eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ząbki › SP3.ZP.271.03.15 - Usługi w zakresie ochrony fizycznej mienia i osób w Szkole Podstawowej Nr 3 im. Małego Powstańca w Ząbkach oraz monitorowania systemu alarmowego w Filii szkoły

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Zobacz treść przetargu, którego dotyczy to sprostowanie



Ogłoszenie z dnia 2015-08-25

Numer ogłoszenia: 219512 - 2015; data zamieszczenia: 25.08.2015

OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA

Ogłoszenie dotyczy: Ogłoszenia o zamówieniu.

Informacje o zmienianym ogłoszeniu: 215450 - 2015 data 20.08.2015 r.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Szkoła Podstawowa Nr 3 im. Małego Powstańca w Ząbkach, ul. Kościelna 2, 05-091 Ząbki, woj. mazowieckie, tel. 22 487 52 08, fax. 22 435 91 29.

SEKCJA II: ZMIANY W OGŁOSZENIU

II.1) Tekst, który należy zmienić:

  • Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst: II.1.4.
  • W ogłoszeniu jest: Przedmiotem zamówienia jest usługa ochrony fizycznej mienia i osób w Szkole Podstawowej Nr 3 im. Małego Powstańca w Ząbkach przy ul. Kościelnej 2 oraz świadczenie usług monitorowania sygnałów alarmowych z systemu alarmowego stanowiącego własność Wykonawcy, który będzie zainstalowany w budynku Filii Szkoły Podstawowej Nr 3 im. Małego Powstańca w Ząbkach przy ul. Powstańców 60b. Termin wykonywania zamówienia: 1.09.2015 r. - 31.08.2019 r., tj. 48 miesięcy.
  • W ogłoszeniu powinno być: Przedmiotem zamówienia jest usługa ochrony fizycznej mienia i osób w Szkole Podstawowej Nr 3 im. Małego Powstańca w Ząbkach przy ul. Kościelnej 2 oraz świadczenie usług monitorowania sygnałów alarmowych z systemu alarmowego stanowiącego własność Wykonawcy, który będzie zainstalowany w budynku Filii Szkoły Podstawowej Nr 3 im. Małego Powstańca w Ząbkach przy ul. Powstańców 60b. Termin wykonywania zamówienia: 1.10.2015 r. - 31.08.2019 r., tj. 47 miesięcy.
  • Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst: IV.3.
  • W ogłoszeniu jest: Zmiany umowy będą mogły nastąpić w przypadku: 1. wystąpienia okoliczności, których Strony nie były w stanie przewidzieć, pomimo zachowania należytej staranności, 2. wystąpienia okoliczności uniemożliwiającej wykonanie przedmiotu umowy w terminach, o których mowa w § 4 ust. 1 - w zakresie zmiany tych terminów..
  • W ogłoszeniu powinno być: Zmiany umowy będą mogły nastąpić w przypadku: 1. wystąpienia okoliczności, których Strony nie były w stanie przewidzieć, pomimo zachowania należytej staranności, 2. waloryzacji wynagrodzenia Wykonawcy dokonanej w przypadku zmian przepisów, o których mowa w Rozdziale XIII ust. 8, skutkujących istotną zmianą kosztów wykonania przedmiotu umowy przez Wykonawcę..
  • Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst: IV.4.4.
  • W ogłoszeniu jest: 28.08.2015 godzina 09:00, miejsce: Sekretariat Szkoły Podstawowej Nr 3 im. Małego Powstańca w Ząbkach (pokój nr 03 - parter), ul. Kościelna 2, 05-091 Ząbki..
  • W ogłoszeniu powinno być: 04.09.2015 godzina 09:00, miejsce: Sekretariat Szkoły Podstawowej Nr 3 im. Małego Powstańca w Ząbkach (pokój nr 03 - parter), ul. Kościelna 2, 05-091 Ząbki..

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.