eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Katowice › PRZETARG NIEOGRANICZONY NA ROBOTY BUDOWLANE - SPRAWA PN/5/Rb/2013

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-06-09

Katowice: PRZETARG NIEOGRANICZONY NA ROBOTY BUDOWLANE - SPRAWA PN/5/Rb/2013
Numer ogłoszenia: 220970 - 2013; data zamieszczenia: 09.06.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zakład Lecznictwa Ambulatoryjnego w Katowicach "Moja Przychodnia" , ul. PCK 1, 40-057 Katowice, woj. śląskie, tel. 032 251 64 35, faks 032 250 37 69.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.spala-katowice.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: PRZETARG NIEOGRANICZONY NA ROBOTY BUDOWLANE - SPRAWA PN/5/Rb/2013.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w zakresie: Zadanie 1: wykonanie robót budowlanych w Przychodni nr 1 ul. Mickiewicza 9 w Katowicach, w tym:: 1. Roboty budowlane wewnętrzne w niżej wymienionym zakresie: gruntowanie powierzchni ścian i sufitów, przygotowanie ścian do malowania, malowanie pomieszczeń farbami przeznaczonymi dla malowania pomieszczeń służby zdrowia, odpornymi na zmywanie środkami dezynfekcyjnymi w niżej wymienionych pomieszczeniach przychodni: a) poradnia okulistyki i perymetrii, b) poradnia diabetologii ( w tym wykonanie obróbki dylatacji w przedsionkach do pomieszczeń diabetologii) oraz malowanie stolarki drzwiowej. c) poradnia endokrynologii i neurologii, d) pomieszczenia laboratorium (wymiana szafki zlewozmywakowej) oraz malowanie stolarki drzwiowej. e) poradnia laryngologii i EEG. 2/ Roboty budowlane zewnętrzne wymiana utwardzenia terenu przed budynkiem Przychodni nr 1 ul. Mickiewicza 9 w Katowicach w niżej wymienionym zakresie: 1) odtworzenie słupków granicznych z udziałem geodety i właściciela działki sąsiedniej, które należy wykonać przed przystąpieniem do robót. 2) (rozbiórka płyt chodnikowych, wykonanie koryta, wykonanie nowego podłoża, ułożenie kostki betonowej przeznaczonej dla ruchu pojazdów), 3) wywóz materiałów z rozbiórki wraz z ich utylizacją, 4) na odcinku graniczącym z pomnikiem należy rozebrać istniejącą kostkę granitową, którą należy zabezpieczyć i po wykonaniu nowego utwardzenia ułożyć na nowo przy granicy ogrodzenia, 5) teren sąsiedniej działki po wykonaniu robót związanych z wymianą utwardzenia należy odtworzyć do stanu pierwotnego, 6) wymiana wpustu odwodnieniowego. 7) wykonanie ogrodzenia z elementów stalowych. 8) wymiana drzwi stalowych zewnętrznych wraz z naprawą schodów zewnętrznych i wykonanie tynków zewnętrznych zejścia do pomieszczeń piwnicznych. Zadanie 2 wykonanie robót budowlanych remontowych w Przychodni nr 13 ul. Ordona 3 w Katowicach, w tym: 1. Likwidacja pęknięć tynków w strefie nadproży okiennych I piętra, a w szczególności: 1) odkucie popękanych tynków, otworzenie tynków, 2) wymiana parapetu zewnętrznego okna I piętro, uszczelnienie styku ościeżnicy okna z murem zewnętrznym, 3) skasowanie zacieków w korytarzu I piętro i malowanie sufitu, 4) Wykonanie wyłazu zewnętrznego na dach budynku. 5) Montaż kabli przeciwoblodzeniowych w korycie odwodnieniowym i w dwóch rurach odwodnieniowych wraz z instalacją zasilającą (strona zachodnia budynku). 2. Szczegółowy zakres oraz ilość robót określa się w przedmiarze robót, który stanowi załącznik nr 1 do niniejszej siwz..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.30.00.00-0, 45.26.00.00-7.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.09.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wnoszenia wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunków w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu złożonego zgodnie z treścią załącznika nr 4 do siwz.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna ww. warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, należycie wykonał lub wykonuje, co najmniej 3 roboty budowlane podobne do objętych przedmiotem zamówienia, przy czym za takie roboty Zamawiający uzna wykonanie robót w obiektach służby zdrowia i obiektach użyteczności publicznej, o wartości, co najmniej równej cenie składanej oferty. Do wymienionych w wykazie robót należy dołączyć dokument lub dokumenty potwierdzające, że wykazane roboty zostały wykonane lub są wykonywane należycie.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży Oświadczenie, że dysponuje lub będzie dysponował osobą lub osobami posiadającą/cymi uprawnienia lub odpowiadającymi im równoważnymi dokumentami wydanymi na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno - budowlanej. Osoba wskazana do kierowania robotami budowlanymi musi posiadać, na dzień wskazany jako upływ terminu składania ofert, minimum 2 letnie doświadczenia zawodowe liczone począwszy od dnia uzyskania uprawnień budowlanych. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie wykazu osób, które będą pełnić funkcję kierownika budowy i kserokopii uprawnień tych osób.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży Oświadczenie, że dysponuje lub będzie dysponował osobą lub osobami posiadającą/cymi uprawnienia lub odpowiadającymi im równoważnymi dokumentami wydanymi na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno - budowlanej. Osoba wskazana do kierowania robotami budowlanymi musi posiadać, na dzień wskazany jako upływ terminu składania ofert, minimum 2 letnie doświadczenia zawodowe liczone począwszy od dnia uzyskania uprawnień budowlanych. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie wykazu osób, które będą pełnić funkcję kierownika budowy i kserokopii uprawnień tych osób.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunków w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu złożonego zgodnie z treścią załącznika nr 4 do siwz.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:

  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1) Wypełniony formularz ofertowy. 2) Kosztorys ofertowy. 3) Opłacona polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności w wysokości minimum 50 000 złotych. 4) Oświadczenie Wykonawcy, w którym w/w zobowiązuje się do posiadania ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, co najmniej do dnia 30.09.2013 roku (dołączenie tego oświadczenia do oferty dotyczy tych Wykonawców, którym okres ubezpieczenia w załączonej do oferty polisie upływa przed dniem 30.09.2013 roku). 5) Zaparafowany na znak akceptacji wzór umowy. 6) Aktualny odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 7) Umowa Spółki (dotyczy Spółek cywilnych, konsorcjum). 8) Pełnomocnictwo / upoważnienie do składania oświadczeń woli ( o ile dotyczy)

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zgodnie z postanowieniami art. 144 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. W szczególności Zamawiający dopuszcza zmiany w zakresie: a) aktualizacji danych Wykonawcy i Zamawiającego poprzez: zmianę nazwy firmy, zmianę adresu siedziby, zmianę formy prawnej, NIP-u, Regonu itp. b) zmiany osób upoważnionych do realizacji zamówienia a szczególności kierownika budowy i inspektora nadzoru. c) gdy konieczność wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy. d) zmiany technologii wykonywania robót na wniosek Wykonawcy lub Zamawiającego. Zmiana możliwa jest wyłącznie, gdy proponowane rozwiązanie jest równorzędne lub lepsze funkcjonalnie, jakościowo i technicznie od przewidzianego w opisie przedmiotu zamówienia, przedmiarze robót i kosztorysie ofertowym a jednocześnie nie spowoduje zwiększenia kosztów realizacji przedmiotu umowy i zostanie potwierdzone zgodą inspektora nadzoru. 2.W przypadkach określonych w ust. 1 punkt d wnioskujący o dokonanie zmiany zobowiązany jest przedstawić opis proponowanych zmian, rysunki i wycenę kosztów. 3.Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić wyłącznie za zgodą obu stron wyrażoną w formie pisemnego aneksu pod rygorem nieważności.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.spzla-katowice.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Samodzielny Publiczny Zakład Lecznictwa Ambulatoryjnego w Katowicach Moja Przychodnia ul. PCK 1, 40-057 Katowice.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.06.2013 godzina 09:00, miejsce: Samodzielny Publiczny Zakład Lecznictwa Ambulatoryjnego w Katowicach Moja Przychodnia- Kancelaria ul. PCK 1 40-057 Katowice.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie 1: wykonanie robót budowlanych w Przychodni nr 1 ul. Mickiewicza 9 w Katowicach.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1/ Roboty budowlane wewnętrzne w niżej wymienionym zakresie: gruntowanie powierzchni ścian i sufitów, przygotowanie ścian do malowania, malowanie pomieszczeń farbami przeznaczonymi dla malowania pomieszczeń służby zdrowia, odpornymi na zmywanie środkami dezynfekcyjnymi w niżej wymienionych pomieszczeniach przychodni: a) poradnia okulistyki i perymetrii, b) poradnia diabetologii ( w tym wykonanie obróbki dylatacji w przedsionkach do pomieszczeń diabetologii) oraz malowanie stolarki drzwiowej. c) poradnia endokrynologii i neurologii, d) pomieszczenia laboratorium (wymiana szafki zlewozmywakowej) oraz malowanie stolarki drzwiowej. e) poradnia laryngologii i EEG. 2/ Roboty budowlane zewnętrzne wymiana utwardzenia terenu przed budynkiem Przychodni nr 1 ul. Mickiewicza 9 w Katowicach w niżej wymienionym zakresie: 1) odtworzenie słupków granicznych z udziałem geodety i właściciela działki sąsiedniej, które należy wykonać przed przystąpieniem do robót. 2) ( rozbiórka płyt chodnikowych, wykonanie koryta, wykonanie nowego podłoża, ułożenie kostki betonowej przeznaczonej dla ruchu pojazdów), 3) wywóz materiałów z rozbiórki wraz z ich utylizacją, 4) na odcinku graniczącym z pomnikiem należy rozebrać istniejącą kostkę granitową, którą należy zabezpieczyć i po wykonaniu nowego utwardzenia ułożyć na nowo przy granicy ogrodzenia, 5) teren sąsiedniej działki po wykonaniu robót związanych z wymianą utwardzenia należy odtworzyć do stanu pierwotnego, 6) wymiana wpustu odwodnieniowego. 7) wykonanie ogrodzenia z elementów stalowych. 8) wymiana drzwi stalowych zewnętrznych wraz z naprawą schodów zewnętrznych i wykonanie tynków zewnętrznych zejścia do pomieszczeń piwnicznych..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie 2 wykonanie robót budowlanych remontowych w Przychodni nr 13 ul. Ordona 3 w Katowicach.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1/ Likwidacja pęknięć tynków w strefie nadproży okiennych I piętra, a w szczególności: 1) odkucie popękanych tynków, otworzenie tynków, 2) wymiana parapetu zewnętrznego okna I piętro, uszczelnienie styku ościeżnicy okna z murem zewnętrznym, 3) skasowanie zacieków w korytarzu I piętro i malowanie sufitu, 4) Wykonanie wyłazu zewnętrznego na dach budynku. 5) Montaż kabli przeciwoblodzeniowych w korycie odwodnieniowym i w dwóch rurach odwodnieniowych wraz z instalacją zasilającą (strona zachodnia budynku)..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.30.00.00-7, 45.00.00.00-7, 45.20.00.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.