eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łubnice › Zakup lekkiego samochodu ratownictwa drogowego wraz z wyposażeniem

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-06-30

Łubnice: Zakup lekkiego samochodu ratownictwa drogowego wraz z wyposażeniem
Numer ogłoszenia: 228850 - 2012; data zamieszczenia: 30.06.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Ochotnocza Straż Pożarna w Łubnicach , ul. Gen. Sikorskiego 98, 98-432 Łubnice, woj. łódzkie, tel. 0-62 7847039, faks 0-62 7847017.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: stowarzyszenie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup lekkiego samochodu ratownictwa drogowego wraz z wyposażeniem.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia dostawa lekkiego samochodu ratownictwa drogowego wraz z wyposażeniem. 2. Parametry pojazdu: a) samochód fabrycznie nowy, rok produkcji 2012; b) gwarancja: min. 2 lata na cały pojazd. Na okres gwarancji wykonawca wydłuża termin rękojmi; c) silnik: typ turbodiesiel, moc minimalna: 190 KM, spełniający normy spalin min. EURO5; d) skrzynia biegów: manualna, 6 - biegowa; e) napęd: 4 x 2; f) parametry techniczne podwozia pojazdu: techniczna dopuszczalna masa całkowita - max. 7000 kg; g) układ kierowniczy ze wspomaganiem; h) Rodzaj nadwozia: kabina min. 5 osobowa, wyposażona w przeszklone drzwi, na ramie samochodu umieszczona zabudowa kontenerowa na sprzęt z dachem użytkowym. Drzwi przedziału załogi umieszczone po obu stronach pojazdu. Maksymalne wymiary całkowite samochodu: długość 750 cm, szerokość 230 cm, wysokość 300 cm; i) Zabudowa: - zabudowa kontenerowa umieszczona na ramie pomocniczej konstrukcji metalowej, przytwierdzonej do ramy pojazdu, - konstrukcja zabudowy wykonana z aluminium i stali nierdzewnej, - dach zabudowy użytkowy, pokryty blachą aluminiową antypoślizgową, zabezpieczony relingiem, z drabinką wejściową umieszczoną na tylnej ścianie pojazdu, - konstrukcja dachu użytkowego musi zapewniać obciążenie masą min. 2 osób + 100 kg na sprzęt, - dostęp do przedziału sprzętowego za pomocą 5 szt. żaluzji aluminiowych, pyło i bryzgoszczelnych, rozmieszczonych w następujący sposób: 2 szt. z lewej, 2 szt. z prawej i 1 szt. z tyłu zabudowy pojazdu), - podnoszenie żaluzji ręczne, wspomagane mechanizmem sprężynowym, z blokadą opadania po otwarciu, - wszystkie skrytki pojazdu wyposażone w zamki zamykane jednym kluczem, - konstrukcja żaluzji umożliwiająca ich otwarcie i zamknięcie w rękawicach strażackich, - oświetlenie skrytek załączane centralnym wyłącznikiem w kabinie kierowcy, - konstrukcja skrytek zapewniająca odprowadzenie wody z ich wnętrza, - oświetlenie pola pracy na zewnątrz wokół pojazdu, - wewnątrz zabudowy kontenerowej stelaż z półkami aluminiowymi na sprzęt, z możliwością regulacji wysokości półek, - w tylnej skrytce zamontowany agregat wodny ze zwijadłem szybkiego natarcia, - szuflada pod agregat prądotwórczy, - uchwyt na aparaty powietrzne - 2 szt., uchwyty pod pilarkę i przecinarkę, uchwyty na drabinę na dachu, uchwyty na węże ssawne 110 - 2 szt; j) Agregat wodno - pianowy: - pompa wirowa o ciśnieniu roboczym min. 10 bar, - zwijadło szybkiego natarcia z wężem o długości min. 30m, zakończonym prądownicą, - zbiornik na wodę o pojemności min. 500 l, - zbiornik na wodę wyposażony w nasadę zasilającą z możliwością podłączenia węża W-75, - silnik agregatu benzynowy z możliwością rozruchu elektrycznego, - agregat wyposażony w pompę próżniową umożliwiającą zasysanie ze źródła zewnętrznego, - układ wodno - pianowy z dozownikiem środka pianotwórczego, - zbiornik środka pianotwórczego min, 50 l; k) Wyciągarka: dostarcza Zamawiający. Wykonawca dokona montażu z przodu pojazdu; l) Maszt oświetleniowy: maszt zamontowany na stałe w pojeździe, sterowany ręcznie z najaśnicami o mocy łącznej 1000W, wysokość masztu po rozłożeniu od poziomu do reflektorów nie mniej niż 150 cm m) Kolor: kabina i zabudowa - czerwony, zderzaki, nadkola i orurowanie - biały, podest dachu, żaluzje - kolor aluminium; n) Dane techniczne i wyposażenie pojazdu: - układ hamulcowy hydrauliczny, dwuobwodowy, - hamulce tarczowe na przedniej i tylnej osi, - system zapobiegający blokowaniu kół podczas hamowania - ABS, - system kontroli trakcji zapobiegający poślizgowi kół podczas przyspieszania (typu ASR), - system elektronicznego rozdziału siły hamowania (typu EBV), - elektroniczny układ stabilizacji jazdy (typu ESP), - system kontroli awaryjnego hamowania, tzw. asystent hamowania (typu BAS), - wspomaganie układu kierowniczego, - immobiliser, - kolumna kierownicza regulowana w min. 2 płaszczyznach, - instalacja elektryczna 12 V, - dodatkowy akumulator, - dodatkowe gniazdo 12 V w kabinie kierowcy, - światła przeciwmgielne, halogenowe, - pojazd bez wyposażenia w tachograf, - lusterka zewnętrzne szerokokątne, - czołowa poduszka powietrzna kierowcy, - fotel kierowcy z pełną regulacją, - wszystkie fotele wyposażone w 3- punktowe pasy bezpieczeństwa, - podręczne skrytki i półki w kabinie, na dokumentację i drobny sprzęt, - obicie foteli i pokrycie wnętrza kabiny tapicerką zmywalną typu sztuczna skóra, - podłoga kabiny wyłożona zmywalną wykładziną antypoślizgową, - koła min. 16 cali na felgach stalowych, - pełnowymiarowe koło zapasowe dla każdego rodzaju kół pojazdu (w przypadku różnego rozmiaru kół na osi przedniej i tylnej) + klucz i lewarek, - zestaw narzędzi, - trójkąt ostrzegawczy, - apteczka, - gaśnica samochodowa, - klin pod koła, - hak holowniczy kulowy; o) Pojazd musi być wyposażony w urządzenie sygnalizacyjno - ostrzegawcze, akustyczne i świetlne z możliwością podawania komunikatów słownych, z manipulatorem wewnątrz kabiny kierowcy, o następujących parametrach: - poprzeczna belka zespolona sygnalizacyjno - akustyczna na dachu z przodu pojazdu, z lampami błyskowymi koloru niebieskiego i głośnikiem o mocy min. 100 W, napisem STRAŻ i możliwością załączenia tylko sygnalizacji świetlnej bez dźwiękowej, - lampa błyskowa niebieska z tyłu zabudowy pojazdu, - 2 lampy błyskowe niebieskie na masce z przodu pojazdu; p) Wewnątrz kabiny kierowcy zamontowany radiotelefon w zakresie 136 - 174 MHz o mocy 1-25 W, odstęp między kanałami 12,5 kHz, wraz z instalacją antenową; q) Samochód musi spełniać wymagania polskich przepisów o ruchu drogowym, z uwzględnieniem wymagań dotyczących pojazdów uprzywilejowanych zgodnie z Ustawą Prawo o ruchu drogowym. Podwozie musi posiadać świadectwo homologacji typu r) Samochód musi posiadać niezbędne dokumenty wymagane do rejestracji jako samochód uprzywilejowany w ruchu, pożarniczy lub specjalny. UWAGA: Zamawiający wymaga aby samochód posiadał świadectwo dopuszczenia (w rozumieniu przepisów Rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 20 czerwca 2007r. w sprawie wykazu wyrobów służących zapewnieniu bezpieczeństwa publicznego lub ochronie zdrowia i życia oraz mienia, a także zasad wydawania dopuszczenia tych wyrobów do użytkowania Dz. U. z 2007r. Nr 143, poz. 1002) lub pozytywną opinię Centrum Naukowo- Badawczego Ochrony Przeciwpożarowej im. Józefa Tuliszkowskiego, ul. Nadwiślańska 213, 05-420 Józefów k/ Otwocka. Oryginał świadectwa dopuszczenia lub oryginał pozytywnej opinii CNBOP winien być przedstawiony Zamawiającemu najpóźniej w dniu rozpoczęcia odbioru techniczno- jakościowego przedmiotu zamówienia. Ponadto oferent będzie musiał załączyć najpóźniej w dniu rozpoczęcia odbioru techniczno- jakościowego przedmiotu zamówienia, następujące dokumenty: - książkę serwisową pojazdu, - gwarancję na pojazd i na osprzęt - instrukcje użytkowania pojazdu i osprzętu Załączone dokumenty muszą być napisane w języku polskim bądź przetłumaczone na język polski. Przedmiot zamówienia ma zostać dostarczony do siedziby Zamawiającego bądź w miejsce przez niego wskazane (na terenie gminy) do dnia zakończenia zadania. Dostawca zobowiązany jest w ramach dostawy do przeszkolenia kierowców w zakresie obsługi technicznej samochodu..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.14.42.10 - Wozy strażackie 29.22.15.32 - 29.22.15.32 .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 19.10.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków wymaganych od wykonawców wg formuły spełnia - nie spełnia na podstawie złożonych przez wykonawców dokumentów i oświadczeń określonych w SIWZ.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

a) Wypełniony formularz ofertowy stanowiący załącznik nr 1 do SIWZ, b) Oświadczenie, na podstawie art. 8 ust. 3 ustawy pzp, o nieujawnianiu informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (dokument fakultatywny, brak dokumentu nie powoduje odrzucenia oferty załącznik nr 6)

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Na podstawie art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający przewiduje możliwość dokonania istotnych zmian postanowień umowy zawartej z wybranym Wykonawcą w następujących przypadkach: a) gdy niedotrzymanie pierwotnego terminu realizacji umowy stanowi konsekwencję działania sił wyższych niezależnych od Wykonawcy, nie stanowiących jego i podwykonawców problemów organizacyjnych, których nie można było przewidzieć - Zamawiający dopuszcza możliwość przedłużenia terminu realizacji umowy o czas niezbędny do usunięcia konsekwencji działania siły wyższej. Siła wyższa, o której mowa wyżej jest to zdarzenie niezależne od Wykonawcy, nie stanowiące jego problemów organizacyjnych którego strony umowy nie mogły przewidzieć, któremu nie mogły zapobiec, ani któremu nie mogły przeciwdziałać, a które uniemożliwia wykonawcy wykonanie w części lub w całości jego zobowiązania wynikającego z niniejszej umowy. b) w sytuacjach, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, a nie powstałych z winy Zamawiającego lub Wykonawcy, Zamawiający dopuszcza możliwość niezrealizowania pełnego zakresu zadania wraz z odpowiednim zmniejszeniem wynagrodzenia umownego, c) wystąpienia okoliczności, których strony nie były w stanie przewidzieć, pomimo zachowania należytej staranności, mających bezpośredni wpływ na terminowość wykonywania robót, d) ustawowej zmiany podatku od towarów i usług (VAT) (w takim przypadku nie może ulec zmianie wartość wynagrodzenia brutto), e) zaistnieje konieczność zrealizowania zadania przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych/technologicznych niż wskazane w specyfikacji technicznej, w sytuacji, gdyby zastosowanie przewidzianych rozwiązań groziło niewykonaniem lub wadliwym wykonaniem przedmiotu umowy - w takim przypadku wykonawca może wnieść o realizację zamówienia przy pomocy innych rozwiązań technicznych / technologicznych o równoważnych lub lepszych parametrach, f) obniżenia wynagrodzenia wykonawcy, w tym w wyniku zmniejszenia zakresu rzeczowego robót, skrócenia terminu realizacji umowy, zastosowania zamiennych rozwiązań, materiałów i urządzeń uzgodnionych z Zamawiającym, nie skutkujących podwyższeniem wynagrodzenia wykonawcy 2. Wprowadzane zmiany postanowień niniejszej umowy muszą być korzystne dla Zamawiającego i nie mogą wprowadzać warunków, które gdyby zostały ujęte w ramach przeprowadzonej procedury przetargowej udzielenia zamówienia umożliwiły by wybór innej oferty niż ta, która została wybrana., a ponadto nie mogą naruszać art. 140 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych 3. W przedstawionych w ust.1 przypadkach, strony ustalają nowe terminy realizacji zamówienia, z tym, że maksymalny okres przesunięcia terminu zakończenia realizacji przedmiotu umowy będzie równy okresowi przerwy lub przestoju. Dodatkowo przyczyna i okres przesunięcia terminu będzie musiał być szczegółowo uzasadniony przez wykonawcę i zaakceptowany przez zamawiającego. 4. Wszelkie zmiany treści umowy mogą być dokonywane wyłącznie w formie aneksu podpisanego przez obie strony, pod rygorem nieważności.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bip.lubnice.akcessnet.net w dziale Ogłoszenia przetargów, rok 2012
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Łubnicach, ul.gen.Sikorskiego 102, 98-432 Łubnice.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.07.2012 godzina 12:00, miejsce: Urząd Gminy w Łubnicach ul. Gen. Sikorskiego 102 98-432 Łubnice pokój nr 3 (I piętro - sekretariat).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Poprawny adres i numery telefonów Zamawiającego znajdują się w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.