eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lesko › Remont zaplecza kuchennego oraz zakup i dostawa wyposażenia kuchni przedszkolnej Przedszkola Samorządowego w Lesku

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2011-08-16

Lesko: Remont zaplecza kuchennego oraz zakup i dostawa wyposażenia kuchni przedszkolnej Przedszkola Samorządowego w Lesku
Numer ogłoszenia: 219649 - 2011; data zamieszczenia: 16.08.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 198635 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Lesko, ul. Parkowa 1, 38-600 Lesko, woj. podkarpackie, tel. 013 4698001, 4698158, faks 0-13 4696458.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont zaplecza kuchennego oraz zakup i dostawa wyposażenia kuchni przedszkolnej Przedszkola Samorządowego w Lesku.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje remont zaplecza kuchennego oraz zakup i dostawę wyposażenia kuchni przedszkolnej Przedszkola Samorządowego w Lesku. 1. Remont obejmuje: - wymianę posadzek z płytek, wraz z wykonaniem izolacji poziomych przeciwwilgociowych -wymianę okładzin ściennych z płytek, - remont tynków wewnętrznych wraz z malowaniem pomieszczeń, wraz z obudowaniem instalacji sanitarnych, - wymianę stolarki wewnętrznej drzwiowej, - wymianę okien podawczych wraz z podokiennikami, - remont instalacji centralnego ogrzewania z wymianą grzejników i zaworów termostatycznych, - remont instalacji wodociągowej wraz z wymianą baterii i urządzeń, - remont instalacji kanalizacyjnej wraz z podejściami do urządzeń, - remont instalacji elektrycznej wraz z wymianą osprzętu, 2. Zakup i dostawa (wraz z montażem) wyposażenia obejmuje następujące elementy: obieraczka do ziemniaków, patelnia uchylna, mikser uniwersalny stołowy, stół przyścienny z drzwiami skrzydłowymi (wykonany ze stali nierdzewnej, przestawna półka), stół przyścienny z blokiem dwóch szuflad (wykonany ze stali nierdzewnej, przestawna pólka, drzwi suwane, 2 szt. do zmywalni), szafka wisząca do zmywali (drzwi suwane, wykonana ze stali nierdzewnej, 2 szt. do zmywalni), stół ze zlewem dwukomorowym z półką (wykonany ze stali nierdzewnej, otwór na baterię pomiędzy komorami, skręcany do samodzielnego montażu do zmywalni-2 szt.), stół z basenem jednokomorowym do zmywalni (wykonany ze stali nierdzewnej -1 szt.). Szczegółowy zakres dostawy opisany jest w załączonym Szczegółowym opisie dostawy wyposażenia (załącznik nr 8 do SIWZ). Zakres zamówienia obejmuje również wykonanie wszelkich badań, pomiarów i sprawdzeń niezbędnych do wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z obowiązującymi przepisami. Zaleca się, aby Wykonawcy dokonali wizji lokalnej na terenie realizacji projektu i w jego okolicy w celu dokonania oceny dokumentów i informacji przekazywanych w ramach niniejszego postępowania przez Zamawiającego.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.32.00.00 - Roboty izolacyjne 45.26.25.22 - Roboty murarskie 45.41.00.00 - Tynkowanie 45.44.21.00 - Roboty malarskie 45.21.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budynków 45.43.00.00 - Pokrywanie podłóg i ścian 45.30.00.00 - Roboty instalacyjne w budynkach 45.31.10.00 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych 45.31.11.00 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne 39.14.10.00 - Meble i wyposażenie kuchni .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16.08.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Budowlane ORLEF, ul. Piłsudskiego 52 G, 38-600 Lesko, kraj/woj. podkarpackie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 136624,15 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 136620,72

  • Oferta z najniższą ceną: 136620,72 / Oferta z najwyższą ceną: 136620,72

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.