eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Krzepice › Demontaż dostawa i montaż stolarki okiennej w Banku Spółdzielczym w Krzepicach Oddział Przystajń, 42-141 Przystajń, ul. Nowa 8

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2008-09-08

Krzepice: Demontaż dostawa i montaż stolarki okiennej w Banku Spółdzielczym w Krzepicach Oddział Przystajń, 42-141 Przystajń, ul. Nowa 8
Numer ogłoszenia: 217664 - 2008; data zamieszczenia: 08.09.2008
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zawarcia umowy ramowej.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak, numer ogłoszenia w BZP: 130971 - 2008r.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Bank Spółdzielczy w Krzepicach, ul. Częstochowska 27, Krzepice, woj. śląskie, tel. 034 31 75 255, fax 034 31 75 255.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spółdzielnia.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Demontaż dostawa i montaż stolarki okiennej w Banku Spółdzielczym w Krzepicach Oddział Przystajń, 42-141 Przystajń, ul. Nowa 8.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Demontaż dostawa i montaż stolarki okiennej w Banku Spółdzielczym w Krzepicach Oddział Przystajń, 42-141 Przystajń, ul. Nowa 8, obejmujący: 1. Okna wykonane z drewna klejonego, szyby P-4, W-1.1 rozwieralno - uchylne. Wymiary zewnętrzne: 1) 1.35 cm x 1.50 cm szt. 5 2) 1.25 cm x 1.30 cm szt. 1 3) 0.85 cm x 1.70 cm szt. 1 4) 0.70 cm x 0.40 cm szt. 1.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Kod CPV wg słownika 2008: 45.00.00.00 - Roboty budowlane .

II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 9651.12 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14.08.2008.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • PAMO-PLAST Spółka zo.o., ul. Kolejowa 6, 38-700 Ustrzyki Dolne, kraj/woj. podkarpackie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 9651.12
  • Oferta z najniższą ceną: 9651.12 oferta z najwyższą ceną: 19980.00
  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.