eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków › Realizacja robót remontowych wraz z wykonaniem projektu budowlanego i wykonawczego remontu sanitariatów w bud. 12 KWP przy ul. Mogilskiej 109 w Krakowie oraz z uzyskaniem pozwolenia na budowę/zgłoszenia

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2015-08-29

Kraków: Realizacja robót remontowych wraz z wykonaniem projektu budowlanego i wykonawczego remontu sanitariatów w bud. 12 KWP przy ul. Mogilskiej 109 w Krakowie oraz z uzyskaniem pozwolenia na budowę/zgłoszenia
Numer ogłoszenia: 223818 - 2015; data zamieszczenia: 29.08.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 113549 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Komenda Wojewódzka Policji w Krakowie, ul. Mogilska 109, 31-571 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 6154860, 6154862, faks 012 6154887; 6154219.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Realizacja robót remontowych wraz z wykonaniem projektu budowlanego i wykonawczego remontu sanitariatów w bud. 12 KWP przy ul. Mogilskiej 109 w Krakowie oraz z uzyskaniem pozwolenia na budowę/zgłoszenia.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie w oparciu o program funkcjonalno-użytkowy: projektu budowlanego i wykonawczego pełnobranżowego pomieszczeń w budynku 12 KWP przy ul. Mogilskiej 109 w Krakowie - w 5 egz. i wersji elektronicznej oraz uzyskanie decyzji o pozwoleniu na budowę lub zgłoszenia wykonania robót budowlanych. Równocześnie projekt będzie zawierał wszelkie wymagane przepisami uzgodnienia między innymi bhp, sanepid MSW. Projekt budowlano i wykonawczy dla przedmiotowego zadania remontowego winien spełniać wymogi Rozporządzenia Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego z dnia 25 kwietnia 2012 r. (Dz. U. z 2012 r. poz. 462) oraz być wykonany zgodnie z zasadami wiedzy technicznej. przedmiaru robót, kosztorysu ofertowego sporządzonego metoda tzw. szczegółową w 1 egz. i wersji elektronicznej w 1 egz. specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót w 1 egz. i wersji elektronicznej w 1 egz. remontu w oparciu o sporządzoną dokumentację projektową. UWAGA: Koszt dokumentacji należy wliczyć w cenę oferty poprzez doliczenie do kosztów ogólnych. 2. Prace remontowe będą realizowane w oparciu o opracowaną dokumentację opisaną w punkcie 1 i przyjętą przez Zamawiającego. 3. Prace remontowe będą realizowane w czynnym obiekcie. 4. Z uwagi na to, że budynek ten jest ujęty w gminnej ewidencji zabytków Krakowa, wymagane będzie uzgodnienie z Miejskim Konserwatorem Zabytków Krakowa całej dokumentacji projektowej, w szczególności wymiany stolarki okiennej oraz lokalizacji na elewacji budynku elementów projektowanej wentylacji mechanicznej. 5. Wykonawca musi zapewnić w ramach ceny oferty w okresie gwarancji prawidłowe działanie zaprojektowanej wentylacji mechanicznej z odzyskiem ciepła. 6. Wykonawca zobowiązany jest w okresie gwarancji do zapewnienia wykonywania czynności konserwacyjnych oraz przeglądów zgodnie z wymogami i zaleceniami określonymi przez producenta (m.in. w dokumentacji techniczno-ruchowej, instrukcjach, kartach gwarancyjnych itp.) wszystkich systemów i urządzeń dla zapewnienia ich optymalnej sprawności i utrzymania gwarancji. Koszt tej obsługi należy wliczyć w cenę oferty poprzez doliczenie do kosztu zakupu urządzenia lub kosztów ogólnych. 7. Szczegółowy zakres zamówienia jest określony w programie funkcjonalno-użytkowym stanowiącym załącznik Nr 4 do SIWZ. 8. Zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert równoważnych w zakresie: a) materiałów, urządzeń dla których wskazano w programie funkcjonalno-użytkowym nazwy producentów oraz b) techniki wykonania robót budowlanych, przy czym zastrzega, że oferowane zamienniki urządzeń oraz efekt prac muszą się charakteryzować co najmniej takimi samymi parametrami technicznymi (nie gorszymi), w tym okresem gwarancyjnym, jakie zakładano w niniejszej SIWZ. Wykonawca, który zdecyduje się na złożenie oferty równoważnej, musi liczyć się z faktem, iż zmiana urządzeń lub rozwiązań technicznych na inne, niż zakłada program funkcjonalno-użytkowy może nieść za sobą ryzyko poniesienia przez Wykonawcę ewentualnych kosztów związanych z zastosowaniem innych rozwiązań, niż przyjęte. UWAGA: Udowodnienie równoważności leży po stronie Wykonawcy. 10. Wykonawca udzieli gwarancji na wykonane roboty budowlane, urządzenia i materiały wykorzystane do realizacji zamówienia nie krótszej niż 36 miesięcy licząc od daty odbioru końcowego robót. 11. Wymagania dotyczące gwarancji i serwisu określone są w załączniku Nr 8 do SIWZ. UWAGI: Zamawiający wymaga od Wykonawcy bieżącego uzgadniania i współpracy podczas opracowywania przedmiotowej dokumentacji projektowej. Wszelkie uzgodnienia będą dokonywane na spotkaniach w tym celu zorganizowanych. Zamawiający oczekuje równocześnie, że Wykonawca będzie brał pod uwagę sugestie Zamawiającego dotyczące funkcjonalności i standardu wykończenia pomieszczeń. Na tym etapie Wykonawca przedstawi Zamawiającemu wizualizacje remontowanych pomieszczeń z uwzględnieniem wybranych materiałów okładzinowych i kolorystyki. Nie dopuszcza się sytuacji, aby w tym zakresie Wykonawca bezkrytycznie i bezpodstawnie narzucał swoje rozwiązania projektowe bez akceptacji Zamawiającego..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26.08.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • MERITUM GRUPA BUDOWLANA Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, S.K., ul. Oświęcimska 90B, 32-500 Chrzanów, kraj/woj. małopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 202842,27 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 183270,00

  • Oferta z najniższą ceną: 183270,00 / Oferta z najwyższą ceną: 258988,80

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.