To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2013-06-13
Wrocław: Dostawa odzieży i obuwia roboczego dla Zarządu Zlewni Środkowej Odry - odcinek opolski
Numer ogłoszenia: 227216 - 2013; data zamieszczenia: 13.06.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 135288 - 2013r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Regionalny Zarząd Gospodarki Wodnej we Wrocławiu, ul. Norwida 34, 50-950 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 3378800, faks 071 3285048.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Administracja Rządowa Niezespolona.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa odzieży i obuwia roboczego dla Zarządu Zlewni Środkowej Odry - odcinek opolski.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Opis przedmiotu zamówienia stanowią załączniki: a) Nr 2 A - OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA - część A - wykaz asortymentowy z opisem zamawianych produktów i wymaganiami b) Nr 2 B - OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA - część B - zestawienie rozmiarów i ilości zamawianych produktów. Wykonawca dostarczy przedmiot umowy do magazynu Zamawiającego w Opolu-Wróblinie przy ul. Gawędy 66, własnym transportem i na własny koszt w następujących terminach: a) poz. od 1 do 16 oferty cenowej, tj.: ubrania robocze, czapki robocze letnie, buty (trzewiki) robocze, buty z ochroną przeciwprzepięciową, buty gumowe, kurtki przeciwdeszczowe, swetry robocze, koszule flanelowe, rękawice robocze wzmacniane, rękawice robocze drelichowe i wampirki, fartuchy robocze, kaski ochronne, spodnie ochronne dla pilarzy - w czterech osobnych, wydzielonych partiach, w terminie do 21 dni od daty zawarcia umowy w godzinach od 7.30 do 13.00, po wcześniejszym zawiadomieniu Zamawiającego, wg załącznika Nr 2B do umowy - OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA - część B - zestawienie rozmiarów i ilości zamawianych produktów, przy czym: I partia obejmuje odzież i obuwie wymienione w kolumnie Krapkowice II partia obejmuje odzież i obuwie wymienione w kolumnie Opole III partia obejmuje odzież i obuwie wymienione w kolumnie Brzeg IV partia obejmuje odzież i obuwie wymienione w kolumnach Turawa i Magazyn. b) poz. od 17 do 22 oferty cenowej, tj.: ubrania robocze ocieplane, rękawice robocze ocieplane, buty filcowo - gumowe, buty ocieplane oraz czapki robocze ocieplane w okresie od dnia 1 października 2013 r. do dnia 11 października 2013 r. w czterech osobnych, wydzielonych partiach, w godzinach od 7.30 do 13.00, po wcześniejszym zawiadomieniu Zamawiającego, wg załącznika Nr 2B do umowy - OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA - część B - zestawienie rozmiarów i ilości zamawianych produktów, przy czym: I partia obejmuje odzież i obuwie wymienione w kolumnie Krapkowice II partia obejmuje odzież i obuwie wymienione w kolumnie Opole III partia obejmuje odzież i obuwie wymienione w kolumnie Brzeg IV partia obejmuje odzież i obuwie wymienione w kolumnie Turawa Wszystkie produkty muszą spełniać normy określone w załączniku Nr 2 A - OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA - część A - wykaz asortymentowy z opisem zamawianych produktów i wymaganiami oraz posiadać znak zgodności z europejskimi normami CE, z zaznaczeniem właściwej kategorii. Zamawiający wymaga aby Wykonawca złożył wraz z ofertą i każdą dostawą dokumenty potwierdzające spełnienie wymogów określonych w załączniku Nr 2 A - OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA - część A - wykaz asortymentowy z opisem zamawianych produktów i wymaganiami. Dokumenty złożone wraz z ofertą winny być zaznaczone numerem pozycji (l.p) zgodnie z numeracją pozycji Oferty cenowej. Produkty wymienione w pozycjach: 1-2, 4-10 , 14, 16-18 oraz 20-21 OFERTY CENOWEJ będą posiadały oznaczenia rozmiaru w sposób określony w załączniku Nr 2 A.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi stanowią załącznik załączniki nr 2A i 2B(w celu podania informacji dotyczących opisu przedmiotu zamówienia należy wykorzystać załącznik F, jeżeli dotyczy) nie dotyczy Dla ofert równoważnych załączenie tabeli równoważności (parametry graniczne do spełnienia przez ofertę równoważ.) Przedmiot zamówienia objęty jest gwarancją na okres nie krótszy niż : a) dla obuwia oraz ubrań roboczych i ubrań roboczych ocieplanych - 24 miesiące; b) dla pozostałej odzieży - 18 miesięcy. Zamawiający nie przewiduje wymagań związanych z realizacją przedmiotu zamówienia określonych w art. 29 ust. 4 ustawy..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.10.00.00 - Odzież branżowa, specjalna odzież robocza i dodatki 18.22.00.00 - Odzież przeciwdeszczowa 18.23.53.00 - Swetry 18.33.20.00 - Koszule 18.44.33.00 - Nakrycia głowy 18.80.00.00 - Obuwie .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21.05.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 3.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO-HANDLOWO-USŁUGOWE "FLAXPOL" SP. Z O.O.
- Przedsiębiorstwo Produkcyjno Handlowo Usługowe FLAXPOL Sp. z o. o., ul . Jagiełły 1, 46-200 Kluczbork, kraj/woj. opolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 55000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 68849,03
Oferta z najniższą ceną: 63182,43 / Oferta z najwyższą ceną: 77459,37
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Remont drogi wojewódzkiej nr 369 odcinkami pomiędzy m. Miszkowice a węzłem S3 Lubawka w km 10+535 - 11+972, km 12+500 - 13+068 i km 13+900 - 16+044, gmina Lubawka.
- Usunięcie źródeł zawilgocenia murów poprzez naprawę elewacji budynku (DWOMP Oddział w Jeleniej Górze).
- BZP.2711.25.2024.MP Kompleksowe utrzymanie czystości w pomieszczeniach wraz z myciem okien i sprzątaniem posesji wokół budynku przy pl. Uniwersyteckim 9/13 we Wrocławiu.
- Sukcesywna dostawa odczynników laboratoryjnych na zajęcia dydaktyczne Wydziału Inżynierii Produkcji Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
- Dostawa drobnego sprzętu do wykonywania zabiegów maloinwazyjnych - dostawa noża harmonicznego
- Dostawa ciepła dla potrzeb Oddziału Terenowego Telewizji Polskiej S.A. w likwidacji we Wrocławiu przy ul. Karkonoskiej 8, w okresie 12 miesięcy (2)
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup ubrań odzieży specjalnej strażaka i środków ochrony strażaka
- Sukcesywna dostawa odzieży , obuwia roboczego oraz innych artykułów BHP dla pracowników ZUOK RUDNO Sp. z o.o.
- Zakup wraz z dostawą odzieży i obuwia dla pracowników Zespołu Opieki Zdrowotnej w Dąbrowie Tarnowskiej
- Dostawa odzieży i obuwia roboczego, ochronnego oraz środków ochrony osobistej dla 42. BLSz w 2024 r.
więcej: Odzież branżowa, specjalna odzież robocza i dodatki »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.