eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rzeszów › Usługa zorganizowania i przeprowadzenia szkoleń dla pracowników Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Rzeszowie

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-06-10

Rzeszów: Usługa zorganizowania i przeprowadzenia szkoleń dla pracowników Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Rzeszowie
Numer ogłoszenia: 221778 - 2013; data zamieszczenia: 10.06.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 149980 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Urząd Pracy w Rzeszowie, ul. Lisa Kuli 20, 35-025 Rzeszów, woj. podkarpackie, tel. 17 850 92 00, faks 17 850 92 42, 17 852 44 57.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa zorganizowania i przeprowadzenia szkoleń dla pracowników Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Rzeszowie.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Usługa zorganizowania i przeprowadzenia szkoleń dla pracowników Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Rzeszowie: Przedmiot zamówienia jest podzielony i Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia ofert częściowych, według poniższego podziału na części zamówienia: Część I - szkolenie nt. Analiza finansowa projektów w kontekście spójności postępu rzeczowego i finansowego-warsztaty. 1. Ogólne założenia dotyczące usługi szkoleniowej:1) Liczba uczestników szkolenia: 25 osób(1 grupa), 2) 2 dni szkolenia (16 godzin zajęć edukacyjnych) w formie warsztatów,3)Wykonawca zapewni salę szkoleniową na terenie Rzeszowa,4) Wykonawca zapewni usługę restauracyjną. 2.szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik Nr 1.1 do SIWZ.Część II - szkolenie nt. Analizowanie i planowanie wydatkowania środków finansowych na realizację komponentu regionalnego PO KL z uwzględnieniem realokacji 1. Ogólne założenia dotyczące usługi szkoleniowej: 1) Liczba uczestników szkolenia: 20 osób (1 grupa), 2) 2 dni szkolenia (16 godzin zajęć edukacyjnych) w formie wykładów i warsztatów,3) Wykonawca zapewni salę szkoleniową na terenie Rzeszowa, 4) Wykonawca zapewnieni usługę restauracyjną 2.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik Nr 1.2 do SIWZ. Część III - szkolenie nt.Programowanie nowej perspektywy finansowej 2014-2020. 1. Ogólne założenia dotyczące usługi szkoleniowej: 1) Liczba uczestników szkolenia: 40 osób (1 grupa), 2) 1 dzień szkolenia (8 godzin zajęć edukacyjnych) w formie wykładów, 3) Wykonawca zapewni salę szkoleniową na terenie Rzeszowa, 4) Wykonawca zapewnieni usługę restauracyjną. 2.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik Nr 1.3 do SIWZ. Część IV - szkolenie nt. Najczęściej popełniane błędy w zamówieniach publicznych oraz zasady wymierzania korekt finansowych w świetle kontroli projektów finansowanych ze środków UE. 1. Ogólne założenia dotyczące usługi szkoleniowej: 1) Liczba uczestników szkolenia: 25 osób (1 grupa), 2) 2 dni szkolenia (16 godzin zajęć edukacyjnych) w formie wykładów, 3) Wykonawca zapewni salę szkoleniową na terenie Rzeszowa, 4) Wykonawca zapewnieni usługę restauracyjną 2.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik Nr 1.4 do SIWZ. Część V - szkolenie nt.Kontrola w PO KL od A do Z dla zaawansowanych. 1. Ogólne założenia dotyczące usługi szkoleniowej: 1) Liczba uczestników szkolenia: 15 osób (1 grupa), 2) 2 dni szkolenia (16 godzin zajęć edukacyjnych) w formie wykładów, 3) Wykonawca zapewni salę szkoleniową na terenie Rzeszowa, 4) Wykonawca zapewnieni usługę restauracyjną 2.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik Nr 1.5 do SIWZ..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00 - Usługi szkoleniowe .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Zamówienie jest współfinansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 3   

Nazwa: Programowanie nowej perspektywy finansowej 2014-2020

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10.06.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • CREATOR Sp. z o.o., ul. Kołłątaja 5/3B, 20-006 Lublin, kraj/woj. lubelskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 9200,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 5000,00

  • Oferta z najniższą ceną: 5000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 13200,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 4   

Nazwa: Najczęściej popełniane błędy w zamówieniach publicznych oraz zasady wymierzania korekt finansowych w świetle kontroli projektów finansowanych ze środków UE

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10.06.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 7.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Ośrodek Szkoleń Administracyjnych Firma Kamila Syrytczyk, ul. Brodzińskiego 3, 30-506 Kraków, kraj/woj. małopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 14400,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 5200,00

  • Oferta z najniższą ceną: 5200,00 / Oferta z najwyższą ceną: 12500,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 5   

Nazwa: Kontrola w PO KL od A do Z dla zaawansowanych

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10.06.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • EUROPEJSKIE CENTRUM EKONOMICZNE PRESTIŻ SP. Z O.O., ul. Wieniawska 6/13, 20-071 Lublin, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 12700,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 8900,00

  • Oferta z najniższą ceną: 8900,00 / Oferta z najwyższą ceną: 12500,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.