eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rzeszów › Przetarg nieograniczony na realizację projektu Wsparcie funkcjonowania Instytucji Pośredniczącej w Certyfikacji dla Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego 2007-2013 w roku 2009 dostawa materiałów eksploatacyjnych i biurowych oraz sp

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-10-07

Rzeszów: Przetarg nieograniczony na realizację projektu Wsparcie funkcjonowania Instytucji Pośredniczącej w Certyfikacji dla Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego 2007-2013 w roku 2009 dostawa materiałów eksploatacyjnych i biurowych oraz sprzętu biurowego dla Podkarpackiego Urzędu Wojewódzkiego w Rzeszowie.
Numer ogłoszenia: 349670 - 2009; data zamieszczenia: 07.10.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Obsługi Podkarpackiego Urzędu Wojewódzkiego w Rzeszowie , ul. Grunwaldzka 15, 35-959 Rzeszów, woj. podkarpackie, tel. 017 8534428, faks 017 8534428.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.uw.rzeszow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przetarg nieograniczony na realizację projektu Wsparcie funkcjonowania Instytucji Pośredniczącej w Certyfikacji dla Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego 2007-2013 w roku 2009 dostawa materiałów eksploatacyjnych i biurowych oraz sprzętu biurowego dla Podkarpackiego Urzędu Wojewódzkiego w Rzeszowie..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest realizacja projektu Wsparcie funkcjonowania Instytucji Pośredniczącej w Certyfikacji dla Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego 2007-2013 w roku 2009 dostawa materiałów eksploatacyjnych i biurowych oraz sprzętu biurowego dla Podkarpackiego Urzędu Wojewódzkiego w Rzeszowie. Materiały eksploatacyjne i biurowe oraz sprzęt biurowy opisane w formularzu oferty w rubryce Wyszczególnienie stanowią przykład spełniający pod względem jakościowym oczekiwania Zamawiającego. 1.Materiały eksploatacyjne: Przedmiotem zamówienia są materiały oryginalne i fabrycznie nowe. Przez materiały oryginalne Zamawiający rozumie takie, które są w 100% nowe, czyli wykonane z elementów nowych, wcześniej nieużywanych, nigdy nie były regenerowane lub refabrykowane, a ich elementy składowe nigdy wcześniej nie były używane i nie wchodziły wcześniej (pierwotnie) w całości lub w części w skład innych materiałów. Materiały oryginalne i fabrycznie nowe to również takie, które pochodzą z bieżącej produkcji, nie są przeróbką, muszą być opakowane w sposób umożliwiający identyfikację takich cech materiałów jak: znak firmowy lub nazwa producenta, termin ważności lub data produkcji z okresem ważności, ilość, rodzaj itp. Bez konieczności naruszania opakowania oraz ze wszystkimi zabezpieczeniami stosowanymi przez producenta np. hologramy czy naklejki identyfikacyjne. Dopuszcza się składanie ofert równoważnych na materiały eksploatacyjne. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne do opisywanych przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowany przez niego przedmiot zamówienia spełnia wymagania określone przez Zamawiającego, indywidualnie dla każdej pozycji asortymentowej. Aby materiał równoważny został uznany przez Zamawiającego za produkt równoważny muszą zostać spełnione następujące wymagania: a) materiał równoważny musi być pełnej kompatybilności z urządzeniami w których ma być użyty; b) posiadać te same lub wyższe parametry techniczno-jakościowe, co produkt oryginalny, w szczególności wymaganą gramaturę i wydajność. c) musi być ściśle określone i wskazane w ofercie do jakiego typu drukarki lub kserokopiarki oferowany jest produkt równoważny, podając odpowiednio: nazwę producenta, nazwę materiału, symbol (kod) oferowanego materiału eksploatacyjnego. d) wydajność wydruku standardowych stron A4 w czerni musi być zmierzona zgodnie z normą ISO/IEC 19752 lub równoważną. UWAGA: (Wykonawca podając w ofercie wydajność musi dopisać, według jakiej normy jest ona zmierzona). e) wydajność wydruku standardowych stron A4 w kolorze musi być zmierzona zgodnie z normą ISO/IEC 19798 lub równoważną. UWAGA: (Wykonawca podając w ofercie wydajność musi dopisać, według jakiej normy jest ona zmierzona). f) oferowany materiał równoważny ma zagwarantować równą lub wyższą oraz powtarzalną jakość wydruków i wydajność co materiał zalecany przez producenta urządzenia w którym ma być on używany. Jeżeli w wyniku zastosowania produktów równoważnych w urządzeniach zamawiającego powstanie szkoda, a autoryzowany serwis urządzenia potwierdzi, że szkoda powstała w wyniku zastosowania nieodpowiednich materiałów eksploatacyjnych, a tym samym Zamawiający został przez Wykonawcę wprowadzony w błąd, co do równoważności zaproponowanych produktów - Wykonawca będzie zobowiązany do naprawienia wyrządzonej szkody poprzez dokonanie na własny koszt (wraz z transportem) w terminie 7 dni kalendarzowych naprawy danego urządzenia, w którym zastosowano zaoferowany przez Wykonawcę produkt, a w przypadku gdy naprawa będzie niemożliwa, do wymiany sprzętu (urządzenia) na nowy, tej samej klasy, zdatny do użytku. W celu stwierdzenia czy materiały równoważne spełniają wymogi równoważności, Zamawiający porówna treść posiadanej specyfikacji wyrobu oryginalnego zarówno z treścią dokumentów dostarczonych w tym celu przez Wykonawcę oraz z treścią sporządzonego przez Wykonawcę w ofercie opisu zaoferowanego produktu równoważnego zawierającego: nazwę producenta, nazwę materiału, symbol (kod), wydajność lub gramaturę. g)jeżeli w trakcie trwania umowy Zamawiający stwierdzi, iż wydajność, jakość lub niezawodność dostarczonych produktów równoważnych niekorzystnie odbiega od produktu oryginalnego, Wykonawca na żądanie Zamawiającego winien materiał oferowany w asortymencie, którego żądanie dotyczy, wymienić na materiał spełniający wymagania Zamawiającego bez zmiany ceny. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w zakresie dotyczącym tylko przedmiotu umowy niniejszej SIWZ. W przypadku zaprzestania produkcji asortymentu wskazanego przez Wykonawcę w ofercie, Wykonawca zaoferuje w zamian część składową przedmiotu umowy o nie niższych parametrach technicznych, funkcjonalnych i kompatybilnych z produktami wskazanymi w SIWZ, oraz przedstawi na piśmie propozycje zmian w zakresie danej części składowej przedmiotu umowy z uzasadnieniem jej konieczności oraz opisem technicznym i funkcjonalnym w stosunku do zamienianego asortymentu ze SIWZ. Powyższa sytuacja może mieć miejsce, pod warunkiem, że Wykonawca wykaże, że dołożył należytej staranności, aby uzyskać informację na temat kontynuowania lub zaprzestania produkcji oferowanego we SIWZ produktu i nie mógł uzyskać w tym względzie informacji do chwili zawarcia umowy. W przypadku wątpliwości Zamawiającego, iż zaoferowany przez Wykonawcę przedmiot zamówienia nie ma charakteru oryginału i z przedstawionej oferty nie będzie wynikać, że jest materiałem równoważnym, Wykonawca zostanie wezwany o wykazanie, że przedmiot zamówienia spełnia ww. wymagania i standardy. Zamawiający będzie wymagał przedstawienia próbek zaoferowanych produktów. Jeśli oczywistym okaże się, że Wykonawca zaoferował materiał oryginalny próbki zostaną zwrócone bez naruszenia, jeśli okaże się, że zaoferowany materiał to produkt równoważny budzący wątpliwości wówczas Zamawiający wezwie Wykonawcę, aby zastosował dany produkt na sprzęcie Zamawiającego w celu ustalenia jakości wydruku i kompatybilności z urządzeniem, w którym ma być użyty. Jednocześnie Zamawiający informuje, że nie będzie ponosił kosztów eksploatacji dostarczonych próbek zaoferowanych nam produktów. W przypadku, gdy dostarczone próbki nie będą odpowiadać opisom z formularza oferty Zamawiający odrzuci ofertę w trybie art. 89 ust. 1 pkt 2 uPzp jako sprzeczną ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia, wybierając ofertę kolejną najkorzystniejszą spełniającą w.w warunki. Dostarczone próbki będzie można odebrać po zakończonym postępowaniu, za próbki nie odebrane do 14 dni po upływie terminu związania ofertą Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za wyjątkiem próbek Wykonawcy, z którym zostanie zawarta umowa te Zamawiający po dokonaniu zapłaty pozostawi do celów porównawczych i zwróci Wykonawcy w późniejszym terminie. 2.Materiały biurowe oraz sprzęt biurowy: Dla materiałów biurowych oraz sprzętu biurowego Zamawiający nie wymaga składania próbek oferowanych towarów w dniu składania oferty za wyjątkiem oferty, która zostanie uznana za najkorzystniejszą, do tej oferty Wykonawca przed zawarciem umowy zostanie wezwany do dostarczenia próbek oferowanych towarów lub dokumentów zgodnie z zapisami w rubryce Wymagania w ofercie. W przypadku, gdy dostarczone próbki nie będą odpowiadać opisom z formularza oferty Zamawiający odrzuci ofertę w trybie art. 89 ust. 1 pkt 2 uPzp jako sprzeczną ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia, wybierając ofertę kolejną najkorzystniejszą spełniającą w/w warunki. Dostarczone próbki będzie można odebrać po zakończonym postępowaniu, za próbki nie odebrane do 14 dni po upływie terminu związania ofertą Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za wyjątkiem próbek Wykonawcy, z którym zostanie zawarta umowa te Zamawiający po dokonaniu zapłaty pozostawi do celów porównawczych i zwróci Wykonawcy w późniejszym terminie. UWAGA: Oferty nie spełniające powyższych wymagań zostaną odrzucone w trybie art. 89 ust. 1 pkt 2 - uPzp jako sprzeczne ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.12.51.00 - Wkłady barwiące 30.19.00.00 - Różny sprzęt i artykuły biurowe 30.19.76.30 - Papier do drukowania 30.14.12.00 - Kalkulatory biurkowe 30.19.97.92 - Kalendarze 30.19.14.00 - Niszczarki .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 14.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy - będący osobami fizycznymi, osobami prawnymi lub jednostkami organizacyjnymi nieposiadającymi osobowości prawnej, a także ww. Wykonawcy występujący wspólnie - spełniający warunki określone w uPzp oraz w SIWZ. Wykonawcy występujący wspólnie ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy. 2.Wykonawcy, o których mowa w ust. 1, mogą ubiegać się o udzielenie zamówienia, jeżeli: 1)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, 3)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, (Zamawiający pozytywnie oceni sytuację ekonomiczną i finansową tych Wykonawców, którzy udokumentują w ofercie fakt posiadania środków finansowych lub zdolności kredytowej (lub obydwu tych form łącznie) w kwocie nie mniejszej niż kwota brutto przedstawiona w ofercie Wykonawcy). 4)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie przepisów art. 24 ust. 1 lub 2 uPzp. 3.Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana przez Zamawiającego na podstawie złożonych przez Wykonawców oświadczeń i dokumentów wchodzących w skład oferty, o których mowa w § 6 części A SIWZ. 4.Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia muszą spełniać wspólnie warunki określone w ust. 2 pkt 2) i 3) natomiast każdy z partnerów musi spełnić warunki i załączyć dokumenty takie jak pojedynczy Wykonawca w zakresie wynikającym z ust. 2 pkt 1) i 4). 5.Niespełnienie któregokolwiek z ww. warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania (art. 24 uPzp)..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia Wykonawcy, że spełnia on warunki udziału w postępowaniu, określone w art. 22 ust. 1 pkt 1 - 4 uPzp oraz nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 lub 2 uPzp (zał. nr 1 do oferty - wg wzoru); 2.W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności związanych z realizacją niniejszego zamówienia Zamawiający żąda przedstawienia w ofercie następującego dokumentu: 1)aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (zał. nr 2 do oferty); 3.W celu potwierdzenia opisanego przez Zamawiającego warunku znajdowania się przez Wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, Zamawiający żąda następującego dokumentu: 1)informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert (zał. nr 3); UWAGI DO § 6 1.W przypadku złożenia oferty przez podmioty występujące wspólnie (konsorcja) przepisy uPzp oraz postanowienia SIWZ dotyczące Wykonawcy stosuje się odpowiednio do Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia. 2.Wykonawcy występujący wspólnie zobowiązani są ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego. Do oferty należy dołączyć oryginał pełnomocnictwa lub kopię pełnomocnictwa notarialnie potwierdzoną za zgodność z oryginałem (zał. nr 4 do oferty). W treści udzielonego pełnomocnictwa muszą się znaleźć następujące wskazania: -pełnomocnictwo dotyczy niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, -nazwa z określeniem adresu i siedziby wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie niniejszego zamówienia, -ustanowiony pełnomocnik oraz zakres jego umocowania. Dokument pełnomocnictwa musi być podpisany przez wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia. Podpisy muszą być złożone przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli wymienione we właściwym rejestrze lub ewidencji Wykonawców składających wspólną ofertę. Stosowne odpisy z rejestru lub ewidencji należy dołączyć do oferty (zał. nr 4.1, 4.2, 4.3 itd.). Powyższych zasad powinien przestrzegać także Wykonawca, który udzielił pełnomocnictwa celem jego reprezentowania w niniejszym postępowaniu. 3.Jeżeli oferta Wykonawców występujących wspólnie zostanie wybrana, Zamawiający zażąda przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy regulującej współpracę tych Wykonawców. 4.Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w § 6 ust. 2 pkt 1) składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a)nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, 5.Dokumenty, o których mowa w ust. 4 lit. a) - uwag do § 6, powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 6.Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust. 4 - uwag do § 6, zastępuje się je dokumentem zwierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Zapisy ust. 5 - uwag do § 6 stosuje się odpowiednio.. 7.Dokumenty, o których mowa w § 6, należy złożyć w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę (z wyjątkiem zał. nr 4, który należy złożyć w formie oryginału lub kopi notarialnie potwierdzonej). 8.Jeżeli złożona przez Wykonawcę kopia dokumentu będzie nieczytelna lub będzie budzić wątpliwości co do jej prawdziwości, Zamawiający zażąda przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu. 9.Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę. 10.Przed dokonaniem oceny spełniania przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu, lub którzy nie złożyli pełnomocnictw, albo którzy złożyli dokumenty zawierające błędy lub którzy złożyli wadliwe pełnomocnictwo do ich złożenia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich złożenia oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Oświadczenia lub dokumenty powinny potwierdzać spełnienie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz spełnienie przez oferowane dostawy wymagań określonych przez Zamawiającego, nie później niż w dniu, w którym upłynął termin składania ofert. Zamawiający wezwie również Wykonawców do złożenia - w wyznaczonym przez siebie terminie - wyjaśnień dotyczących oświadczeń i dokumentów..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.uw.rzeszow.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SIWZ (forma papierowa) jest dostępna w Zakładzie Obsługi Podkarpackiego Urzędu Wojewódzkiego w Rzeszowie przy ul. Jana Styki 3, pok. nr 2, codziennie w dni robocze w godz. 8:00 - 15:00.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.10.2009 godzina 10:00, miejsce: Siedziba Zakładu Obsługi Podkarpackiego Urzędu Wojewódzkiego w Rzeszowie ul. Grunwaldzka 15, 35-959 Rzeszów w sekretariacie pok. 333 (na III piętrze) lub Kancelarii Ogólnej PUW Rzeszów (parter).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zadanie zostanie sfinansowane ze środków przeznaczonych na realizację projektu: Wsparcie funkcjonowania Instytucji Pośredniczącej w Certyfikacji dla Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego 2007-2013 w roku 2009.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.