eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Suwałki › Przedmiotem zamówienia są usługi przeprowadzenia szkoleń zawodowych oraz dostawa materiałów biurowych, papieru oraz tonerów do drukarek w ramach projektu pn. kreatywni.pl (WND-POKL.08.01.01-20-223/11).

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-06-28

Suwałki: Przedmiotem zamówienia są usługi przeprowadzenia szkoleń zawodowych oraz dostawa materiałów biurowych, papieru oraz tonerów do drukarek w ramach projektu pn. kreatywni.pl (WND-POKL.08.01.01-20-223/11).
Numer ogłoszenia: 226512 - 2012; data zamieszczenia: 28.06.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Agencja Rozwoju Regionalnego ARES S.A. w Suwałkach , ul. Teofila Noniewicza 42A, 16-400 Suwałki, woj. podlaskie, tel. 87 5666106, faks 87 5667497.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ares.suwalki.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przedmiotem zamówienia są usługi przeprowadzenia szkoleń zawodowych oraz dostawa materiałów biurowych, papieru oraz tonerów do drukarek w ramach projektu pn. kreatywni.pl (WND-POKL.08.01.01-20-223/11)..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres zamówienia obejmuje cztery zadania (cztery części): Zadanie 1: usługa organizacji i przeprowadzenie szkolenia operatorów w zakresie uzyskania uprawnień do obsługi koparko - ładowarek, ładowarek i koparek jednonaczyniowych (klasa III) dla 10 osób-uczestników kursu zawodowego Operator koparko-ładowarki w ramach projektu kreatywni.pl. Liczba osób do przeszkolenia: 10 osób. Pożądany termin szkolenia: w okresie od dnia zawarcia umowy do 26 sierpnia 2012 r. Szkolenie musi być przeprowadzone w oparciu o program Instytutu Mechanizacji Budownictwa i Górnictwa Skalnego oraz Rozporządzeniem Ministra Gospodarki z dnia 20 września 2001 r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy podczas eksploatacji maszyn i innych urządzeń technicznych do robót ziemnych, budowlanych i drogowych (Dz. U. z 2001r. nr 118 poz. 1263), a także odpowiadać wymogom określonym w § 5 Rozporządzenia Ministra Edukacji i Nauki z dnia 3 lutego 2006r. w sprawie uzyskiwania i uzupełniania przez osoby dorosłe wiedzy ogólnej, umiejętności i kwalifikacji zawodowych w formach pozaszkolnych (Dz. U. z 2006r. nr 31, poz. 216). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: Rozdział 2, zadanie 1 SIWZ. Zadanie 2: Organizacja i przeprowadzenie szkolenia z zakresu cukiernictwa dla 10 osób - uczestniczek kursu zawodowego Cukierniczka specjalistka - ciastka i desery w ramach projektu Kreatywni.pl. Liczba osób do przeszkolenia: 10 osób. Pożądany termin szkolenia: w okresie od dnia zawarcia umowy do 31 lipca 2012 r. Szkolenie musi być przeprowadzone zgodnie z wymaganiami sanitarno-higienicznymi i zasadami bhp oraz oraz wymaganiami określonymi w §5 Rozporządzenia Ministra Edukacji i Nauki z dnia 3 lutego 2006 r. w sprawie uzyskiwania poprzez osoby dorosłe wiedzy ogólnej, umiejętności i kwalifikacji zawodowych w formach pozaszkolnych (Dz. U. z 2006r., nr 31, poz. 216 ze zm.). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: Rozdział 2, zadanie 2 SIWZ. Zadanie 3: Dostawa tonerów do drukarek oraz papieru ksero dla potrzeb powielania materiałów szkoleniowych dla uczestniczek i uczestników kursów zawodowych w ramach projektu kreatywni.pl. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: Rozdział 2, zadanie 3 SIWZ. Zadanie 4: Usługa wykonania wzorników oraz dostawa 12 kompletów materiałów biurowych dla uczestniczek i uczestników kursów zawodowych w ramach projektu kreatywni.pl. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: Rozdział 2, zadanie 4 SIWZ..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8, 30.12.51.10-5, 30.19.20.00-1, 30.19.00.00-7.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: .

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • w przypadku zadania 1: Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca posiada uprawnienia do prowadzenia szkoleń Operator koparko-ładowarki kl. III zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki z 20 września 2001 w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy podczas eksploatacji maszyn i innych urządzeń technicznych do robót ziemnych, budowlanych i drogowych (Dz. U. Nr 118, poz. 1263) wydane przez Instytut Mechanizacji Budownictwa i Górnictwa Skalnego. Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia warunku: weryfikacja nastąpi na podstawie złożonego wraz z ofertą oświadczenia Wykonawcy wg załącznika nr 2 do SIWZ.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca: Dotyczy zadania 1 i 2: - wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, wykonał co najmniej 2 usługi polegające na organizacji i przeprowadzeniu szkoleń dla łącznej liczby minimum 10 osób w zakresie odpowiadającym rodzajem przedmiotowi zamówienia - o wartości nie mniejszej niż cena brutto złożonej oferty na poszczególną część zamówienia z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania, oraz - załączy dokumenty potwierdzające, że usługi zostały wykonane należycie. Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia warunku: Zamawiający wymaga aby Wykonawca przedłożył wykaz wykonanych usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców - załącznik nr 7 do SIWZ oraz dokumenty potwierdzającego, że te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Weryfikacja nastąpi na podstawie złożonych przez Wykonawcę ww. dokumentów. Dotyczy zadania 3 i 4: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia warunku: weryfikacja nastąpi na podstawie złożonego wraz z ofertą oświadczenia Wykonawcy wg załącznika nr 2 do SIWZ.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca: Dotyczy zadania 1: wykaże, że będzie dysponował pomieszczeniem adekwatnym do ilości uczestników kursu, spełniającym wymagania obowiązujących przepisów prawa w zakresie bezpiecznych i higienicznych warunków pracy i nauki, oraz wykaże, że będzie dysponował co najmniej jedną koparko-ładowarką, przystosowaną do nauki, spełniającą wymagania określone w przepisach w sprawie warunków technicznych w zakresie kursu stanowiącego przedmiot zamówienia (załącznik nr 6.1. do SIWZ). Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia warunku: Zamawiający wymaga aby Wykonawca przedłożył: wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usługi w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami - załącznik 6.1. Weryfikacja nastąpi na podstawie złożonego przez Wykonawcę ww. dokumentu. Dotyczy zadania 2: wykaże, że będzie dysponował pomieszczeniem adekwatnym do ilości uczestniczek kursu, spełniającym wymagania obowiązujących przepisów prawa w zakresie bezpiecznych i higienicznych warunków pracy i nauki, tj. pracownią do nauki praktycznej w zakresie kursu stanowiącego przedmiot zamówienia, wyposażoną co najmniej w 10 stałych stanowisk roboczych (10 blatów roboczych stanowiących stałe wyposażenie pracowni), 5 stanowisk roboczych - kuchni gazowych i/lub gazowo-elektrycznych i/lub grzewczych płyt ceramicznych każde, chłodziarkę lub chłodziarko-zamrażarkę, minimum 2 miksery, minimum 1 mikrofalówkę, urządzenia niezbędne do pracy z deserami oraz zdobnictwem cukierniczym (minimum 1 z urządzeń: zamrażarki szokowej i/lub lampy do pracy w karmelu i/lub temperówki do czekolady) - załącznik nr 6.2. do SIWZ, Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia warunku: Zamawiający wymaga aby Wykonawca przedłożył: wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usługi w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami - załącznik 6.2. Weryfikacja nastąpi na podstawie złożonego przez Wykonawcę ww. dokumentu. Dotyczy zadania 3 i 4: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia warunku: weryfikacja nastąpi na podstawie złożonego wraz z ofertą oświadczenia Wykonawcy wg załącznika nr 2 do SIWZ.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca: Dotyczy zadania 1: wykaże, że będzie dysponował co najmniej 1 osobą posiadającą uprawnienia instruktora od minimum 2 lat i posiadającą doświadczenie w postaci przeszkolenia w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert łącznie - minimum 10 osób w zakresie szkolenia Operatora koparko-ładowarki (załącznik nr 8 do SIWZ). Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia warunku: Zamawiający wymaga aby Wykonawca przedłożył: wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informację o podstawie do dysponowania tymi osobami - załącznik nr 8 do SIWZ. Weryfikacja nastąpi na podstawie złożonego przez Wykonawcę ww. dokumentu. Dotyczy zadania 2: wykaże, że będzie dysponował co najmniej 1 wykładowcą posiadającym wykształcenie kierunkowe z zakresu gastronomii i/lub cukiernictwa, doświadczenie zawodowe w prowadzeniu kursów/ szkoleń cukierniczych z zakresu ciast i deserów (przeprowadzenie min. 4 kursów z zakresu ciast i deserów), min. 5 letni staż pracy w branży cukierniczej oraz prowadzeniu kursów i szkoleń związanych z cukiernictwem - załącznik nr 8 do SIWZ. Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia warunku: Zamawiający wymaga aby Wykonawca przedłożył: wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informację o podstawie do dysponowania tymi osobami - załącznik nr 8 do SIWZ. Weryfikacja nastąpi na podstawie złożonego przez Wykonawcę ww. dokumentu. Dotyczy zadania 3 i 4:Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia warunku: weryfikacja nastąpi na podstawie złożonego wraz z ofertą oświadczenia Wykonawcy wg załącznika nr 2 do SIWZ.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia warunku: weryfikacja nastąpi na podstawie złożonego wraz z ofertą oświadczenia Wykonawcy wg załącznika nr 2 do SIWZ.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Stosownie do art. 144 ustawy, Zamawiający zastrzega sobie możliwość dokonania zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której wybrano Wykonawcę, polegającej na: a) zmianie osób wyznaczonych do uzgodnień i koordynacji przedmiotu niniejszej umowy, b) sprostowania oczywistych omyłek pisarskich i rachunkowych, c) zmianie liczebności uczestników na mniejszą (w przypadku nie podjęcia szkolenia przez osobę skierowaną na szkolenie, rezygnacji kandydata/tki ze szkolenia mimo wcześniejszych deklaracji uczestnictwa w szkoleniu lub niestawienia się kandydata/tki na szkolenie pomimo wezwania Zamawiającego) d) zmianie terminu realizacji zamówienia z przyczyn niezależnych od Zamawiającego jak również Wykonawcy, w przypadku wystąpienia zdarzeń losowych. Konieczności zmiany terminu realizacji przedmiotu umowy z przyczyn niezawinionych przez strony nie może spowodować zmiany ceny wynikającej z oferty, na podstawie której był dokonany wybór Wykonawcy. Ponadto Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy w przypadku: - gdy nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizacje przedmiotu umowy; - gdy konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmian wytycznych lub zaleceń Instytucji, która przyznała środki na sfinansowanie umowy; - zaistnienia siły wyższej (powódź, pożar, zamieszki, strajki, ataki terrorystyczne, przerwy w dostawie energii elektrycznej) mającej wpływ na realizację umowy. Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić wyłącznie w przypadkach przewidzianych ustawą oraz postanowieniami niniejszej Specyfikacji istotnych warunków zamówienia, za zgodą obu Stron wyrażoną na piśmie w formie aneksu do umowy, pod rygorem nieważności takiej zmiany.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ares.suwalki.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Agencja Rozwoju Regionalnego ARES S.A. w Suwałkach, ul. Noniewicza 42A, 16-400 Suwałki, Godziny urzędowania: 7.00 - 15.00 od poniedziałku do piątku..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.07.2012 godzina 08:00, miejsce: Agencja Rozwoju Regionalnego ARES S.A. w Suwałkach, ul. Noniewicza 42A, 16-400 Suwałki, Sekretariat..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: kreatywni.pl - Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, wdrożony i realizowany w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013, Priorytetu VIII. Regionalne kadry gospodarki, Działania 8.1. Rozwój pracowników i przedsiębiorstw w regionie, Poddziałania 8.1.1. Wspieranie rozwoju kwalifikacji zawodowych i doradztwo dla przedsiębiorstw..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie 1: usługa organizacji i przeprowadzenie szkolenia operatorów w zakresie uzyskania uprawnień do obsługi koparko - ładowarek, ładowarek i koparek jednonaczyniowych (klasa III) dla 10 osób-uczestników kursu zawodowego Operator koparko-ładowarki w ramach projektu kreatywni.pl..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Usługa organizacji i przeprowadzenie szkolenia operatorów w zakresie uzyskania uprawnień do obsługi koparko - ładowarek, ładowarek i koparek jednonaczyniowych (klasa III) dla 10 osób-uczestników kursu zawodowego Operator koparko-ładowarki w ramach projektu kreatywni.pl. Liczba osób do przeszkolenia: 10 osób. Pożądany termin szkolenia: w okresie od dnia zawarcia umowy do 26 sierpnia 2012 r. Szkolenie musi być przeprowadzone w oparciu o program Instytutu Mechanizacji Budownictwa i Górnictwa Skalnego oraz Rozporządzeniem Ministra Gospodarki z dnia 20 września 2001 r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy podczas eksploatacji maszyn i innych urządzeń technicznych do robót ziemnych, budowlanych i drogowych (Dz. U. z 2001r. nr 118 poz. 1263), a także odpowiadać wymogom określonym w § 5 Rozporządzenia Ministra Edukacji i Nauki z dnia 3 lutego 2006r. w sprawie uzyskiwania i uzupełniania przez osoby dorosłe wiedzy ogólnej, umiejętności i kwalifikacji zawodowych w formach pozaszkolnych (Dz. U. z 2006r. nr 31, poz. 216). Zajęcia odbywać się będą w godzinach popołudniowych lub w weekendy. Wykonawca zapewni: warunki lokalowe niezbędne do przeprowadzenia zajęć teoretycznych (tj. salę wyposażoną w niezbędne pomoce dydaktyczne, a także zagwarantuje miejsca siedzące dla każdego uczestnika szkolenia) oraz sprzęt niezbędny do przeprowadzenia zajęć praktycznych zgodne z w/w rozporządzeniem, dostęp do pomieszczeń sanitarnych w budynku, gdzie odbywają się zajęcia teoretyczne, oznaczenia pomieszczeń, w których będą odbywać się szkolenia, materiałów szkoleniowych oraz wszelkich innych dokumentów związanych z realizacją przedmiotu zamówienia logotypami POKL i UE, nadzór wykładowcy lub instruktora na każdym etapie prowadzonego szkolenia, serwis kawowy podczas zajęć teoretycznych. Miejsce szkolenia: zajęcia teoretyczne i praktyczne odbywać się powinny na terenie powiatu: Miasta Suwałki, i/lub powiatu suwalskiego, i/lub powiatu augustowskiego. Uczestnicy szkolenia powinni otrzymać na własność: aktualny podręcznik (lub skrypt) w zakresie przedmiotu zamówienia, ćwiczenia z testami egzaminacyjnymi w zakresie szkolenia objętego zamówieniem. Sposób sprawdzania efektów szkolenia: egzamin wewnętrzny teoretyczny i praktyczny zgodnie z ww. rozporządzeniem. Wykonawca zamówienia sporządzi protokół z przebiegu egzaminu wewnętrznego. Po ukończeniu szkolenia osoby otrzymują zaświadczenie zgodnie z ww. rozporządzeniem. Wykonawca zobowiązany jest do organizacji i poniesienia kosztów wymaganych badań lekarskich. Wykonawca zobowiązany jest do opłacenia pierwszego egzaminu państwowego (egzamin pod nadzorem IMBiGS) dla osób, które ukończyły szkolenie i zdały egzamin wewnętrzny. Wykonawca zobowiązany jest do rejestracji instytucji i przedmiotu zamówienia na portalu www.inwestycjawkadry.info.pl ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 26.08.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie 2: Organizacja i przeprowadzenie szkolenia z zakresu cukiernictwa dla 10 osób - uczestniczek kursu zawodowego Cukierniczka specjalistka - ciastka i desery w ramach projektu Kreatywni.pl..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Organizacja i przeprowadzenie szkolenia z zakresu cukiernictwa dla 10 osób - uczestniczek kursu zawodowego Cukierniczka specjalistka - ciastka i desery w ramach projektu Kreatywni.pl. Liczba osób do przeszkolenia: 10 osób. Pożądany termin szkolenia: w okresie od dnia zawarcia umowy do 31 lipca 2012 r. Szkolenie musi być przeprowadzone zgodnie z wymaganiami sanitarno-higienicznymi i zasadami bhp oraz oraz wymaganiami określonymi w §5 Rozporządzenia Ministra Edukacji i Nauki z dnia 3 lutego 2006 r. w sprawie uzyskiwania poprzez osoby dorosłe wiedzy ogólnej, umiejętności i kwalifikacji zawodowych w formach pozaszkolnych (Dz. U. z 2006r., nr 31, poz. 216 ze zm.). Zajęcia odbywać się będą w godzinach popołudniowych lub w weekendy. Wykonawca zapewni: warunki lokalowe niezbędne do przeprowadzenia zajęć teoretycznych i praktycznych, dostęp do pomieszczeń sanitarnych w budynku, gdzie odbywają się zajęcia (WC, umywalka, niezbędne środki czystości), oznaczenia pomieszczeń, w których będą odbywać się szkolenia, materiałów szkoleniowych oraz wszelkich innych dokumentów związanych z realizacją przedmiotu zamówienia logotypami POKL i UE, artykuły spożywcze, ozdoby oraz naczynia i urządzenia niezbędne do przeprowadzenia zajęć praktycznych, wykwalifikowaną kadrę dydaktyczną, serwis kawowy w ramach zajęć. Miejsce szkolenia: Teren powiatu: Miasto Suwałki i/lub Miasto Augustów. Uczestniczki/cy szkolenia powinny otrzymać na własność: aktualny materiały dydaktyczny (skrypt, podręcznik, treść prezentacji, etc.) w zakresie przedmiotu zamówienia. Sposób sprawdzania efektów szkolenia: egzamin wewnętrzny teoretyczny i praktyczny. Wykonawca zamówienia sporządzi protokół z przebiegu egzaminu wewnętrznego. Po ukończeniu szkolenia osoby otrzymują zaświadczenie o ukończeniu kursu zawodowego. Wykonawca zobowiązany jest do organizacji i poniesienia kosztów wymaganych badań lekarskich dla uczestniczek/ków nie posiadających aktualnej książeczki zdrowia dla celów sanitarno-epidemiologicznych. Wykonawca zobowiązany jest do rejestracji instytucji i przedmiotu zamówienia na portalu www.inwestycjawkadry.info.pl ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.07.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zadanie 3: Dostawa tonerów do drukarek oraz papieru ksero dla potrzeb powielania materiałów szkoleniowych dla uczestniczek i uczestników kursów zawodowych w ramach projektu kreatywni.pl..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa tonerów do drukarek oraz papieru ksero dla potrzeb powielania materiałów szkoleniowych dla uczestniczek i uczestników kursów zawodowych w ramach projektu kreatywni.pl. 1.Papier ksero 2.Toner czarny do drukarki HP Laser Jet 3015 3.Toner czarny do drukarki HP Color Laser Jet CM 1312 nfi MFP 4.Komplet tonerów do drukarki HP Color Laser Jet CM 1312 nfi MFP (komplet = czarny, turkusowy, purpurowy i żółty)..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.12.51.10-5, 30.19.20.00-1, 30.19.00.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 5.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Zadanie 4: Usługa wykonania wzorników oraz dostawa 12 kompletów materiałów biurowych dla uczestniczek i uczestników kursów zawodowych w ramach projektu kreatywni.pl..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Usługa wykonania wzorników oraz dostawa 12 kompletów materiałów biurowych dla uczestniczek i uczestników kursów zawodowych w ramach projektu kreatywni.pl. 12 kompletów: - Długopis metalowy, z grawerowanymi logotypami POKL oraz UE (zgodnie z księgą wizualizacji projektów współfinansowanych ze środków UE - EFS), wkład czarny lub niebieski; - Ołówek automatyczny z gumką, z grawerowanymi logotypami POKL oraz UE (zgodnie z księgą wizualizacji projektów współfinansowanych ze środków UE - EFS; - Blok notatkowy A5, kratka, min. 50 str. twarda..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.20.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 5.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.