eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Mełno › Odbieranie i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych na terenie gminy Gruta

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-06-14

Mełno: Odbieranie i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych na terenie gminy Gruta
Numer ogłoszenia: 230456 - 2013; data zamieszczenia: 14.06.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 183912 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Gruta, Gruta, 86-330 Mełno, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 56 4683121, faks 56 4683188.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Odbieranie i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych na terenie gminy Gruta.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Odbieranie i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych na terenie gminy Gruta, -przeprowadzenie co najmniej 3 zbiórek pozostałych selektywnie zbieranych odpadów;komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych, we wszystkich 17 miejscowościach na terenie gminy Gruta, w mobilnym punkcie selektywnej zbiórki odpadów komunalnych. Do celowo wykonawca zobowiązany doposaży stały punkt zbierania selektywnych odpadów komunalnych;Ogólna charakterystyka Gminy Gruta w kontekście odbioru i zagospodarowania odpadów;1.Liczba mieszkańców zameldowanych na terenie Gminy Gruta (powierzchnia gminy - 123,77 km2) na dzień 30.04.2013r., to 6.723, z czego orientacyjnie przyjmuje się, że faktycznie obecnie zamieszkuje teren gminy około 6.000 osób;2.Na terenie Gminy Gruta jest ok. 1.600 nieruchomości zamieszkałych przez mieszkańców, na dzień ogłoszenia przetargu ok. 10% właścicieli tych nieruchomości zadeklarowało fakt niesortowania odpadów komunalnych. Liczba właścicieli nieruchomości, od których zostały odebrane odpady komunalne w 2012 roku - 1174.Przedmiotem zbiórek będzie: sprzęt elektryczny i elektroniczny, akumulatory, chemikalia, opony, meble, leki i inne odpady wielkogabarytowe oraz odpady budowlane i rozbiórkowe, wyposażenie nieruchomości w pojemniki służące do zbierania odpadów komunalnych, opracowanie i dostarczenie właścicielom nieruchomości zamieszkałych harmonogramu odbierania odpadów. Wykonawca podczas realizacji zamówienia zapewni osiągnięcie odpowiednich poziomów recyklingu, przygotowania do ponownego użycia i odzysku innymi metodami oraz ograniczenia masy odpadów komunalnych ulegających biodegradacji przekazywanych do składowania zgodnie z art. 3 ust. 2 pkt.7, art. 3b i art. 3c ustawy z dnia 13 września 1996r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U. z 2012 r., poz. 391), rozporządzeniem Ministra Środowiska z 29 maja 2012 r. w sprawie poziomów recyklingu, przygotowania do ponownego użycia i odzysku innymi metodami niektórych frakcji odpadów komunalnych, rozporządzeniem Ministra Środowiska z 25 maja 2012 r. w sprawie poziomów ograniczania masy odpadów komunalnych ulegających biodegradacji przekazywanych do składowania oraz sposobu obliczania poziomu ograniczania masy tych odpadów, uchwałą Sejmiku Województwa Kujawsko - Pomorskiego z 24 września 2012 r. w sprawie uchwalenia Planu gospodarki odpadami województwa kujawsko - pomorskiego na lata 2012 - 2017 z perspektywą na lata 2018 - 2023, uchwałą sejmiku Województwa Kujawsko - Pomorskiego z 24 września 2012 r. w sprawie wykonania Planu gospodarki odpadami województwa kujawsko - pomorskiego na lata 2012 - 2017 z perspektywą na lata 2018 - 2023. Wykonawca będzie odbierał i zagospodarowywał w każdej ilości następujące rodzaje odpadów komunalnych z terenu nieruchomości zamieszkałych:- niesegregowane odpady komunalne, - odpady ulegające biodegradacji, - szkło, - papier i tektura - tworzywa sztuczne, metal, opakowania wielomateriałowe, Wykonawca zobowiązany będzie do wyposażenia i ustawienia na terenach nieruchomości zamieszkałych, bez dodatkowej opłaty od właściciela nieruchomości pojemników na odpady na czas realizacji przedmiotowego zamówienia. Wykonawca dostarczy pojemniki nie później niż do 30czerwca 2013 r. Urządzenia do gromadzenia odpadów (pojemniki) zostaną ustawione przez Wykonawcę w miejscach uzgodnionych z właścicielami nieruchomości. Pojemniki do zbiórki odpadów muszą posiadać oznaczenie określające rodzaj odpadu gromadzonego w pojemniku oraz podmiocie odbierającym odpady. Ustalenie ilości, rodzaju, pojemności pojemników (z uwzględnieniem częstotliwości opróżniania) dokonuje Wykonawca bez udziału Zamawiającego. Kolory pojemników powinny odpowiadać przepisom prawa powszechnie obowiązującego. Wykonawca ma obowiązek wyposażyć właścicieli nieruchomości w pojemniki o pojemności większej, jeśli zażąda takiego właściciel nieruchomości, a pojemnik o mniejszej pojemności nie zabezpiecza wszystkich zbieranych odpadów. Wykonawca o takim fakcie powiadomi Zamawiającego niezwłocznie, nie później niż w terminie 2 dni od dnia powzięcia wiedzy na ten temat. W przypadku braku możliwości usytuowania pojemników na odpady zbierane selektywnie lub na uzasadnione żądanie właściciela nieruchomości Wykonawca wyposaży nieruchomość w worki do selektywnego zbierania odpadów komunalnych, które następnie będzie odbierał. Wykonawca dostarczy właścicielowi nieruchomości, na której zamieszkują mieszkańcy worki do selektywnego zbierania odpadów w ilości zapewniającej możliwość ciągłego gromadzenia odpadów. W przypadku podejrzenia gospodarowania workami przez właściciela nieruchomości niezgodnego z ich przeznaczeniem, Wykonawca o takim zdarzeniu poinformuje Zamawiającego niezwłocznie, nie później niż w terminie 2 dni od dnia powzięcia wiedzy na ten temat. W trakcie realizacji umowy Wykonawca zobowiązany będzie do wyposażenia nieruchomości w odpowiednie pojemniki zgodnie ze zgłoszeniem Zamawiającego. Dostarczenie i ustawienie pojemników na teren wskazanych nieruchomości nastąpi w ciągu 5 dni roboczych od dnia zgłoszenia przez Zamawiającego. Dotyczy to sytuacji zmiany ilości pojemników na danej nieruchomości, bądź nowych nieruchomości jeżeli pojawią się w trakcie realizacji zamówienia. Wykonawca jest obowiązany utrzymywać w odpowiednim stanie technicznym pojemniki, w tym zapewniać ich mycie i dezynfekcję na własny koszt z częstotliwością zapewniającą utrzymanie ich w należytym stanie sanitarnym, jednak nierzadkiej niż co 6 miesięcy, ze szczególnym uwzględnieniem zwiększenia częstotliwości czyszczenia i mycia pojemników do gromadzenia odpadów ulegających biodegradacji i niesegregowanych odpadów komunalnych w ciepłej porze roku. Proponowane jest w czasie roku dwukrotne umycie pojemników. Mycie pojemników powinno być przeprowadzone w okresie: a.Pierwszy raz w terminie do dnia 30 czerwca danego roku. b.Drugi raz w terminie do dnia 31 października danego roku. Wykonawca jest zobowiązany do prowadzenia mobilnego punktu selektywnego zbierania odpadów komunalnych do 31 grudnia 2013r., a docelowo na czas trwania umowy do utworzenia stałego odpowiednio wyposażonego przez wykonawcę punktu do selektywnego zbierania odpadów w miejscu uzgodnionym z zamawiającym na następujące rodzaje odpadów komunalnych: przeterminowane leki i chemikalia, zużyte baterie i akumulatory, zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny, meble i inne odpady wielkogabarytowe, zużyte opony, odpady budowlane i rozbiórkowe (powstałe z prowadzenia drobnych prac nie wymagających pozwolenia na budowę, zgłoszenia zamiaru budowy lub wykonania robót). Wykonawca będzie odbierał i zagospodarowywał w/w odpady w każdej ilości. Wykonawca otrzyma od Zamawiającego wraz z umową o powierzeniu do przetwarzania danych osobowych, szczegółowy wykaz właścicieli nieruchomości, z których odbierane będą odpady komunalne. Wykonawca jest zobowiązany do odbierania odpadów w taki sposób, by wokół pojemników zachowana była czystość i porządek. Odbieranie odpadów może następować od godz. 7.00 do 20.00. Jeśli podczas odbierania odpadów dojdzie do uszkodzenia lub zniszczenia z winy Wykonawcy pojemników, Wykonawca w trakcie realizacji zamówienia zobowiązany będzie do dodatkowego dostarczenia pojemników na swój koszt. Za szkody w majątku Zamawiającego lub osób trzecich spowodowane w trakcie odbioru odpadów odpowiedzialność ponosi Wykonawca. Wykonawca zobowiązany będzie także do zebrania odpadów leżących obok altanek śmietnikowych i pojemników jeśli będzie to wynikiem jego działania. Usługa odbioru odpadów musi odbywać się zgodnie z harmonogramem przygotowanym przez Wykonawcę i zatwierdzonym przez Zamawiającego. Wykonawca zobowiązany będzie w ramach umowy do przygotowania kalendarza z harmonogramami odbioru odpadów oraz do jego dystrybucji wśród właścicieli nieruchomości, , w przypadku ustalenia jednego stałego dnia w tygodniu odbioru danego typu odpadów wykonawca powinien w przypadku kiedy dzień ten jest wolny od pracy, odpady odebrać w dniu poprzedzającym ten dzień, Wykonawca dostarczy harmonogram właścicielom nieruchomości najpóźniej do 30 czerwca 2013r. Wykonawca wykonujący usługę odbierania odpadów komunalnych jest obowiązany po jej wykonaniu do ustawienia opróżnionego pojemnika w miejsce poprzedniej lokalizacji uzgodnionej z właścicielem posesji. Wykonawca zobowiązany jest do realizowania usługi również w przypadkach kiedy dojazd do punktu odbierania odpadów komunalnych jest utrudniony, w szczególności w przypadku złych warunków atmosferycznych, z powodu prowadzonych remontów dróg, objazdów itp. zadania te wykonawca realizuje w ramach podpisanej umowy. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialności za należyte wykonanie powierzonych czynności, zgodnie z zobowiązującymi przepisami i normami, wykonawca okazuje na żądanie Zamawiającego wszelkie dokumenty potwierdzające wykonywanie przedmiotu umowy zgodnie z określonymi przez Zamawiającego wymaganiami i przepisami prawa. Wykonawca zobowiązany będzie do świadczenia usług dodatkowych w zakresie odbioru odpadów. Usługi dodatkowe to odbiór na wniosek właściciela z terenu nieruchomości odpadów budowlanych, odpadów problemowych oraz odbioru dodatkowych ilości, mebli i innych odpadów wielkogabarytowych z miejsca wyznaczonego przez właściciela nieruchomości. Za wywóz tych odpadów zapłaci właściciel nieruchomości, z której odbierane będą odpady. Cena ofertowa za realizację przedmiotu zamówienia nie obejmuje świadczenia usług dodatkowych. Wykonawca zobowiązany będzie do odbioru z wyznaczonych przez Zamawiającego aptek i budynków użyteczności publicznej przeterminowanych leków i baterii. Wykonawca w ramach realizacji przedmiotu zamówienia nie będzie mógł mieszać selektywnie zebranych odpadów komunalnych z niesegregowanymi (zmieszanymi) odpadami komunalnymi. Wykonawca zobowiązany będzie do monitorowania obowiązku ciążącego na właścicielu nieruchomości w zakresie selektywnego zbierania odpadów komunalnych. W przypadku stwierdzenia, że właściciel nieruchomości nie wywiązuje się z obowiązku w zakresie segregacji odpadów, Wykonawca odbiera odpady jako niesegregowane (zmieszane) odpady komunalne. Wykonawca zobowiązany będzie w terminie 2 dni roboczych od dnia zaistnienia opisanej sytuacji do pisemnego i drogą elektroniczną poinformowania Zamawiającego o niewywiązaniu się z obowiązków segregacji odpadów przez właściciela nieruchomości. Do informacji Wykonawca zobowiązany będzie załączyć dokumentację fotograficzną (tych odpadów i miejscem nieruchomości, z której te odpady pochodzą) i protokół z zaistnienia takiego zdarzenia. Z dokumentacji musi jednoznacznie wynikać, jakiej dotyczy nieruchomości, w jakim dniu i o jakiej godzinie doszło do ustalenia ww. zdarzenia oraz kto sporządził protokół /dane pracowników odbierających w tym dniu odpady z tej posesji/. Wykonawca pozostawi właścicielowi nieruchomości informację o niedopełnieniu zadeklarowanego obowiązku segregacji odpadów - formę pozostawienia informacji Wykonawca uzgodni z Zamawiającym. Wykonawca zobowiązany będzie do ważenia wszystkich odebranych odpadów komunalnych na legalizowanej wadze. Wykonawca zobowiązany będzie do dostarczenia odpadów na własny koszt do instalacji przewidzianej do zastępczej obsługi w przypadku awarii regionalnej instalacji. Wykonawca umożliwia Zamawiającemu dokonanie kontroli i/lub audytu w dowolnym dniu i o dowolnej godzinie w zakresie: pojazdów wykonawcy, instalacji przetwarzających odpady odbierane przez wykonawcę, bazy magazynowo - transportowej. Kontrola i/lub audyt, o których mowa powyżej, mogą dotyczyć zarówno dokumentów, jak i fizycznego sprawdzenia zgodności informacji podawanych w dokumentach ze stanem faktycznym (np. przegląd pojazdu przez Zamawiającego, wizyta Zamawiającego na instalacji i dokonanie pomiarów, wizyta Zamawiającego w bazie magazynowo - transportowej). Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany częstotliwości odbierania odpadów komunalnych przez Wykonawcę z uwzględnieniem, że zmiana częstotliwości odbierania odpadów komunalnych będzie zgodna z obowiązującym Regulaminem utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Gruta. Wszelkie zmiany harmonogramu wymagają formy pisemnej, za wyjątkiem zmian jednorazowych wynikających z nadzwyczajnych sytuacji, np. powódź, gwałtowne opady śniegu, dni ustawowo wolne. O wszelkich zmianach, w tym jednorazowych Wykonawca powiadomi niezwłocznie pisemnie oraz drogą elektroniczną Zamawiającego, zmiana częstotliwości odbioru odpadów komunalnych nie będzie stanowić zmiany umowy w sprawie zamówienia publicznego. Wykonawca odbierający odpady komunalne od właścicieli nieruchomości jest obowiązany do spełnienia wymagań określonych w przepisach ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach oraz Rozporządzenia Ministra Środowiska w sprawie szczegółowych wymagań w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości, w tym: -posiadania wyposażenia umożliwiającego odbieranie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości oraz zapewnienia jego odpowiedniego stanu technicznego, - utrzymania odpowiedniego stanu sanitarnego pojazdów i urządzeń do odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości, - spełnienia wymagań technicznych dotyczących wyposażenia pojazdów do odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości, - zapewnienia odpowiedniego usytuowania i wyposażenia bazy magazynowo-transportowej, - utrzymywania urządzeń do selektywnego gromadzenia odpadów komunalnych znajdujących się na terenie bazy magazynowo - transportowej we właściwym stanie technicznym i sanitarnym, - poddawania myciu i dezynfekcji pojazdów i urządzeń z częstotliwością gwarantującą zapewnienie im właściwego stanu sanitarnego, - posiadania aktualnych dokumentów potwierdzających wykonanie czynności mycia i dezynfekcji, - opróżniania pojazdów z odpadów na koniec każdego dnia roboczego oraz parkowanie ich wyłącznie na terenie bazy magazynowo - transportowej Wykonawcy.Instalacja do jakiej mogą trafić odpady: Odpady zebrane od właścicieli nieruchomości z terenu Gminy Gruta Wykonawca zobowiązany będzie zagospodarować (odbiór, transport, poddanie odzyskowi lub unieszkodliwianiu) zgodnie z Wojewódzkim Planem Gospodarki Odpadami, tj. regionu 1 tucholsko-grudziądzkiego co oznacza, że zebrane na terenie Gminy Gruta odpady komunalne mogą trafić do jednego ze wskazanych w Planie RIPOK-ów. W przypadku frakcji odpadów selektywnie zebranych w ramach zagospodarowania odpadów Wykonawca zobowiązany będzie do ich przekazania do instalacji odzysku unieszkodliwiana, zgodnie z hierarchią postępowania z odpadami, o której mowa w art. 7 ustawy z 27 kwietnia 2001 r. o odpadach. 3.Rodzaj i częstotliwość odbioru stałych odpadów komunalnych odbieranych selektywnie: Z regulaminu §14.1. Ustala się następującą częstotliwość odbierania odpadów komunalnych z terenów nieruchomości oraz terenów przeznaczonych do wspólnego użytku publicznego: 1) z obszarów zabudowy budynkami jednorodzinnymi i wielolokalowymi do dziesięciu lokali włącznie:a) odpady mokre (bioodpady): - w okresie od 1 maja do 31 października - co 2 tygodnie, - w okresie od 1 listopada do 30 kwietnia - co 4 tygodnie, b) papier i tektura, tworzywa sztuczne, opakowania wielomateriałowe, metale - co 4 tygodnie, c) szkło - co 8 tygodni,d) niesegregowane (zmieszane) odpady komunalne - co 2 tygodnie;2) z obszarów zabudowy budynkami wielolokalowymi powyżej dziesięciu lokali:a) odpady mokre (bioodpady): - w okresie od 1 maja do 31 października - co 2 tygodnie, - w okresie od 1 listopada do 30 kwietnia - co 4 tygodnie, b) papier i tektura, tworzywa sztuczne, opakowania wielomateriałowe, metale - co 2 tygodnie,c) szkło - co 8 tygodni,d) niesegregowane (zmieszane) odpady komunalne - co tydzień;Odpady odbierane z punktu elektywnego zbierania odpadów komunalnych wyznaczonego na terenie Gminy Gruta: a) przeterminowane leki i chemikalia,b) zużyte baterie i akumulatory,c) zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny,d) meble i inne odpady wielkogabarytowe,e) zużyte opony f) odpady budowlane i rozbiórkowe (powstałe z prowadzenia drobnych prac nie wymagających pozwolenia na budowę, zgłoszenia zamiaru budowy lub wykonania robót) Częstotliwość odbioru - punkt selektywnej zbiorki odpadów komunalnych będzie funkcjonował na stałe na terenie Gminy. Odbieranie powinno następować co najmniej raz na dwa miesiące, według harmonogramu uzgodnionego przez Wykonawcę z Zamawiającym.4.Standardy sanitarne dotyczące wykonywania zamówienia: Wykonawca zobowiązany jest do realizacji zamówienia uwzględniając zapisy ustawy o odpadach, rozporządzenia Ministra Środowiska w sprawie wymagań odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości, rozporządzenia Ministra Środowiska w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy przy gospodarowaniu odpadami komunalnymi, Regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Gruta. 5.Obowiązki dotyczące prowadzenia dokumentacji związanej z realizacją zamówienia: a)Wykonawca będzie zobowiązany do przedkładania Zamawiającemu raportów kwartalnych zawierających informacje o ilości i rodzaju pojemników znajdujących się na nieruchomościach, które obsługuje Wykonawca. Ponadto, Wykonawca zobowiązany będzie sporządzić i przekazać Zamawiającemu imienny wykaz zmian w ilości i rodzaju pojemników, które nastąpiły w danym kwartale. b)Wykonawca będzie zobowiązany do dostarczania Zamawiającemu w wersji papierowej i elektronicznej sprawozdań kwartalnych o jakich mowa w art. 9 n ustawy o Utrzymaniu czystości i porządku w gminach. Sprawozdania powinny być sporządzone zgodnie z rozporządzeniem Ministra Środowiska z 15 maja 2012 r. w sprawie wzorów sprawozdań o odebranych odpadach komunalnych, odebranych nieczystościach ciekłych oraz realizacji zadań z zakresu gospodarowania odpadami, a w przypadku zmiany rozporządzenia, zgodnie z obowiązującymi wzorami druków. c)W celu umożliwienia sporządzenia przez Zamawiającego rocznego sprawozdania z realizacji zadań z zakresu gospodarowania odpadami komunalnymi, o którym mowa w art. 9q ustawy, Wykonawca zobowiązany będzie przekazać Zamawiającemu niezbędne informacje umożliwiające sporządzenie sprawozdania. Wykonawca zobowiązany będzie również do przedkładania Zamawiającemu innych informacji nt. odbioru, unieszkodliwiania i segregacji odpadów jeśli w trakcie realizacji zamówienia na Zamawiającego nałożony zostanie obowiązek sporządzania innych sprawozdań z zakresu gospodarki odpadami. Dotyczy to tylko informacji w posiadaniu, których będzie Wykonawca a nie Zamawiający. d)Wykonawca zobowiązany będzie do przedkładania Zamawiającemu najpóźniej wraz z fakturą za dany okres rozliczeniowy raportów wagowych zawierających wyszczególnienie miejsca odbioru odpadów oraz ilości i rodzaju odebranych odpadów ( zgodnie z obowiązująca klasyfikacją odpadów), na których znajdować się winna adnotacja, że odpady pochodzą z terenu Gminy Gruta. e)Wykonawca zobowiązany będzie do przekazywania Zamawiającemu kart przekazania odpadów do RIPOK-ów bądź innej jednostki do odbioru odpadów selektywnie zebranych zgodnie z obowiązującymi wzorami, o jakich mowa w rozporządzeniu Ministra Środowiska z 8 grudnia 2010 r. w sprawie wzorów stosowanych na potrzeby ewidencji i odpadów, rozporządzeniu Ministra Środowiska z dnia 8 grudnia 2010 r. w sprawie zakresu informacji oraz wzorów formularzy służących do sporządzania i przekazywania zbiorczych zestawień danych o odpadach. f)Punkt Obsługi Klienta. 1) Wykonawca jest zobowiązany do prowadzenia dla właścicieli nieruchomości Punktu Obsługi Klienta, 2) adres Punktu Obsługi Klienta oraz nr telefonu zostanie podany przez Wykonawcę po podpisaniu umowy. Dane te zostaną zamieszczone na stronie internetowej prowadzonej przez Zamawiającego, 3) w Punkcie Obsługi Klienta mieszkańcy będą mogli zgłaszać reklamacje dotyczące świadczonej przez Wykonawcę usługi, 4) punkt Obsługi Klienta będzie świadczył swoje usługi w dni robocze w godzinach od 8.00 do 14.00, 5) wykaz wszystkich przyjętych zgłoszeń oraz informację o sposobie ich rozpatrzenia Wykonawca załączy do Raportu Miesięcznego za miesiąc, w którym nastąpiły reklamacje. 6. Dokumenty załączone do SIWZ: 1.Uchwałą nr XXII/152/13 Rady Gminy Gruta z dnia 27 lutego 2013 r. w sprawie regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Gruta; dodatek nr 1 do SIWZ. 2.Uchwałą nr XX/136/12 Rady Gminy Gruta z dnia 28 grudnia 2012 r. w sprawie szczegółowego sposobu i zakresu świadczenia usług w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości i zagospodarowanie tych odpadów; dodatek nr 2 do SIWZ.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.00.00.00 - Usługi odbioru ścieków, usuwania odpadów, czyszczenia/sprzątania i usługi ekologiczne 90.50.00.00 - Usługi związane z odpadami 90.53.30.00 - Usługi gospodarki odpadami 90.51.40.00 - Usługi recyklingu odpadów 90.51.20.00 - Usługi transportu odpadów .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10.06.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Usług Miejskich PUM sp. z o.o., ul. Cegielniana 4, 86-300 Grudziądz, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 738760,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 787903,20

  • Oferta z najniższą ceną: 787903,20 / Oferta z najwyższą ceną: 787903,20

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.