eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rzeszów › USŁUGA ZORGANIZOWANIA I PRZEPROWADZENIA SZKOLEŃ DLA PRACOWNIKÓW WOJEWÓDZKIEGO URZĘDU PRACY W RZESZOWIE

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-04-16

Rzeszów: USŁUGA ZORGANIZOWANIA I PRZEPROWADZENIA SZKOLEŃ DLA PRACOWNIKÓW WOJEWÓDZKIEGO URZĘDU PRACY W RZESZOWIE
Numer ogłoszenia: 149980 - 2013; data zamieszczenia: 16.04.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Urząd Pracy w Rzeszowie , ul. Lisa Kuli 20, 35-025 Rzeszów, woj. podkarpackie, tel. 17 850 92 00, faks 17 850 92 42, 17 852 44 57.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wup-rzeszow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: USŁUGA ZORGANIZOWANIA I PRZEPROWADZENIA SZKOLEŃ DLA PRACOWNIKÓW WOJEWÓDZKIEGO URZĘDU PRACY W RZESZOWIE.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Usługa zorganizowania i przeprowadzenia szkoleń dla pracowników Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Rzeszowie: Przedmiot zamówienia jest podzielny i Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia ofert częściowych, według poniższego podziału na części zamówienia: Część I - szkolenie nt. Analiza finansowa projektów w kontekście spójności postępu rzeczowego i finansowego-warsztaty. 1. Ogólne założenia dotyczące usługi szkoleniowej: 1) Liczba uczestników szkolenia: 25 osób (1 grupa), 2) 2 dni szkolenia (16 godzin zajęć edukacyjnych) w formie warsztatów, 3) Wykonawca zapewni salę szkoleniową na terenie Rzeszowa, 4) Wykonawca zapewnieni usługę restauracyjną. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik Nr 1.1 do SIWZ. Część II - szkolenie nt. Analizowanie i planowanie wydatkowania środków finansowych na realizację komponentu regionalnego PO KL z uwzględnieniem realokacji. 1. Ogólne założenia dotyczące usługi szkoleniowej: 1) ) Liczba uczestników szkolenia: 20 osób (1 grupa), 2) 2 dni szkolenia (16 godzin zajęć edukacyjnych) w formie wykładów i warsztatów, 3) Wykonawca zapewni salę szkoleniową na terenie Rzeszowa, 4) Wykonawca zapewnieni usługę restauracyjną 2.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik Nr 1.2 do SIWZ. Część III - szkolenie nt.Programowanie nowej perspektywy finansowej 2014-2020. 1. Ogólne założenia dotyczące usługi szkoleniowej: 1) Liczba uczestników szkolenia: 40 osób (1 grupa), 2) 1 dzień szkolenia (8 godzin zajęć edukacyjnych) w formie wykładów, 3) Wykonawca zapewni salę szkoleniową na terenie Rzeszowa, 4) Wykonawca zapewnieni usługę restauracyjną. 2.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik Nr 1.3 do SIWZ. Część IV - szkolenie nt. Najczęściej popełniane błędy w zamówieniach publicznych oraz zasady wymierzania korekt finansowych w świetle kontroli projektów finansowanych ze środków UE. 1. Ogólne założenia dotyczące usługi szkoleniowej: 1) Liczba uczestników szkolenia: 25 osób (1 grupa), 2) 2 dni szkolenia (16 godzin zajęć edukacyjnych) w formie wykładów, 3) Wykonawca zapewni salę szkoleniową na terenie Rzeszowa, 4) Wykonawca zapewnieni usługę restauracyjną 2.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik Nr 1.4 do SIWZ. Część V - szkolenie nt. Kontrola w PO KL od A do Z dla zaawansowanych. 1. Ogólne założenia dotyczące usługi szkoleniowej: 1) Liczba uczestników szkolenia: 15 osób (1 grupa), 2) 2 dni szkolenia (16 godzin zajęć edukacyjnych) w formie wykładów, 3) Wykonawca zapewni salę szkoleniową na terenie Rzeszowa, 4) Wykonawca zapewnieni usługę restauracyjną 2.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik Nr 1.5 do SIWZ.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający dokona oceny spełniania powyższego warunku udziału w postępowaniu na podstawie informacji zawartych w złożonym przez Wykonawcę w ofercie oświadczeniu o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w punkcie 5.1.1 SIWZ, w oparciu o zasadę spełnia - nie spełnia.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający dokona oceny spełniania powyższego warunku udziału w postępowaniu na podstawie informacji zawartych w złożonym przez Wykonawcę w ofercie oświadczeniu o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w punkcie 5.1.1 SIWZ, w oparciu o zasadę spełnia - nie spełnia.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający dokona oceny spełniania powyższego warunku udziału w postępowaniu na podstawie informacji zawartych w złożonych przez Wykonawcę w ofercie oświadczeniach i dokumentach, o których mowa odpowiednio w punkcie 5.1. SIWZ, w oparciu o zasadę spełnia - nie spełnia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca jednoznacznie wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował osobami, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, zdolnymi do jego wykonania tj. co najmniej jednym wykładowcą (trenerem), który w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, przeprowadził co najmniej jedno szkolenie z dziedziny będącej tematem szkolenia na które Wykonawca składa ofertę, odpowiednio z zakresu: Część I - analizy finansowej projektów finansowanych ze środków UE Część II - analizy i planowania wydatkowania środków na realizację komponentu regionalnego PO KL Część III - opracowywania strategii wojewódzkich lub powiatowych Część IV - kontroli projektów finansowanych ze środków UE w zakresie zamówień publicznych Część V - kontroli projektów finansowanych ze środków UE Za jedno szkolenie Zamawiający przyjmuje wyłącznie szkolenie przeprowadzone na rzecz jednego podmiotu w ramach jednej umowy (zlecenia, zamówienia). Zamawiający nie dopuszcza wykazywania kilku szkoleń z tego samego tematu (np. dla kilku grup szkoleniowych) przeprowadzonych w ramach jednej umowy (zlecenia, zamówienia). Zamawiający dopuszcza prowadzenie szkolenia maksymalnie przez dwóch wykładowców (trenerów). W takim przypadku obydwaj wykładowcy (trenerzy) muszą spełniać powyższy warunek. Zamawiający dokona oceny spełniania powyższego warunku udziału w postępowaniu na podstawie informacji zawartych w złożonych przez Wykonawcę w ofercie oświadczeniach i dokumentach, o których mowa odpowiednio w punkcie 5.1. SIWZ, w oparciu o zasadę spełnia - nie spełnia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający dokona oceny spełniania powyższego warunku udziału w postępowaniu na podstawie informacji zawartych w złożonym przez Wykonawcę w ofercie oświadczeniu o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w punkcie 5.1.1 SIWZ, w oparciu o zasadę spełnia - nie spełnia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1.Pełnomocnictwo potwierdzające uprawnienia do podpisywania oferty, jeżeli uprawnienia Osoby/Osób podpisujących ofertę nie wynikają z przepisów prawa lub dokumentów rejestrowych. Treść pełnomocnictwa powinna jednoznacznie określać czynności, do wykonania których pełnomocnik jest upoważniony. Pełnomocnictwo potwierdzające uprawnienia do podpisywania oferty musi być złożone w oryginale lub kopii uwierzytelnionej przez notariusza. W przypadku kiedy Wykonawca składa więcej niż jedną ofertę częściową, pełnomocnictwo może złożyć w jednym egzemplarzu, jeżeli potwierdza uprawnienia do podpisywania każdej oferty częściowej. Jeżeli nie, Wykonawca składa oddzielne pełnomocnictwo do podpisywania każdej oferty częściowej. 2.Jeżeli Wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, złoży w ofercie, w szczególności, pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia. Ze złożonego pisemnego zobowiązania musi jednoznacznie wynikać, której części zamówienia dotyczy.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 65
  • 2 - doświadczenie wykładowcy(trenera) - 35

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.wup-rzeszow.e-zet.pl/?c=mdTresc-cmPokaz-552
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wojewódzki Urząd Pracy w Rzeszowie, ul. L. Lisa Kuli 20, 35-025 Rzeszów.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.04.2013 godzina 11:00, miejsce: Wojewódzki Urząd Pracy w Rzeszowie ,ul. L. Lisa Kuli 20, 35-025 Rzeszów, kancelaria na parterze.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie jest współfinansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Analiza finansowa projektów w kontekście spójności postępu rzeczowego i finansowego-warsztaty..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część I - szkolenie nt. Analiza finansowa projektów w kontekście spójności postępu rzeczowego i finansowego-warsztaty. 1. Ogólne założenia dotyczące usługi szkoleniowej: 1) Liczba uczestników szkolenia: 25 osób (1 grupa), 2) 2 dni szkolenia (16 godzin zajęć edukacyjnych) w formie warsztatów, 3) Wykonawca zapewni salę szkoleniową na terenie Rzeszowa, 4) Wykonawca zapewnieni usługę restauracyjną. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik Nr 1.1 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 65
    • 2. doświadczenie wykładowcy(trenera) - 35

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Analizowanie i planowanie wydatkowania środków finansowych na realizację komponentu regionalnego PO KL z uwzględnieniem realokacji.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część II - szkolenie nt. Analizowanie i planowanie wydatkowania środków finansowych na realizację komponentu regionalnego PO KL z uwzględnieniem realokacji. 1. Ogólne założenia dotyczące usługi szkoleniowej: 1) ) Liczba uczestników szkolenia: 20 osób (1 grupa), 2) 2 dni szkolenia (16 godzin zajęć edukacyjnych) w formie wykładów i warsztatów, 3) Wykonawca zapewni salę szkoleniową na terenie Rzeszowa, 4) Wykonawca zapewnieni usługę restauracyjną 2.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik Nr 1.2 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 65
    • 2. doświadczenie wykładowcy (trenera) - 35

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Programowanie nowej perspektywy finansowej 2014-2020.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część III - szkolenie nt. Programowanie nowej perspektywy finansowej 2014-2020 1. Ogólne założenia dotyczące usługi szkoleniowej: 1) Liczba uczestników szkolenia: 40 osób (1 grupa), 2) 1 dzień szkolenia (8 godzin zajęć edukacyjnych) w formie wykładów, 3) Wykonawca zapewni salę szkoleniową na terenie Rzeszowa, 4) Wykonawca zapewnieni usługę restauracyjną. 2.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik Nr 1.3 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 65
    • 2. doświadczenie wykładowcy (trenera) - 35

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Najczęściej popełniane błędy w zamówieniach publicznych oraz zasady wymierzania korekt finansowych w świetle kontroli projektów finansowanych ze środków UE.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część IV - szkolenie nt. Najczęściej popełniane błędy w zamówieniach publicznych oraz zasady wymierzania korekt finansowych w świetle kontroli projektów finansowanych ze środków UE 1. Ogólne założenia dotyczące usługi szkoleniowej: 1) Liczba uczestników szkolenia: 25 osób (1 grupa), 2) 2 dni szkolenia (16 godzin zajęć edukacyjnych) w formie wykładów, 3) Wykonawca zapewni salę szkoleniową na terenie Rzeszowa, 4) Wykonawca zapewnieni usługę restauracyjną 2.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik Nr 1.4 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 65
    • 2. doświadczenie wykładowcy (trenera) - 35

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Kontrola w PO KL od A do Z dla zaawansowanych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część V - szkolenie nt. Kontrola w PO KL od A do Z dla zaawansowanych 1. Ogólne założenia dotyczące usługi szkoleniowej: 1) Liczba uczestników szkolenia: 15 osób (1 grupa), 2) 2 dni szkolenia (16 godzin zajęć edukacyjnych) w formie wykładów, 3) Wykonawca zapewni salę szkoleniową na terenie Rzeszowa, 4) Wykonawca zapewnieni usługę restauracyjną 2.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik Nr 1.5 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 65
    • 2. doświadczenie wykładowcy (trenera) - 35

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.