eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wrocław › Dostawa odzieży i obuwia roboczego dla Zarządu Zlewni Środkowej Odry - odcinek opolski

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-04-08

Wrocław: Dostawa odzieży i obuwia roboczego dla Zarządu Zlewni Środkowej Odry - odcinek opolski
Numer ogłoszenia: 135288 - 2013; data zamieszczenia: 08.04.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Regionalny Zarząd Gospodarki Wodnej we Wrocławiu , ul. Norwida 34, 50-950 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 3378800, faks 071 3285048.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wroclaw.rzgw.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Administracja Rządowa Niezespolona.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa odzieży i obuwia roboczego dla Zarządu Zlewni Środkowej Odry - odcinek opolski.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa odzieży i obuwia roboczego dla Zarządu Zlewni Środkowej Odry - odcinek opolski 2. Określenie przedmiotu zamówienia: Opis przedmiotu zamówienia stanowią załączniki: a) Nr 2 A - OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA - część A - wykaz asortymentowy z opisem zamawianych produktów i wymaganiami b) Nr 2 B - OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA - część B - zestawienie rozmiarów i ilości zamawianych produktów. Wykonawca dostarczy przedmiot umowy do magazynu Zamawiającego w Opolu-Wróblinie przy ul. Gawędy 66, własnym transportem i na własny koszt w następujących terminach: a) poz. od 1 do 16 oferty cenowej, tj.: ubrania robocze, czapki robocze letnie, buty (trzewiki) robocze, buty z ochroną przeciwprzepięciową, buty gumowe, kurtki przeciwdeszczowe, swetry robocze, koszule flanelowe, rękawice robocze wzmacniane, rękawice robocze drelichowe i wampirki, fartuchy robocze, kaski ochronne, spodnie ochronne dla pilarzy - w czterech osobnych, wydzielonych partiach, w terminie do 21 dni od daty zawarcia umowy w godzinach od 7.30 do 13.00, po wcześniejszym zawiadomieniu Zamawiającego, wg załącznika Nr 2B do umowy - OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA - część B - zestawienie rozmiarów i ilości zamawianych produktów, przy czym: I partia obejmuje odzież i obuwie wymienione w kolumnie Krapkowice II partia obejmuje odzież i obuwie wymienione w kolumnie Opole III partia obejmuje odzież i obuwie wymienione w kolumnie Brzeg IV partia obejmuje odzież i obuwie wymienione w kolumnach Turawa i Magazyn. b) poz. od 17 do 22 oferty cenowej, tj.: ubrania robocze ocieplane, rękawice robocze ocieplane, buty filcowo - gumowe, buty ocieplane oraz czapki robocze ocieplane w okresie od dnia 1 października 2013 r. do dnia 11 października 2013 r. w czterech osobnych, wydzielonych partiach, w godzinach od 7.30 do 13.00, po wcześniejszym zawiadomieniu Zamawiającego, wg załącznika Nr 2B do umowy - OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA - część B - zestawienie rozmiarów i ilości zamawianych produktów, przy czym: I partia obejmuje odzież i obuwie wymienione w kolumnie Krapkowice II partia obejmuje odzież i obuwie wymienione w kolumnie Opole III partia obejmuje odzież i obuwie wymienione w kolumnie Brzeg IV partia obejmuje odzież i obuwie wymienione w kolumnie Turawa Wszystkie produkty muszą spełniać normy określone w załączniku Nr 2 A - OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA - część A - wykaz asortymentowy z opisem zamawianych produktów i wymaganiami oraz posiadać znak zgodności z europejskimi normami CE, z zaznaczeniem właściwej kategorii. Zamawiający wymaga aby Wykonawca złożył wraz z ofertą i każdą dostawą dokumenty potwierdzające spełnienie wymogów określonych w załączniku Nr 2 A - OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA - część A - wykaz asortymentowy z opisem zamawianych produktów i wymaganiami. Dokumenty złożone wraz z ofertą winny być zaznaczone numerem pozycji (l.p) zgodnie z numeracją pozycji Oferty cenowej. Produkty wymienione w pozycjach: 1-2, 4-10 , 14, 16-18 oraz 20-21 OFERTY CENOWEJ będą posiadały oznaczenia rozmiaru w sposób określony w załączniku Nr 2 A. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi stanowią załącznik załączniki nr 2A i 2B (w celu podania informacji dotyczących opisu przedmiotu zamówienia należy wykorzystać załącznik F, jeżeli dotyczy) nie dotyczy Dla ofert równoważnych załączenie tabeli równoważności (parametry graniczne do spełnienia przez ofertę równoważ. Przedmiot zamówienia objęty jest gwarancją na okres nie krótszy niż : a) dla obuwia oraz ubrań roboczych i ubrań roboczych ocieplanych - 24 miesiące; b) dla pozostałej odzieży - 18 miesięcy. Zamawiający nie przewiduje wymagań związanych z realizacją przedmiotu zamówienia określonych w art. 29 ust. 4 ustawy..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.10.00.00 - Odzież branżowa, specjalna odzież robocza i dodatki 18.22.00.00 - Odzież przeciwdeszczowa 18.23.53.00 - Swetry 18.33.20.00 - Koszule 18.44.33.00 - Nakrycia głowy 18.80.00.00 - Obuwie .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 12.10.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Wadium w wysokości: 600,00 złotych (słownie: sześćset złotych 00/100) Wykonawca zobowiązany jest wnieść przed upływem terminu składania ofert.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi wykazać co najmniej 3 dostawy obejmujące odzież roboczą i obuwie robocze, w tym przynajmniej jedną o wartości nie mniejszej niż 30 000 zł brutto, w okresie ostatnich trzech lat, z załączeniem dowodów że zostały wykonane lub są wykonywane należycie.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • próbki, opisy lub fotografie produktów, które mają zostać dostarczone, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego;
  • zaświadczenie niezależnego podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5) 1. Formularz ofertowy wraz z załącznikami. Należy wypełnić załączony wzór formularza ofertowego stanowiącego załącznik nr 01 do niniejszej SIWZ oraz załączniki: 1a - Oświadczenie Wykonawcy potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu 1b - Oświadczenia Wykonawcy o braku podstaw do wykluczenia 1c - Oświadczenie Wykonawcy potwierdzające posiadanie uprawnień przez osoby uczestniczące w wykonywaniu zamówienia 1d - Oświadczenie innego podmiotu o braku podstaw do wykluczenia (jeżeli dotyczy) 1e - Oświadczenie o przynależności lub nie, do grupy kapitałowej Oferta cenowa winna być podana w wypełnionym formularzu ofertowym. Formularz ofertowy oraz załącznik nr 1a oraz 1 e należy przedstawić w oryginale. Załącznik nr 1b, 1c oraz 1d (jeżeli dotyczy) do Formularza ofertowego należy przedstawić w oryginale lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. 2. Upoważnienie (pełnomocnictwo) dla osoby (lub osób) do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, powinno być dołączone do oferty o ile nie wynika ono z innych dokumentów załączonych do oferty. Pełnomocnictwo należy przedstawić w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie. 3. Pełnomocnictwo dla osoby (lub osób) do reprezentowana Wykonawców w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (w przypadku Wykonawców występujących wspólnie). Pełnomocnictwo należy przedstawić w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie. 4. Wyceniony kosztorys ofertowy Wykonawca winien ją opracować w układzie zgodnym z układem Tabeli kosztorysu ofertowego stanowiącą zał. nr 03 niniejszej SIWZ. Dokument ten winien posiadać datę sporządzenia, podpis osoby uprawnionej do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego. Dokument należy przedstawić w oryginale. 5. Wykonawcy powinni dołączyć do oferty: a) wzory odzieży i obuwia wszystkich produktów wymienionych w ofercie cenowej i wykazie asortymentowo-ilościowy z opisem zamawianych produktów i wymaganiami celem dokonania oceny jakości i estetyki wykonania ; b) dokumenty potwierdzające spełnienie wymogów (norm) określonych w załączniku Nr 2 A - OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA - część A - wykaz asortymentowy z opisem zamawianych produktów i wymaganiami, ponumerowane dla każdego produktu zgodnie z liczbą porządkową Oferty cenowej; c) na plecach załączonej bluzy ubrania roboczego lub ubrania roboczego ocieplanego winien być umieszczony biały nadruk o treści RZGW WROCŁAW, według opisu zawartego w załączniku Nr 2A OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA część A - Wykaz asortymentowy z opisem zamawianych produktów i wymaganiami. Zamawiający dopuszcza dołączenie wzoru napisu jako osobnego załącznika na kuponie materiału odpowiedniego dla ubrań roboczych lub ubrań roboczych ocieplanych. W terminie do 30 dni od daty zakończenia procedury przetargowej, oferenci winni odebrać na własny koszt załączony do oferty komplet z magazynu RZGW we Wrocławiu Zarząd Zlewni Środkowej Odry odcinek opolski z siedzibą w Opolu ul. Odrowążów 2 45-089 Opole (tel. 77-4344021 wew. 322, fax: 77-4537424). Komplet obuwia i odzieży załączony do oferty wybranej przez komisję Przetargową stanowi komplet wzorcowy i winien być pozostawiony u Zamawiającego zgodnie z art. 97 ustawy Prawa Zamówień Publicznych.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 70
  • 2 - Jakość i estetyka wykonania - 30

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian: 1. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany istotnych postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w przypadku wystąpienia, co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej, z uwzględnieniem podawanych warunków ich wprowadzenia: a) rezygnacja przez Zamawiającego z realizacji części przedmiotu umowy - w takim przypadku wynagrodzenie przysługujące Wykonawcy zostanie pomniejszone, przy czym Zamawiający zapłaci za wszystkie spełnione świadczenia oraz udokumentowane koszty, które Wykonawca poniósł w związku z wynikającymi z umowy planowanymi świadczeniami. b) zmiana terminu realizacji przedmiotu umowy - przyczyny zewnętrzne niezależne od Zamawiającego oraz Wykonawcy skutkujące niemożliwością dotrzymania terminów wynikających z umowy; c) zmiana obowiązującej stawki VAT - jeśli zmiana stawki VAT będzie powodować zwiększenie kosztów wykonania umowy po stronie Wykonawcy, Zamawiający dopuszcza możliwość zwiększenia wynagrodzenia o kwotę równą różnicy w kwocie podatku zapłaconego przez Wykonawcę. d) zmiana sposobu rozliczania umowy lub dokonywania płatności na rzecz Wykonawcy - na skutek zmian przepisów prawnych. 2. Zmiany treści umowy wymagają zachowania formy pisemnej pod rygorem nieważności.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wroclaw.rzgw.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Regionalny Zarząd Gospodarki Wodnej we Wrocławiu, ul. C.K. Norwida 34, 50-950 Wrocław; pok. 16 SIWZ MOŻNA WYKUPIĆ OSOBIŚCIE PO ZŁO.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.04.2013 godzina 09:30, miejsce: Regionalny Zarząd Gospodarki Wodnej we Wrocławiu, ul. C. K. Norwida 34, pok. 13, parter.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.