eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Białystok › Usługa utrzymania porządku i czystości wewnątrz obiektów, posesji dworca i zajezdni PKS Białystok. Usługa dozoru terenu i mienia PKS Białystok

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-06-14

Białystok: Usługa utrzymania porządku i czystości wewnątrz obiektów, posesji dworca i zajezdni PKS Białystok. Usługa dozoru terenu i mienia PKS Białystok
Numer ogłoszenia: 230458 - 2013; data zamieszczenia: 14.06.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Przedsiębiorstwo Komunikacji Samochodowej w Białymstoku Spółka Akcyjna , ul. Fabryczna 1, 15-482 Białystok, woj. podlaskie, tel. 085 6750218 w. 113.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pks.bialystok.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Komunikacja publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa utrzymania porządku i czystości wewnątrz obiektów, posesji dworca i zajezdni PKS Białystok. Usługa dozoru terenu i mienia PKS Białystok.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie I Usługa utrzymania porządku i czystości : 1.Wewnątrz obiektów Przedsiębiorstwa Komunikacji Samochodowej w Białymstoku S.A. przy ul Boh. Monte Cassino 8 i 10, ul. Fabrycznej 1 w Białymstoku. 2. Posesji Dworca PKS w Białymstoku przy ul. Boh. Monte Cassino 8 i 10 w Białymstoku, zajezdni PKS w Białymstoku przy ul. Fabrycznej 1 w Białymstoku. Miejsce wykonywania usługi: Białystok, w okresie od dnia 01.08.2013 r. do 31.07.2015 r. Zadanie II Usługa dozoru terenu i mienia PKS w Białymstoku przy ul Boh. Monte Cassino 8 i 10 oraz przy ul. Fabrycznej 1 w Białymstoku, w okresie od dnia 01.08.2013 r. do 31.07.2016 r. - (miejsce wykonywania usługi Białystok)..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.00.00-4, 90.91.00.00-9.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: I zadanie - 10 000 - zł (dziesięć tysięcy złotych) II zadanie - 20 000 - zł (dwadzieścia tysięcy złotych) Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: - pieniądzu, - poręczeniach bankowych, - gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych, Wadium wniesione w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy wskazany przez zamawiającego: SBR w Szepietowie Oddział w Białymstoku nr 92 8769 0002 0391 2032 2000 0010

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Koncesja MSWiA na prowadzenie działalności w zakresie ochrony osób i mienia (oryginał lub kopia dokumentu poświadczona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę), ważna co najmniej na okres realizacji zamówienia. Należy złożyć w przypadku składania oferty na zadanie II. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. (Oryginał lub kopia dokumentu poświadczona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę). Należy złozyć przy składaniu oferty na zadanie I, II Zaświadczenie z właściwego oddziału ZUS o niezaleganiu z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. (Oryginał lub kopia dokumentu poświadczona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę). Należy złozyć przy składaniu oferty na zadanie I, II. Oświadczenie w zakresie wymienionym w art. 22 ust. 1 pzp, i oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu według art. 24 ust. 1 pzp. Oświadczenie załącznik nr 3 do SIWZ. ). Należy złozyć przy składaniu oferty na zadanie I, II. Zaświadczenie z właściwego Urzędu Skarbowego o nie zaleganiu z opłacaniem podatków, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. (Oryginał lub kopia dokumentu poświadczona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę). Należy złozyć przy składaniu oferty na zadanie I, II.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zadanie I Zamówienie może zostać udzielone tylko Wykonawcy nie podlegającemu wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, Zadanie II Wykonawca w celu spełnienia powyższego warunku zobowiązany jest wykazać minimum dwie realizowane usługi odpowiadające przedmiotowi zamówienia na kwotę nie mniejszą niż: 10 000 zł netto miesięcznie każda. Wykonawca dostarczy referencje od tych klientów. - Wykonawca powinien wskazać dwóch klientów, dla których świadczy usługę całodobowego nadzoru wideo z wykorzystaniem co najmniej 50 kamer. Wykonawca dostarczy referencje od tych klientów. - Zamówienie może zostać udzielone tylko Wykonawcy nie podlegającemu wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zadanie II Posiada niezbędny potencjał techniczny do wykonania zamówienia, jako warunek udziału w postępowaniu Zamawiający wymaga, aby Wykonawca łącznie spełniał następujące warunki: - dysponował minimum 6 pracownikami posiadającymi licencje pracownika ochrony przynajmniej 1 stopnia, którzy mogą wykonywać dozór na terenie Zamawiającego przy ul. Boh. Monte Cassino 8 i 10 w Białymstoku, - dysponował pracownikami bez konieczności posiadania licencji pracownika ochrony, którzy mogą wykonywać dozór w systemie portierskim na terenie Zamawiającego przy ul. Fabrycznej 1 w Białymstoku - dysponował w ramach swojej działalności 3 (trzema) mobilnymi grupami interwencyjnymi szybkiego reagowania; zapewniał możliwość całodobowego kontaktu z Zamawiającym oraz dozór nad osobami, którymi posługuje się przy realizacji zamówienia. Oświadczenie w załączniku nr 2 do SIWZ, Dysponuje wydzieloną stacją monitorowania umożliwiająca całodobowy nadzór wideo. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia. Jeżeli z uzasadnionej przyczyny Wykonawca nie może przedstawić dokumentów dotyczących sytuacji finansowej i ekonomicznej wymaganych przez Zamawiającego, może przedstawić inny dokument, który w wystarczający sposób potwierdza spełnianie opisanego przez Zamawiającego warunku. Wykonawca przedstawi wzór umundurowania pracowników ochrony (kolorowy rysunek, zdjęcie itp.), Zamawiający zainstaluje we własnym zakresie elektroniczny system kontroli patroli w następujących ilościach ma poszczególnych obiektach: - minimum 8 punktów kontrolnych na dworcu PKS w Białymstoku przy ul. Boh. Monte Cassino 8 i 10, - minimum 4 punkty kontrolne na terenie zajezdni PKS w Białymstoku przy ul. Fabrycznej 1.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • - Posiadanie odpowiedniej wiedzy i doświadczenia w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, - Posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności - jako warunek udziału w postępowaniu Zamawiający wymaga posiadania przez Wykonawcę Koncesji Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji na prowadzenie działalności w zakresie ochrony osób i mienia w formie stałej ochrony fizycznej,

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zadanie I - znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; jako warunek udziału w postępowaniu Zamawiający wymaga posiadania przez Wykonawcę ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę minimum 100 000 zł (sto tysięcy złotych),lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na wyżej wymienioną kwotę ubezpieczenia - ważne na dzień składania ofert i przez cały okres realizacji zamówienia. Zadanie II znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej umożliwiającej wykonanie zamówienia. Wykonawca musi wykazać, że dysponuje własnymi środkami finansowymi lub zdolnością kredytową w wysokości nie mniejszej niż: 200 000 zł oraz że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej na kwotę nie mniejszą niż: 2 000 000 zł, lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na wyżej wymienioną kwotę ubezpieczenia - ważne na dzień składania ofert i przez cały okres realizacji zamówienia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
  • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Wykaz minimum 6 pracowników, którymi dysponuje Oferent do realizacji zamówienia, posiadających licencję przynajmniej 1 stopnia wraz z załączeniem aktualnych kopii licencji tych osób. Należy złożyć w przypadku składania oferty na zadanie II. Wykaz pracowników nie posiadających licencji pracownika ochrony, którzy mogą sprawować dozór w systemie portierskim. Należy złożyć w przypadku składania oferty na zadanie II. Dokument wykazujący, iż Wykonawca dysponuje w ramach swojej działalności 3 (trzema) mobilnymi grupami interwencyjnymi szybkiego reagowania. Zapewnieni dozór nad osobami, którymi posługuje się przy realizacji zamówienia (oświadczenie wg. załącznika nr 3 do SIWZ). Należy złożyć w przypadku składania oferty na zadanie II. Referencje min 2 szt. którym Wykonawca świadczy obecnie lub świadczył usługi odpowiadające usługom określonym w zadaniach wymienionych w SIWZ, w zależności od zadań, na które Wykonawca ma zamiar złożyć ofertę. Należy złożyć na zadanie I,II. Kosztorys przedstawiający sposób wyliczenia przez Wykonawcę kwoty oferty na poszczególne zadania. Wykonawca może powyższą informację złożyć w oddzielnej zapieczętowanej kopercie z napisem (informacja poufna), Jeżeli Wykonawca polega na osobach zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów gospodarczych (podwykonawcy) zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, że będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności poprzez przedstawienie pisemnego zobowiązania tych podmiotów gospodarczych do oddania mu do dyspozycji tych zasobów (osób, sprzętu do realizacji usługi) na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. Zamawiający żąda od Wykonawcy złożenia wraz z ofertą pełnomocnictwa lub umocowania prawnego udzielonego osobie/osobom podpisującej/podpisującym ofertę o ile prawo do reprezentowania Wykonawcy o powyższym zakresie nie wynika wprost z dokumentu rejestrowego (KRS, a w przypadku osób fizycznych a aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej).

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pks.bialystok.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Przedsiebiorstwo Komunikacji Samochodowej w Białymstoku S.A, ul. Fabryczna 1, 15-482 Białystok.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.06.2013 godzina 09:30, miejsce: Sekretariat - Przedsiebiorstwa Komunikacji Samochodowej w Białymstoku S.A, ul. Fabryczna 1, 15-482 Białystok.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie I Usługa utrzymania porządku i czystości : 1.Wewnątrz obiektów Przedsiębiorstwa Komunikacji Samochodowej w Białymstoku S.A. przy ul Boh. Monte Cassino 8 i 10, ul. Fabrycznej 1 w Białymstoku. 2. Posesji Dworca PKS w Białymstoku przy ul. Boh. Monte Cassino 8 i 10 w Białymstoku, zajezdni PKS w Białymstoku przy ul. Fabrycznej 1 w Białymstoku..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie I Usługa utrzymania porządku i czystości : 1.Wewnątrz obiektów Przedsiębiorstwa Komunikacji Samochodowej w Białymstoku S.A. przy ul Boh. Monte Cassino 8 i 10, ul. Fabrycznej 1 w Białymstoku. 2. Posesji Dworca PKS w Białymstoku przy ul. Boh. Monte Cassino 8 i 10 w Białymstoku, zajezdni PKS w Białymstoku przy ul. Fabrycznej 1 w Białymstoku..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Usługa dozoru terenu i mienia PKS w Białymstoku przy ul Boh. Monte Cassino 8 i 10 oraz przy ul. Fabrycznej 1 w Białymstoku,.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Usługa całodobowego dozoru terenu i mienia PKS w Białymstoku przy ul Boh. Monte Cassino 8 i 10 oraz przy ul. Fabrycznej 1 w Białymstoku, w okresie od dnia 01.08.2013 r. do 31.07.2016 r. - (miejsce wykonywania usługi Białystok). Minimalne zadania odnośnie pełnienia dozoru i mienia w obiektach przy ul. Boh. Monte Cassino 8 i 10 oraz przy ul. Fabrycznej 1 zostały określone w załączniku nr 4. Wykonawca w terminie 7 dni od dnia podpisania umowy opracuje w uzgodnieniu z Zamawiającym szczegółową (Instrukcję pełnienia dozoru terenu i mienia) . Specyfika wykonania zadania ze strony technicznej: Usługa całodobowa dozoru terenu i mienia Przedsiębiorstwa Komunikacji Samochodowej w Białymstoku S.A. świadczona będzie w formie dozoru osobowego jak też w formie ciągłego monitoringu polegającego na dostarczeniu, zainstalowaniu, konserwacji, serwisowaniu systemu telewizji obserwacyjnej wraz z całodobowym zdalnym nadzorem obrazów z kamer, podejmowaniem interwencji i wykonywaniem podjazdów kontrolnych przez patrol interwencyjny w obiektach PKS w Białymstoku tj. w bazie Zamawiającego przy ul. Fabrycznej 1 oraz w hotelu PKS w Białymstoku i terenie dworca autobusowego wraz z budynkiem dworca, stanowiskami postojowymi i odjazdowymi oraz tunelem pod dworcem PKS w Białymstoku przy ul. Boh. Monte Cassino 8 i 10. Dozór osobowy. Wykonawca zapewni całodobowy dozór osobowy terenu i mienia Zamawiającego w Białymstoku przy ul. Fabrycznej 1 w formie jednego posterunku stałego funkcjonującego 24 godziny na dobę. Wykonawca zapewni dozór osobowy terenu i mienia Zamawiającego w Białymstoku przy ul. Monte Cassino 8 i 10 w formie jednego posterunku stałego funkcjonującego w godzinach od 20.00 do 06.00. Zamawiający może zmienić godziny funkcjonowania posterunku przy ul. Monte Cassino 8 i 10 przy zachowaniu ilości godzin jego funkcjonowania określonych w zdaniu poprzednim. W przypadku potrzeby interwencji grupy interwencyjnej Wykonawca zapewni jej przyjazd do lokalizacji Zamawiającego przy ul. Fabrycznej 1 w ciągu 10 min. i ul. Monte Cassino 8 i 10 w ciągu 5 min. w trakcie dnia (od godz. 06.00 do godz. 20.00) i w ciągu 5 min. w trakcie nocy (od godz. 20.00 do godz. 06.00), licząc od zgłoszenia takiej potrzeby przez Zamawiającego, a także w takim samym czasie od chwili ujawnienia przez monitoring zdarzenia wymagającego reakcji grupy interwencyjnej. Dozór w formie stałego monitoringu. Wykonawca zamontuje system monitoringu na terenie Zamawiającego przy ul. Bohaterów Monte Cassino 8, 10. Koszt zamontowania systemu monitoringu, w tym kamer, przetworników, kabli i innych urządzeń niezbędnych do prawidłowego funkcjonowania monitoringu pokrywa Wykonawca. Minimalne wymogi systemu monitoringu zostały określone w załączniku nr 4 do SIWZ. Wykonawca zamontuje minimum 28 szt. kamer na terenie Zamawiającego przy ul. Boh. Monte Cassino 8 i 10. Kamery mogą być umiejscowione wewnątrz i na zewnątrz budynków. Zamawiający ustali z Wykonawcą dokładne umiejscowienie kamer przed montażem systemu monitoringu. Wykonawca będzie przechowywał nagrania z systemu monitoringu Zamawiającego przez okres co najmniej 31 dni. Wykonawca zapewni Zamawiającemu w trakcie trwania umowy i przez okres 31 dni od jej rozwiązania lub wygaśnięcia możliwość bezpośredniego wglądu do nagranego materiału oraz możliwość jego nagrania na nośniki danych elektronicznych, takich jak płyty CD, DVD, dyski komputerowa (zewnętrze i wewnętrzne), pamięci flash, itp. Wykonawcom przysługuje prawo, w uzgodnieniu z Zamawiającym, do dokonania wizji lokalnej terenów Zamawiającego w celu oszacowania kosztu usługi. Wymagania dotyczące sposobu finansowania i wykonania zamówionej usługi a) Wykonawca jest zobowiązany do wykonania systemu telewizji obserwacyjnej we własnym zakresie, b) Wykonawca udziela gwarancji na zainstalowany sprzęt przez cały okres umowy, c) Wykonawca jest zobowiązany do nieodpłatnego wykonywania okresowych przeglądów konserwacyjnych, d) Wykonawca jest zobowiązany do nieodpłatnej wymiany uszkodzonych elementów systemu, e) Zamawiający może w każdym okresie obowiązywania umowy wykupić zainstalowany system telewizji obserwacyjnej za niezamortyzowaną wartość zainstalowanego sprzętu lub na koniec trwania umowy za nie więcej niż 5% wartości początkowej, f) Zamawiający nie musi skorzystać z uprawnień wynikających z pkt .e), g) Zamawiający wymaga aby koszty wykonania przedmiotu zamówienia przedstawione były w postaci zryczałtowanej opłaty miesięcznej, h) Zamawiający oświadcza, że umowa na wykonanie przedmiotu zamówienia zawarta będzie na czas określony 36 miesiecy..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 36.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.