Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-11-20
Augustów: Usługa pośrednictwa finansowego polegającą na comiesięcznym przekazywaniu świadczeń emerytalno-rentowych na indywidualne konta osobiste świadczeniobiorców, drogą elektroniczną w terminie 5 i 25 dnia każdego miesiąca
- w okresie od 1 stycznia 2008r. do 31 grudnia 2008r.
Numer ogłoszenia: 227103 - 2007; data zamieszczenia: 20.11.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Placówka Terenowa w Augustowie, ul. Młyńska 29, 16-300 Augustów, woj. podlaskie, tel. 087 644-67-14, fax 087 643-84-29.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.krus.gov.pl
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów: Nie dotyczy
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa pośrednictwa finansowego polegającą na comiesięcznym przekazywaniu świadczeń emerytalno-rentowych na indywidualne konta osobiste świadczeniobiorców, drogą elektroniczną w terminie 5 i 25 dnia każdego miesiąca - w okresie od 1 stycznia 2008r. do 31 grudnia 2008r..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Świadczenie usług pośrednictwa finansowego polegająca na comiesięcznym przekazywaniu świadczeń emerytalno-rentowych na indywidualne konta osobiste świadczeniobiorców Placówki Terenowej Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego w Augustowie (szacunkowo około 5780 szt.) w dwóch terminach płatności (5 i 25 dnia każdego miesiąca) w okresie od 1 stycznia 2008r. do 31 grudnia 2008r., drogą elektroniczną, z wykorzystaniem zbioru o strukturze wymaganej przez system VideoTel NBP zapisanym na CD-ROM-ie, przy czym czas przekazu nie może przekraczać jednego dnia.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 66.00.00.00 - Usługi pośrednictwa finansowego Kod CPV wg słownika 2008: 66.00.00.00 - Usługi finansowe i ubezpieczeniowe .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Nie wymagane.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą brać udział Wykonawcy, którzy: 1) spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy P.z.p., tj. a) posiadają uprawnienia do wykonywania usług finansowych, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 2) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 w/w ustawy, Zamawiający oceni spełnianie warunków na podstawie przedstawionych dokumentów i oświadczeń, metodą spełnia/nie spełnia. W przypadku nie spełnienia któregokolwiek z warunków udziału w postępowaniu Wykonawca zostanie wykluczony z udziału w postępowaniu odpowiednio na podstawie art. 24 ust. 1 lub 2 ustawy P.z.p. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, spełnienie warunku określonego przez Zamawiającego w podpunkcie 1c oceniane będzie łącznie.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 oraz nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust.1 i 2 ustawy P.z.p. - według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ, podpisane (czytelnie lub z pieczątką imienną) przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy - wymienione w aktualnych dokumentach rejestrowych lub w pełnomocnictwie złożonym w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza; 2) aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 3) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 4) aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenie, że Wykonawca uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; W odniesieniu do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - obowiązek złożenia w/w oświadczenia i dokumentów dotyczy każdego Wykonawcy. Dokumenty wymienione w punktach 2-4 mogą być przedstawione w formie oryginałów lub kopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy - wymienione w dokumentach rejestrowych lub stosownym pełnomocnictwie.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.krus.gov.pl/zadania-krus/zamówienia-publiczne/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Placówka Terenowa Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego w Augustowie, Młyńska 29, 16-300 Augustów, pokój nr 102.
IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: Nie dotyczy
IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: Nie dotyczy.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.12.2007 godzina 11:00, miejsce: Placówka Terenowa Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego w Augustowie, Młyńska 29, 16-300 Augustów, pokój nr 102..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy
INNE PRZETARGI Z AUGUSTOWA
- Sukcesywna dostawa środków czystości dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Augustowie
- Dostawa materiałów dezynfekcyjnych i artykułów do sterylizacji dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Augustowie
- "Termomodernizacja ściany szczytowej oraz od podwórka w budynku przy ul. 3 Maja 25 w Augustowie"
- Ubezpieczenie majątku i innych interesów Powiatu Augustowskiego
- Rozbiórka istniejącego i budowa nowego mostu na Kanale Augustowskim w miejscowości Żyliny w km 3+965 drogi powiatowej nr 1242B Płaska - Żyliny - Sucha Rzeczka wraz z dojazdami
- Zakup i dostawa mebli biurowych oraz mebli na potrzeby pomieszczeń pielęgniarskich i sal pacjentów dla SPZZOD w Augustowie.
więcej: przetargi w Augustowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- USŁUGI UBEZPIECZENIOWE Z PODZIAŁEM NA 2 CZĘŚCI
- Dostawa nowego samochodu osobowego w formie leasingu operacyjnego z opcją wykupu na potrzeby Urzędu Gminy Dywity
- UDZIELENIE GMINIE MIASTA GDYNI KREDYTU DŁUGOTERMONOWEGO DO KWOTY 90 000 000 PLN NA REALIZACJĘ INWESTYCJI I FINANSOWANIE WYDATKÓW NIE ZNAJDUJĄCYCH POKRYCIA W ZAPLANOWANYCH DOCHODACH.
- wykonywanie obsługi bankowej gminy Legnica i jej jednostek organizacyjnych.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.