niż 40 km od centrum Warszawy w dniach 10-11.12.2013 r. dla 80 osób będących uczestnikami dwudniowego spotkania organizowanego dla członków Sieci Partnerstwo: Środowisko dla Rozwoju. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia do pakietu Nr 1 i Pakietu Nr 2 zawiera Załącznik Nr 1 do SIWZ..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.12.00.00-7, 55.30.00.00-3, 55.11.00.00-4, 60.17.20.00-4.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 10.12.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena spełnienia warunku zostanie dokonana według formuły spełnia/nie spełnia na podstawie załączonego oświadczenia Wykonawcy

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena spełnienia warunku zostanie dokonana według formuły spełnia/nie spełnia na podstawie załączonego oświadczenia Wykonawcy

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena spełnienia warunku zostanie dokonana według formuły spełnia/nie spełnia na podstawie załączonego oświadczenia Wykonawcy

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena spełnienia warunku zostanie dokonana według formuły spełnia/nie spełnia na podstawie załączonego oświadczenia Wykonawcy

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena spełnienia warunku zostanie dokonana według formuły spełnia/nie spełnia na podstawie załączonego oświadczenia Wykonawcy

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

w przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik - pełnomocnictwo, które musi być udzielone na piśmie i podpisane przez osoby wymienione w aktualnym rejestrze lub aktualnym zaświadczeniu o wpisie do Centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej . Pełnomocnictwo powinno być załączone do oferty w oryginale lub w formie kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza. Załączenie pełnomocnictwa w formie kserokopii, na której widnieją podpisy samego umocowanego nie zostanie uznane za ważne

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zmiana osób, o których mowa w par. 5 ust. 1 wzoru umowy, danych dotyczących ich numerów telefonów lub adresów e-mail nie będzie stanowić zmiany treści Umowy w rozumieniu § 7 ust. 1 Umowy. Jednakże, zmiana ta powinna zostać zgłoszona niezwłocznie drugiej Stronie Umowy, w sposób umożliwiający skuteczne i szybkie zapoznanie się z treścią informacji oraz potwierdzona w formie pisemnej. 2. Zamawiający przewiduje zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, w wypadku wystąpienia następujących okoliczności, tj.: 1) Zamawiający dopuszcza zmianę stawki VAT w ramach umowy, ale wynagrodzenie Wykonawcy nie ulegnie zmianie. Zmiana ta następuje z dniem wejścia w życie aktu prawnego zmieniającego stawkę; 2) Zamawiający dopuszcza zmianę wysokości maksymalnego wynagrodzenia, o którym mowa w § 2 ust. 1 wzoru umowy, zgodnie z zastrzeżeniem określonym w § 2 ust. 2 Wzoru Umowy. Rzeczywista wartość zamówienia zostanie ustalona na podstawie Kosztorysu Powykonawczego, określającego liczbę osób faktycznie biorących udział w spotkaniu; 3) termin wykonania zamówienia może ulec wydłużeniu maksymalnie o 10 dni kalendarzowych, licząc od dnia 12 grudnia 2013 r. (w przypadku Pakietu nr 1)/od dnia 10 grudnia 2013 r. (w przypadku Pakietu nr 2), w następujących przypadkach: a) kiedy przedłuży się procedura postępowania o udzielenie zamówienia publicznego i umowa w sprawie zamówienia publicznego zawarta zostanie w terminie uniemożliwiającym realizację zamówienia w pierwotnym terminie, b) termin realizacji umowy w sprawie zamówienia publicznego ulegnie przesunięciu o czas występowania przeszkód o charakterze tzw. siły wyższej (zdarzenia nadzwyczajne, zewnętrzne i niemożliwe do zapobieżenia); 3. Zmniejszenie maksymalnego wynagrodzenia, o którym mowa w pkt. 2 ust. 2, nie wymaga formy pisemnej. 4. Zmiany, o których mowa w pkt. 2 ust. 1 i 3, będą dokonane, za zgodą Zamawiającego i Wykonawcy, wyłącznie w formie pisemnego aneksu do umowy w sprawie zamówienia publicznego.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.gdos.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Generalna Dyrekcja Ochrony Środowiska ul. Wawelska 52/54 00-922 Warszawa Kancelaria pokój 486.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 13.11.2013 godzina 08:30, miejsce: Generalna Dyrekcja Ochrony Środowiska ul. Wawelska 52/54 00-922 Warszawa Kancelaria pokój 486.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1. Przedmiot zamówienia jest finansowany ze środków projektu nr POPT.03.01.00-00-304/12 Kontynuacja i wzmocnienie efektów działań sieci organów środowiskowych i instytucji zarządzających funduszami unijnymi Partnerstwo: Środowisko dla Rozwoju, współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego i realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Pomoc Techniczna 2007-2013, Priorytet III - Wsparcie realizacji operacji funduszy strukturalnych; Działanie 3.1 - Funkcjonowanie instytucji zaangażowanych w realizację NSRO. 2. Wykonawca jest zobowiązany wykonać zamówienie w terminie: 1) w przypadku Pakietu nr 1 - 12-13 grudnia 2013 roku; 2) w przypadku Pakietu nr 2 - 10-11 grudnia 2013 roku. 3. Osobami upoważnionymi przez Zamawiającego do kontaktowania się z Wykonawcami są: 1) Pani Magdalena Stan - Specjalista w Departamencie Informacji o Środowisku - w sprawach dotyczących przedmiotu zamówienia; 2) Pani Justyna Pokorska - Główny Specjalista w Departamencie Informacji o Środowisku - fax (0 22) 860 60 59, adres e-mail: justyna.pokorska@gdos.gov.pl - w sprawach proceduralnych. 4. W postępowaniu zabezpieczenie należytego wykonania umowy nie jest wymagane. 5. W przypadku, gdy Wykonawca złoży ofertę korzystając z usług pocztowych za termin złożenia oferty Zamawiający będzie uznawać datę i godzinę wpływu oferty do Kancelarii. UWAGA: Zamawiający nie będzie honorował daty stempla pocztowego..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: świadczenie usług transportowych i hotelarsko-gastronomicznych na potrzeby dwudniowego spotkania w dniach 12-13.12.2013 r. dla uczestników Sieci Partnerstwo: Środowisko dla Rozwoju w ramach projektu Kontynuacja i wzmocnienie efektów działań sieci organów środowiskowych i instytucji zarządzających funduszami unijnymi Partnerstwo: Środowisko dla Rozwoju.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi transportowej i usługi hotelarsko-gastronomicznej wraz z udostępnieniem sali konferencyjnej w odległości do 80 km od miejscowości Ceków k. Kalisza (województwo wielkopolskie) w dniach 12-13.12.2013 r. dla 60 osób będących uczestnikami dwudniowego spotkania organizowanego dla Grupy Roboczej ds. Gospodarki Odpadami funkcjonującej w ramach Sieci Partnerstwo: Środowisko dla Rozwoju. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia do pakietu Nr 1 zawiera Załącznik Nr 1 do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.12.00.00-7, 55.30.00.00-3, 55.11.00.00-4, 60.17.20.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 12.12.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: świadczenie usług transportowych i hotelarsko-gastronomicznych na potrzeby dwudniowego spotkania w dniach 10-11.12.2013r. dla uczestników Sieci Partnerstwo: Środowisko dla Rozwoju w ramach projektu Kontynuacja i wzmocnienie efektów działań sieci organów środowiskowych i instytucji zarządzających funduszami unijnymi Partnerstwo: Środowisko dla Rozwoju.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi transportowej i usługi hotelarsko-gastronomicznej wraz z udostępnieniem sali konferencyjnej w odległości nie większej niż 40 km od centrum Warszawy w dniach 10-11.12.2013 r. dla 80 osób będących uczestnikami dwudniowego spotkania organizowanego dla członków Sieci Partnerstwo: Środowisko dla Rozwoju. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia do Pakietu Nr 2 zawiera Załącznik Nr 1 do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.12.00.00-7, 55.30.00.00-3, 55.11.00.00-4, 60.17.20.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 10.12.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.