eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Tarnów › Monitoring obiektów GAZ-SYSTEM S.A. Oddział w Tarnowie w latach 2018 - 2020 (zamówienie podzielone na 4 części)



Ogłoszenie z dnia 2017-11-21

Nr: NP/2017/11/0729/TAR

Przedmiot zamówienia: Monitoring obiektów GAZ-SYSTEM S.A. Oddział w Tarnowie w latach 2018 - 2020 (zamówienie podzielone na 4 części)

Typ: Nieograniczony

Tryb: Przetarg nieograniczony

Kategoria: Usługi

Miasto: Tarnów

Województwo: małopolskie

Data publikacji: 2017-11-21

Data wygaśnięcia: 2017-12-05

CPV:

Osoba kontaktowa: Agnieszka Bujak (ZA) agnieszka.bujak@gaz-system.pl +48 146225221

Zamawiający: Operator Gazociągów Przesyłowych GAZ-SYSTEM S.A. Adres ul. Mszczonowska 4 Miejscowość Warszawa Telefon +48 (022) 220 14 49 www.gaz-system.pl/przetargi

Szczegółowa Specyfikacja Zamówienia

Opis postępowania : Monitoring obiektów GAZ-SYSTEM S.A. Oddział w Tarnowie w latach 2018 - 2020 (zamówienie podzielone na 4 części): a) Część nr I - Ochrona obiektów Terenowej Jednostki Eksploatacji w Sandomierzu, b) Część nr II - Ochrona obiektów Terenowej Jednostki Eksploatacji w Krakowie, c) Część nr III - Ochrona obiektów Terenowej Jednostki Eksploatacji w Jaśle, d) Część nr IV - Ochrona obiektów Terenowej Jednostki Eksploatacji w Pogórskiej Woli.
Miejsce uzyskania SIWZ : Strona Zamawiającego www.gaz-system.pl - zakładka ,,przetargi".
Zastrzeżenia dotyczące SIWZ : 1. Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienie treści SIWZ. Zamawiający może udzielić wyjaśnień albo pozostawić wniosek bez rozpoznania. 2. Zamawiający zastrzega sobie możliwość dokonania zmiany treści SIWZ w każdym czasie, przed upływem terminu składania ofert. Każda zmiana wprowadzona do SIWZ przez Zamawiającego staje się częścią składową dokumentacji postępowania i jest wiążąca. 3. Zamawiający może przedłużyć termin składania ofert z uwzględnieniem czasu niezbędnego do wprowadzenia w ofertach zmian wynikających ze zmiany treści SIWZ. 4. Zamawiający zastrzega możliwość przeprowadzenia negocjacji handlowych w zakresie kryteriów oceny ofert, określonych w Sekcji Kryteria oceny ofert poniżej.
Zastrzeżenia dotyczące postępowania : 1. Postępowanie prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego na zasadach określonych w SIWZ. 2. Przetarg nieograniczony to tryb udzielenia zamówienia niepublicznego, w którym w odpowiedzi na publiczne ogłoszenie o zamówieniu niepublicznym, oferty mogą złożyć wszyscy Wykonawcy, którzy chcą wziąć w nim udział. Ogłoszenie o zamówieniu niepublicznym w postępowaniu prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego publikuje się na stronie internetowej Zamawiającego. 3. W postępowaniu o udzielenie zamówienia nie mają zastosowania przepisy ustawy z dnia 29.01.2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity: Dz. U. z 2017 r. poz. 1579). 4. Zamawiający zastrzega możliwość zakończenia postępowania bez wyboru najkorzystniejszej oferty bez konieczności podania przyczyny takiej czynności. 5. O zakończeniu postępowania bez wyboru najkorzystniejszej oferty, Zamawiający zawiadamia: 1) Wykonawców, którym przekazano SIWZ - w przypadku zakończenia postępowania przed upływem terminu składania ofert, 2) wszystkich Wykonawców, którzy złożyli oferty - w przypadku zakończenia postępowania po upływie terminu składania ofert. 6. Wykonawca nie będzie dochodził od Zamawiającego odszkodowania, z tytułu ewentualnych szkód powstałych w przypadku skorzystania przez Zamawiającego z uprawnienia, o którym mowa w ust. 4 powyżej. 7. Zamawiający zastrzega sobie możliwość unieważnienia każdej swojej czynności dokonanej w Postępowaniu do momentu zawarcia umowy, bez konieczności podania przyczyny takiego działania.
Dodatkowe informacje : 1. Termin realizacji umowy został szczegółowo opisany w Załączniku nr 1 do SIWZ - Opisie przedmiotu zamówienia. 2. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, których oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy w sprawie zamówienia. 3. Zamawiający dopuszcza złożenie oferty drogą elektroniczną w jednym z wymienionych formatów: JPG, JPEG, TIF, TIFF, PNG, PDF, zgodnej co do treści z Formularzem ,,Oferta", stanowiącym załącznik do SIWZ.
Warunki udziału w Projekcie : I. INFORMACJA O WARUNKACH UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU 1. O udzielenie Zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) Nie podlegają wykluczeniu z Postępowania o udzielenie Zamówienia niepublicznego. 2) Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. Zamawiający uzna spełnienie powyższego warunku, jeżeli Wykonawcy: 2.1. Posiadają aktualną koncesję wydaną przez ministra właściwego do spraw wewnętrznych na podstawie przepisów ustawy z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia (t. j. Dz. U. z 2016r. poz. 1432 ze zm.) zwanej dalej ,,ustawą o ochronie osób i mienia", na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie usług ochrony osób i mienia realizowanej w formie bezpośredniej ochrony fizycznej: a) stałej lub doraźnej, b) polegającej na stałym dozorze sygnałów przesyłanych, gromadzonych i przetwarzanych w elektronicznych urządzeniach i systemach alarmowych. 2.2. Posiadają aktualną koncesję wydaną przez ministra właściwego do spraw wewnętrznych na podstawie przepisów ustawy z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie usług ochrony osób i mienia realizowanej w formie zabezpieczenia technicznego, polegającego na montażu elektronicznych urządzeń i systemów alarmowych, sygnalizujących zagrożenie chronionych osób i mienia, oraz eksploatacji, konserwacji i naprawach w miejscach ich zainstalowania. Zamawiający dopuszcza posiadanie przez Wykonawcę jednej koncesji na poszczególne formy ochrony wymienione w pkt 2.1. i 2.2. powyżej. 2.3. Posiadają aktualną decyzję właściwego terytorialnie Komendanta Wojewódzkiego Policji przyznającą prawo do posiadania broni, wydaną na podstawie ustawy z dnia 21 maja 1999r. o broni i amunicji (t. j. Dz. U. z 2012 r. nr 576 ze zm.), zwanej dalej ,,ustawą o broni i amunicji". 3) Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania Zamówienia niepublicznego. Zamawiający uzna spełnienie powyższego warunku, jeżeli Wykonawcy: 3.1) w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizowali, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych realizują co najmniej jedno zamówienie polegające na ochronie mienia wykonywanej w formie stałego dozoru sygnałów przesyłanych, gromadzonych, przetwarzanych w elektronicznych urządzeniach i systemach alarmowych wraz z zapewnieniem działań grupy interwencyjnej na obiektach przemysłowych o wartości nie mniejszej niż: 1) dla Części I - 10 000,00 (słownie: dziesięć tysięcy) złotych brutto, 2) dla Części II - 6 000,00 (słownie: sześć tysięcy) złotych brutto, 3) dla Części III - 6 000,00 (słownie: sześć tysięcy) złotych brutto, 4) dla Części IV - 6 000,00 (słownie: sześć tysięcy) złotych brutto. UWAGA: Wykonawcy ubiegający się o udzielenie zamówienia na więcej niż jedną część muszą wykazać się spełnieniem warunku udziału w postępowaniu odrębnie dla każdej części, o której udzielenie się ubiegają (np. w przypadku składania oferty na Część I i II zamówienia, Wykonawcy muszą wykazać, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizowali, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych realizują co najmniej jedno zamówienie o wartości nie mniejszej niż 10 000,00 zł brutto oraz odrębne zamówienie o wartości nie mniejszej niż 6 000,00 zł brutto). 3.2) dysponują lub będą dysponować osobami zdolnymi do wykonania Zamówienia, które będą uczestniczyć w wykonaniu Zamówienia, tj.: a) osobą nadzorującą działanie grup interwencyjnych: 1) dla Części I - co najmniej 1 osobą, 2) dla Części II - co najmniej 1 osobą, 3) dla Części III - co najmniej 1 osobą, 4) dla Części IV - co najmniej 1 osobą, z których każda: - posiada poświadczenie bezpieczeństwa lub upoważnienie kierownika jednostki organizacyjnej upoważniające do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą co najmniej ,,zastrzeżone" i została przeszkolona w zakresie ochrony informacji niejawnych, zgodnie z ustawą o ochronie informacji niejawnych (Dz. U. z 2016r. poz. 1167 ze zm.), - jest wpisana na listę kwalifikowanych pracowników ochrony fizycznej w rozumieniu ustawą o ochronie osób i mienia
- posiada aktualną legitymację kwalifikowanego pracownika ochrony fizycznej w rozumieniu ustawy o ochronie osób i mienia
b) pracownikami Grupy Interwencyjnej: 1) dla Części I - co najmniej 21 kwalifikowanymi pracownikami ochrony, 2) dla Części II - co najmniej 7 kwalifikowanymi pracownikami ochrony, 3) dla Części III - co najmniej 24 kwalifikowanymi pracownikami ochrony, 4) dla Części IV - co najmniej 7 kwalifikowanymi pracownikami ochrony z których każdy: - jest wpisany na listę kwalifikowanych pracowników ochrony fizycznej w rozumieniu ustawy o ochronie osób i mienia
- posiada aktualną legitymację kwalifikowanego pracownika ochrony fizycznej w rozumieniu ustawy o ochronie osób i mienia
- posiada aktualną legitymację do posiadania broni w rozumieniu art. 30 ust. 4 ustawy o broni i amunicji. UWAGA: Zamawiający nie dopuszcza łączenia funkcji personelu wymienionego w punktach a) i b) powyżej. Wykonawcy ubiegający się o udzielenie zamówienia na więcej niż jedną część, muszą wykazać się spełnieniem sumy wymagań dla wszystkich części, o których udzielenie się ubiegają (np. w przypadku składania oferty na Część I i II zamówienia, Wykonawcy muszą dysponować 2 osobami nadzorującymi działanie grup interwencyjnych oraz 28 kwalifikowanymi pracownikami ochrony). 4) Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie Zamówienia niepublicznego. Zamawiający uzna spełnienie powyższego warunku, jeżeli Wykonawcy potwierdzą posiadanie ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem Zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż: 1) dla Części I - 200 000,00 złotych (słownie: dwieście tysięcy złotych), 2) dla Części II - 200 000,00 złotych (słownie: dwieście tysięcy złotych), 3) dla Części III - 200 000,00 złotych (słownie: dwieście tysięcy złotych), 4) dla Części IV - 200 000,00 złotych (słownie: dwieście tysięcy złotych). UWAGA: Wykonawcy ubiegający się o udzielenie zamówienia na więcej niż jedną część, muszą wykazać się spełnieniem sumy wymagań dla wszystkich części, o których udzielenie się ubiegają (np. w przypadku składania oferty na Część I i II zamówienia, Wykonawcy muszą posiadać ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem Zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 400 000,00 złotych). 2. Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana według formuły ,,spełnia" - ,,nie spełnia" na podstawie dokumentów i oświadczeń przedstawionych w odpowiedzi na żądanie Zamawiającego. 3. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie Zamówienia warunek opisany w ust. 1. pkt 1), 2) musi spełniać każdy z Wykonawców odrębnie, natomiast warunki określone w ust. 1 pkt 3) i 4) może spełniać łącznie grupa Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie Zamówienia. 4. Wykonawca może polegać na osobach zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Zamawiający nie dopuszcza polegania na zasobach innych podmiotów wpisanych na Listę Nierzetelnych Dostawców. II. INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH I DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ DOSTAWCY 1. Oferta Wykonawcy powinna zawierać wypełniony: formularz ,,Oferta" (zgodny z treścią Załącznika nr 2 do SIWZ) wraz z Formularzem cenowym (zgodny z treścią Załącznika nr 1 do Formularza ,,Oferta"). 2. Wykonawca jest zobowiązany przedstawić w odpowiedzi na żądanie Zamawiającego: 1) Dokument potwierdzający, że osoba lub osoby podpisujące ofertę w imieniu Wykonawcy były uprawnione do tej czynności (np. odpis z KRS, pełnomocnictwo). 2) Aktualną koncesję wydaną przez ministra właściwego do spraw wewnętrznych na podstawie przepisów ustawy o ochronie osób i mienia na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie usług ochrony osób i mienia zgodnie z warunkiem opisanym w Rozdziale VI ust. 1 pkt 2) ppkt 2.1 SIWZ. 3) Aktualną koncesję wydaną przez ministra właściwego do spraw wewnętrznych na podstawie przepisów ustawy o ochronie osób i mienia na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie usług ochrony osób i mienia zgodnie z warunkiem opisanym w Rozdziale VI ust. 1 pkt 2) ppkt 2.2 SIWZ. 4) Oświadczenie Wykonawcy, że posiada decyzję właściwego terytorialnie Komendanta Wojewódzkiego Policji przyznającą prawo do posiadania broni, wydaną na podstawie ustawy o broni i amunicji zgodnie z warunkiem opisanym w Rozdziale VI ust. 1 pkt 2) ppkt 2.3 SIWZ (zgodnie z treścią Załącznika nr 5 do SIWZ). 5) Wykaz wykonanych zamówień, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert spełniających warunek określony w Rozdziale VI ust. 1 pkt 3 ppkt 3.1) SIWZ. Do każdego zamówienia wymienionego w wykazie należy podać: przedmiot zamówienia, wartość zamówienia (brutto), daty wykonania, tj. rozpoczęcia i zakończenia, podmiot, na rzecz którego zamówienie zostało wykonane, a także dołączyć dokumenty (np. referencje) potwierdzające, że zamówienia zostały wykonane należycie (zgodnie z treścią Załącznika nr 6 do SIWZ). 6) Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia zgodnie z warunkami opisanymi w Rozdziale VI ust. 1 pkt 3 ppkt 3.2) SIWZ wraz z informacjami na temat ich uprawnień i kwalifikacji zawodowych (zgodnie z treścią Załącznika nr 7 do SIWZ). Do wykazu należy dołączyć dokumenty potwierdzające ww. uprawnienia i kwalifikacje. 7) Dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem Zamówienia na sumę gwarancyjną w wysokości zależnej od Części, na którą/które Wykonawca składa ofertę zgodnie z warunkiem opisanym w Rozdziale VI ust. 1 pkt 4) SIWZ. 3. Dokumenty sporządzone w języku obcym muszą być złożone wraz z tłumaczeniami na język polski. Zamawiającemu przysługuje prawo do odstąpienia od wymogu, o którym mowa w zdaniu pierwszym. 4. Jeżeli Wykonawca dla wykazania spełniania warunków udziału w Postępowaniu, o których mowa w Rozdziale I ust. 1 pkt 3) ppkt 3.2) polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w Rozdziale I ust. 4 SIWZ, zobowiązany jest wykazać Zamawiającemu, że będzie dysponował zasobami tych podmiotów w stopniu niezbędnym dla należytego wykonania zamówienia a także, że stosunek łączący go z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów. W tym celu Zamawiający wymaga: 1) zobowiązania tych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia (zgodnie z treścią Załącznika nr 4 do SIWZ). Wykonawca jest zobowiązany wykazać Zamawiającemu, iż ww. zobowiązanie zostało podpisane przez osobę lub osoby uprawnione do reprezentacji tego podmiotu, lub 2) innego dokumentu, z którego będzie jednoznacznie wynikać, że Wykonawca będzie dysponował zasobami podmiotów w stopniu niezbędnym dla należytego wykonania zamówienia a także, że stosunek łączący go z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów. 5. Zamawiający może wezwać Wykonawców, którzy w wyznaczonym terminie nie złożyli wymaganych dokumentów, oświadczeń lub pełnomocnictw, albo którzy złożyli dokumenty, oświadczenia lub pełnomocnictwa zawierające błędy, do ich uzupełnienia w określonym terminie. Złożone na wezwanie Zamawiającego oświadczenia i dokumenty powinny potwierdzać spełnianie warunków lub wymagań na dzień przedłożenia danego oświadczenia lub dokumentu. 6. W toku badania i oceny ofert, Zamawiający może żądać udzielenia przez Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych przez nich ofert, w tym treści dokumentów i oświadczeń załączonych do oferty oraz wyjaśnień dotyczących elementów oferty mających wpływ na wysokość zaoferowanej ceny. 7. Jeżeli w Postępowaniu oferty zostaną złożone przez więcej niż dwóch Wykonawców, Zamawiający zastrzega możliwość dokonania badania i oceny tylko tych dwóch Wykonawców, których oferty po wstępnej ocenie będą najkorzystniejsze. W takiej sytuacji oferty złożone przez pozostałych Wykonawców, Zamawiający pozostawi bez badania i oceny. 8. Zamawiający poprawia w ofercie: 1) oczywiste omyłki pisarskie, 2) oczywiste omyłki rachunkowe, 3) inne omyłki polegające na niezgodności oferty z SIWZ, niepowodujące istotnych zmian w treści oferty - niezwłocznie informując o tym Wykonawcę, którego oferta została poprawiona. 9. Zamawiający zastrzega sobie możliwość żądania przedłożenia przez Wykonawcę oświadczeń i dokumentów w formie pisemnej w przypadku, gdy oświadczenia i dokumenty w formie elektronicznej lub papierowej będą nieczytelne lub będą budzić wątpliwości co do ich prawdziwości.
Informacje dotyczące wadium : Zamawiający nie wymaga wadium
Termin realizacji zamówienia : Wymagane
Data realizacji zamówienia : Zgodnie z Projektem Umowy oraz Opisem przedmiotu zamówienia
Miejsce realizacji zamówienia : Miejsce realizacji zamówienia szczegółowo określono w Opisie przedmiotu zamówienia oraz w Projekcie Umowy.
Termin składania ofert : 2017-12-05
Miejsce składania ofert : 1) w formie papierowej należy składać w siedzibie Zamawiającego, tj.: Operator Gazociągów Przesyłowych GAZ-SYSTEM S.A. Oddział w Tarnowie ul. Bandrowskiego 16A, 33 - 100 Tarnów (Kancelaria, I piętro, pokój 110), lub 2) w formie elektronicznej należy przesyłać na adres e-mailowy: agnieszka.bujak@gaz-system.pl lub 3) w formie elektronicznej należy składać za pośrednictwem Portalu Zakupowego GAZ-SYSTEM dostępnego pod adresem https://zakupy.gaz-system.pl Uwaga: Ofertę złożoną w formie elektronicznej zgodnie z pkt 2) powyżej uznaje się za złożoną prawidłowo jedynie w przypadku, gdy Dostawca uzyska potwierdzenie, że dotarła do adresata i nie zawiera wad skutkujących brakiem możliwości zapoznania się z jej treścią przez Zamawiającego.
Miejsce otwarcia ofert : Otwarcie ofert jest niejawne.
Okres związania ofertą : 60 dni
Pełna treść ogłoszenia

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj



Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.