Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-11-26
Oława: Dostawa aparatu do znieczulania i monitorów anestezjologicznych do ZOZ w Oławie.
ZOZ/DZP/PN/12/07
Numer ogłoszenia: 232053 - 2007; data zamieszczenia: 26.11.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Opieki Zdrowotnej, ul. K. K. Baczyńskiego 1, 55-200 Oława, woj. dolnośląskie, tel. 071 3011315, fax 071 3011312.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zozolawa@wroc.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa aparatu do znieczulania i monitorów anestezjologicznych do ZOZ w Oławie. ZOZ/DZP/PN/12/07.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa aparatu do znieczulania i monitorów anestezjologicznych do ZOZ w Oławie. Dokładny opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2 do SIWZ.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 33.10.00.00 - Urządzenia medyczne Kod CPV wg słownika 2008: 33.10.00.00 - Urządzenia medyczne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 14.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wpłaty wadium..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: I.Posiadania przez wykonawcę uprawnień do wykonywania działalności lub czynności objętych niniejszym zamówieniem oraz niepodleganie wykluczeniu z postępowania na podst. Art. 24 ustawy z dnia 24 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych. II. Posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz potencjału technicznego a także dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. III. Znajdowania się przez wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1)Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej - jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - potwierdzające uprawnienia do wykonywania działań lub czynności objętych niniejszym zamówieniem- wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 2)Aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert 3)Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu przetargowym sporządzone według wzoru stanowiącego załącznik do niniejszej SIWZ na podst. Art. 22 - wystawione przed upływem terminu składania ofert. 4)Oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych sporządzone według wzoru stanowiącego załącznik do niniejszej SIWZ- wystawione przed upływem terminu składania ofert. 5)Oświadczenie o akceptacji przez wykonawcę wzoru umowy sporządzone według wzoru stanowiącego załącznik do niniejszej SIWZ - wystawione przed upływem terminu składania ofert. 6) wykaz zawierający wykonanie w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszycia niniejszego postępowania a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie minimum dwóch dostaw odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości, przedmiotu oraz daty wykonania wraz z załączeniem dokumentów, że dostawa ta została wykonaną należycie wystawione przed terminem składania ofert 7) informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, w których Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy -wystawionej nie wcześniej niż 3 m-ce przed upływem terminu składania ofert 8) polisa potwierdzająca, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności- przed upływem terminu składania ofert 9) Świadectwo, że oferowany wyrób medyczny w rozumieniu ustawy z 20.04.2004r. o wyrobach medycznych pełnia wymagania zasadnicze oraz wystawione dla niego deklaracje zgodności i CE.- przed upływem terminu składania ofert 10) Opisy techniczne aparatury w postaci firmowych materiałów producenta/autoryzowanego przedstawiciela w języku polskim - przed upływem terminu składania ofert
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zozolawa.wroc.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SPZOZ w Oławie ul. K.Baczyńskiego 1 55-200 Oława pok. nr 6.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.12.2007 godzina 12:00, miejsce: SPZOZ w Oławie ul. K.Baczyńskiego 1 55-200 Oława pokój nr 6.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z OŁAWY
- UTRZYMYWANIE PORZĄDKU I CZYSTOŚCI NA PODWÓRKACH, PLACACH, CHODNIKACH, TARGOWISKU, CIĄGACH PIESZYCH, PRZYSTANKACH AUTOBUSOWYCH, NA TERENIE CMENTARZA WOJENNEGO
- Budowa grilla miejskiego
- Przebudowa drogi dojazdowej do gruntów rolnych w Jaczkowicach
- Dostawa artykułów biurowych
- ŚWIADCZENIE USŁUG POCZTOWYCH W OBROCIE KRAJOWYM I ZAGRANICZNYM NA POTRZEBY URZĘDU MIEJSKIEGO W OŁAWIE
- Usługi weterynaryjne i inne.
więcej: przetargi w Oławie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywne dostawy implantów stomatologicznych
- dostawa sprzętu medycznego
- Dostawa myjni dezynfektorów oraz maceratora dla potrzeb Szpitala św. Anny w Miechowie.
- "Dostawa urządzeń medycznych",
- Dostawa ambulansu drogowego typu B oraz ambulansu drogowego typu C wraz z wyposażeniem medycznym, znak ZP/11/2024
- Dostawa odczynników wraz z dzierżawą analizatora
więcej: Urządzenia medyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.