Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-09-21
Ruda Śląska: USŁUGA DRUKOWANIA
Numer ogłoszenia: 173642 - 2007; data zamieszczenia: 21.09.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Urząd Pracy w Rudzie Śląskiej, ul. Ballestremów 16, 41-700 Ruda Śląska, woj. śląskie, tel. 032 7715900, fax 032 7715988.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.apraca.pl/karu
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: USŁUGA DRUKOWANIA.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem niniejszego zamówienia jest Usługa drukowania. I. CZĘŚĆ ZAMÓWIENIA : Usługa obejmuje drukowanie publikacji nr 1 - Informatora dla pracodawców - należy zachować kolorystykę podaną we wzorach. Publikacja nr 1 - Informator dla pracodawców -określona w załączniku nr 2 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia w ilości 10 000 szt., składająca się z segregatora i wkładki II. CZĘŚĆ ZAMÓWIENIA : Usługa obejmuje drukowanie publikacji nr 2 - Przewodnika dla osób bezrobotnych- należy zachować kolorystykę podaną we wzorach. Publikacja nr 2 - Przewodnik dla osób bezrobotnych - określona w załączniku nr 3 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia w ilości 10 000 szt., składająca się z publikacji właściwej i wkładki III. CZĘŚĆ ZAMÓWIENIA : Usługa drukowania plakatów, ulotek. Plakat określony w załączniku nr 4 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia w ilości 200 sztuk, na papierze kreda błysk, o gramaturze 135 g/m2, druk pełnokolorowy, format A2 wraz z kompletem listew z zawieszką, należy zachować kolorystykę podaną we wzorze. Ulotka określona w załączniku nr 5 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia w ilości 3000 sztuk, na papierze kreda błysk, o gramaturze 135 g/m2, druk pełnokolorowy dwustronny, należy zachować kolorystykę podaną we wzorze. Format A4 łamany do A5. IV CZĘŚĆ ZAMÓWIENIA : Usługa drukowania broszury nr 1 w ilości 1000 sztuk i broszury nr 2 w ilości 1 000 sztuk
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 78.10.00.00 - Uslugi drukowania Kod CPV wg słownika 2008: 79.81.00.00 - Usługi drukowania .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 4.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.11.2007.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki: 1.Spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych - ocena spełniania warunków - oświadczenie w trybie art. 22 (załącznik nr 6 do SIWZ), odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału ZUS lub KRUS . 2. Wykażą, że w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie świadczyli usługi drukowania odpowiadające swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców - ocena spełniania warunków - Wykaz (załącznik nr 8 do SIWZ ) oraz potwierdzenie należytego wykonania usług (np. referencje). Udział w postępowaniu podmiotów występujących wspólnie. a) Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W przypadku złożenia oferty wspólnej wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania ich w postępowaniu i zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. Przepisy ustawy dotyczące wykonawcy stosuje się odpowiednio do wykonawców. b) Każdy z wykonawców występujących wspólnie musi złożyć następujące dokumenty: - Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ustawy Prawo zamówień publicznych - Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - Zaświadczenia naczelnika właściwego Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. c) Podmioty występujące wspólnie złożą łącznie formularz ofertowy, wykaz wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, świadczonych usług drukowania oraz potwierdzenie należytego wykonania usług
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania przez wykonawcę warunków ustawy oraz warunków określonych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, wykonawca przystępując do niniejszego postępowania winien przedłożyć następujące dokumenty: 1. Wypełniony formularz ofertowy według załącznika nr 1 do SIWZ, 2. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ustawy Prawo zamówień publicznych - załącznik nr 6 do SIWZ, 3. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 4. Zaświadczenia naczelnika właściwego Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 5. Wykaz wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie świadczenia usług drukowania druków - załącznik nr 8 do SIWZ wraz z potwierdzeniem należytego wykonania usług (np. referencje).
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.apraca.pl/karu
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Urząd Pracy w Rudzie Ślaskiej, ul. Ballestremów 16, 41-700 Ruda Śląska - pok. 201.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.10.2007 godzina 10:00, miejsce: Powiatowy Urząd Pracy w Rudzie Ślaskiej, ul. Ballestremów 16, 41-700 Ruda Śląska, sekretariat (pok. nr 201).
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Usługa drukowania określona w I części zamówienia, tj. publikacji nr 1 - Informatora dla pracodawców- oraz w II części zamówienia, tj. publikacji nr 2 - Przewodnika dla osób bezrobotnych- jest realizowana w ramach projektu -Urząd na 5+. Rozwój oferty usług PUP w Rudzie Śląskiej- wdrażanego w ramach schematu b -Rozwój oferty usług instytucji rynku pracy, działania 1.1. Rozwój i modernizacja instrumentów i instytucji rynku pracy, priorytetu I Aktywna polityka rynku pracy oraz integracji zawodowej i społecznej Sektorowego Programu Operacyjnego Rozwój Zasobów Ludzkich 2004-2006 współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. Usługa drukowania określona w IV części zamówienia tj. broszury nr 1 jest realizowana w ramach projektu -Pomysł na sukces. Bezrobotna młodzież wkracza na rynek pracy- wdrażanego w ramach Priorytetu I, schematu a, działania 1.2 Sektorowego Programu Operacyjnego Rozwój Zasobów Ludzkich 2004 - 2006 współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego; broszury nr 2 jest realizowana w ramach projektu -Krok w przyszłość - projekt aktywizacji osób bezrobotnych- wdrażanego w ramach Priorytetu I, schematu a, działania 1.3 Sektorowego Programu Operacyjnego Rozwój Zasobów Ludzkich 2004 - 2006 współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Usługa drukowania.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Usługa obejmuje drukowanie publikacji nr 1 - Informatora dla pracodawców należy zachować kolorystykę podaną we wzorach. Publikacja nr 1 - Informator dla pracodawców określona w załączniku nr 2 do SIWZ w ilości 10 000 szt., składająca się z segregatora i wkładki.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 78.10.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Usługa drukowania.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Usługa obejmuje drukowanie publikacji nr 2 - Przewodnika dla osób bezrobotnych należy zachować kolorystykę podaną we wzorach. Publikacja nr 2 - Przewodnik dla osób bezrobotnych - określona w załączniku nr 3 do SIWZ w ilości 10 000 szt., składająca się z publikacji właściwej i wkładki.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 78.10.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Usługa drukowania.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Usługa drukowania plakatów, ulotek. Plakat określony w załączniku nr 4 do SIWZ w ilości 200 sztuk, na papierze kreda błysk, o gramaturze 135 g/m2, druk pełnokolorowy, format A2 wraz z kompletem listew z zawieszką, należy zachować kolorystykę podaną we wzorze. Ulotka określona w załączniku nr 5 do SIWZ w ilości 3000 sztuk, na papierze kreda błysk, o gramaturze 135 g/m2, druk pełnokolorowy dwustronny, należy zachować kolorystykę podaną we wzorze. Format A4 łamany do A5..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 78.10.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Usługa drukowania.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Usługa drukowania broszury nr 1 w ilości 1000 sztuk i broszury nr 2 w ilości 1 000 sztuk.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 78.10.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2007.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z RUDY ŚLĄSKIEJ
- Dostawa i montaż instalacji fotowoltaicznej dla budynku przy ul. Osiedlowej 6 w Rudzie Śląskiej
- Dostawa i montaż instalacji fotowoltaicznej dla budynku przy ul. Janasa 13a w Rudzie Śląskiej
- Dostawa i montaż instalacji fotowoltaicznej dla budynku przy ul. Ks. Niedzieli 51 B w Rudzie Śląskiej
- Sukcesywna dostawa medycznego ciekłego azotu do jednostek organizacyjnych Fundacji ,,Unia Bracka"
- Dostawa i montaż instalacji fotowoltaicznej dla budynku przy ul. Cegielnianej 30 w Rudzie Śląskiej
- Ad.261.2.2024 REMONT BUDYNKU SĄDU REJONOWEGO W RUDZIE ŚLĄSKIEJ
więcej: przetargi w Rudzie Śląskiej »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa drukowania, pakowania, adresowania, kolportowania oraz dostawy 2 wydań pisma Samorządu Województwa Mazowieckiego pt. "Mazowsze serce Polski"
- Wykonanie usługi wydruku biuletynu wroclaw.pl
- druk Dzienników Ustaw i Monitorów Polskich oraz załączników do Dzienników i Monitorów Polskich.
więcej: Usługi drukowania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.