eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gdańsk › Świadczenie usługi przeglądów technicznych, czynności konserwacyjnych oraz serwisu naprawy hydrantów, gaśnic, agregatów gaśniczych i czystych urządzeń gaśniczych

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-08-11

Gdańsk: Świadczenie usługi przeglądów technicznych, czynności konserwacyjnych oraz serwisu naprawy hydrantów, gaśnic, agregatów gaśniczych i czystych urządzeń gaśniczych
Numer ogłoszenia: 217455 - 2011; data zamieszczenia: 11.08.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Poczta Polska S.A. z siedzibą w Warszawie przy ul. Rakowieckiej 26, 00-940 Warszawa, w imieniu której działa Centrum Infrastruktury Oddział Regionalny w Gdańsku , ul. Targ Rakowy 7/8, 80-940 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. 0-58 32-66-105, faks 0-58 32-66-112.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.poczta-polska.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usługi przeglądów technicznych, czynności konserwacyjnych oraz serwisu naprawy hydrantów, gaśnic, agregatów gaśniczych i czystych urządzeń gaśniczych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi przeglądów technicznych, czynności konserwacyjnych oraz serwisu naprawy hydrantów, gaśnic, agregatów gaśniczych i czystych urządzeń gaśniczych. Usługą jest objęty następujący sprzęt: H-25 - 95 sztuk; H-52 - 166 sztuk; Hydranty podziemne - 17 sztuk; Hydranty nadziemne - 11 sztuk Węże pożarnicze W-25 - 117 sztuk; Węże pożarnicze W-52 - 186 sztuk; GP-1 - 298 sztuk; GP-2 - 40 sztuk; GP-4 - 829 sztuk; GP-12 - 2 sztuki; GP-6 - 190 sztuk; AP-25 - 20 sztuk; GSE 2X - 1 sztuk; GS-5X - 56 sztuk; CUG-1 - 108 sztuk.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.41.32.00-5.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

W celu wykazania reprezentacji należy dołączyć: a) w przypadku osoby prawnej lub jednostki organizacyjnej nieposiadającej osobowości prawnej - aktualny odpis z właściwego rejestru, b) w przypadku przedsiębiorcy, który podlega wpisowi do ewidencji działalności gospodarczej aktualne zaświadczenie o wpisie do działalności gospodarczej, c) w przypadku działania Wykonawcy przez pełnomocników, pełnomocnictwo w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: CIOR2/98/2791/11
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Centrum Infrastruktury Oddział Regionalny w Gdańsku Dział Zamówień Publicznych, ul. Rynek Staromiejski 15, 87-100 Toruń, pokój nr 128.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.08.2011 godzina 10:30, miejsce: Budynek Poczty Polskiej S.A. w Toruniu, ul. Rynek Staromiejski 15, 87-100 Toruń, kancelaria, pokój 113.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Świadczenie usługi przeglądów technicznych, czynności konserwacyjnych oraz serwisu naprawy hydrantów.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Usługą jest objęty następujący sprzęt: H-25 - 95 sztuk; H-52 - 166 sztuk; Hydranty podziemne - 17 sztuk; Hydranty nadziemne - 11 sztuk Węże pożarnicze W-25 - 117 sztuk; Węże pożarnicze W-52 - 186 sztuk.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.41.32.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Świadczenie usługi przeglądów technicznych, czynności konserwacyjnych oraz serwisu naprawy gaśnic, agregatów gaśniczych i czystych urządzeń gaśniczych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Usługą jest objęty następujący sprzęt: GP-1 - 298 sztuk; GP-2 - 40 sztuk; GP-4 - 829 sztuk; GP-12 - 2 sztuki; GP-6 - 190 sztuk; AP-25 - 20 sztuk; GSE 2X - 1 sztuk; GS-5X - 56 sztuk; CUG-1 - 108 sztuk.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.41.32.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.