To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2007-11-16
Ruda Śląska: usługa durkowania
Numer ogłoszenia: 224495 - 2007; data zamieszczenia: 16.11.2007
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak, numer ogłoszenia w BZP: 173642 - 2007.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Urząd Pracy w Rudzie Śląskiej, ul. Ballestremów, 41-700 Ruda Śląska, woj. śląskie, tel. 032 7715900, fax 032 7715988.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: usługa durkowania.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem niniejszego zamówienia jest Usługa drukowania. I. CZĘŚĆ ZAMÓWIENIA : Usługa obejmuje drukowanie publikacji nr 1 - Informatora dla pracodawców - należy zachować kolorystykę podaną we wzorach. Publikacja nr 1 - Informator dla pracodawców -określona w załączniku nr 2 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia w ilości 10 000 szt., składająca się z segregatora i wkładki II. CZĘŚĆ ZAMÓWIENIA : Usługa obejmuje drukowanie publikacji nr 2 - Przewodnika dla osób bezrobotnych- należy zachować kolorystykę podaną we wzorach. Publikacja nr 2 - Przewodnik dla osób bezrobotnych - określona w załączniku nr 3 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia w ilości 10 000 szt., składająca się z publikacji właściwej i wkładki III. CZĘŚĆ ZAMÓWIENIA : Usługa drukowania plakatów, ulotek. Plakat określony w załączniku nr 4 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia w ilości 200 sztuk, na papierze kreda błysk, o gramaturze 135 g/m2, druk pełnokolorowy, format A2 wraz z kompletem listew z zawieszką, należy zachować kolorystykę podaną we wzorze. Ulotka określona w załączniku nr 5 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia w ilości 3000 sztuk, na papierze kreda błysk, o gramaturze 135 g/m2, druk pełnokolorowy dwustronny, należy zachować kolorystykę podaną we wzorze. Format A4 łamany do A5. IV CZĘŚĆ ZAMÓWIENIA : Usługa drukowania broszury nr 1 w ilości 1000 sztuk i broszury nr 2 w ilości 1 000 sztuk
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 78.10.00.00 - Uslugi drukowania Kod CPV wg słownika 2008: 79.81.00.00 - Usługi drukowania .
II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 72576 PLN.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: przetarg nieograniczony
IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak; I części zamówienia - projekt -Urząd na 5+. Rozwój oferty usług PUP w Rudzie Śląskiej- wdrażany w ramach dz. 1.1 SPO RZL; IV część zamówienia tj. broszura nr 1 projekt -Pomysł na sukces. Bezrobotna młodzież wkracza na rynek pracy- wdrażany w ramach dz 1.2 SPO RZL, broszura nr 2 projekt -Krok w przyszłość - projekt aktywizacji osób bezrobotnych- wdrażanego w ramach dz 1.3 SPO RZL; wszystkie te projekty są współfinansowane ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego.
SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: usługa drukowania.
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 13.11.2007.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Poligrafia D&N Zakład Usługowo - Handlowy Daniel Nowaczyk - oferta wybrana zgodnie z art. 94 ust. 2 Prawa Zamówień Publicznych, ul. Wolności 287, 41-800 Zabrze, kraj/woj. śląskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 62 800
- Oferta z najniższą ceną: 41500 / oferta z najwyższą ceną: 62800
- Waluta: PLN.
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: usługa drukowania.
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24.10.2007.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Caffeprint.eu - Drukarnia Internetowa, Daniel Nowaczyk
jakie przetargi wygrała firma
Caffeprint.eu - Drukarnia Internetowa, Daniel Nowaczyk
- Poligrafia D&N Zakład Usługowo-Handlowy Daniel Nowaczyk, ul. Wolności 287, 41-800 Zabrze, kraj/woj. śląskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 7400
- Oferta z najniższą ceną: 7400 / oferta z najwyższą ceną: 29000
- Waluta: PLN.
CZĘŚĆ NR: 3 NAZWA: usługa drukowania.
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07.11.2007.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"EXPOL P.RYBIŃSKI, J.DĄBEK SPÓŁKA JAWNA"
jakie przetargi wygrała firma
"EXPOL P.RYBIŃSKI, J.DĄBEK SPÓŁKA JAWNA"
- EXPOL P. Rybiński J.Dąbek Spółka Jawna, ul. Brzeska 4, 87-800 Włocławek, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 996
- Oferta z najniższą ceną: 996 / oferta z najwyższą ceną: 2360
- Waluta: PLN.
CZĘŚĆ NR: 4 NAZWA: usługa drukowania.
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07.11.2007.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"EXPOL P.RYBIŃSKI, J.DĄBEK SPÓŁKA JAWNA"
jakie przetargi wygrała firma
"EXPOL P.RYBIŃSKI, J.DĄBEK SPÓŁKA JAWNA"
- EXPOL P. Rybiński J. Dąbek Spółka Jawna, ul. Brzeska 4, 87-800 Włocławek, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 1380
- Oferta z najniższą ceną: 1380 / oferta z najwyższą ceną: 3200
- Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z RUDY ŚLĄSKIEJ
- Zakup wraz z dostawą artykułów żywnościowych (produktów spożywczych ) dla Miejskiego Przedszkola nr 47 z Oddziałami Integracyjnymi w Rudzie Śląskiej przy ul. Szramka 7
- Zakup i dostawa odzieży i obuwia dla pracowników: Pakiet I Zakup i dostawa odzieży ochronnej dla pracowników medycznych Pakiet II Zakup i dostawa koszulek polo i spodni dla pracowników rehabilitacji Pakiet III Zakup i dostawa obuwia ochronnego
- Ustalenie przebiegu granic działek między gruntami tworzącymi brzegi cieków naturalnych a gruntami do nich przyległymi, sporządzenie podziału i projektu podziału oraz map do celów prawnych
- Stwierdzanie zgonów, ustalanie ich przyczyny oraz wystawianie kart zgonu osób zmarłych w granicach administracyjnych Miasta Ruda Śl. - zgodnie z art. 11 ust. 2 ustawy o cmentarzach i chowaniu zmarłych
- Modernizacja energetyczna budynku komunalnego przy ul. Furgoła 9 w Rudzie Śląskiej w ramach Funduszu Odporności (GZM)
- Kompleksowa modernizacja pomieszczeń Oddziału Perinatologii, Ginekologii i Położnictwa na III i IV piętrze budynku "A" Szpitala Miejskiego w Rudzie Śląskiej Sp. z o.o.
więcej: przetargi w Rudzie Śląskiej »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie usługi wydruku biuletynu wroclaw.pl
- Dostawa materiałów brandingowych, wystawienniczych i konferencyjnych na potrzeby działań informacyjno-promocyjnych dotyczących programu Fundusze Europejskie dla Lubelskiego 2021-2027
- druk Dzienników Ustaw i Monitorów Polskich oraz załączników do Dzienników i Monitorów Polskich.
więcej: Usługi drukowania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.