eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rzeszów › Przetarg nieograniczony na realizację projektu Wsparcie funkcjonowania Instytucji Pośredniczącej w Certyfikacji dla Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego 2007-2013 w roku 2009 dostawa materiałów eksploatacyjnych i biurowych oraz sp

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2009-11-26

Rzeszów: Przetarg nieograniczony na realizację projektu Wsparcie funkcjonowania Instytucji Pośredniczącej w Certyfikacji dla Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego 2007-2013 w roku 2009 dostawa materiałów eksploatacyjnych i biurowych oraz sprzętu biurowego dla Podkarpackiego Urzędu Wojewódzkiego w Rzeszowie.
Numer ogłoszenia: 222175 - 2009; data zamieszczenia: 26.11.2009
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 349670 - 2009r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Obsługi Podkarpackiego Urzędu Wojewódzkiego w Rzeszowie, ul. Grunwaldzka 15, 35-959 Rzeszów, woj. podkarpackie, tel. 017 8534428, faks 017 8534428.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przetarg nieograniczony na realizację projektu Wsparcie funkcjonowania Instytucji Pośredniczącej w Certyfikacji dla Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego 2007-2013 w roku 2009 dostawa materiałów eksploatacyjnych i biurowych oraz sprzętu biurowego dla Podkarpackiego Urzędu Wojewódzkiego w Rzeszowie..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest realizacja projektu Wsparcie funkcjonowania Instytucji Pośredniczącej w Certyfikacji dla Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego 2007-2013 w roku 2009 dostawa materiałów eksploatacyjnych i biurowych oraz sprzętu biurowego dla Podkarpackiego Urzędu Wojewódzkiego w Rzeszowie. Materiały eksploatacyjne i biurowe oraz sprzęt biurowy opisane w formularzu oferty w rubryce Wyszczególnienie stanowią przykład spełniający pod względem jakościowym oczekiwania Zamawiającego. 1.Materiały eksploatacyjne: Przedmiotem zamówienia są materiały oryginalne i fabrycznie nowe. Przez materiały oryginalne Zamawiający rozumie takie, które są w 100% nowe, czyli wykonane z elementów nowych, wcześniej nieużywanych, nigdy nie były regenerowane lub refabrykowane, a ich elementy składowe nigdy wcześniej nie były używane i nie wchodziły wcześniej (pierwotnie) w całości lub w części w skład innych materiałów. Materiały oryginalne i fabrycznie nowe to również takie, które pochodzą z bieżącej produkcji, nie są przeróbką, muszą być opakowane w sposób umożliwiający identyfikację takich cech materiałów jak: znak firmowy lub nazwa producenta, termin ważności lub data produkcji z okresem ważności, ilość, rodzaj itp. Bez konieczności naruszania opakowania oraz ze wszystkimi zabezpieczeniami stosowanymi przez producenta np. hologramy czy naklejki identyfikacyjne. Dopuszcza się składanie ofert równoważnych na materiały eksploatacyjne. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne do opisywanych przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowany przez niego przedmiot zamówienia spełnia wymagania określone przez Zamawiającego, indywidualnie dla każdej pozycji asortymentowej. Aby materiał równoważny został uznany przez Zamawiającego za produkt równoważny muszą zostać spełnione następujące wymagania: a)materiał równoważny musi być pełnej kompatybilności z urządzeniami w których ma być użyty; b)posiadać te same lub wyższe parametry techniczno-jakościowe, co produkt oryginalny, w szczególności wymaganą gramaturę i wydajność. c)musi być ściśle określone i wskazane w ofercie do jakiego typu drukarki lub kserokopiarki oferowany jest produkt równoważny, podając odpowiednio: nazwę producenta, nazwę materiału, symbol (kod) oferowanego materiału eksploatacyjnego. d)wydajność wydruku standardowych stron A4 w czerni musi być zmierzona zgodnie z normą ISO/IEC 19752 lub równoważną. UWAGA: (Wykonawca podając w ofercie wydajność musi dopisać, według jakiej normy jest ona zmierzona). e)wydajność wydruku standardowych stron A4 w kolorze musi być zmierzona zgodnie z normą ISO/IEC 19798 lub równoważną. UWAGA: (Wykonawca podając w ofercie wydajność musi dopisać, według jakiej normy jest ona zmierzona). f)oferowany materiał równoważny ma zagwarantować równą lub wyższą oraz powtarzalną jakość wydruków i wydajność co materiał zalecany przez producenta urządzenia w którym ma być on używany. Jeżeli w wyniku zastosowania produktów równoważnych w urządzeniach zamawiającego powstanie szkoda, a autoryzowany serwis urządzenia potwierdzi, że szkoda powstała w wyniku zastosowania nieodpowiednich materiałów eksploatacyjnych, a tym samym Zamawiający został przez Wykonawcę wprowadzony w błąd, co do równoważności zaproponowanych produktów - Wykonawca będzie zobowiązany do naprawienia wyrządzonej szkody poprzez dokonanie na własny koszt (wraz z transportem) w terminie 7 dni kalendarzowych naprawy danego urządzenia, w którym zastosowano zaoferowany przez Wykonawcę produkt, a w przypadku gdy naprawa będzie niemożliwa, do wymiany sprzętu (urządzenia) na nowy, tej samej klasy, zdatny do użytku. W celu stwierdzenia czy materiały równoważne spełniają wymogi równoważności, Zamawiający porówna treść posiadanej specyfikacji wyrobu oryginalnego zarówno z treścią dokumentów dostarczonych w tym celu przez Wykonawcę oraz z treścią sporządzonego przez Wykonawcę w ofercie opisu zaoferowanego produktu równoważnego zawierającego: nazwę producenta, nazwę materiału, symbol (kod), wydajność lub gramaturę. g)jeżeli w trakcie trwania umowy Zamawiający stwierdzi, iż wydajność, jakość lub niezawodność dostarczonych produktów równoważnych niekorzystnie odbiega od produktu oryginalnego, Wykonawca na żądanie Zamawiającego winien materiał oferowany w asortymencie, którego żądanie dotyczy, wymienić na materiał spełniający wymagania Zamawiającego bez zmiany ceny. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w zakresie dotyczącym tylko przedmiotu umowy niniejszej SIWZ. W przypadku zaprzestania produkcji asortymentu wskazanego przez Wykonawcę w ofercie, Wykonawca zaoferuje w zamian część składową przedmiotu umowy o nie niższych parametrach technicznych, funkcjonalnych i kompatybilnych z produktami wskazanymi w SIWZ, oraz przedstawi na piśmie propozycje zmian w zakresie danej części składowej przedmiotu umowy z uzasadnieniem jej konieczności oraz opisem technicznym i funkcjonalnym w stosunku do zamienianego asortymentu ze SIWZ. Powyższa sytuacja może mieć miejsce, pod warunkiem, że Wykonawca wykaże, że dołożył należytej staranności, aby uzyskać informację na temat kontynuowania lub zaprzestania produkcji oferowanego we SIWZ produktu i nie mógł uzyskać w tym względzie informacji do chwili zawarcia umowy. W przypadku wątpliwości Zamawiającego, iż zaoferowany przez Wykonawcę przedmiot zamówienia nie ma charakteru oryginału i z przedstawionej oferty nie będzie wynikać, że jest materiałem równoważnym, Wykonawca zostanie wezwany o wykazanie, że przedmiot zamówienia spełnia ww. wymagania i standardy. Zamawiający będzie wymagał przedstawienia próbek zaoferowanych produktów. Jeśli oczywistym okaże się, że Wykonawca zaoferował materiał oryginalny próbki zostaną zwrócone bez naruszenia, jeśli okaże się, że zaoferowany materiał to produkt równoważny budzący wątpliwości wówczas Zamawiający wezwie Wykonawcę, aby zastosował dany produkt na sprzęcie Zamawiającego w celu ustalenia jakości wydruku i kompatybilności z urządzeniem, w którym ma być użyty. Jednocześnie Zamawiający informuje, że nie będzie ponosił kosztów eksploatacji dostarczonych próbek zaoferowanych nam produktów. W przypadku, gdy dostarczone próbki nie będą odpowiadać opisom z formularza oferty Zamawiający odrzuci ofertę w trybie art. 89 ust. 1 pkt 2 uPzp jako sprzeczną ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia, wybierając ofertę kolejną najkorzystniejszą spełniającą w/w warunki. Dostarczone próbki będzie można odebrać po zakończonym postępowaniu, za próbki nie odebrane do 14 dni po upływie terminu związania ofertą Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za wyjątkiem próbek Wykonawcy, z którym zostanie zawarta umowa te Zamawiający po dokonaniu zapłaty pozostawi do celów porównawczych i zwróci Wykonawcy w późniejszym terminie. 2.Materiały biurowe oraz sprzęt biurowy: Dla materiałów biurowych oraz sprzętu biurowego Zamawiający nie wymaga składania próbek oferowanych towarów w dniu składania oferty za wyjątkiem oferty, która zostanie uznana za najkorzystniejszą, do tej oferty Wykonawca przed zawarciem umowy zostanie wezwany do dostarczenia próbek oferowanych towarów lub dokumentów zgodnie z zapisami w rubryce Wymagania w ofercie. W przypadku, gdy dostarczone próbki nie będą odpowiadać opisom z formularza oferty Zamawiający odrzuci ofertę w trybie art. 89 ust. 1 pkt 2 uPzp jako sprzeczną ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia, wybierając ofertę kolejną najkorzystniejszą spełniającą w/w warunki. Dostarczone próbki będzie można odebrać po zakończonym postępowaniu, za próbki nie odebrane do 14 dni po upływie terminu związania ofertą Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za wyjątkiem próbek Wykonawcy, z którym zostanie zawarta umowa te Zamawiający po dokonaniu zapłaty pozostawi do celów porównawczych i zwróci Wykonawcy w późniejszym terminie. UWAGA: Oferty nie spełniające powyższych wymagań zostaną odrzucone w trybie art. 89 ust. 1 pkt 2 - uPzp jako sprzeczne ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.12.51.00 - Wkłady barwiące 30.19.00.00 - Różny sprzęt i artykuły biurowe 30.19.76.30 - Papier do drukowania 30.14.12.00 - Kalkulatory biurkowe 30.19.97.92 - Kalendarze 30.19.14.00 - Niszczarki .

II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 23090.98 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Zadanie zostanie sfinansowane ze środków przeznaczonych na realizację projektu: Wsparcie funkcjonowania Instytucji Pośredniczącej w Certyfikacji dla Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego 2007-2013 w roku 2009..

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.11.2009.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Biuro Plus Krosno Sp. z o.o., ul. K.Pużaka 51, 38-400 Krosno, kraj/woj. podkarpackie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ
(bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 16.912.38
  • Oferta z najniższą ceną: 16.912.38 oferta z najwyższą ceną: 18.771.77
  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.