eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gózd › Budowa kompleksu boisk sportowych zgodnie z założeniami programu Moje Boisko - Orlik 2012 boisko piłkarskie oraz boisko wielofunkcyjne Gózd ul. Starowiejska 130

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2010-07-30

Gózd: Budowa kompleksu boisk sportowych zgodnie z założeniami programu Moje Boisko - Orlik 2012 boisko piłkarskie oraz boisko wielofunkcyjne Gózd ul. Starowiejska 130
Numer ogłoszenia: 230746 - 2010; data zamieszczenia: 30.07.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 145649 - 2010r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Ekonomiczno Administracyjny Szkół, ul. Radomska 7, 26-634 Gózd, woj. mazowieckie, tel. 048 3202357, faks 048 3202357.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa kompleksu boisk sportowych zgodnie z założeniami programu Moje Boisko - Orlik 2012 boisko piłkarskie oraz boisko wielofunkcyjne Gózd ul. Starowiejska 130.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia: jest budowa kompleksu boisk sportowych zgodnie z założeniami programu Moje Boisko Orlik 2012 boisko piłkarskie oraz boisko wielofunkcyjne Gózd ul. Starowiejska 130 2. Przedmiot zamówienia obejmuje 2.1.Budowę boiska do piłki nożnej o wymiarach 30,0m x 62,0m o powierzchni 1860 m2 pole gry 26,0m x 56,0m a) podbudowę przepuszczalna b) nawierzchnia do piłki nożnej sztuczna trawa Nawierzchnia syntetyczna typu sztuczna trawa o właściwościach i technologii układania określonych w dokumentacji projektowej załącznik nr 3 do SIWZ i SST załącznik nr 2 do SIWZ Wysokość włókna min. 60 mm na podbudowie z kruszywa wypełnienie trawy zgodnie z badaniem specjalistycznego laboratorium np. Labosport 1. Typ włókna monofil 2. Skład chemiczny włókna polietylen 3. Ciężar włókna min. 11.000 Dtex, 4. Gęstość trawy min. 97.000 włókien /m2 c) obrzeża betonowe na ławie betonowej oddzielające sąsiednie elementy terenu od płyty boiska. Wszystkie elementy zgodne z właściwościami określonymi w dokumentacji technicznej. Roboty należy wykonać zgodnie z dokumentacją projektową załącznik nr 3 do SIWZ i SST załącznik nr 2 do SIWZ d) wyposażenie - bramki aluminiowe mocowane w tulejach - 2 sztuki - siatki do bramek - 2 sztuki 2.2 Budowę boiska wielofunkcyjnego o wymiarach 19,1m x 32,1m o powierzchni 613,11m2 pole gry 15,1m x 28,1m a) podbudowa przepuszczalna Wszystkie elementy zgodne z właściwościami określonymi w dokumentacji technicznej. Roboty należy wykonać zgodnie z dokumentacją projektową załącznik nr 3 do SIWZ i SST załącznik nr 2 do SIWZ . b) nawierzchnia boiska wielofunkcyjnego Nawierzchnia poliuretanowa o właściwościach i technologii układania określonych w dokumentacji projektowej załącznik nr 3 do SIWZ i SST załącznik nr 2 do SIWZ c) technologia układania nawierzchni Technologia typu NATRYSK - na podbudowie przepuszczalnej instaluje się warstwę przepuszczalną dla wody i warstwę stabilizującą typu ET o grubości min. 30 mm. Następnie warstwę gr. 10-11 mm z granulatu SBR, następnie warstwę natrysku mieszanka granulatu EPDM zmieszana z PU o grubości 2-3mm. d) wyposażenie do piłki koszykowej - obręcz do koszykówki standard i siatka do obręczy - 2 sztuki - tablica do koszykówki epoksydowa o wym. 105 x 180cm - 2 sztuki - mechanizm regulacji wysokości - 2 sztuki - konstrukcja do koszykówki dwusłupowa, montowana w tulejach - 2 sztuki e) wyposażenie do piłki siatkowej - słupki do siatkówki, aluminiowe, wielofunkcyjne badminton, tenis, siatkówka - 2 sztuki - siatka do siatkówki - 1 sztuka 2.3 Ogrodzenie terenu i piłkochwyty Szczegółowe rozwiązania wg dokumentacji projektowej załącznik nr 3 do SIWZ oraz SST załącznik nr 2 do SIWZ. 2.4 Oświetlenie terenu Oświetlenie obiektu będą stanowiły projektory zamocowane na 8 masztach o wysokości min. 9 m. Szczegółowe rozwiązania wg dokumentacji projektowej załącznik nr 3 do SIWZ oraz SST załącznik nr 2 do SIWZ. 2.5 Chodniki Ciągi komunikacyjne i powierzchnia przeznaczona pod kontener na odpadki stałe - kostka brukowa gr. min 6 cm, na podbudowie z piasku i kruszywa, zamknięta obrzeżem betonowym. Szczegółowe rozwiązania wg dokumentacji projektowej załącznik nr 3 do SIWZ oraz SST zał. Nr 2 do SIWZ . Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wymienionych w punktach od 2.1 do 2.5. stanowią załączniki Załącznik Nr 2 do SIWZ Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych ,Szczegółowa Specyfikacja Techniczna wykonania i odbioru robót Budowlanych Załącznik Nr 3 do SIWZ Dokumentacja projektowa Załącznik Nr 4 do SIWZ Przedmiar robót Wymagany okres gwarancji dla elementów przedmiotu zamówienia wymienionych w punktach 2.1. do 2.5 - na wykonane roboty materiały i robociznę wynosi 36 miesięcy od dnia odebrania przez Zamawiającego robót budowlanych i podpisania bez uwag protokołu końcowego. - na nawierzchnie syntetyczne oraz granulat użyty do wypełnienia nawierzchni ze sztucznej trawy - 60 miesięcy . UWAGA Oferta wykonawcy, który zaoferuje okres gwarancji jakości na wykonane w ramach zamówienia roboty na okres krótszy niż 5 lat, lub na wykonany pozostały zakres zamówienia na okres krótszy niż 3 lata zostanie odrzucona. 2.8. Ww zakres robót należy wykonać zgodnie z warunkami Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia SIWZ, w szczególności zgodnie ze stanowiącymi załączniki do niej dokumentacją projektową, specyfikacja techniczną. Uwaga: Jeżeli w SIWZ przy opisie przedmiotu zamówienia wskazana została nazwa producenta, znak towarowy, patent lub pochodzenie w stosunku do określonych materiałów, urządzeń, itp. Zamawiający wymaga, aby traktować takie wskazanie jako przykładowe i dopuszcza zastosowanie przy realizacji zamówienia materiałów, urządzeń, itp. równoważnych o parametrach nie gorszych niż wskazane. 2.9. Prace towarzyszące i roboty tymczasowe nie objęte dokumentacją projektową i przedmiarem robót konieczne do uwzględnienia -organizacja i zabezpieczenie placu budowy; -pełna obsługa geodezyjna w trakcie realizacji zadania wraz z 4 egz. inwentaryzacji powykonawczej zadania - uporządkowanie terenu objętego placem budowy i przywrócenie do stanu pierwotnego. 2.10. Wykonawca zobowiązany jest do umieszczenia następujących tablic informacyjno -promocyjnych . 1 tablice informacyjną o wymiarach ok. 150x100 cm , eksponowana w czasie całego okresu w którym wykonywane są roboty (ww tablica musi zawierać następujące informacje: nazwa inwestycji, termin realizacji, nazwa inwestora, nazwa wykonawcy, źródło finansowania, herb Gminy Gózd), 1 tablice pamiątkową po zakończeniu robót przed odbiorem końcowym, o wymiarach minimum 70 x 90 cm . Przedmiotowa tablica musi zawierać następujące informacje: logo Programu Moje Boisko - Orlik 2012, tytuł Programu, nazwa zadania, źródła finansowania, herb Gminy Gózd, logo Ministerstwa Sportu i Turystyki. Tablice winny być umieszczone w widocznym miejscu i wykonane z materiałów trwałych, odpornych na działania atmosferyczne. W szczególności tablica pamiątkowa musi być wykonana z materiałów zapewniających wieloletnią trwałość minimum 10 lat. Wzór tablic dokładnych treści zamieszczonych na tablicach musi być zaakceptowany przez inwestora. Wykonawca powinien uwzględnić koszt wykonania i umieszczenia tablic w cenie ofertowej. 2.11. Zamawiający zastrzega sobie prawo ograniczenia lub zwiększenia ww zakresu zamówienia....

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.22.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów sportowych 45.21.22.21 - Roboty budowlane związane z obiektami na terenach sportowych 45.31.53.00 - Instalacje zasilania elektrycznego 45.31.61.00 - Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego 45.33.20.00 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29.07.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 9.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • EUROCOURT Sp. z o.o., ul. Wolność 8 m 7, 26-600 Radom, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1068936,02 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 779478,03

  • Oferta z najniższą ceną: 778200,90 / Oferta z najwyższą ceną: 1197908,14

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.